It is currently 23 May 2024, 23:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jul 2014, 20:54 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Comane esti ciminal.Sunt un masochist si un sadic in acelasi timp.Masochist ca ma chinui cu drujba asta stilizata si sadic ca nu ma las pana cei de la service nu mi-o pun la punct sa fiu multumit.Mai ales ca pe 23.08.2014 plec in Italia ma duc direct la fabrica si fac scandal :lol: .Stiu,stiu in august ma voi infige ca rama in beton ca sunt in concediu toti italienii.Dar am programare la fabrica Ferarri si strig din spatele grupului - Niste panarame de masini!!! :D Acum invat sa zic asta in italiana. :twisted:


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2014, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu nu stiu cum ai putut sa crezi la vrajeala asta cu ascutitorile, man daca ai banutu si vrei un lucru ia ceva sanatos nu bazaitori sinistre, ce ar mai urma, sa optimizeze motorul si sa l faca de 1.2 TBSI , hai sa fim seriosi, eu zic sa o lasi in service, sa o bage direct la revanzare, mai pierzi ceva bani si iei o masina cu motor de om serios, mai ales ca ai bani, deci nu vrei "sa ti mananci de sub fund" cum se zice pe romaneste, pentru ce 1.4?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 06:25 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
1.4 am luat pentru ca mai am masini cu motoare mici si se comporta impecabil.Si nu pot spune ca nu imi place ideea ca unul cu 2.0 aspirat sa se chinuie sa ma ajunga. :twisted:
Si apropo de revanzare , ce alternativa ai recomanda pentru urmatoarea masina , noua nu secondhand.Nu vreau tancuri , tot in zona hatch sau in dimensiunile Giuliettei fiindca fac mult oras si nici familie mare nu am.Nu vreau sa aud de Golf , e alta pocnitoare de renume.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 08:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
si la mine masinile cu motoare mici se comporta impecabil dar au cai cat trebuie adica sub 100.
dac as cumpara acum o masina noua, nu as cumpara niciodata un hothatch pentru ca acest concept nu imi place asa mult, se incadreaza acolo langa downsizing, merg mana in mana ca doi poponari, dar sa zicem ca as trece peste forma unei masini, luam hothatch.

mi as indrepta atentia catre mazda, subaru si eventual bmw dar asta in cel mai rau caz din lume, arata ca dracu acea serie 1 (avand in vedere ce este bmw) din punctul meu de vedere, daca e sa mergem pe alfa o giulietta cu 1.750tbi era ceea ce trebuie pentru tine, motorul nu mai munceste asa mult si sigur consumul este bunicel daca mergi omeneste, asta ti ar satisface si fantezia unui motor pe bezina sub 2litri.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 09:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3188
Mikey80 Quote:
ce alternativa ai recomanda pentru urmatoarea masina , noua nu secondhand.
:idea: mazda 3 :?:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 10:26 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Mikey80 Quote:
Giulietta asta ma duce de la agonie la extaz.Azi am fost pana la Bucuresti cu ceva treaba si la intoarcere am fost depasit de un seria 3 cu vreo 170 km/h , desigur nu m-a lasat inima de nou alfist sa fiu pus la punct de un BMW.Masina lui a fost ajunsa si depasita in conditiile in care pe vreo 10 km s-a tinut destul de tare cu viteza de 230 km/h dupa kilometraj.Ulterior ne-am oprit in benzinarie intrigati fiecare de bolidul celuilalt , din vorba in vorba am ajuns si la motorizare - el 6 cilindri in linie motor de 2.2 benzina de 170 Cp a zis , desigur am prezentat si eu - motor fierastrau cu lant (drujba) cu turbina 170 CP. Omului nu-i venea sa creada si la final a exclamat "Italienii astia sunt nebuni!"

Masina este feerie . Un lucru e sigur , cu toate ca are tractiune fata, sasiul si Q2-ul face ca aceasta masina la viteza mari sa stea mai bine ca acel BMW pe curbele de pe autostrada combinate cu trecerile peste podetele romanesti stil speed bump.El cam calca frana si i se cam misca spatele (tin totusi sa precizez ca masina era foarte intretinuta si arata frumos dar destul de german :wink: ).
In conditiile in care tu ai Giulietta 1.4 Mair 170 CP din 2014:

1. Masina cu care "te-ai intrecut" a aparut in 1998 si a fost scoasa din productie in 2004 (BMW E46). Deci nu are rost comparatia cu stabilitatea, etc.
2. Motorizarea 2.2 de 170 CP (motor M54B22) a aparut in 2001 si a fost scos din productie in 2004. Motorul in sine nu a fost o revolutie tehnologica in 2001, cand a aparut, fiind un M54B25 cu un usor downsizeing pentru a reduce costurile cu dezvoltarea unui nou motor care sa echipeze 320 benzina). Deci nici comparatia dinamica nu-si are rostul (tehnologie 19toamna versus 2014).
3. Am vazut de multe ori pustani cu masini de ultima generatie, care se umfla in pene mai ceva ca un curcan, pentru ca au depasit un harb. DAR un harb care avea celebrul badge BMW.

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
coman: am inteles cu totii, nu de-acum, ca esti conservator pana in panzele albe si nu poti accepta progresul, dar lasa omul sa se bucure de fierastraul lui...
AlexMito: de acord (oarecum) cu primele 2 afirmatii, insa in cazul celei de-a 3a te hazardezi putin cu presupunerile

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3584
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
nu stiu ce aveti, masina e excelenta, motorul se comporta foarte bine, consumul e mai mult decat decent pentru o benzina cu asemnea performante, Giulietta este peste tot ce am condus din gama compacte, Mikey nu te gandi la alta compacta, o sa-ti fie greu sa accepti anonimatul pe care ti-l "ofera" alte brand-uri :peace:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da, ege zice bine, mickey nu e un pusti care "face" bmw uri demult apuse, dar din cele relatate omul poate intelege si asta, eu il inteleg pe Mickey pentru ca este un utilizator pretentios ca si mine, insa nu la fel de tampit, eu le o bagam in showroom prin geam si le lasam asigurarea.

sant adeptul progresului, a tehnologiei dar cand acea tehnlogie ma ajuta pe mine ca utilizator nu cand ea ajuta doar producatorul pentru a si atinge targetul capitalist(neo comunist).

adica ce e rau ca o masina pana la un oarecare numar de km sa nu tuseasca, sa nu se afume si sa nu zdrangane ca o gogineata?

asa ne am invatat noi sa dam zeci de mii de euro pe niste cotineti de masini, in grila asta intra lejer si modele de vw si audi si bmw "pentru ca automobile" cu toate o apa si un pamant si pot sa zic ca intrebarea pusa de catre Mickey m a incuiat oleaca, e greu sa iei o Masina in zilele noastre, te trezesti cu o cotineata din plastic cu soft, eventual masina intai si softul dupa ea(duster facelift).

@dans

dane pe judecata asta sa inteleg ca boratura negricioasa de la colt si a luat A5 s-line, pentru ca vrea sa iasa din anonimat? buna idee, dar sa stii ca din prostie nu si revine niciodata, din aia nu ai cum, doar din bautura iti revii!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 16:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Coman, am inteles, toate masinile din ziua de azi sunt proaste! Lasa-ne te rog sa ne bucuram de ele...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Eu va las, si eu as vrea sa va bucurati de ele nu sa apara probleme asa devreme.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 18:17 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
AlexMito Quote:
In conditiile in care tu ai Giulietta 1.4 Mair 170 CP din 2014:
Bine punctat Alex - "In conditiile in care eu am Giulietta 1.4 Mair 170 CP" el are tot 170 CP si urca spre dublul capacitatii mele si daca nu ma insel , si sigur nu ma insel are si 2 cilindrii in plus nu cred ca mai conteaza asa de mult ca e din 2014 a mea.Aduc in discutie ca am un vecin ce detine un Renault 5 GT turbo care stock avea 120 CP din 1987 , a marit intercoolerul si a modificat admisia si evacuarea si spune ca ar fi ajuns pe la 140 CP si masina sta lipita de a mea cea cu 170 CP din 2014 la un sprint pe autostrada, iar la un slalom nu cred ca sunt sanse sa ii pun prea mari probleme.
AlexMito Quote:
1. Masina cu care "te-ai intrecut" a aparut in 1998 si a fost scoasa din productie in 2004 (BMW E46). Deci nu are rost comparatia cu stabilitatea, etc.
2. Motorizarea 2.2 de 170 CP (motor M54B22) a aparut in 2001 si a fost scos din productie in 2004. Motorul in sine nu a fost o revolutie tehnologica in 2001, cand a aparut, fiind un M54B25 cu un usor downsizeing pentru a reduce costurile cu dezvoltarea unui nou motor care sa echipeze 320 benzina). Deci nici comparatia dinamica nu-si are rostul (tehnologie 19toamna versus 2014).
Vezi ca esti un pic eronat informat - BMW E46 a intrat in productie in '98 si a iesit din productie in 2006 .
Cat despre motorul 2.2 de 170 CP - M54B22 (M54B25 vezi ca este cel de 2.5) iar zic ca ai gresit - a intrat in productie in 2000 si a iesit din productie in 2007.Cat despre faptul ca a fost derivat din cel de 2.5 (M54B25) cred ca ai inversat-o din greseala M54B25 a intrat in productie in 2001 - 2005, deci cred ca cel din urma este derivat din 2.2 conform datelor de productie prin marirea capacitatii pentru putere mai mare, 184 CP daca nu ma insel.Si dupa cum am aratat si la prima interventie comparatia dinamica chiar isi are rostul.
AlexMito Quote:
3. Am vazut de multe ori pustani cu masini de ultima generatie, care se umfla in pene mai ceva ca un curcan, pentru ca au depasit un harb. DAR un harb care avea celebrul badge BMW.
Ma flatezi , pustan , ma simt super.Respectivul BMW nu era o cazatura , chiar masina arata extraordinar de ingrijit , iar proprietarul dupa cum vorbea era clar ca era un tipicar ce ingrijea foarte bine autoturismul.Nu neaparat marca m-a impresionat ci dimensiunea motorului si performantele lui.M-ai inteles gresit Alex.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 18:21 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Cred totusi ca masina aceasta mi-a placut asa de mult si mi-am dorit-o atat de tare incat asteptarile mele au fost probabil exagerate.Incerc sa ma educ in spiritul tuturor si sa ma bucur de cele bune si sa le trec cu vederea pe cele rele.La Alfa Fest am vazut multi care au reusit si va trebui sa ma adaptez pentru ca mi-a placut atmosfera creata de proprietarii acestei marci.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3584
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
comanr Quote:
@dans

dane pe judecata asta sa inteleg ca boratura negricioasa de la colt si a luat A5 s-line, pentru ca vrea sa iasa din anonimat? buna idee, dar sa stii ca din prostie nu si revine niciodata, din aia nu ai cum, doar din bautura iti revii!
Hai sa nu mai judecam dupa cine si de ce isi cumpara A5, M3, S si alte modele nemtesti, uitam ca sunt printre cei mai mari producatori din lume si nu cred ca virgula cocalarii din Romania le sutin vanzarile. Cand ma refeream la anonimat ma refeream la faptul ca Alfele noi sunt rare si e o placere sa le vezi pe strada si mai ales sa conduci una. Cu revenirea ai dreptate, se pare ca nu o putem scoate la capat cu tine :lol:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3584
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Mikey80 Quote:
Cred totusi ca masina aceasta mi-a placut asa de mult si mi-am dorit-o atat de tare incat asteptarile mele au fost probabil exagerate.Incerc sa ma educ in spiritul tuturor si sa ma bucur de cele bune si sa le trec cu vederea pe cele rele.La Alfa Fest am vazut multi care au reusit si va trebui sa ma adaptez pentru ca mi-a placut atmosfera creata de proprietarii acestei marci.
Fara sa fac reclama ascunsa, din acest motiv nu-mi mai cumpar masini noi, pentru ca dai o poala de bani si asteptarile sunt pe masura, eu am platit pe Giulietta aprox 1/4 fata de cat ai dat tu si cred ca la 8.000 euro masinuta isi merita toti banutii :peace:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pana la urma e si vina dealer ului care nu rezolva problema omului, probabil o masina din cateva mii/sute/zeci e defecta si lucrurile astea ar trebui sa se rezolve, pentru ca exista garantie si asta imediat nu sa stea masina cu zilele in service.

tu sau eu sau altii vorbim degeaba si ne guduram pe langa masina sau "o facem" drujba, masina e cu probleme si nu se rezolva pentru ca e si un hatis de proceduri la mijloc, adica "pasi de rezolvare".

nu ar trebui sa fie asa, asta se aplica la gunoaie ca ale mele , MBS (metoda bajbaielilor succesive), e aiurea indiferent ce ati spune voi "cei cu progresul in vene".

asta seamana mai mult a cooperativa Avantul Prabusirea. :lol:

@Mickey

ai vazut ca te primim si cu altceva la fest, reno, volvo, bmw si nu uita principalul scop al unei alfe e sa ajunga la fest, daca o face e deja lucru daca nu, e un gunoi :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 14:42 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Mikey80 Quote:
AlexMito Quote:
In conditiile in care tu ai Giulietta 1.4 Mair 170 CP din 2014:
Bine punctat Alex - "In conditiile in care eu am Giulietta 1.4 Mair 170 CP" el are tot 170 CP si urca spre dublul capacitatii mele si daca nu ma insel , si sigur nu ma insel are si 2 cilindrii in plus nu cred ca mai conteaza asa de mult ca e din 2014 a mea.Aduc in discutie ca am un vecin ce detine un Renault 5 GT turbo care stock avea 120 CP din 1987 , a marit intercoolerul si a modificat admisia si evacuarea si spune ca ar fi ajuns pe la 140 CP si masina sta lipita de a mea cea cu 170 CP din 2014 la un sprint pe autostrada, iar la un slalom nu cred ca sunt sanse sa ii pun prea mari probleme.

Nu conteaza ca are 2.200 si 2 cilindrii in plus. Am crezut ca o sa prinzi ideea, dar nu ai prins-o. Oricum ma distreaza ca vezi doar cilindereea marita si cei 2 cilindrii in plus. In rest, faptul ca a ta e dublu supra-alimentata si e cu 1.000 de ani mai noua, nu conteaza. Insa citind tot, am inteles cum vezi tu lucrurile: Daca puterea e la fel, nu mai conteaza anul, tehnologia, modalitatea de fabricatie, etc. Cea care "fuge mai repede" e clar mai buna! Am lamurit si acest aspect!

AlexMito Quote:
1. Masina cu care "te-ai intrecut" a aparut in 1998 si a fost scoasa din productie in 2004 (BMW E46). Deci nu are rost comparatia cu stabilitatea, etc.
2. Motorizarea 2.2 de 170 CP (motor M54B22) a aparut in 2001 si a fost scos din productie in 2004. Motorul in sine nu a fost o revolutie tehnologica in 2001, cand a aparut, fiind un M54B25 cu un usor downsizeing pentru a reduce costurile cu dezvoltarea unui nou motor care sa echipeze 320 benzina). Deci nici comparatia dinamica nu-si are rostul (tehnologie 19toamna versus 2014).
Vezi ca esti un pic eronat informat - BMW E46 a intrat in productie in '98 si a iesit din productie in 2006 .

M-am gandit la E46 sedan. Coupe-ul a mai fost mentinut pana in 2006.

Cat despre motorul 2.2 de 170 CP - M54B22 (M54B25 vezi ca este cel de 2.5) iar zic ca ai gresit - a intrat in productie in 2000 si a iesit din productie in 2007.Cat despre faptul ca a fost derivat din cel de 2.5 (M54B25) cred ca ai inversat-o din greseala M54B25 a intrat in productie in 2001 - 2005, deci cred ca cel din urma este derivat din 2.2 conform datelor de productie prin marirea capacitatii pentru putere mai mare, 184 CP daca nu ma insel.Si dupa cum am aratat si la prima interventie comparatia dinamica chiar isi are rostul.

Nu ai scris nimic corespunzator. Ai facut o balmajala totala. M54B22 e derivat din M54B25, NU INVERS (cel de 2.2 a avut 170 CP si cel de 2.5 a avut 192 CP). A mai fost mentinut pana in 2006, DAR pe alte modele (e46 coupe, 520, Z4, etc, nu pe e46). B22 a intrat in 2001; in 2000 era M52 varianta de 2.000 cmc si 150 CP. Ca idee, le-am avut pe toate (am avut 3 BMW-uri cu toate motorizarile despre care vorbim aici). Deci practic ii vinzi castraveti gradinarului...
AlexMito Quote:
3. Am vazut de multe ori pustani cu masini de ultima generatie, care se umfla in pene mai ceva ca un curcan, pentru ca au depasit un harb. DAR un harb care avea celebrul badge BMW.
Ma flatezi , pustan , ma simt super.Respectivul BMW nu era o cazatura , chiar masina arata extraordinar de ingrijit , iar proprietarul dupa cum vorbea era clar ca era un tipicar ce ingrijea foarte bine autoturismul.Nu neaparat marca m-a impresionat ci dimensiunea motorului si performantele lui.M-ai inteles gresit Alex.
Nu are importanta cat de ingrijita era masina. Orice e46, chiar si tinut in vitrina, comparat cu o Giulietta multiair din 2014 e o cazatura. Data viitoare, cand vrei sa-ti gadili orgoliul, fa-o corespunzator si ia-te la tranta cu un BMW din 2014, nu cu unul care s-a scos din productie cu un deceniu inainte ca masina ta sa fie fabricata. Dar, stai, am uitat: Conteaza doar puterea! Mda...

PS: Nu (mai) sunt fanboy BMW. Din contra, apreciez o Giulietta ca a ta, mai mult ca un BMW pe strada!
Doar ca vad fenomenul asta din ce in ce mai des; pana si la birou am colegi cu Golfuri noi, Madza, etc si ii mai aud: Mama ce l-am facut pe unu cu un BMW aseara!
Ce BMW, intreb eu? Eh, nu conteaza... era BMW!

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
AlexMito ai un punct de vedere extrem de distorsionat adica pleci de la o idee buna dar te pierzi pe masura ce intri in detalii.

Ceea ce conteaza cu adevarat este raportul cai putere/kg care este favorabil giuliettei, nu prea conteaza de cati ani este acel bmw, atata timp cat e in parametri, asa cum exista ascutitori mai mici cu raport mai bun decat cel al giuliettei, mickey a observat asta.

Discutia are un grad mare de incertitudine deoarece capacitatile de pilotaj ale ambilor conducatori pot fi diferite, in genere poti stanjeni un bmw de 2 litri cu o giulietta de 1.4 dar daca "il bati" e posibil ca acel sofer sa nu fie la fel de bun ca tine, daca asta te face fericit e foarte ok insa realitatea e ca aderenta laterala a tractiunii spate este altceva fata de cea a ascutitorii fwd oricare ar fi ea, in vecii vecilor, amin.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 20:45 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Alex ce intelegi tu prin "dublu supra-alimentata" la Giulietta , m-ai facut chiar curios.

Da-mi te rog si mie sursa cu "doar coupeul a fost mentinut pana in 2006 la 2.2".
Deasemenea te rog frumos sa-mi dai si mie sursa spuselor tale referitor la anii de productie ca mie imi pare ca un fan BMW incearca sa se infiltreze in Alfa club :D si face mare valva.Inchide-mi gura cu o sursa de incredere nu doar faptul ca ai fost posesor multiplu de BMW.Arata-mi ca gresesc argumentat nu aruncand cu noroi ca "balmajesc" pe topicul MEU.Daca dai sursa de incredere si e corect ce spui imi cer scuze fata de tine in fata tuturor ca te-am contrazis si promit sa nu ma mai apropii de alte BMW-uri cat voi avea Alfa Romeo.


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 21:05 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Revenind la problema mea ,
(Alex fara suparare daca ai sursa trimite-mi-o si mie si hai sa punem punct, exista posibilitatea sa ma fi informat gresit eu, dar argumenteaza ce zici cu ceva de incredere)

Astazi cel ce mi-a receptionat masina acum 2 saptamani mi-a zis ca motorul nu are nimic si ca asa trebuie sa faca, deci e OK :cry: .Cea de-a doua problema destul de enervanta, mi-au rezolvat-o mai bine.Aveam un zornaint puternic in usa soferului, cel ce a receptionat masina la service l-a observat imediat cand am plecat cu masina in test pentru motor.Am rugat remedierea acestui lucru.De 2 saptamani nu au reusit sa imi descopere de unde se aude zgomotul, in fiecare seara am sunat, raspunsul mereu : Inca nu am descoperit de unde este.Astazi cireasa de pe tort, din nou sun eu si mi se spune ca nu reusesc sa descopere de unde e , mi-o pun la loc si sa ma duc cu ea la AutoItalia poate rezolva ei.Masina cumparata de la 0 KM de la Autocomo, normal ar trebui sa am garantia tot la ei odata ce au service autorizat Autoitalia.Le-am sugerat, trimiteti voi masina la Bucuresti.Mi se spune ca nu se poate si sa ma descurc eu.Am considerat-o o gluma dar se pare ca sunt foarte seriosi.Deci am dat peste 23000 euro pe masina noua cu garantie la ei iar acestia ma pun pe timpul meu si banii mei sa merg la Bucuresti la Autoitalia.Mi se pare cel mai de cosmar lucru ce mi se putea intampla.Sunt dezamagit.
Si madkat acum un an si jumatate am cumparat o Dacie cu motor Renault (tot de ascutitoare 1.2 TCE)(nu sunt fan Renault,mi se par chiar slabe) si da ai dreptate inca nu trancane si nu intrerupe chiar daca are 40000 km deja si cara oameni in santier, plus am 3 soferi pe ea.
Sunt dezamagit de masina si lehamisit de atitudinea dealerului.
Imi pare rau ca am luat Alfa Romeo.


Last edited by Mikey80 on 31 Jul 2014, 21:22, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3787
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Imi pare sincer rau ca ai ajuns la concluzia asta, dar iti inteleg frustrarea. E o diferenta uriasa intre Bucuresti si provincie si asta ti-o spun din experienta, atunci cand vine vorba de dealeri. Lucrand pentru o alta marca, primeam masini "de nerezolvat" de la dealerii din Brasov, Timisoara, Cluj sau Constanta si solutia era una rapida si arhicunoscuta, de cele mai multe ori. Asta nu se intampla neaparat pentru ca in Bucuresti tehnicienii sunt mai frumosi sau mai destepti, cat pentru ca Bucurestiul se confrunta cu o cu totul alta cazuistica. Da-le o sansa si celor de la Autoitalia, chiar daca trebuie sa mai pierzi niste timp, inainte de a te resemna si a vinde masina ! Giulietta chiar nu e o masina rea, dar in Romania nu exista o reprezentare oficiala a FCA si asta cantareste greu.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
S-a mai intamplat sa faca diversi posesori de Alfa, aflate in garantie, cate un mail catre Firma mama. In care sa povesteasca frumos ce se intampla. Din cate stiu s-a soldat cu rezolvarea problemei pe garantie.
Merita sa incerci treaba. Nu uita sa atasezi la mailul cu pricina, hartiile de la intrare in service. Si, nu uita sa le ceri si o hartie prin care recunosc nerezolvarea problemei.
Si tot la capitolul asta, incearca si un mail frumos la Autoitalia. Vezi ce se intampla.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 21:29 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Stii Valak ce imi pare cel mai rau?Ca masina asta este chiar cea pe care mi-am dorit-o , adica nu am cumparat un surogat , este o masina frumoasa ce imi place mie in primul rand cum arata si apoi ca face lumea sa intoarca capul dupa ea.Motorul mi-a placut enorm la drive-test, si chiar si acum cu hibele lui mi se pare foarte performant , dar s-ar putea sa ai dreptate si prin prisma service-ului slaaab sa categorisesc o masina ca proasta doar ca am fost nevoit sa ma duc de n ori inapoi cu aceeasi problema care nu s-a rezolvat.
Daca cineva ma poate ajuta cu un numar de telefon de la AutoItalia unde cineva cu putere de decizie sa rezolve acest litigiu intre mine si Autocomo inainte sa apelez la instanta v-as fi foarte recunoscator.


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 09:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3188
1. Cand mergi in service ai o nota de intrare/iesire din service. daca problema NU s-a rezolvat, la iesirea din service, ai o rubrica de mentiuni unde poti sa specifici "problema nu s-a rezolvat etc". Mentionezi tot ce ti se pare relevant legat de starea masinii la intrare/iesire din service.
2. Avand acea nota, le faci frumos o instiintare/notificare, pe care o trimiti prin posta/curier, sau o depui direct (obligatoriu le ceri numar de inregistrare) prin care ii rogi sa rezolve problema.
3. Cu toate aceste acte, daca nu se rezolva nimic, restul e doar o formalitate. OPC + avocat. :P

De regula, cand te duci cu notificarea si le ceri numar de inregistrare incep sa se miste lucrurile.
In plus - daca ei vor spune ca este normal (asa obisnuiesc cei mai multi pseudo-mecanici) ca masina sa aiba "greierasi" - le ceri sa iti dea asta in scris. :twisted: :twisted:

PS. Nu le mai lasa masina in service zile intregi pentru probleme "minore". Cere sa o iei acasa atata timp cat se poate misca. E mai bine. :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Cristi a punctat mai bine ce vroiam eu sa spun mai devreme.
Dar cum ziceam, as adauga si mailul ala catre firma mama.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]