It is currently 29 Mar 2024, 10:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
 Post subject: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 22 Oct 2016, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Salut si bine am revenit :clapping:

In urma cu cateva saptamani am cumparat o jucarie ( 916 ) negru mat care sa se alature primei gagici ( sa nu se plictiseasca pe vreme rea cand nu circul cu ele )

Masina este din 1996 si pentru inceput ( pana sa apuc sa ii rezolv micile problemele optice pe care le are ) as vrea sa ii schimb bordul cu modelul de pe MK2. Am gasit masina donator dar inainte sa ma apuc as vrea sa stiu daca a mai facut cineva asta si cat de multe lucruri trebuiesc schimbate. Se poate schimba numai consola centrala? :naughty:
Attachment:
14625667_1250461334985737_879061154_o.jpg
14625667_1250461334985737_879061154_o.jpg [ 144.52 KiB | Viewed 6366 times ]
Attachment:
14694869_1250461371652400_1249905108_n.jpg
14694869_1250461371652400_1249905108_n.jpg [ 48.21 KiB | Viewed 6366 times ]

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 22 Oct 2016, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Nu. Trebuie schimbat intreg sistemul.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 22 Oct 2016, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Am tot pe donator ( este complet la partea de bord ) dar vreau sa stiu cat de mult trebuie sa intru il el si sa schimb.
Coaja de bord cu consola cetrala ii clar ca trebuiesc schimbate. Comenzile pentru clima la a mea sunt pe cablu la donator sunt complet electice. Ce trebuie sa schimb sa fie functionale?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 22 Oct 2016, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Trebuie schimbata toată instalația de clima, nu merg comenzile de la una la alta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 22 Oct 2016, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
O singura persoana a facut asta de curand, este vorba de Andrei cu GTV-ul rosu.
Din cate am inteles e destul de complicat.
Poate iti da el mai multe detalii.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Felicitari pentru achizitie, s-o stapanesti sanatos ! Creste numarul 916-urilor din Club, bravo !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 04:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2704
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Felicitari, Stane! Sa o stapanesti sanatos! :)

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 Post subject: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 09:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Am dat o geana pe net sa vad ce gasesc pentru upgrade bord MK1. Ca urmare nu am mai avut somn de ganduri. Saptamana care vine o sa vad ce se da jos de pe donator si dupa ma hotarasc.

Am verificat pr forum si nu am reusit sa dau de Andrei cu GTV-ul rosu. Ma ajuta cineva cu un lonck catre "lucrarea" lui?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Nu prea mai posteaza pe forum
Vezi ca are masina la Garaj, da-i un pm. Nu sunt multe Gtv-uri la garaj, il gasesti usor.
Scuze ca nu pot sa iti dau mai multe detalii, scriu de pe telefon.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 10:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
S-o stapanesti sanatos! Cred ca am vazut-o recent pe mobile :)
Cu Andrei an vbit chiar recent in privat, sper sa-si faca timp si curaj sa updateze topicul, caci are cu ce! Long story short: este extrem de complicat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2010, 11:46
Posts: 501
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Pitesti
S-o stapanesti sanatos !
@Alxege nu a fost pe mobile , a fost pe olx multa vreme la vanzare .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ( 150+ )
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V ( 192 )
Alfa Romeo 147 1.6 ( -120 )


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Confund atunci..nu-s multe Spidere negru mat iar eu zarisem unul pe mobile. Mi-a atras atentia ca parea destul de ingrijit in poze.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Intradevar era pe OLX. Am intrat intr-o zi sa ma uit sa vad ce se mai vinde dupa care cateva zile nu am facut altceva decat sa ma gandeam cum sa fac sa merg sa o cumpar. O saptamana si cateva telefoane am aflat ca un prieten mai vechi cu care nu mai vorbisem de ceva vreme are platforma asa ca sambata am plecat dupa masina. a fost asa pe rapid. Masina a fost vopsita in Germania si arata destul de bine. Cu exceptia portbagajului care are cateva indoituri de la grindina si in jurul emblemei ceva rugina la partea de tablarie nu sunt probleme. Motorul este o problema minora pentru ca in timp sper sa reusesc sa ii daruiesc un 3.0

Pana atunci vreau sa folosesc iarna asta ( lucrat sambata ) sa ii schimb bordul din MK1 in MK2. Am o temere insa din cauza ca am auzit tot felul de povesti cu plusuri si minusuri si nu stiu care sa le cred. Sper sa nu-mi pierd curajul si sa si fac schimbarea. Ma incata ideea de a schimba in MK2 si dupa de imbracat in piele partial ( consola centrala completa de pe bord pana intre scaune, parasolarele... ( am vazut ca sunt pe ebay ca sunt chestii dedicate dar inca nu am verificat daca a cumparat cineva si cum arata ).
La exterior pe termen scurt spre mediu nu sunt planuri.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
De la aia de pe ebay cu chestii de piele am cumparat eu husa la schimbator si frana de mana
Am vazut ca au o gramada de chestii
Personal nu as pune toate draciile alea, mai bine vezi cum faci sa o transformi in MK2 si o lasi asa :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Oct 2016, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
traian1981 Quote:
Personal nu as pune toate draciile alea, mai bine vezi cum faci sa o transformi in MK2 si o lasi asa :)

In prezent am capacul de la airbag si partea de deasupra bordului imbracate in piele.
In 98 in Herculane imi aduc aminte ( tocmai facusem 18 ani ) era una rosie cu bordul complet imbracat in piele. Am ramas indragostit atunci de masina aia. Ramane de vazut dupa / daca reuseste transplantul.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 28 Oct 2016, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Salutare

Astazi am avut o discutie cu electricianul "lui" Andrei si sunt pe cale sa abandonez. :bash: . Am inteles de la tip ca trebuie sa modific inclusiv pe la motor deoarece unitatea de climatronic este legata de ecu la varianta 2001+. Maine are loc desfacerea donatorului pentru a vedea exact ce si cum. Sper din tot sufletul ca masina asta sa fie o varianta intermediara. Sunt dispus sa schimb tot bordul si sa ma bag si la partea electrica dar nu si sa ma apuc de motor ..cel putin nu acum.

Cu Andrei am avut o discutie mai lunga legata de schimbarea motorului. Si am inceput sa vad lucrurile prin lumina ochilor celui care a trecut prin asta. Sfatul lui a fost sa raman la 2.0 pe care il am acum deoarece in caz de nevoie se gasessc piese sau altul pentru schimb lucru ceva mai greu de realizat la V6. Daca sunt si alte pareri le astept.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 31 Oct 2016, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Sau poti pune direct comenzile de MK1 in consola de MK2.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 31 Oct 2016, 13:17 
Offline

Joined: 14 May 2010, 13:45
Posts: 122
Si eu am fost tentat sa fac modificarea consolei mk1 la mk2 la un moment dat. Sunt 2 persoane pe Squadra 916 care au facut o si mai sunt pe Alfa Owner cateva, iti recomand sa cauti posturile lor si sa le citesti. Din ce tin minte trebuie taiat putin din tubulatura pentru clima pentru a intra ceasurile de mk2. Poate ma insel, trebuie verificat. Consola centrala trebuie taiata in zona butoanelor de clima si trebuie lipita partea similara de pe consola mk1. Din ce tin minte nici pe la ceasuri nu se potrivesc mufele si trebuiesc facute modificari. Nici modificarea asta nu este usor de realizat, plus ca daca nu te pricepi la taiat, lipit, finisat, vopsit plastic , s ar putea ca rezultatul final sa nu ti placa foarte mult.
Este intradevar varianta cea mai scurta catre bordul de mk2 dar nu va fi chiar mk2. Ti am atasat poze cu o conversie mai putin reusita( o mizerie as spune eu), care nu are si problema ceasurilor rezolvata. Important este sa vezi cum arata in zona butoanelor de clima.


Attachments:
73.jpg
73.jpg [ 180.57 KiB | Viewed 5851 times ]
74.jpg
74.jpg [ 231.39 KiB | Viewed 5851 times ]
75.jpg
75.jpg [ 238.17 KiB | Viewed 5851 times ]
76.jpg
76.jpg [ 213.2 KiB | Viewed 5851 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 10 Dec 2016, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Multam fain.

Am tot verificat masurat si regandit toata treaba. Nu o sa ma apuc sa modific toata instalatia de clima asa ca o sa aleg situatia asta cu MK1 pe consola de MK2. Pana acum am incerct ceva variante de modificare a butoanelor in asa fel incat sa acolere zona dar rezultatul este unul grosolan si am decis sa ma opresc pana gasesc o alta varianta.
O sa revin cu poze.

Faza cu consola de AC de pe 156 suna ok. Trebuie sa verific unde gasesc pentru ca nu arata rau.

Butoanele alea de de AC trebuie sa vad unde le inghesui, dupa sunt detalii. In principiu vreau sa imbrac consola in piele si atunci finisajul ar trebui sa fie unul ok.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 08 Apr 2017, 20:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Salut.

De la ultima postare Gagica fost botezata AB 77 MOB :clapping: :clapping: :clapping:

Acum daca avem numere am inceput lucrarile de schimbare a bordului...... Am decis...... HIBRID SA FIE.
Am montat toata coaja si am ajuns la partea electrica. Partial am rezolvat dar am dat si cu capul. Nu reusesc sa imperechez firele de la cele trei ceasuri centrale. :bash: Ca si cum nu era suficient de greu sa le imperechez pe varianta facelift sunt cu 3 fire mai mult. :bash:

Are cineva schema electrica pentru mk1 si mk2? Sau stie cineva unde le gasesc?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
 Post subject: Re: Gagica-2 916 Spider
PostPosted: 23 Apr 2017, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Am inceput transferul.

Ziua 1. Asa cum am zis mai sus am schimbat coaja de bord, ceasurile de bord, montata cotiera si ...am iesit la plimbare. :clapping:
Am constat ca ceasurile de bord nu indica bine ( mergeam prin oras in a 3-a cu 240km/h ) :bash:
andrei170 Quote:
Din ce tin minte trebuie taiat putin din tubulatura pentru clima pentru a intra ceasurile de mk2. Poate ma insel, trebuie verificat. .
Intradevar trebuie taiat dar nimic deosebit. Eu am facut taietura dupa ce am montat bordul. Cand o sa fie lucrarea gata sau in toamna cand hotarasc sa nu mai folosesc masina ma gandesc sa dau jar bordul jos si sa il rearanjez.

Ce am observat la monatre este ca sunt diferente de la un model la altul inclusiv la zona centrala. Ramane spatiu intre mocheta si consola centrala atat in zona cotierei cat si in zona de sub bord.


Ziua 2. Am inceput sa lucrez la modalitatea de montare pentru AC. Am gasit solutia si este in proportie de 80% gata asa ca am trecut la convertirea butoanelor de priector in buton de clima. Am constat ca mufa pentru avarii este identica dar dupa montare un releu din bord este "extrem de suparat" asa ca am reverificat firele si am contatat ca exista o inversare de culor de la mk1 la mk2. Am rezolvat problema si am oprit lucrarea.


Ziua 5. Dupa doua zile cand sa pornesc bateria era moarta. Se pare ca "rezolvarea" nu a fost ok. :bash: Am pus bateria la incarcat si am inceput sa ma documentez cum sa rezolv problem ceasurilor centrale.
Varianta mk1 are 8 fire
Varianta mk2 are 11 fire
pe 156 am 9 fire. Cum cel mai usor a fost sa gesesc schema pentru 156 :naughty: .......prin eliminare pe spider ( desfacute de pe masina 1 cate 1 sa vad ce se schimba ) am gasit coneziunile. Din nefericeire nu indica bine. Indica total aiurea si tind sa cred ca asta se datoreaza unor alte valori trimise de senzori. :scratch: ( viteza , km parcursi, rezervor si temperatura lichid racire ) toate insicau alte valori.

Pentru moment ma gandesc cum sa integrez ceasurile vechi in panoul nou fara sa il stric..asta pana ma documentez si ma reapuc de lucru sa montez ceasurile de mk2.

PS. Multumesc Alex91GTV pentru manual. Acum am reusit sa il dau jos. :clapping:

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]