It is currently 28 Apr 2024, 17:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 May 2011, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Fiind unul dintre modelele pe care l-am dorit si am ajuns sa-l posed si vazand aici un apetit al altor colegi de forum pentru acest model, m-am gandit sa initiez un topic cu ceea ce ne place sau nu, la 916.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 31 May 2011, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Daca mi se permite as pune si eu o intrebare legata de cele doua modele. Poate cineva oferi niste pareri informate legate de GTV 3.0 V6 24v sau Spider 3.0 V6 12v?

In primul rand as spune ca pozitia la volan e f misto - mult peste 156 sau 147 (modele pe care le cunosc) - eu de obicei avand probleme sa imi gasesc o pozitie comoda. Pedalierul nu e ideal asezat pentru mine dar e acceptabil. In Spider surprinzator am avut senzatia ca am mai mult loc deasupra capului decat in 156 sau 147.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 31 May 2011, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Dany, din pacate, nimeni din Ro nu cred ca va putea emite vreo opinie demna de luat in seama despre motorizarea cu pricina :? Ce pot intui insa, dupa ce am condus o vreme Spider-ul 2.0 si am vazut de cateva ori ce poate un GTA (iar 3.0 V6 24V nu cred ca poate fi mult sub), e ca nu poti da gres cu o astfel de combinatie :)

Revenind la topic, pozitia la volan este misto, dar dupa ce trece o vreme si te obisnuiesti cu ea realizezi ca este o falsa impresie cum ca stai foarte jos, impresie data de accesul in masina (pragurile interioare foarte inalte, pana aproape de nivelul sezutului). A nu se intelege insa ca nu stai suficient de jos, dar diferenta enorma fate de 47/56 parca nu-mi pare.. Tot referitor la scaune, venind de pe GT, mi se pare ca nu au suficient suport lateral, cam cazi din ele la viraje luate mai tare (comparativ cu 47/56 nonTI, s-ar putea sa fie ok).

Motorul TS, contrar asteptarilor, nu-i chiar asa de tragic cum il face madkat sa para. Mai ales CF2ul, care se zice (din ce-am citit pe AO) ca ar fi cam cel mai bun TS (iarasi contrar asteptarilor, datorita unor chestii precum motorasul pas cu pas, predispus sa iti zapaceasca relantiul). Unul in mintile lui ar trebui sa mearga frumos, nu-i el chiar Clio RS dar nu te face de rusine in fata multor masini contemporane. Se tureaza frumos (mai ales CF2ul, care are limitarea mai sus si in limitare nu sugruma injectia) si pentru un 4 in linie suna frumos (ma rog, spun asta venind de pe un JTD :))

Ce-mi place: look-ul! Atat interior cat si exterior. Chiar vorbeam cu niste prieteni weekendul asta si spuneam ca design-ul asta n-are moarte, pariez de pe acum ca peste 30 de ani o sa ne uitam la seria 916 cum ne uitam acum dupa GTVurile anilor 60-70.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 31 May 2011, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
treaba cu pozitia la volan cred ca e o chestie de gabarit al soferului: eu m-am urcat in al lui mobyle si dupa ce mi-am potrivit scaunul, ca sa ajung corespunzator la pedale, abia mai ajungeam la volan. adica stateam cu mainile aproape drepte in pozitia noua si-un sfert, iar daca ar fi trbuit sa ajung cu o mana la ora 12 trebuia sa ridic spatele din scaun. in mare, pentru o pozitie mai relaxata am aceeasi problema si in 47 (dar totusi nu chiar asa ca in 916), insa daca mai indrept speteaza se rezolva.
altfel spus, mi-a placut pozitia in scaun.
din alte puncte de vedere pot spune ca imi place la exterior mai mult coupeul decat spiderul, si imi place mai mult in ultima varianta de facelift. la interior de asemenea imi plac ultimele variante de facelift, si asta pentru ca nu prea sunt adeptul formelor prea colturoase, oarecum tipica primelor modele.
ca motorizari n-as putea formula o opinie prea corecta pentru ca nu am condus vreunul inca. insa mi se pare optim TB-ul de 2litri. optim din punct de vedere al raportului cilindree/putere, si al rafinamentului furnizat de dispunerea in V a cilindrilor.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 May 2011, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Imi place:
- (spider) e o decapotabila light, nu e inalta si bombata cum e trendul (EOS, chiar si 946-le), dar in acelasi timp suficient de spatioasa pentru cele doua persoane

- are o forma gandita sa arate bine atat cu capota pusa cat si fara

- scaunele, atat estetic cat si ca pozitie

- portbagajul adanc (spider), in care, contrar criticilor, se pot transporta lejer bagaje pentru cele doua persoane

- interiorul ('98+) lucrat frumos. Exista detalii cum ar fi piele (sau inlocuitor) cusuta pe zona din stanga in care sprijini mana, la fel si pe parasolarul ceasurilor, care iti confirma ca nu esti intr-o masina de duzina imbracata total in plastic ieftin. Cu toate astea ar fi fost un detaliu foarte interesant sa faca plansa centrala din metal, cum e la 159 TI.



Nu imi place:
- masa ridicata pentru o masina 'mica'

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2011, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Ce-mi place:
- ca e facuta cu simt de raspundere (nu prea am vazut rugina pe ea)
- ca nu are motorizare diesel
- teledialurile de 17"
- ca intra anvelope late (fata max 225, spate 255)
- ca nu simt viteza in masina
- ca puntea spate ma ajuta in curbe
- motoarele Busso

Ce nu-mi place:
- forma semnalizatoarelor laterale
- dispozitivul de deschidere al usilor (iarna ingheata si devine inoperabil) - preferam ceva cromat gen 156 (care nu se lipeste deloc pe linia masinii)
- ca daca ai 1.90 m si 95 de kile n-o mai poti folosi
- tot ce tine de stergatoare (tuburile atasate, ca nu le pot ridica)
- fata la mk3
- ca nu are portbagajul un pic mai lung
- ca trebuie sa mergi numai la mecanici cu mana mica

Ciudatenii:
- distributia masei pe punti (fata e exagerat de solicitata)
- nu pot deschide portbagajul fara sa opresc motorul
- ca deschid portbagajul din torpedou (usita de la rezervor e pe consola centrala)
- iti trebuie o abordare putin altfel cand vrei sa desfaci ceva de la masina (consola centrala, bara fata)

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2011, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu stiu cum e la GTV, la Spider insa viteza se simte din plin (datorita nivelului ridicat de zgomot din habitaclu). E drept ca intre 130 si 180 nu prea e nici o diferenta :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
mobyle Quote:
- distributia masei pe punti (fata e exagerat de solicitata)
De asta prefer eu modelele 3.0 in fata 2.0 TB, fiind mai usoare cu aproape 50kg, cel mai probabil luate de pe puntea fata.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
PRO
Design - exceptional pentru anii lui , probabil va exista candva o reeditare , cand masina va fi considerata retro
Interior - daca tinem cont de perioada in care a fost gandit si materialele folosite este chiar luxos
Motorizare - 3.0 a fost singura afacere buna pe care au facut-o

Contra

Puntea fata neprotejata tinand cont de garda la sol mica si greutatea mare , pe viraje sau la franare in cazul intalnirii unui obstacol pe carosabil e greu sa il ierti
Motoarele Twin spark si 2.0 TB , ultimul fiind un adevarat fiasco dpdv al fiabilitatii
Decapotarea electrica la Spider

Per ansamblu o masinuta de distractie cu apetit sportiv care nu se va demoda niciodata :D

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
gabrieldima Quote:
Motoarele Twin spark si 2.0 TB , ultimul fiind un adevarat fiasco dpdv al fiabilitatii
Dany, uite un motiv si mai pertinent pentru 3.0V6 in loc de 2.0TB :wink:
Chestia cu distributia masei e discutabila.. discutam cu Adi EXS (fost posesor de GTV 2.0TS, actual posesor de S5) care-mi spunea ca in ciuda masei ridicate a GTVului, masina parea chiar mai agila pe traseu virajat decat S5ul.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
ALXege Quote:
in ciuda masei ridicate a GTVului, masina parea chiar mai agila pe traseu virajat decat S5ul.
Trebuie sa iei in considerare atat ampatamentul mai scurt, cat si puntea spate a GTV-ului. Dar ca idee S5 e mai usor decat un GTV?

PS: apropos daca vede cineva un 3.0 de vanzare prin ro (fie pe spider, fie pe gtv) la un pret bun, dati-mi si mie de stire

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Ce imi place la GTV 916:
- motoarele V6
- puntea spate
- pozitia la volan
- design-ul inconfundabil
- tinuta de drum
- calitatea interiorului pentru acea vreme (mk2-mk3)
- versiunea GTV Cup cu kit-ul Zender
- arhitectura caroseriei (materiale compozite in fata)

Ce nu imi place:
- distributia maselor (mai ales la versiunile cu motoare V6)
- franele de pe varianta V6 TB care sunt sub dimensionate
- vizibilitatea in spate
- motoarele TS care sunt prea cuminti pentru denumirea GTV
- calandrul generatiei MK3

Vis a vis de opiniile legate de V6 TB, nu prea am cum sa fiu de acord cu cele spuse. Motorul 2.0 V6 TB este cam acelasi cu cel de 3L in versiunea 12Valve insa are alt alezaj. Acest motor de 3L 12Valve este considerat cel mai rezistent Busso. Versiunea de 2L a fost fabricata mai mult timp decat cea de 3,2 de ex. A fost utilizata pe 164, GTV/Spider si 166. Exista perceptia lipsei de fiabilitate in Romania pentru ca in general aici au ajuns tot felul de masini deja distruse de altii si cumparate pe bani putini. Atat V6-le de 2L cat si cel de 3L 12V necesita acelasi regim de intretinere pentru ca ambele au tacheti reglabili si trebuie tratate putin diferit de versiunile cu 24V. Daca nimeresti o masina intretinuta nu vor exista probleme cu acest motor. Pentru mai putina bataie de cap pe partea de intretinere intradevar sunt recomandate versiunile 3.0 sau 3.2 24V insa doar daca cineva considera incomod reglajul tachetilor la fiecare ciclu de 40k.

Din punctul meu de vedere, cel mai potrivit motor pentru GTV este cel V6 TB in combinatie cu franele de 305 de pe versiunile de 3L.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Hai sa luam un exemplu:

Am gasit cel mai ieftin Gtv 3.0 E3 2001
6850 eur
600 adus
100 rar
4200 taxa
la prima strigare iese: 11750 eur
+ impozit anual in jur la 1000 eur

Am gasit cel mai ieftin Gtv 3.0 E2 1997 (207k km)
2500 eur
600 adus
250 rar (pt E2)
4882 taxa
la prima strigare iese: 8232 eur
+ acelasi impozit anual in jur la 1000 eur

Care se mai baga la motorul de 3.0 V6?

Am condus 166 3.0 220 cp si e vis. O puteam cumpara la un pret cat impozitul pe 3 ani, dar nu pot sa dau la primarie atat impozit, an de an (cine stie ce va fi pe viitor) .
Motorul 2.0 tb e diferit putin in comportament, nu are vana celui de 3.0, dar e de 1996 cmc si aici e avantajul: putere mare (care poate fi si mai mare, daca e nevoie) fara taxare pe masura.

Dar, la ce conditii de trafic avem, merge si o masina cu 3+1 trepte si 40 cp.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
nu cred ca isi are rost discutia pe marginea pretului. nu pretul (taxe, impozite, suprataxe, megataxe, extrataxe, subtaxe, minitaxe, etc, etc) face diferenta cand e vorba de performante sau fiabilitate. e limpede ca in ro ai un dezavantaj clar la orice motor ce depaseste 2000cmc, indiferent ca are 10 sau 1000cp.
daca e sa o luam pe marginea pretului de inmatriculare in romaniaca, pai, chiar si un motor de 500cmc e o problema si o sursa de discutii interminabile.

in concluzie: e limpede ca pretul de achizitie pentru varianta 3.0 e prohibitiv, dar asta e o discutie ce poate apartine unui alt topic.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2011, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
o singura remarca ;
impozitul anual la motoare pana in 3000 cmc e 2160 ron . e mult dar nu e cat la GTA unde e chiar nesimtit .


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2011, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2007, 18:20
Posts: 90
Location: Cluj-Napoca
Alfa GTV 916, 2.0 TS din 2001 echipare lusso:

Ce imi place:

- tinuta la drum (simti ca esti la volanul unei masini facuta dintr-o bucata, te simti aproape de asfalt, suspensii rigide)
- designul (atat interior cat si exterior)
- treapta a 2-a de viteza ;)
- antena retractabila automat
- capota din fibra de sticla
- o masina surprinzator de robusta d.p.d.v. mecanic
- headturner (un design care dupa 16 ani, inca rupe gaturi pe strada!)
- pozitie confortabila de condus (1.88m, 75 kg)
- scaunele momo piele neagra tesute cu ata rosie + combinatia cu mocheta rosie :clapping:
- pragurile
- gurile de aerisire de pe laterala

Ce nu imi place:

- motorul de 2.0 TS mi se pare subdimensionat ptr 1450 de Kg
- stergatoarele si clemele de prindere ale sistemului de furtunase care stropesc parbrizul
- tractiunea fata
- dezaburirea si sistemul de ventilatie
- inchiderea centralizata o ia razna iarna
- incalzirea in scaune nu prea face fata gerurilor de la noi
- locurile din spate sunt practic inutilizabile, mai bine extindeau portbagajul
- articulatiile de la usi puteau fi facute mai bine (pocnesc)
- faptul ca nu poti spala parbrizul cu geamurile deschise, toata apa se prelinge in masina
- vesnica eroare de la airbaguri

_________________
Porsche 911
BMW X5 45e G05
Ex: AR GTV 2.0 TS edizione sportiva
Ex: BMW 420i G26, X5 3.0D G05, 528i F10, 320d E92
Ex: BMW 17' R1200 GSA, 88' R100RT, '07 F650 Dakar, '12 R1200 GSA


An Alfa Romeo passing by, gave Mona Lisa that smile!


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2011, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Completare:
+ nu 'flutura' deloc cand vine din fata orice masina mare in viteza
+ comportament exceptional la viteza de croaziera mare

- la drum lung m-a durut piciorul drept deasupra genunchiului. Remediu: o jacheta de blue jeans rulata si pusa sub picior;
- boxele audio suna mediocru.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2011, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2007, 18:20
Posts: 90
Location: Cluj-Napoca
@mobyle
Da...boxele sunt dezastru.
Quote:
nu 'flutura' deloc cand vine din fata orice masina mare in viteza
si eu am remarcat asta. Probabil conduci si tu un logan...si de aia simti diferenta. Eu conduc ocazional unul... oau :shock: ce balans primeste dulapul cand vine cate un tir din contrasens pe drumurile noastre inguste :)

_________________
Porsche 911
BMW X5 45e G05
Ex: AR GTV 2.0 TS edizione sportiva
Ex: BMW 420i G26, X5 3.0D G05, 528i F10, 320d E92
Ex: BMW 17' R1200 GSA, 88' R100RT, '07 F650 Dakar, '12 R1200 GSA


An Alfa Romeo passing by, gave Mona Lisa that smile!


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2011, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Am uitat un lucru care-mi displace: geamurile care nu coboara la deschiderea usii la modelele de pana in 2001. Freaca in softtop daca sunt inchise la maxim la inchiderea/deschiderea usii, strica si materialul si forteaza si inclinatia geamului astfel incat ajunge sa se balangane destul de tare in timp. Din fericire la mine geamurile sunt suficient de tapene iar softtopul doar putin ros pe partea dreapta. Remediul: merg mereu cu geamurile foarte putin deschise cat sa nu atinga la deschiderea usii, le inchid maxim doar la ploaie sau la drum lung..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2011, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
+ sunetul V6-ului TB dus in 5000 de ture (restul a fost spus de Razvan);
+ tinuta de drum, se intinde pe distante lungi ca un veritabil GT, nu te oboseste deloc ;
+ faptul ca cei care cunosc te privesc cu respect, iar cei care nu, cu invidie ca ai Ferrari.

- garda mult prea joasa pe fata ;
- nu filtreaza nicio denivelare.

Probabil ca daca ar fi avut propulsie si transaxle ar fi stat in productie cam cat G-klasse.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2011, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
- ca motorizarea 2.0 tb nu are treapta a 6-a de viteza

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2012, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
un mare + pentru vremea de afara: masa mare pe puntea fata face ca masina sa se comporte excelent pe drumuri inzapezite (inca imi mai amintesc ce-am patimit cu 3-erul iarna trecuta).

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2021, 21:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Încă două minusuri "acvatice":
- lichidul de parbriz și apa de pe plafon ajung întotdeauna în habitaclu daca geamul șoferului este deschis dau drumul la ștergătoare, respectiv franez mașina.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2021, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Pare un model reusit daca ii gasesti un defect o data la zece ani :lol:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]