Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17975
Page 11 of 14

Author:  ionutp [ 13 Feb 2015, 14:31 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Ai luat in calcul adusul in București? Poate se găsește cineva sa-l repare. Eventual sa garanteze ca-l repara si iese ce trebuie.

Author:  ALXege [ 13 Feb 2015, 14:32 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

10.000, serios?! Nu vreau sa-ti tai elanul, dar urmaresc de ceva timp piata, specific pentru modelul asta, iar masina ta face in jur de 4k, presupunand ca motorul ar fi functional :) In starea in care e acum, probabil vreo 2k...

http://tinyurl.com/psze6p2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tinyurl.com/q65zp42" onclick="window.open(this.href);return false;

Aproape de pretul de care vorbesti tu (dar sub) s-a vandut masina asta (cup kit, red style interior, scaune electrice/incalzite, suspensie reglabila, 18", Q2, EL downpipes etc. etc.)
10k este in general pretul la care se invarte ph3 cu 3.2 V6.

Ai o masina frumoasa, dar ramai putin cu picioarele pe pamant :wink:

Author:  tudorbuda [ 13 Feb 2015, 15:22 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Parerile sunt impartite.
18" Novitec cu cauciucuri noi am si eu. Nu-i cup kit (nu prea imi place, anyway), ci e Novitec. Red Style interior.... nu l-am vazut pe Alfa, l-am vazut pe un Slk din 2000. Mi se pare penibilut. Se straduieste prea mult sa fie flashy. Scaune incalzite... aici iti dau dreptate. Ma mir ca a mea nu are, mai ales ca a fost comandata in Germania, nu in Italia.

Pe de alta parte, doar evacuarea Ragazzon a fost 1.800 euro. Rotile aproape 1k. Decat s-o vand cu 4.000, mai bine mi-o sudez de un perete, s-o am ca si obiect de decor.
Cele puse de tine sunt, intr-adevar, foarte ieftine, habar n-am de ce. Acum un an, la un pariu cu un prieten, ne-am uitat pe mobile. Cea mai ieftina echivalenta, fara vopseaua rara, era 7.200
Acum sunt pe-aici:
http://tinyurl.com/mswq5gl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tinyurl.com/qybn4vm" onclick="window.open(this.href);return false;
In continuare, niciun Spider V6 galben.

Asadar, am s-o repar. De indata ce gasesc cea mai buna varianta.

Author:  ALXege [ 13 Feb 2015, 16:26 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Pai ce faci man, mi-o dai exemplu pe cea mai scumpa? :) Prima that is, ca a doua e 24v, si, contrar opiniei tale, sunt mai scumpe. Si oricum ambele sunt nejustificat de scumpe! Stii tu vorba aia, prost nu-i cine cere... Eu iti vorbesc in calitate de potential cumparator (nu al masinii tale, nu ma intelege gresit) care tot studiaza piata de vreo 3 ani incoace (inca de cand aveam si eu 916le). Iar cifra de 7200E anul trecut este la fel de aberanta ca si cifra de 10k postata initial :)

Cat despre masina de mai sus, nu ti-am postat-o ca sa imi spui ce-ti place si ce nu, chestie de gusturi pana la urma. Dar daca ai timp, citeste-i topicul aici, macar uite-te la poze (dar pana la sfarsit!), si ai sa intelegi de ce s-a vandut pe APROAPE suma de care vorbesti tu :)

Si eu sper sa o repari, de data asta ca lumea. In principiu as zice sa stai cuminte cu motorul de 166 ca nu stii la ce te bagi. La fel cum in principiu ti-as zice sa o aduci la Bucuresti, la un mecanic priceput si pasionat, care a mai vazut V6 Busso la viata lui.

Author:  _mircea_ [ 14 Feb 2015, 17:05 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Salutare, am vazut masina ta la service, paradoxul face ca, acum ceva timp ti-am postat contactele lor , in eventualitatea in care ai fi dorit sa " repari" la ea. Eram la ei in momentul in care Emil noul sef service de la RM aia l-a sunat pe Sebi sa-ti faca programarea intr-o " joi" . Emil este o buna cunostinta de-a lor si e un om capabil ( doar ca nu are cu cine/ce) . Cu siguranta ei ti-o vor pune pe picioare daca evident va veti intelege referitor la ce e de facut . In alta ordine de idei, oamenii au vazut si vad situatii mult mai complexe decat atat. Iti doresc succes cu reparatia , ideea este sa nu te grabesti in a lua decizii referitor la diferite " inventii" deoarece niciodata nu vor iesi imaculat. Daca te linisteste eu toate cazanele din familie le-am dus la ei si le duc in continuare de vreo 8 ani, cum i-am recomandat si altor cetateni.

P.S. 147-le albastru plin de mizerie e al meu, joi a prins din nou viata ceea ce ma face sa fiu pozitiv zilele acestea, nici eu nu duc lipsa de masini in familie, dar nu pot renunta la ea. Matematica nici mie nu imi bate favorabil, o vad ca pasiune si atat.

Succes.

Author:  comanr [ 15 Feb 2015, 17:27 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Eu am preconizat aceste lucruri cu mult timp inainte. Nu ca as fi mama omida dar e nevoie de mai multe ingrediente pentru a tine in viata o masina de acest gen cu o vechime maricica. Banii nu te ajuta, masina poate oricand sa iti demonstreze asta, mecanicii nu te ajuta, ei doar se ocupa de masina atat timp cat masina e pe mana lor. Din moment ce ai pasit cu ea pe strada mingea e la tine in teren, trebuie sa o simti, eventual un senzor de nivel de lichid de racire cu releu de tip reed de vw/audi se poate monta, indicatia va fi un led la bord, ca si led ul de alarma, deci nimic care sa arate nasol. Iti trebuie doar un buson din ala si doua fire.

Exista doua tipuri de a incinge un motor, atunci cand il incingi pentru ca nu ai circulatie de apa sau racire(pompa sau ventilator defect) si atunci cand pierzi apa. La cel din urma se intampla lucruri grave, uneori ireparabile, se fisureaza cilindri, chiulase, destul de complicat.

Daca esti genul care nu ai reparat in viata ta un vas de WC sau daca bati un cui si faci buba imediat, eu zic sa vinzi masina. Fa o bucurie unui pasionat ! La pret nu ma pricep, ce stiu eu e ca un obiect nefunctional sau partial defect are un pret mic, logic.

Author:  tudorbuda [ 18 Feb 2015, 13:48 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Am Hotarat sa-i repar motorul original.
Inca ma documentez. Daca ma inteleg cu service-ul unde e acum (am primit mai multe recomandari legate de ei) si daca isi asuma reusita impecabila, am s-o fac la ei.
E exclus s-o vand stricata la preturi derizorii si e exclus sa ma despart de ea pentru o suma care sa nu-mi convina, dupa ce ajunge in perfecta stare. Nu sunt nevoit s-o vand. Ori o sa ajunga la un pasionat CARE VA FI DISPUS SA DEA CAT CER, ori va ajunge la fiul meu, sa vada cum erau masinile cu ardere interna de pe vremea lu` tac`su.
Paradoxal, sunt mai atasat de ea decat de Jaguarul XF 2014 de 60.690 euro luat in decembrie :)

Author:  mugurel [ 18 Feb 2015, 14:31 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Exact cum zice madkat . Esti deja patit , cei de pana acum ti-au pus masina pe butuci ... Fa un efort si adu-o la Buc sa se ocupe de ea oameni care se pricep bine la Alfe . Poate asa o vedem si noi mergand cum trebuie si poate nu o sa te mai supere :)

Author:  tudorbuda [ 18 Feb 2015, 14:39 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Banii nu se fac fiind idiot. Platforma dus intors cu asigurare e aproape 1.000 euro. Plus inca 1.000 reparatia, ar fi jumate din valoarea masinii, din punctul unora de vedere :)
Totusi, nu asta ar fi problema majora, ca oricum, trebuie sa-mi aduc jaguarul de la Tiriac Bucuresti, asa ca oricum trebuie sa platesc o platforma cj-buc-cj.
Problema cea mare e ca nu am incredere mai mare in mecanicii bucuresteni, cu atat mai mult cu cat nu cunosc personal niciunul. In plus, deja am oroare de stilul unora de-a promite marea cu sarea, pana isi primesc banii si apoi sa dea din umeri.

Prefer sa lucrez cu un service mare, organizat, care sa-si ASUME reusita. Daca as sti ca reprezentanta are oameni capabili, as duce-o la ei. Problema e ca acum 2 ani, cand le-am dus-o pentru o mica defectiune la sistemul de decapotare, mi-au tinut-o 2 saptamani si mi-au spus ca a trebuit sa aduca pe cineva de nush-unde, ca ei nu mai vazusera modelul acesta in realitate.
Am sa-mi fac timp sa discut cu Extreme service, sau cu MAS autoservice. Mai erau Bosch car service, mi-au facut ceva lucrari la un Smart si am fost multumit.
Aveti recomandari solide pentru Bucuresti?

Author:  Razvan29 [ 18 Feb 2015, 14:53 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Quote:
Banii nu se fac fiind idiot. Platforma dus intors cu asigurare e aproape 1.000 euro
Atunci iti sugerez sa ai grija si mai mare cu cine faci transporturile, caci pretul este cel putin spus absurd.

Poate ar fi indicat sa iei in considerare recomandarile colegilor, nu finanta castigul de experienta al unor mecanici care nu au mai lucrat pe AR.

Author:  Hermanoli [ 18 Feb 2015, 14:57 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Quote:
trebuie sa platesc o platforma cj-buc-cj.
Sugestie: cand aduci Jaguarul din Buc, platesti o platforma din Bucuresti, folosind-o Buc-Cj pentru Jaguar iar Cj-Buc pentru Alfa.

Author:  Valak [ 18 Feb 2015, 15:06 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Concret, toti ii recomandati sa vina in Bucuresti, dar stiti voi un motorist bun pe-aici, de care nu am auzit eu ? Vorbim de motorist, da ? Nu de unul care face masina din bara in bara si le stie pe toate, like a boss, ca de-astia e plin peste tot. Motoristii sunt o specie pe cale de disparitie, fiindca toti prefera sa inlocuiasca motorul cu unul luat de la dezmembrari, din motive obiective si atunci experienta se pierde.
Eu nu cred ca cei ce au lucrat pana acum la masina sufereau de vreun retard, probabil erau priceputi, cineva i-a recomandat, dar una e sa faci revizii, distributii, sa inlocuiesti elemente de suspensie sau sa citesti erori si sa schimbi senzori si alta e sa faci un motor. Un motorist bun, din punctul meu de vedere, e mai apropiat de mecatronica, prin prisma preciziei masuratorilor, decat de mecanica.

Author:  tudorbuda [ 18 Feb 2015, 15:14 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Un transport pe platforma (camion cu platforma in spate, nu T4 cu remorca) ASIGURATA, pe o distanta de 900 km, atat costa. Cu mici variatii, in functie de urgenta. Jaguarul nu e inmatriculat.
Oricum, nu despre asta vorbim. Vorbim despre acel mester extrem de priceput, pentru care merita sa traversez tara cu platforma. Si despre garantia scrisa de minim 6 luni pe care o pretind, satul fiind de povestitori.

Author:  comanr [ 18 Feb 2015, 15:23 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Eu stiu un mester care poate sa iti faca masina sa mearga mai bine decat acel Jaguar XF, dar costa peste 60 de mii de Euro, pentru ca ia la mana surub cu surub. Daca esti dispus sa ma contactezi... :mrgreen:

Author:  Valak [ 18 Feb 2015, 15:45 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Da, asa da, pe la Brasov ma astept sa mai existe si nu trebuie sa aiba neaparat experienta in Busso, trebuie doar sa-i faci rost de manualul de reparatie, sa aiba cotele si cuplurile de strangere. Daca spune ca se descurca si fara poti sa cauti in continuare.

Author:  tudorbuda [ 18 Feb 2015, 15:56 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Splendid! Da-mi un numar de cont, ca-ti pun acum banii. Banuiesc ca nu-i o problema sa-mi pui si cutia ZF cu 8 viteze si consumul de ~6 la 200cp, nu? :))

Author:  comanr [ 18 Feb 2015, 15:58 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Alea le iau direct de la producator, costa vreo 10k. Nu piesele costa la o restaurare, e vorba despre meserie.

Author:  georgeg [ 18 Feb 2015, 17:49 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Pentru 1000 euro iti duc eu ambele masini dus intors cj-buc si ai si asigurare pe ele de maxim 100.000 euro. :peace: (cu tir-ul, care e mai scump, nu cu platforma).

Author:  tudorbuda [ 03 Mar 2015, 19:10 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Na bun... am fost azi pe la service. Motorul a fost complet desfacut si Sebi mi-a zis ca nu se angajeaza sa-l faca, sau chiar daca-l face, nu-mi poate garanta ca o sa tina. Ultimul "service" si-a batut joc de motor in ultimul hal. Vibrochenul are santuri de uzura (se simt la atingere si sunt usor vizibile), toti cuzinetii sunt praf. Era plin de span in baie, in pompa de ulei, etc.
Mi-a spus ca sunt unii in Tg. Mures http://www.foriscompany.ro/despre.html" onclick="window.open(this.href);return false; care s-ar putea ocupa, dar crede ca-mi vor cere un pret...

Revenind la ale noastre: Stie cineva EXACT sa-mi spuna ce-ar implica engine swap-ul de pe 166? Am gasit ceva interesant :D Un 166 3.2 din 2004, 241 cp, cu transmisia stricata, la 1.000 euro.
Daca ar fi posibil transferul de motor, n-as sta mult pe ganduri

Author:  ALXege [ 03 Mar 2015, 19:43 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Fara nici o urma de rautate sau ironie: vinde-o, serios!

Author:  tudorbuda [ 03 Mar 2015, 20:11 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Ok, hai sa ramanem la subiect si anume reparatia/engine swap. Vanzarea ar fi un alt subiect, care nu se deschide. Mari sanse sa nu se deschida niciodata. MAI ales s-o vand asa, pe 2.000.
Pentru aia 2.000, prefer s-o tin de decor.

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 20:13 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

tata de cand se roaga de mine sa o las sa o faca cotineatza :lol:

fa o cotineatza de gaini si curci!

Author:  Hermanoli [ 03 Mar 2015, 20:36 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

Părerea mea este să pui întrebările referitoare la swap pe AlfaOwner, aici nu văd cine ar avea experiența necesară. Să mă scuzați dacă am jignit involuntar pe cineva.

From space...

Author:  nesquick [ 03 Mar 2015, 20:37 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

sau chiar pe squadra916 ;)

Author:  Dizzy_147 [ 03 Mar 2015, 21:15 ]
Post subject:  Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow

sau cumperi motor 3.0 12 valve, pui in doua cutii ambele motoare si le trimiti la buc sa faca unul din mecanici din doua unul nou si ti-l trimite doar sa-l pui pe masina.

Page 11 of 14 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/