Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Spider V6 3.0 12v
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=72&t=17044
Page 2 of 3

Author:  tzzivii [ 24 Nov 2011, 20:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

ALXege Quote:
Mama mama cum o sa arate motorul asta la final 8)
my point exactly! :mrgreen:

Author:  yux_mm [ 24 Nov 2011, 21:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

e bine ca ai un garaj unde sa faci treaba. noi si mari succese!

Author:  Dany [ 25 Nov 2011, 00:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Momentan lucrez într-un institut de cercetare, ceea ce îmi da acces la ceva facilităţi, gen masina de sablare şi expertiză tehnică din partea atelierului de mecanică fină. Pe de altă parte mai am şi suport tehnic din partea unui vechi alfist, deci in mod sigur nu pot sa îmi asum tot creditul. Dar şi eu sunt curios de rezultatul final.

Author:  Dany [ 13 Dec 2011, 14:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Are cineva idee cum se pot scoate bucsele din imagine? Practic sunt niste pivoti.

Attachments:
IMAG0358.jpg
IMAG0358.jpg [ 66.28 KiB | Viewed 4532 times ]

Author:  Dany [ 08 Feb 2012, 16:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Lucrarile la motor se apropie in sfarsit de final. Motorul este gata dupa ce a fost complet desfacut. Si cand zic complet inseamna ca s-a mers pana la scoaterea camasilor din bloc pentru a schimba o-ringurile de sub. Au fost curatate depunerile din bloc, schimbate garniturile de chiulasa si orice alt tip de garnitura. Evident curelele de distributie si accesorii au fost reinointe, pe langa ulei si filtre.
In principiu masina ar trebui sa fie gata saptamana viitoare.

Urmeaza ceva lucrari cosmetice: vopsit consolele centrale si inlocuit mocheta interioara.
La motor mai am de gand sa ii instalez un Oil chatch tank si inlocuit furtunul de admisie aer. Cand se mai indreapta vremea mai sunt in plan si inlocuirea bucselor cu unele PU.

Author:  Dany [ 03 Mar 2012, 18:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Lucrarile la motor in sfarsit au ajuns la final (daca nu vor mai aparea surprize). Cu toate ca trebuia sa fie gata acum cateva saptamani, din cauza unei fisuri in conducta de apa care sta intre bancurile de cilindrii (aparuta in urma sablarii in locul unde era lipit un stut, i.e. cel care duce la aeroterma) chiulasa de la bancul din fata a trebuit din nou daca jos pentru a avea acces.
Masina intra de azi in teste, si in principiu de luni o sa iasa pe strada.

Pana o mai cosmetizez un pic, un mic teaser:

Attachments:
IMAG0005-1b.jpg
IMAG0005-1b.jpg [ 634.03 KiB | Viewed 4370 times ]

Author:  ionutp [ 03 Mar 2012, 18:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Sper sa iasă ok la teste, arată prea bine teaserul...

Author:  Tag [ 03 Mar 2012, 18:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Spor la treaba in continuare! Sa vii cu ea la fest :D

Author:  Dany [ 06 Mar 2012, 18:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Din pacate problema cu conducta de racire a revenit in timpul testelor. M-am cam enervat pe faza asta pentru ca efectiv nu imi dau seama ce poate fi atat de complicat la o lipitura/sudura. Deci iarasi dat jos chiulasa bancului din fata pentru a ajunge la conducta :bash: .

Author:  Dany [ 07 Mar 2012, 18:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Se pare ca nu calitatea lipiturii a cauzat gaura in teava, ci presiunea ridicata din circuit cauzata de radiatorul infundat => radiator nou.

Author:  ALXege [ 07 Mar 2012, 19:11 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Da, se pare ca e o problema destul de comuna la Gtv/Spider, probabil datorata si varstei. Pacat ca tre sa treci prin atata bataie de cap din cauza ei..

Author:  Dany [ 07 Mar 2012, 19:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Banuiam ca o sa trebuiasca schimbat si radiatorul insa nu ma asteptam ca din cauza asta sa crape teava aia. Asta e partea naspa. Oricum tocmai am luat radiatorul si ar trebuie sa fie gata in w/e.

Author:  Dany [ 18 Mar 2012, 19:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

In sfarsit Spider-ul e pe strada. Motorul merge superb, in oras temperatura sta pe la 100-110 grade, insa la drum intins acul sta lipit la 90. Acum am in plan sa rezolv diverse mici probleme care ma irita, cum ar fi plasticele din interior care au o gramada de greierasi (daca aveti solutii sau sugestii legate de problemele astea va rog sa nu ezitati :D ), mocheta si vopsirea consolelor.

Author:  tzzivii [ 18 Mar 2012, 19:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

spider-ul cam are greierasi de fel...

Author:  Dany [ 08 May 2012, 18:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Nu am mai scris de mult pe aici: intre timp am reusit intr-un final glorios sa vopsesc consolele centrale. Am frecat la vopseaua aia originala de m-a gasit ameteala pana am dat-o complet jos. Cu ocazia asta am schimbat si gaiterele de la schimbator si frana de mana (sursa Top Gaiters UK, super multumit de rezultat si de pret). Acum ma ocup de niste chestii minore: o oglinda dreapta rupta, semnalizarea drepata nu merge (cel mai probabil din cauza blocului de lumini din spatele volanului), rola de la clima care fluiera de ma scoate din minti si nu in ultimul rand incerc sa aliniez bara fata cum trebuie.

LE: uitandu-ma pe sub masina cum sa aranjez toba am descoperit ca puntea spate are deja bucse Powerflex, asa ca un lucru mai putin pe lista.

Author:  ALXege [ 08 May 2012, 18:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Daca tot umbli la bara fata, poate incerci sa faci un mini tutorial cu poze, si eu am aceleasi ganduri si mi-ar fi de-un real folos :)

Author:  Dany [ 08 May 2012, 21:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Pai bara din fata chiar nu e nicio filosofie sa o dai jos si sa o aranjezi. Faza mai naspa e ca e mai mult trial & error pana iese, si e nevoie de un al doilea om. Principale sunt cele doua suruburi care tin bara pe cele doua brate din fata (se pot regla intr-un anumit interval). In cazul ideal se rezolva doar din suruburi, insa la mine o sa fie nevoie sa ajustez si bratele in sine. Astea sunt prinse de sasiu in 4 suruburi si planuiesc ca sub cele doua din partea de jos sa pun niste saibe, sa le ridic cateva grade. Oricum fac poze, si daca iese le pun aici.

Author:  zmarius [ 08 May 2012, 23:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Asa arata desfacuta

Attachments:
066.png
066.png [ 1.7 MiB | Viewed 4051 times ]

Author:  Dany [ 25 May 2012, 19:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

UPDATE: am rezolvat ceva din problemele mentionate anterior dar ca in filmele cu prosti. Cum ziceam, semnalizarea dreapta mergea sporadic, in timp ce avariile mergeau fara probleme. Din motivul asta am crezut ca e blocul de lumini. Am cumparat frumos altul, instalat si surpriza semnalizarea tot facea figuri. Pana la urma s-a dovedit ca problema era un banal contact prost al releului de semnalizare de sub bord :bash: => cracanat un pic piciorusele si gata.
A doua problema era cu suieratul din zona curelelor. Avand in vedere ca toate rolele erau noi in afara de cea metalica de langa compresorul de clima, am presupus automat ca asta era buba. Am cumparat una de la dezmembrari (noua e 130E) si am montat-o. Si surpriza suieratul inca era prezent. Ca sa verificam ca nu e din cauza alternatorului, am dat frumos cureaua din nou jos sa vedem daca mai fluiera. Partea buna e ca alternatorul e ok. Partea proasta e ca asta inseamna ca e din cauza compresorului de clima, insemanand ca am schimbat rola degeaba. Totusi bine naiba ca nu am cumparat rola noua. Urmeaza sa schimb si compresorul in scurt timp.
Am dat si bara jos si am aliniat-o pe cat posibil cu metoda de mai sus, insa rezultatele inca nu sunt multumitoare. Urmeaza o a doua incercare. Intre timp Catherine (in caz ca nu am mentionat cum o cheama) umbla in "pantofi" Zender Milano (din pacate imprumutati :( pana gasesc ceva ok).

In mare Catherine sa pregateste sa ajunga on Holy Ground vara asta.

Author:  mobyle [ 27 May 2012, 20:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Tramell?

Author:  Dany [ 28 May 2012, 16:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

De fapt mă gândeam la o brunetă, i.e. Zeta-Jones.

Author:  Dany [ 13 Jul 2012, 19:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Un scurt update: jante Ronal si cauciucuri Hankook Ventus S1 evo2 225/45R17. Inspectie tehnica in iunie fara probleme. @EGE avand in vedere ca tu aveai ceva dubii legate de noile jante, ce zici?

Attachments:
IMAG0085b.jpg
IMAG0085b.jpg [ 84.38 KiB | Viewed 3692 times ]
IMAG0084b.jpg
IMAG0084b.jpg [ 82.33 KiB | Viewed 3692 times ]

Author:  ALXege [ 14 Jul 2012, 13:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Sunt ok, sa le stapanesti sanatos!

Author:  Dany [ 26 Jan 2014, 14:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Salut băieţi, nu am mai intrat cam de mult pe forum - deh schimbat job, domiciuliu, etc. Insa Spider-ul a rămas. Pt uz zilnic am luat un 147 TI de caresunt mulţumit (trecut prin reparaţiile clasice gen variator, braţe superioare şi hconducta de servo crăpată).
Hermanoli Quote:
Cu niste jante Zender Sienna ar fi de vis :love:
Revenind la Spider citeam posturile de la început ale lui Hermanoli şi Ege legate de jante. Coincidenţa face ca numai acum o saptamana sa Imi ajungă un pachet cu 4 Sienna de 17", nou vopsite. În rest nu sunt multe de adăugat având în vedere ca motorul încă merge ceas. Am mai schimbat amortizoarele pe fata, mai urmează sa fac un schimb de lichide şi o revizie la frane.

Author:  mugurel [ 26 Jan 2014, 15:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Spider V6 3.0 12v

Chiar ziceam ca nu mai stiam nimic de tine . Bine ca esti bine :wave:

Page 2 of 3 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/