It is currently 28 Apr 2024, 17:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 14 Next
Author Message
PostPosted: 04 Mar 2015, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Deci:
nu ma mir ca arborele e nitrat. Mai nou am vazut nitrat si nitrit si pe pulpele de pui congelate :)

Am dat cerere oferta motor sau bloc cu chiulase pe dez.ro. Mi-au raspuns Sc dezmembrari belciugatele srl (pe undeva langa Bucuresti) si mi-au spus ca au motor complet fara anexe de 166, 24v la 750 euro incl tva si ca s-ar angaja sa mi-l monteze ei pentru inca 1000 lei, chiar daca trebuie sa ia parti din cele 2 motoare, electronica de pe 166, etc. Deci ies intr-o mie de euro, ce v-am spus ca vreau de la inceput. Le-am spus il roage pe inginer sa se documenteze ce presupune fiecare pas, pentru ca am sa le dau masina pe mana doar dupa ce semnam niste acte prin care se angajeaza sa mi-o dea perfect functionala si abia dupa aceea le platesc. Astept sa ma resune.

Intre timp am primit si un mesaj de bine din partea unui utilizator:
"Pentru reparatia motorului: Trebuia sa schimb toate piesele afectate(mai costisitor la bucata decat toate deodata), arbore, axe, etc, si daca Doamne fereste aveam o FISURA sau BLOCUL motor era catusi de putin compromis, o luam de la capat. Si sa adaug asta la faptul ca nu aveam un motorist bun sa refaca motorul XG-ului. Costurile erau sky-high. -- Pentru engine swap: Eu am luat un motor identic de pe o masina xg30 din dezmembrari si a fost cam plug & play. In cazul tau, daca doresti sa schimbi motorul cu unul de 166: Motorul de 166 fata de al tau are alta instalatie electrica ( alta clima inauntru, alte mufe, numar de pini, etc), alt calculator ECU, pompa ta de benzina care poate fi buna sau nu ptr noul motor. Alternatorul probabil oricum il iei cu tot cu motorul de pe 166. Se potriveste si al tau. Instalatia electrica se poate face (se taie mufele si se inlocuiesc cu cele noi- treaba relativ usoara), si ai facut engine swapul. Ca sa te asiguri ca totul e ok, TOATE furtunurile trebuie verificate, garniturile de chiulasa schimbate, probabil si segmentii ca sunt ieftini, verificate toate anexele. Costurile: cam maxim 1000 euro un motor impecabil din afara sau aici, inca 200 euro maruntisuri (antigel, termostat, curele). Ptr manopera, poti vb cu Catalin din Cornetu sau cu Gabi Dima, sau dcmilitaru. Toti sunt mecanici buni. din Bucuresti, la care mi-am mai facut Alfa mea si am fost multumit. Poti merge si la un service din orasul tau, ca swapul nu e mare operatiune cum se zice pe aici"

Cel putin deocamdata, logica ma impinge catre engine swap, daca e posibil. Mult mai putina bataie de cap, mult mai putin timp si mult mai putini bani.
Daca nici anul asta nu ma pot bucura de decapotabila asa cum trebuie....

PS: daca se poate face relativ usor, iau acel 166 3.2 din 2004 cu 1.000 euro, imi pun motorul de pe el si restul de 166 il dezmembrez, ca sa-mi recuperez mai mult de jumate din bani si ca sa nu ramana postarea mea fara macar o asteptata dezmembrare :) Imi rezolv problema cu bani marunti, ma aleg cu 50 de cai in plus. Asa se procedeaza inteligent, din punctul meu de vedere.
Daca asta nu ma face alfist, pot trai cu asta. Daca a fi alfist inseamna sa fii sado-masochist cu banii tai, sa cauti cea mai scumpa rezolvare a situatiei si sa bagi comentarii celor care nu gandesc ca si tine, nici nu-mi doresc distinctia asta vreodata. Nu stiu cum va faceti banii, da` unii dintre voi lasati impresia ca lucrati pe 7.000 euro pe luna si din banii aia va faceti capriciile, iar partea cu alfa e doar sa va umpleti timpul. Eu nu sunt angajat. De la 22-23 de ani am tot avut afaceri. Acum am 28. Tot timpul imi gandesc bine miscarile, pentru ca am invatat din propriile greseli. Sunt mana sparta cand vine vorba de mancare, conditii de trai, concedii, dar sunt foarte calculat cand trebuie sa cumpar ceva. Spre exemplu, cand mi-a trebuit o noua placa video, m-am documentat si-am ajuns la o concluzie legata de CE as avea nevoie, apoi am inceput cautarile. Era 14 milioane la emag, dar 3 zile mai tarziu am luat o versiune mai buna de la un tip de pe Olx, cu 650 lei, factura, garantie. Un an mai tarziu, placa mea tot valoreaza mai mult decat am dat pe ea.
Nu-mi place sa pierd. Nu am pierdut in nicio afacere, inafara de cazul in care am dat bani imprumut si nu i-am recuperat, sau in care l-am convins pe tata sa-mi cumpere a doua bicicleta, c-o s-o vand pe prima. Au trecut vreo 16 ani si 4 biciclete de atunci si pot sa trec peste asta, mai ales ca erau banii tatalui meu :)
Afacerile se fac cu cap. Risipitul banilor nu e o fantezie pentru mine.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Last edited by tudorbuda on 04 Mar 2015, 17:55, edited 1 time in total.

Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi ca aia de la belciugatele sant niste tigani borati, jaf de praf.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Confirm, ca nu au prea multa experienta... este un centru de dezmembrari cu cativa asa zisi mecanici, insa nu ii vad capabili sa faca swap si sa mai si mearga... si la alfa busso :) dar cine stie, poate ma insel eu

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Confirm se merge pe fraierit, discutie avuta cu ei acum ceva timp:

Eu: Ma intereseaza o turbina GTB2056V de pe 159 ,2.4 jtd 210cp
Ei: Avem, nici o problema va costa XXX EURO
EU: Cati km are masina?
EI: 100k
EU: Ce an e masina?
Ei: 2002
Eu: in 2002 nu exista 159
Ei: mai verific o data, e 2005 masina defapt
Eu: turbina asta s-a pus pe masina dupa 2008
Ei: e aceeasi turbina nu va faceti probleme
Eu: Va multumesc

:))


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
deci chiar jaf de praf, eu chiar m am combinat cu ei desi am pierdut ceva bani, nu aveam incotro, am venit din GL sa iau un interior, au inceput sa ceara bani pe fiecare clips si surub de la centura, ceva de speriat, in final a venit bulibasa ala ca le facusem curve pe proastele de la receptie, sant vreo doua fete ok, dar patroana si vreo 2 curve is jaf in cap.

baietasii care lucreaza acolo nu au nici o pregatire, la interioare era unu mai rasarit, la motoare si alte subansamble mi ar fi frica sa las ceva sa monteze ei, tigan tiganesc da bucuresti, defapt bucurestiul e un oras de tigani in mare parte, din pacate.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
coman, putina atentie la limbaj te rog, nu de alta, dar incepi sa semeni cu cei la care faci referire, si stiu ca nu-i cazul.

Acum, catre misteriosul utilizator care a ales calea mesageriei private: pe tudorbuda il costa 1000E doar platfroma pana la Bucuresti, deci a exclus din start varianta asta :lol: N-a zis nimeni ca engine swap-ul ar fi rocket science, dar ar fi bine sa il incerce cineva care a vazut macar la viata lui cum arata un GTV/Spider si un 166. Experimente pana acum a tot facut si uite unde a ajuns...

Cred cu tarie ca cel mai bine ar fi sa gasesti un 12v si ar fi straight swap. Sau un 24v insa tot de pe GTV/Spider.
Nu mi-e foarte clar ce anume e defect si ireparabil la motorul tau, pentru ca a 3a varianta ar fi sa iei un 24v de pe 166 si sa folosesti ce piese ai nevoie din el pentru a-l repara pe-al tau, din vagile mele cunostinte partea de jos ar trebui sa fie comuna. Aici insa deja iti trebuie mecanic bun si multa documentatie...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
:mrgreen: ok, scuze ege, o mica alunecare, de cand asteptam pe cineva sa i pomeneasca!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Mi-a placut maxim aia cu "sa vorbeasca cu inginerul lor" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
cred ca inginerul e plecat la o cantare ca stie cu acordeonu' :)))


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Acum am citit PS-ul :lol:
tudorbuda Quote:
Afacerile se fac cu cap. Risipitul banilor nu e o fantezie pentru mine.
Deci pana la urma cum e, masina asta e o afecere sau... ? Cati bani ai "risipit" pana acum pe mecanici care sa-ti strice iremediabil motorul?
I rest my case, succes cu swap-ul la 3.2, anunta-ne si pe noi cand pornesti masina!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Ar fi bine sa nu duci masina sa iti faca swap aia in Belciugatele, mai ales ca iti zic aici o gramada ca sunt ingineri lautari :)
Ia decizia corecta si adu masina la Bucuresti la unul din mecanicii mentionati mai sus
Eu am masina la reparat la unul din ei, sta de 4 luni acolo si nu stau cu frica ca nu o mai gasesc :). Plus ca am incredere ca fac treaba bine
Cu siguranta se vor gasi solutii si pentru motorul tau daca o duci la oameni priceputi, chit ca o lasi juma de an in Bucuresti


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Bun, am lamurit si cu belciugatele. Merci de info, asta e chiar folositoare+amuzanta :)
Dusul la Bucuresti nu mai e o problema, pentru ca oricum va trebui sa trimit platforma dupa Jaguar. Ma costa vreo 500 euro, pana la urma. Totusi, ar fi o problema cu lasatul o jumate de an. WTF? o exorcizeaza in 6 luni? As recupera-o numai bine, sa ma bucur de ea iarna viitoare...
Se pare ca toate drumurile duc catre engine swap. N-ar trebui sa dureze mai mult de o saptamana si in faza asta m-ar costa mai putin decat o eventuala refacere.
Trebuie rectificat arborele, gasiti cuzineti r2 care nu exista, probabil schimbate chiulasele pentru ca au fost deja planate de 2 ori, schimbata pompa de ulei, etc. Sar de 1000. X2.
Si da, e o afacere. Orice e o afacere. In orice investesti ceva/catva anume si te astepti sa ai un return de ceva anume. Bani, sau bucurii. Cand raportul e subunitar, e o afacere foarte proasta.
Pana acum, cred ca Alfa m-a costat 1 euro/km, + 1 leu/km benzina si 27 mil/an impozit (x3, din care 70% din timp a stat prin ateliere). De banii astia, probabil imi inchiriam un supercar, pe km respectivi si n-aveam niciodata nervii pe care mi-i i-a facut. Am sa mai fac un efort de 1000-1500, dar vreau sa fie ultima investitie majora in masina.

Concluzionand, iau legatura cu cativa motoristi recomandati, care mi-ar face swap-ul si inchei povestea. Dupa aceea ma apuc si le bag de vina altora de pe forum, ca nu fac nimic cum tebuie :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
te duceai la belciugatele, doar in bobi sa ti mai dea, sa se repare acolo avionul tau :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 04 Mar 2015, 23:02 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Deci nu stiu ce sa zic, dar eu mai bine as lasa motorul asa cum este decat sa merg cu el la reparat...la dezmembrari...
Tudorbuda, pana la urma vrei sa repari motorul din 3 in 3 luni sal sa fie facut o data si bine??

In alta ordine de idei, am vorbit astazi cu colegul meu.
Se poate face un fel de swap-engine; adica se foloseste un motor 3.0 V6 24V si al tau 12V ca sa iasa un motor "nou". Instalatia electrica (ECU s.a.m.d ramane cea prezenta).

Ca pret, daca vrei sa iti faci o idee, pe-aici treaba asta costa 2000 euro cu garantie 6 luni in acest caz specific.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
 
PostPosted: 05 Mar 2015, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
comanr Quote:
nitrurare se referea :)

Da, scuze! :)

http://ro.wikipedia.org/wiki/Nitrurare

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
PostPosted: 05 Mar 2015, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
doesn't matter son, there's no one around. :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 05 Mar 2015, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Comane, pari trecut de prima tinerete si dupa cum vad iti plac "vintigiurile", ca sa nu zic vechiturile. Inseamna ca ai vazut suficiente filme romanesti, deci ai putea raspunde citand din ele si sa lasi la o parte englezismele...
Nu stiu daca atunci cand erai mai tanar ascultai ProFM si in special Rondul de Noapte cu Razvan Exarhu. Da omu' la emisiunea cu pricina tot baga niste crampei din filme romanesti ce se potriveau de minune in discutie. Ti-as cita si eu una: "Fii ca pitanul nostru, si la bine si la rau..."

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 05 Mar 2015, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
oldschool oldschool predo!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
PostPosted: 06 Mar 2015, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
:lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 06 Mar 2015, 02:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
:offtopic:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 19 May 2016, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Va salut,

dupa vreme indelungata, viata mea a luat o intorsatura destul de fericita. Acum un an m-am mutat definitiv la Monaco si, implicit, mi-am schimbat parerea legata de costurile si rentabilitatea investitiei in Alfa. Imi sta tot in curte, in Romania, fara motor, dar e timpul s-o pun la punct si sa mi-o aduc aici. Vreau sa-i cumpar un motor in stare perfecta, sa-i schimb intreaga suspensie, de la coilovere Koni pana la brate noi cu bucse PU, plus o cosmetica pe merit.
Am multe masini, inclusiv un Eos 2015 si un E220 cabrio 2016, dar Alfa ramane singura masina pentru care simt ceva.
Deocamdata singura problema ramane gasirea motorului. As fi dispus sa platesc intre 1000 pentru un 3.0 12v si 2.000 euro pentru unul 3.2 GTA in stare perfecta. Din cate am citit pe net, 3.2 de pe 147 gta e aproape plug and play. La fel si 3.2 non Gta, de pe spider/gtv (nu stiu daca merge si cel mai nou, de pe GT)
Nu ma mai intereseaza consumul, mai ales ca nu va fi masina de zi cu zi, ci doar de plimbat ocazional prin oras si pe serpentinele Coastei de Azur
Aveti vreunul dintre voi vreun pont? un motor bun de la o sursa de incredere, n-are importanta de unde din Europa?

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 20 May 2016, 06:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Motor in stare perfecta inseamna 4.000-5.000 de euro. De 2.000 de abia iei un TS.

Acum depinde ce inseamna in stare perfecta, eu inteleg motor nou, caz in care alea sunt preturile.

Daca vrei sa gasesti unul si sa- l refaci, din pacate bugetul tau tot nu este suficient.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 
PostPosted: 20 May 2016, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Sa-mi fie cu iertare, dar numai tampenii ai facut cu masina asta, si, dupa umila mea parere, esti pe cale sa mai faci inca una!
Daca banii nu mai sunt o problema, mai bine cauta una in stare functionala prin tarile invecinate si ai grija sa nu mai patesti ce ai patit cu asta. Sunt sigur ca in tara se gaseste un pasionat care sa o cumpere pe asta cu pretul corect. Cand vei trage linie, e posibil sa iesi tot pe-acolo ca si costuri, dar cu mult mai putina bataie de cap.
Mult succes, indiferent de ce vei decide!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 20 May 2016, 10:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
ALXege Quote:
Sunt sigur ca in tara se gaseste un pasionat care sa o cumpere pe asta cu pretul corect.
eu intentionez sa cumpar un 916 spider, dar asta abia pe la anul. Chiar ma intereseaza in mod deosebit aceasta culoare.

@Tudorbuda: Daca te hotarasti sa o vinzi, da-mi te rog un semn. Stiu topicul, stiu si ca e mare bataie de cap sa o aduci pe linia de plutire, dar [...] . :inlove:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
PostPosted: 20 May 2016, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Eu cred ca poti gasi un motor 3.0v6 in stare buna, second bineinteles pe la 2000 euro sau lire :)
Stai cu ochii pe ebay sau ia legatura cu cei de la autolusso uk si pune o intrebare
Din cate am vazut pe alfaowner sa iti cumperi acum un gtv sau spider 3.0v6 este cam prea scump
Daca nu vrei bataie de cap o vinzi si iti iei alta
Acum depinde si cat te va costa manopera si restul pt un swap in Monaco, sau vrei sa o faci iar la baietii din Cluj?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
 
PostPosted: 20 May 2016, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Personal nu as cumpara motor de la autolusso. :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 14 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]