It is currently 28 Apr 2024, 07:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1214 Next
Author Message
PostPosted: 21 Jan 2015, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
hmm... ~600 e rezonabil.
Cat ar mai costa transportul? Le-as putea cumpara fara tva, pe firma?

Ce ati alege intre Koni si Novitec(Kw)? Citisem ca trenul de rulare devine prea rigid pentru Romania pe coilovere.

De asemenea, mi-e slabita o bucsa. Ar merita sa iau kit-ul PU pentru fata?
Merita strut bar weichers pe spider? Se simte diferenta? Mi se pare ca se torsioneaza foarte tare sasiul masinii si ma enerveaza cum imi scartaie bordul cand urc o bordura mica cu una dintre rotile fata :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 21 Jan 2015, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Coilovere pe 916 sunt intr-adevar too much.
PU sunt ok pe spate, pe fata ia brate noi, nu-s scumpe.
Bara de rigidizare merita, dar nu-ti imagina ca o sa rigidizeze complet masina. Diversele plastice o sa scartaie in continuare.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 21 Jan 2015, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
acu` mi-am adus aminte: am mari probleme cu flansele amortizoarelor. Poate cineva sa-mi spuna sigur daca se potrivesc de pe 2.0 v6? Mi le-as comanda din dezmembrari. Din cate am inteles, ori merg, ori nu merg. Ale mele sunt praf si se pot comanda doar originale la 200 euro. Aberant de scump pentru niste amarate de piese. La Audi TT le-am luat cu 90 lei.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 22 Jan 2015, 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Eu asta am pus pe masina: link

Daca nu vrei sa cumperi de pe ebay poti gasi piese originale si pe ricambi.alfisti.net (aceleasi conditii si seriozitate ca magazinul de tuning)

PS: parerea mea e ca pe Spider sau 916 in general nu se merita sa pui chestii aftermarket care nu fac decat sa faca o suspensie tare si mai tare. Coilovere&co merita doar daca te joci pe circuit. Pe strada sunt useless

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
PostPosted: 22 Jan 2015, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Acel set de Magneti Marelli pare foarte ok! La 6.000 km pe an, in regim de plimbare, cred ca sunt exact ce trebuie! Mi le caut in Germania, sa mi le comande prietenul de acolo.

http://ricambi.alfisti.net/product_info ... -2-V6.html" onclick="window.open(this.href);return false; nu merita.

Lamuriti-ma, va rog, cu flansele. Vad ca pe alfisti poti adauga ball bearings stanga/dreapta (banuiesc ca exact la asta se refera) pentru doar 180 euro :)

Se potrivesc de la 2.0 v6, sa le comand din dezmembrari?

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 22 Jan 2015, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
E vorba de rulmentii din capatul de sus al amortizoarelor. Acolo poate aparea un joc. Verifici tragand in lateral de amortizor: daca are joc sus trebuie si rulmentii, daca nu... nu te complica.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Bun...
Cred ca-mi trebuie un motor.

Imi facusem asigurare la Alfa, fiindca am ramas fara alta masina cu care sa circul.
In prima zi mi-a consumat 20l in 30 km. O performanta.
A doua zi am descoperit si cauza, la un atelier, RM service, pe strada Buna Ziua.
Cel care mi-a... facut motorul inainte, mi-a pus furtune pentru apa in loc de furtune speciale pentru benzina, asa ca au crapat grav pe la coliere.
Le-am inlocuit, am mers vreo 20km cu masina in regim normal/light (ca o menajez enorm, de cand cu suita de probleme). Chiar cand am ajuns in fata blocului, a sunat urat motorul. L-am oprit imediat, am verificat uleiul. Era scazut, dar masina era in panta. N-am pornit masina pana dimineata, cand am mers direct la service (la 6-700m de mine). Motorul nu mai suna urat si mergea ok.

La service am constatat ca a crapat UN ALT furtun de apa, gros. Nu mai aveam apa deloc in instalatie. Dupa ce am inlocuit cu greu furtunul, facand din doua unul (pentru ca italienii, pare-se, au fost mai preocupati de designul acelui furtun, decat de calitate, astfel incat era mai subtire la un capat si mai gros la celalalt, plus o forma imposibila), am constatat ca totusi imi curge apa sub masina.
Constat cu groaza si nervi ajunsi la cote maxime ca imi curge apa pe la garnitura de chiulasa.
Mi-am chemat taxi, ca si-n alte 90% din cazuri, de cand sunt proprietar de Alfa :))

Masina a ajuns pe platforma la un tip Sebi, de la Extreme Service, pe varianta Zorilor-Manastur. Tipul imi pare priceput, pasionat si sincer - mi-a sugerat sa-i schimb motorul, desi ar fi mai profitabil pentru el sa-l repare.
Din moment ce a fost desfacut de 2 ori si tot mi-a fiert apa (probabil asta a fost cauza spargerii furtunului, pe langa slabirea lui datorata timpului si a uleiului), probabil are micro fisuri in chiulasa. Pe langa asta, tot nu e rezolvata problema bataii la cald, adica tot nu e n regula arborele+cuzinetii.

Am gasit motor complet la dezmembrari, de pe 166. Cica e mai nou, 24v, in perfecta stare, montat pe masina. Mi-l da cu totul la 2.000 lei.

Am nevoie de ajutorul vostru, sa-mi spuneti daca se potriveste plug and play, motor de pe 166 pe Spider. Eventual as lua si sistemul de franare de pe 166.

Merci.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2011, 18:30
Posts: 260
Car: GTV 2.0 JTS
Location: Sibiu
sorry to hear that... din pacate nu pot veni nici cu vreo sugestie sau sfat.
cel mai rau imi pare ca ai ajuns in situatia asta dupa ce te-ai lasat de buna credinta pe mana unor 'meseriasi'. cred ca de asta mi-am luat trusa de chei... chiar daca momentan nu prea stiu ce sa fac cu ea :))

_________________
Alfa Romeo 916 GTV 2.0JTS
Alfa Romeo 916 Spider 2.0TS
Alfa Romeo 159 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo 156SW 1.9JTD

uneori fotograf


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
E pacat de masina si de banii tai pentru faptul ca te lasi impresionat asa usor de pseudo-mecanici.
Sebi asta al tau de-acum ce zice, se potriveste ala de 166? :roll:

In alta ordine de idei, cat ai fi dispus sa mai dai diferenta la o Brera? :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Nasoala treaba. Pacat de banii irositi pana acum, cred ca faceai cu ei un motor comet la ceva ateliere specializate pe reconstructii de prin strainataturi.

Cred ca Madkat are dreptate aici. Mai cerceteaza cat de plug & play e treaba si pe alte siteuri din strainataturi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Diferenta la o Brera? Vreo 1-2.000 euro :P

Urmatoarea Alfa pe care o s-o cumpar o sa fie 4C Spider, ca a 3-a masina, daca o fi sa-mi permit.
Nu cred ca-i vorba de-a fi impresionat, ci de a alege dintre extrem de putinele variante posibile. Daca exista una de 2 ori mai scumpa, care sa-mi GARANTEZE IN SCRIS va masina va mai merge inca 100.000 km, nu era problema. Oricum, la final, ma costa mult mai mult.
Mor de ciuda ca nu mi-am luat un amarat de golf 5 1.9 tdi, sa-l am pe langa casa, in cele 90% din cazuri in care nu merge Alfa.

Sebi nu stie daca se potriveste, de aceea apelez la alfisti. Motorul l-as lua cu tot cu instalatie electrica, computere, ce-or mai fi. Cred ca as monta doar pompa de apa de pe cel vechi, ca e noua.

Sigur difera si evacuarea? Nu e aproape acelasi motor? Difera dispunerea serpisorilor? Evacuarea mea e full Ragazzon.
Ar putea tata sa-mi confectioneze orice din metal, daca-i dau schite exacte.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1190
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Avand in vedere ca motorul s-a pus pe masina asta nu cred ca e un capat de drum sa il pui, au reusit astia sa il puna si pe spider S4, sunt sigur ca reusesti si tu. Ar trebui insa sa te interesezi pe formul Alfa Owner mai degraba pentru ca pe aici nu sunt 100 spidere V6 :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Daca ar fi doar chestie de alegere, as pune motor de M3 E46, sau macar unul de R32, dar trebuie sa ma rezum la ce e cel mai simplu de facut.



In continuare, solutiile si ideile sunt binevenite.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
In principiu poti pune si 6l V12, dar nu cred ca asta e discutia aici.
Te-am intrebat ce zice Sebi al tau cu gandul de a deschide ochii daca e cazul sa-l lasi sa faca el treaba asta sau nu. Ar fi nasol sa ti-l monteze si sa nu porneasca si sa ridice apoi din umeri.
Asadar, sfatul meu, mergi la cineva care are habar de ce trebuie facut si, daca nu a mai facut, cunoaste macar sursele din care se poate informa. Sau macar informeaza-te tu, daca crezi ca intelegi macar 50% din ce trebuie facut. Un punct bun de pornire este aici: squadra916.com. Madkat ti-a dat deja niste hinturi...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 11 Feb 2015, 18:03 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
tudorbuda Quote:
Bun...
Cred ca-mi trebuie un motor.

Imi facusem asigurare la Alfa, fiindca am ramas fara alta masina cu care sa circul.
In prima zi mi-a consumat 20l in 30 km. O performanta.
A doua zi am descoperit si cauza, la un atelier, RM service, pe strada Buna Ziua.
Cel care mi-a... facut motorul inainte, mi-a pus furtune pentru apa in loc de furtune speciale pentru benzina, asa ca au crapat grav pe la coliere.
Le-am inlocuit, am mers vreo 20km cu masina in regim normal/light (ca o menajez enorm, de cand cu suita de probleme). Chiar cand am ajuns in fata blocului, a sunat urat motorul. L-am oprit imediat, am verificat uleiul. Era scazut, dar masina era in panta. N-am pornit masina pana dimineata, cand am mers direct la service (la 6-700m de mine). Motorul nu mai suna urat si mergea ok.

La service am constatat ca a crapat UN ALT furtun de apa, gros. Nu mai aveam apa deloc in instalatie. Dupa ce am inlocuit cu greu furtunul, facand din doua unul (pentru ca italienii, pare-se, au fost mai preocupati de designul acelui furtun, decat de calitate, astfel incat era mai subtire la un capat si mai gros la celalalt, plus o forma imposibila), am constatat ca totusi imi curge apa sub masina.
Constat cu groaza si nervi ajunsi la cote maxime ca imi curge apa pe la garnitura de chiulasa.
Mi-am chemat taxi, ca si-n alte 90% din cazuri, de cand sunt proprietar de Alfa :))

Masina a ajuns pe platforma la un tip Sebi, de la Extreme Service, pe varianta Zorilor-Manastur. Tipul imi pare priceput, pasionat si sincer - mi-a sugerat sa-i schimb motorul, desi ar fi mai profitabil pentru el sa-l repare.
Din moment ce a fost desfacut de 2 ori si tot mi-a fiert apa (probabil asta a fost cauza spargerii furtunului, pe langa slabirea lui datorata timpului si a uleiului), probabil are micro fisuri in chiulasa. Pe langa asta, tot nu e rezolvata problema bataii la cald, adica tot nu e n regula arborele+cuzinetii.

Am gasit motor complet la dezmembrari, de pe 166. Cica e mai nou, 24v, in perfecta stare, montat pe masina. Mi-l da cu totul la 2.000 lei.

Am nevoie de ajutorul vostru, sa-mi spuneti daca se potriveste plug and play, motor de pe 166 pe Spider. Eventual as lua si sistemul de franare de pe 166.

Merci.
In mod normal, masina ta nu ar trebui sa faca nici un fel de probleme. Faptul ca ai lucrat numai cu mecanici incompetenti, care ba nu au planat chiulasele, ba nu au segmentat motorul, ba nu au pus distributia bine, etc. Sa cumperi un alt motor e o varianta buna. Dar trebuie sa il verifici inainte cu cineva care se pricepe. Nu stiu segmentii de pe noul motor cat de buni vor fi. Poti pune un alt 3.0 chiar si de 24 valve, dar fiindca un alt model de masina are un alt tip de clima, sist audio, ceasuri, cablaje, etc, e mai dificil. Mai bine platesti cateva mil o platforma, si o aduci la Bucuresti sa umble cineva care se pricepe la asta (gasesti cativa pe forum) si sa faca o treaba buna. Neaparat schimbate kit distributie, kit transmisie, pompa apa si semering palier (cam pierzi ulei) dupa montare.


Top
   
 
PostPosted: 12 Feb 2015, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
tudorbuda Quote:
Bun...
Din moment ce a fost desfacut de 2 ori si tot mi-a fiert apa (probabil asta a fost cauza spargerii furtunului, pe langa slabirea lui datorata timpului si a uleiului), probabil are micro fisuri in chiulasa. Pe langa asta, tot nu e rezolvata problema bataii la cald, adica tot nu e n regula arborele+cuzinetii.
Asta cu microfisurile mi se pare hilara. Banuiesc ca vrea sa insemne fisuri atat de mici inca nu sunt vizibile??? loool. Ai verificat conducta de apa care pleaca de la pompa inspre termostat (sta intre bancurile de cilindrii)? Asta m-a facut pe mine sa desfac de doua ori motorul.

Daca chiar insisti sa schimbi motorul si nu gasesti unul identic, mai bine cauta un 3.0 12v de pe un 164 (asta e plug&play, compatibil cu ECU-ul de 916).

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
PostPosted: 12 Feb 2015, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
tudorbuda Quote:
Masina a ajuns pe platforma la un tip Sebi, de la Extreme Service, pe varianta Zorilor-Manastur. Tipul imi pare priceput, pasionat si sincer - mi-a sugerat sa-i schimb motorul, desi ar fi mai profitabil pentru el sa-l repare.
Sebi e doar practic, ca daca era pasionat ti-l desfacea si el.
In fine, un motor de 3.0 de pe un Spider nu cred ca vei gasi.
Cat despre plug & play: Availability: Spider only asa ca trebuie sa te mai interesezi la care 3.0 transplantat ai de munca mai putin.
Pe 164, intre '87-'89, s-a pus un 3.0 V6 12v, care are tot 192CP, cu 261 Nm la 4900 rpm nu 260 Nm la 4400 rpm cat ai tu, asta cred ca e cel mai compatibil; intre '92-'97, s-a pus unul care are 180CP, cu 255 Nm la 4400 rpm.
Succes!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 
PostPosted: 12 Feb 2015, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Quote:
the older V6 12V engines from the 164 had a diferent water layout on the engine heads
Image

Nemaipunand la socoteala ca 164 3.0 V6 este la fel de rar ca si un Spider 3.0 V6, la noi...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 12 Feb 2015, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@ege asta cu "water layout"-ul pe 164 nu o stiam, insa acum imi dau seama ca de fapt la 916 au pus teava de apa intre bancuri fix ca nu era los in stanga.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
PostPosted: 12 Feb 2015, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Sebi poa` sa fie cel mai pasionat din istorie si sa-mi si fie var de-al doilea, ca tot n-are cum sa-mi faca masina pe gratis.
Manopera desfacut motor si schimbat garnituri - 1000 lei. Garnituri ~300 lei. Daca trebuiesc planate chiulasele, 200 lei+150 daca trebuiesc ajustate supapele. Daca trebuie rectificat arborele, 400 lei. Set cuzineti 300 lei. N-are nimeni cum sa-mi verifice chiulasele pentru ca n-au cum sa creeze conditiile de functionare pe un banc, asa ca am sanse sa-mi refac motorul cu 500 euro si tot sa nu mearga cum trebuie si iar sa fie o chestiune de timp pana crapa.
DACA se potriveste cel de pe 166 cu 226 cp, ma costa 2.000 lei motorul plus inca putin manopera.
Vreau doar sa aflu DACA se poate si CE modificari trebuiesc aduse.

Dusul la Bucuresti ma costa 1.500 lei. Cam iese din calcul.

Offtopic, ege, cat vrei diferenta? :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
De ce ai vrea sa pui un alt motor intr-o masina care la un moment dat ar putea fi considerata clasica, a ta avand atuul unei culori cat si al unei unei motorizari rare?

Ti-ai cam bate joc facand un engine swap.

Mai bine strange niste bani, las-o deoparte o perioada si fa-o cum trebuie, daca tii la masina asta asa mult.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Face ca e nevoit, si ma indoiesc ca Tudor o sa arunce motorul dat jos de pe masina.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 
PostPosted: 13 Feb 2015, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Quote:
Face ca e nevoit, si ma indoiesc ca Tudor o sa arunce motorul dat jos de pe masina.
Asta nu inteleg, oare e nevoit? Lasand la o parte presupunerile mecanicilor pasionati la care a fost...

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 
PostPosted: 13 Feb 2015, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
M-am gandit si la partea cu clasicul. Asa e. Masinii nu-i mai scade valoarea, ci e intr-o usoara crestere. Exemplare in perfecta stare din Germania si Elvetia trec de 10.000 euro. In plus, motorul cu 12v e mai rar si, din cate am citit, mai cautat decat cel in 24, fiindca are cuplu mai mare la turatie joasa. Sper sa nu ma insel, dar Spider Mk II 3.0 Giallo Zoe sunt doar 500 bucati si cred ca a mea e singura din Romania. Daca ar fi s-o vand vreodata, lipsa motorului original i-ar scadea valoarea. Nu ma gandeam sub nicio forma sa arunc motorul. Chiar si acum, daca mi-ar garanta cineva ca mi-l readuce la parametri din fabrica si va merge perfect, as plati si 1000 euro. Nu am facut rabaturi la calitate niciodata in viata, cu atat mai putin la Alfa.
Chestia e ca momentan nu-mi garanteaza nimeni chestia asta. Ori nu se pricep suficient cat sa-si asume, ori au altceva de lucru, mai profitabil si mai putin migalos.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 13 Feb 2015, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Din pacate 1.000 EUR este nerealist dpmdv. Mai bine de atat.
Sunt convins ca sunt cativa oameni in tara care s-ar lua de motorul tau si ar iesi ok.

Daca faci engine swap o sa iasa un Frankenstein care ti-ar aduce beneficii doar pe termen scurt, si din cate am inteles vrei s-o tii.

Eu chiar sper sa o pui pe picioare asa cum trebuie, e o masina care merita asta. Sa auzim numai de bine Tudor! :wave:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1214 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]