It is currently 14 May 2024, 16:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 151 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
PostPosted: 08 Jun 2016, 16:53 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
dani3lll Quote:
tzzivii Quote:
Mai ia unul extra, altfel o sa ai masina blocata 2-3 zile.
de ce spui asta ?
Sigur ai avut asa ceva pe ultimele 4 masini? Cine a avut stie de ce e nevoie de 2-3 zile :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
ILuzoriu Quote:
dani3lll Quote:
tzzivii Quote:
Mai ia unul extra, altfel o sa ai masina blocata 2-3 zile.
de ce spui asta ?
Sigur ai avut asa ceva pe ultimele 4 masini? Cine a avut stie de ce e nevoie de 2-3 zile :wink:
pai de ce ai sta 2/3 zile, fii mai explicit daca tot te apuci si deschizi discutia...

Da, am avut, K&N, Pipercross, Simota...ca si firma BMC-ul este singurul pe care pana acum nu l-am avut pe nici o masina...


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 18:18 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Asa, si dupa ce-l spalai cam cat asteptai inainte de a-l da cu ulei? 30 minute? Sau il puneai la soare pe sarma sa se usuce mai repede?
De curiozitate, dupa ce terminai si cu uleiul, il puneai direct pe masina?

Nu fi zgarcit, impartaseste-ne si noua din experienta ta, poate am pierdut degeaba timp pretios din viata nestiind cum sa pregatim rapid si bine un filtru din asta inainte de a-l pune pe masina :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Si k&n si bmc recomanda uscare naturala, nefortata. Asta inseamna cam 2 zile. Apoi se recomanda dupa ulei, 24h pt absorbtie.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
ILuzoriu Quote:
Asa, si dupa ce-l spalai cam cat asteptai inainte de a-l da cu ulei? 30 minute? Sau il puneai la soare pe sarma sa se usuce mai repede?
De curiozitate, dupa ce terminai si cu uleiul, il puneai direct pe masina?

Nu fi zgarcit, impartaseste-ne si noua din experienta ta, poate am pierdut degeaba timp pretios din viata nestiind cum sa pregatim rapid si bine un filtru din asta inainte de a-l pune pe masina :wink:

nu a spus nimeni 30 de minute, ai citit tu undeva asta scris de catre mine ? sau tii mortis sa imi demonstrezi mie ca esti un mare "tuner" cu arogante in cap care ma invata pe mine sa tin filtrul la uscat 3 zile.


Cand oricare din firmele de mai sus mentionate de mine, inclusiv BMC vor recomanda a se tine acest filtru 2-3 zile la uscat, atunci te rog sa ma "deranjezi" din nou. Pana atunci prefer sa cedez primul in discutia cu tine... :wave:


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 18:44 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Ce am spus eu (si nu numai eu) mai sus nu are nici o legatura cu tuningul. S-ar putea sa aiba cu debitmetrul, dar asta o sa constati mai tarziu :)

Bafta la modificari! :wave:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
tzzivii Quote:
Si k&n si bmc recomanda uscare naturala, nefortata. Asta inseamna cam 2 zile. Apoi se recomanda dupa ulei, 24h pt absorbtie.
uscarea naturala si nu fortata se refera la ore, nu la zile...inca nu am auzit oamenii care au stat 3 zile cu masina pe dreapta pentru un amarat de filtru de aer :shock:

http://www.knfilters.com/cleaning_english.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
filter_regeneration_procedure.JPG
filter_regeneration_procedure.JPG [ 134.66 KiB | Viewed 2823 times ]
Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Bine man, faci cum vrei tu. Cand nu iti mai trage masina sa stii ca e de la debitmetru!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
tzzivii Quote:
Bine man, faci cum vrei tu. Cand nu iti mai trage masina sa stii ca e de la debitmetru!
imi place sa socializez si sa impartasesc "pasiunea" si cu altii dar detest oamenii care sunt setati doar pe ideile lor fara argumente.

momentan nici un site din cele doua de mai sus, nu spun a se usca in 2-3 zile sau a se lasa cu solutie pe el inca o zi....pana atunci nu pot crede in spusele voastre o data ce eu am mai trecut prin asta dar ma lovesc de vorbele voastre gen "gica contra"

:peace:


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Man, tu esti gica contra. Pana sa treci tu prin asta am trecut noi. Am la activ multe filtre sport, multe de care nici nu ai auzit tu ca marca. Daca te contrazici cu unul care mai si repara, nu unul care a folosit doar, e si mai grav.

Ce te face sa crezi ca ai facut bine pana acum ce ai facut. Oricum, eu imi inchei sfaturile, stii tu mai bine, si oricum scrie pe site-ul producatorului, care deh, vrea si el sa vanda.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 21:10 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
tzzivii Quote:
Man, tu esti gica contra. Pana sa treci tu prin asta am trecut noi. Am la activ multe filtre sport, multe de care nici nu ai auzit tu ca marca. Daca te contrazici cu unul care mai si repara, nu unul care a folosit doar, e si mai grav.

Ce te face sa crezi ca ai facut bine pana acum ce ai facut. Oricum, eu imi inchei sfaturile, stii tu mai bine, si oricum scrie pe site-ul producatorului, care deh, vrea si el sa vanda.
cu ce sunt gica contra ? ca nu te cred pe tine si nu stau 3 zile sa usuc un filtru ?

din 10-15 forumuri pe care activez asta este singurul pe care aud ca un filtru sport se usuca in 3 zile, ca se strica debitmetru si culmea este ca nu am stricat nici unul...nici eu si nici altii ca mine...
daca este un procent de 2-5% oameni carora li s-a stricat, nu inseamna ca este o regula...vorbim despre altceva aici...

Hai sa nu vorbim despre "vanzare" ca esti direct implicat si dupa cum o spui ...asta ma face sa cred ca daca BMC minte, pentru a vinde, la fel de frumos o faci si tu cand iti vinzi piesele.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Spor! Mentalitatea si forma de a mi te adresa ti se va intoarce la un moment dat, nu iti face griji!

Unii dintre voi chiar nu meritati sa fiti ajutati.

Le: iar eu nu produc piese, asta asa ca informatie gratuita. Iar eu nu ti-am zis ca BMC minte, doar ca nu erau dobitoci sa iti spuna ca dureaza 2-3 zile curatarea lui corecta.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
tzzivii Quote:
Spor! Mentalitatea si forma de a mi te adresa ti se va intoarce la un moment dat, nu iti face griji!

Unii dintre voi chiar nu meritati sa fiti ajutati.

Le: iar eu nu produc piese, asta asa ca informatie gratuita. Iar eu nu ti-am zis ca BMC minte, doar ca nu erau dobitoci sa iti spuna ca dureaza 2-3 zile curatarea lui corecta.
Ma scuzi ca incerc "altceva" cu care tu ai avut probleme sau cu care nu esti de acord.
Nu ti-am cerut sfat cum sa il montez, cat dureaza, cum se curata sau daca merita sa "arunc" banii pe el...am pus o poza pe propriul TOPIC si accept sfaturi cu argumente, din pacate argumentele tale cum ca vinzi sau ca esti mecanic nu ma vor convinge sa nu il montez fiindca stric masina, imi pare rau ca nu cred in tine ca in Dumnezeul Alfelor.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 22:42 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Esti genul clasic care atunci cand deschide un topic asteapta doar laude la fiecare postare si sare de cur in sus cand cineva are 'tupeul' sa nu fie de acord cu el. Ca de...este TOPICUL lui!

Poate exprimarea mea initiala a lasat loc de interpretari, dar vorbeam din experienta proprie si incercam sa te determin sa nu faci greseala pe care am facut-o si eu, si Bogdan si multi altii. Poti sa returnezi filtrul si sa investesti mult mai bine acei bani.

In Romania nu poti sa mergi mai mult de 5-6.000 km cu un filtru de genul acela; beneficiile (vorbind de performanta) sunt zero, iar daca faci cateva calcule plecand de la costul initial si adaugand kiturile de curatat (apropo, probabil stii cat de repede se termina detergentul), s-ar putea sa ajungi la concluzia ca nu merita efortul.

Legat de timpul de uscare, iarasi te incordezi aiurea; indiferent de ce scrie pe site-ul producatorilor, daca il lasi la uscat la 20-25 grade (cum este recomandat) este IMPOSIBIL sa se usuce bine in cateva ore. Daca nu este uscat, uleiul nu o sa se impregneze bine in bumbac, etc etc

Eu sincer sper ca macar ai prins ideea (chiar daca nu vrei sa recunosti :tongue: ) si chiar o sa faci lucrurile asa cum trebuie, altfel o sa ajungi la Bogdan (sau la altul) mai repede decat crezi.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
ILuzoriu Quote:
Esti genul clasic care atunci cand deschide un topic asteapta doar laude la fiecare postare si sare de cur in sus cand cineva are 'tupeul' sa nu fie de acord cu el. Ca de...este TOPICUL lui!

Poate exprimarea mea initiala a lasat loc de interpretari, dar vorbeam din experienta proprie si incercam sa te determin sa nu faci greseala pe care am facut-o si eu, si Bogdan si multi altii. Poti sa returnezi filtrul si sa investesti mult mai bine acei bani.

In Romania nu poti sa mergi mai mult de 5-6.000 km cu un filtru de genul acela; beneficiile (vorbind de performanta) sunt zero, iar daca faci cateva calcule plecand de la costul initial si adaugand kiturile de curatat (apropo, probabil stii cat de repede se termina detergentul), s-ar putea sa ajungi la concluzia ca nu merita efortul.

Legat de timpul de uscare, iarasi te incordezi aiurea; indiferent de ce scrie pe site-ul producatorilor, daca il lasi la uscat la 20-25 grade (cum este recomandat) este IMPOSIBIL sa se usuce bine in cateva ore. Daca nu este uscat, uleiul nu o sa se impregneze bine in bumbac, etc etc

Eu sincer sper ca macar ai prins ideea (chiar daca nu vrei sa recunosti :tongue: ) si chiar o sa faci lucrurile asa cum trebuie, altfel o sa ajungi la Bogdan (sau la altul) mai repede decat crezi.



Nu mi-am deschis un TOPIC in care sa ma pupe x si y in cur, am deschis un topic pentru a impartasii si cu altii experientele traite de fiecare.

Consider ca decat sa ma iei la misto mai sus in celelalte comentarii, mai bine aduci ceva argumente cum ai facut acum.
daca sunt sau nu de acord cu ele, o pot spune frumos cum a inceput discutia legat de acest filtru...pana la urma este un forum si discutam.
am cerut argumente si ai inceput cu "caterinca"...imi pare rau..nu te astepta sa primesti apluze...

Cum am spus si mai sus, repet si acum, nu a spus nimeni ca il las 30 de minute dar nici 3 zile...consider ca intr-o zi poti revenii cu acest filtru la loc fara nici o problema...si uscat si uns...


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2016, 23:31 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Mda, e clar ca am pierdut timpul aiurea :(

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2016, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 419
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
usurel, nu cred ca merita efortul o discutie de genul! nimic constructiv! tu poti asculta sfaturile lor in ce proportie vrei! Am intrat aici sa vad masina..si fara sa vreau vad certuri/discutii aprinse/arogante!
In alta ordine de idei, felicitari pentru masina! cat au coborat arcurile! esti multumit de ele? cred ca H&R ar fi coborat masina o idee mai mult!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2016, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
Radu_andry90 Quote:
usurel, nu cred ca merita efortul o discutie de genul! nimic constructiv! tu poti asculta sfaturile lor in ce proportie vrei! Am intrat aici sa vad masina..si fara sa vreau vad certuri/discutii aprinse/arogante!
In alta ordine de idei, felicitari pentru masina! cat au coborat arcurile! esti multumit de ele? cred ca H&R ar fi coborat masina o idee mai mult!
Multumesc

Aveam 2 variante, Eibach la care producatorul spune 30/35mm fata iar spatele undeva la 25mm sau H&R care erau 30/30mm din ce spun ei pe site.

Am ales eibach pentru drop-ul pe fata mai mult si pentru faptul ca au arc progresiv...H&R este un pic mai race..

Per ansamblu sunt multumit...spatele parca se putea o idee mai jos dar se va mai lasa..cam asa se intampla la Eibach.

In curand ma pregatesc de niste amortizoare Bilstein B8...se pare ca cele stock nu vor rezista :)


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2016, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
Pentru discuri si placute ceva recomandari daca are cineva...ma pregatesc sa le schimb pe cele de pe spate...

as merge pe placute/disc textar...cineva care a mai montat asa ceva ?


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2016, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 518
Car: Stelvio
Location: constanta
Doar ce mi-a montat tziviii placute textar pe fata. Sunt multumit de ele.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2016, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
bele_mihai Quote:
Doar ce mi-a montat tziviii placute textar pe fata. Sunt multumit de ele.
Pe discurile stock sau ai luat si disc ?


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2016, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 518
Car: Stelvio
Location: constanta
Pe discurile care le aveam pe masina de cand o luat-o. Nu stiu ce firma sunt :)

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2016, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Jante, ai luat jante? :)

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2016, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
bele_mihai Quote:
Pe discurile care le aveam pe masina de cand o luat-o. Nu stiu ce firma sunt :)
am inteles....multam pentru ajutor :D


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2016, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
DanS Quote:
Jante, ai luat jante? :)
pai daca nu vrei sa descalti nici o Giulietta :)))..de unde sa iau :lol:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 151 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]