It is currently 07 Jun 2024, 00:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 12 Next
Author Message
PostPosted: 14 May 2014, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am subliniat ca e o gluma, trebuie privit ca atare comentariul de pe final, are sens asa cum e el.

cu toate cele spuse mai sus eu personal cred ca tehnologia multi air va fi tehnologia viitorului in motoarele pe benzina, e un fel de common rail ca sa zic asa la timpul lui.

iarasi cred ca ea(tehnologia) are nevoie de imbunatatiri, exista probleme, nu putem nega, problema ce se soldeaza cu inlocuirea a jumatate de motor, probleme care daca survin dupa iesirea din garantie e nasol.

comentariile mele nu fac referire la motorul diesel, nu au legatura cu motorul diesel, au legatura cu parerea mea vis a vis de modul de lucru al bujiilor acelea in motorul multi air, alti useri confirma faptul ca bujiile tind sa se afume in anumite conditii, in romania nu e un lucru cunoscut, noi nu avem o piata.

orice parere poate fi gresita, imi asum riscul asta insa faptul ca bujiile lu taica meu de la fosta dacia 1310 aratau mai curat si mai bine decat cele de pe giulietta ta e o certitudine, nu pot sa te mint.

ps:
cateva cuvinte catre diesel, tot ai adus vorba de dpf, sa stii ca o tehnologie nu migreaza de la non dpf la dpf daca i bagi un dop in fund, trebuie mai mult decat atat si exista motoare cu dpf care au 500k si merg bine, pentru ca sant proiectate cum trebuie si au tehnologii de regenerare adecvate, din pacate si eu sant adeptul benzinei si a rafinamentului unui motor.

mi as dori sa nu o mai luati asa personal pentru ca nu este cazul chiar am vrut sa fac o treaba constructiva si este bine ca se pun pe tapet niste probleme, asa cum sant ele deocamdata, adica nu foarte grave dar care pot evolua sau involua, in acest sens puteti cauta si pe alte forumuri de utilizatori.

@ness

ness ule o bujie odata desfacuta NU se mai pune inapoi decat daca se inlocuieste saiba deformabila, altfel risti ca ea sa nu mai etanseze corect, cel mai bine e daca ai desfacut sa o si inlocuiesti :peace:

la multi ani inca odata!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 16:42 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
cristianmiu Quote:
Cand am schimbat uleiul la TS am verificat si bujiile, culoare gri-albui, deci ceva sigur nu a fost ok la tine...

Sa speram ca se remediaza si e un bug din soft sau din cauza mersului subturat sau.... cum spune Valak sa fie de la benzina de rahat care poate afecta mersul... Incearca sa nu alimentezi de la lukoil, de cate ori am alimentat de acolo cu benzina in 100km se aprindea 'check engine'. Din sutele sau miile de litrii de benzina care i-am ars... cea mai ok mi sa parut cea de la Rompetrol si Agip urmata de Petrom 98 .

Incearca sa golesti tot rezervorul si apoi sa refaci plinul cu benzina de la rompetrol sau agip si vezi cum se comporta.

PS. putin offtopic, nu a sesizat nimeni ca nu prea se mai gaseste benzina de 98 ? mai nou a fost inlocuit cu 95 aditivat... iar 95 simplu ce vrea sa fie? 95 indoit cu apa de ploaie?

Succes si sa te bucuri de masina, o frumusete :)
Nu puneam benzina decat de la Rompetrol , initial vreo 2 plinuri de 95 , dupa care de 98 la recomandarea vanzatorului si a colegilor de pe forum deoarece lucrez cu Rompetrol si primesc bonuri de combustibil deci sunt oarecum constrans sa alimentez aici.Dupa aparitia problemei am fost indrumat catre MOL.Oricum nici o diferenta nu mi s-a parut sa apara indiferent de CO sau cei 2 furnizori.Acum am 98 de la Rompetrol de vreo 3 plinuri , nu cred sa mai existe din cea veche.Deocamdata cu noile bujii in cei 600 km deja facuti nu pare sa mai apara acele intreruperi , dar este devreme sa ma pronunt , astept vreo 5000 km si apoi pot spune cu mana pe inima ca e OK.
Ce imi pare rau e ca un motor Renault ce il detin , destul de evoluat , si chiar mai sofisticat si pretentios in unele privinte (injectie directa turbo benzina) merge cu aceeasi benzina Rompetrol de CO 95 fara pic de probleme si are deja 40000 km.
Asta e , poate a fost o intamplare si un pic de ghinion aceasta problema.

Multumesc pentru urare!


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 17:01 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
comanr Quote:
ps:
cateva cuvinte catre diesel, tot ai adus vorba de dpf, sa stii ca o tehnologie nu migreaza de la non dpf la dpf daca i bagi un dop in fund, trebuie mai mult decat atat si exista motoare cu dpf care au 500k si merg bine, pentru ca sant proiectate cum trebuie si au tehnologii de regenerare adecvate, din pacate si eu sant adeptul benzinei si a rafinamentului unui motor.

mi as dori sa nu o mai luati asa personal pentru ca nu este cazul chiar am vrut sa fac o treaba constructiva si este bine ca se pun pe tapet niste probleme, asa cum sant ele deocamdata, adica nu foarte grave dar care pot evolua sau involua, in acest sens puteti cauta si pe alte forumuri de utilizatori.
comanr nu am incercat sa te atac in nici unul dintre comentarii.Cum ai spus si tu discutam constructiv si ne dam cu parerea nu ne certam, ce naiba suntem oameni in toata firea :D .
Referitor la DPF nu m-am referit neaparat la fiabilitatea motoarelor cu DPF cat la inconveniente ca limitarea puterii , cresterea consumului , faptul ca ajungi acasa si cand sa opresti motorul porneste curatarea DPF-ului si pleci sa mai dai o tura ca sa nu stai ca prostul in fata blocului pana termina treaba.Sunt inconveniente ce iti afecteaza confortul.


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
asa e, a scazut mult fiabilitatea cu acel filtru, insa exista si masini care le regenereaza cu adblue sau cu injectie separata de motorina care nu au nici o problema si nici nu cer plimbate ca un catel.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 17:11 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
comanr Quote:
asa e, a scazut mult fiabilitatea cu acel filtru, insa exista si masini care le regenereaza cu adblue sau cu injectie separata de motorina care nu au nici o problema si nici nu cer plimbate ca un catel.
Adblue din cate stiu se foloseste pe scara larga la camioane de tonaj cu motoare mari (un cost suplimentar) , injectia separata de motorina am inteles ca a aparut odata cu euro 6 si deasemenea inseamna consum suplimentar.
Nu contest ca sunt masini ce fac drumuri lungi si mai ales fac aceste drumuri pe autostrazi la care nici nu observi existenta acestui DPF , insa noi ne aflam in Romania cu 3 ulite de autostrazi si o poteca - A4 :lol:


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 18:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sant turisme cu scr , gen bluetec, au un vas in portbagaj unde torni zeama care tine destul de mult, zeci de mii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 20:58 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
comanr Quote:
sant turisme cu scr , gen bluetec, au un vas in portbagaj unde torni zeama care tine destul de mult, zeci de mii.
Ai dreptate , acum imi aduc aminte ca aveam un coleg care avea un Peugeot 607 si cred ca asta reprezenta ce zicea el , la 15 000 parca trebuie sa-i reumple catalizatorul cu o substanta.


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
intotdeauna am zis , din cauza ca avem drumuri mai proaste trebuie sa avem masini mai bune, daca pe foaie velina poti merge cu matizul fara mari necazuri, unde ai totul aiurea iti trebuie masina, poate suna idiot da asa vad eu treaba, adica eu scuz neamtul cu logan, la ei tine o viata, la mine dupa 2 gropi ma duc sa i fac geometria.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3788
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Nu e nicio legatura intre AdBlue si DPF, se face o confuzie. DPF-ul se ocupa cu retinerea particulelor diesel si se regenereaza cu postinjectie. FAP-ul era cel care se regenera cu Eolys, adaugat in mod automat in motorina, o mizerie teribil de toxica.
AdBlue-ul este foarte putin toxic si injectat direct in evacuare regenereaza catalizatoarele SCR, responsabile cu reducerea emisiilor de NOx.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
adblue se injecteaza dupa dpf dar probabil masinile cu scr au dpf uri diferite pentru ca nu apar probleme la fel de des ca la celelate, la fel cu cele care au dpf uri imediat langa motor, probabil are legatura cu temperatura de lucru a dpf ului, ideea mea dubioasa e sa se izoleze termic toata evacuarea si dpf ul pentru a lucra mai calde, cred ca ar ajuta mai ales in sezoanul rece/umed cand iei apa pe sub masina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 15:55 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Apropo de turatie: am facut azi un drum de vreo 270km, viteza 110-120. Turatie "de croaziera" 2800-3200 (nu am bagat a 6-a deloc), uneori 3800 inainte de-a trece la treapta urmatoare. Consum... tot pe-acolo!
Merg cu 2200 doar in coloana, pe portiuni cu limita la 70/h, sa zicem.

1.4 e un motoras mic pentru o masina de 1300kg, noroc ca are turbo, ii trebuie turatie; altfel (subturat) cred ca incearca sa compenseze bagand mai multa benzina. Sau poate ca la turatie mica a motorului, turbo nu baga suficient aer. Sau e o combinatie de amandoua. Oricum, una din astea ar explica fenomenul bujiilor negre.
Ar putea fi considerata o problema comuna a motoarelor MultiAir, fi'n'ca toate au capacitate mica de 1.4 . Dac-ar avea 1.8, n-ar mai avea nimeni bujii afumate, pe nici un forum :)
La Panda 1.1 (900kg...) tre sa turez mult mai mult (spre 3800, nu are turbo), si te asigur ca bujiile arata nikel, doar o fina pulbere albicioasa, normala.

De altfel, conteaza si "de pe ce masina vii"
Eu pe Panda mi-am format "reflexele bune de mic benzinar" :) Nevasta-mea s-a scolit numai pe dizel, si ma scotea din sarite cu subturatul, acu supratureaza, s-a rezolvat :)
Daca tu ai avut 1.9 TDI (cum scrii la inceputul topicului) sau ceva "mare" pe benzina, cred ca ai o... deformatie profesionala, ca sa zic asa :D


Fenomenul mai apare si cand faci drumuri scurte si motorul n-apuca sa se incalzeasca. Dupa cum ai vazut in link-ul pus de mine, de la 450 grade depunerile de carbon dispar (ard) Bujiile se simt bine intre 450-870 de grade, tot acolo scrie.

Apropo, stie cineva detalii precise despre Turbo pe MultiAir? Merge tot timpul, sau intra de la o anumita turatie?

PS: e o masina superba, mai ales cand iesi din localitate pe un drum in rampa; in cateva secunde, toti cei din spate raman la ani lumina in urma! Fara macar sa se straduiasca prea mult, cu pedala de acceleratie la jumate! La capitolul sprint 60-120 e bestiala!


Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
un mers mai turat rezolva o parte din probleme, chiar si la diesel, oricum nu e vorba de turatie e vorba de sarcina/incarcarea de pe motor, din intamplare atunci cand ai turatie inseamna ca esti cu incarcare mica pentru ca motorul e in cuplu.

multi nu vor sa mearga asa turat aproape de 3000rpm , vor liniste , vor rafinament, pentru acei oameni ascutitoarea nu este calea ce dreapta, in mod sigur.

motoarele astea au repriza din cauza plafonului de cuplu, insa is varza fata de un motor care se tureaza undeva spre 8000rpm si care are cuplul maxim undeva prin acea zona, asta din cauza ca nu esti nevoit sa mesteci in cutie, cei care au cutii automate sant cei mai avantajati, normal, pot profita din plin de acest motoras iar daca te adaptezi pe zonele de lucru poti sa faci treaba si cu 1.4

niciodata nu le poti avea pe toate, consum, putere, anduranta la un loc, mereu se fac compromisuri, totusi as dori sa nu se fi facut compromisuri la fiabilitate, motorul are unele probleme sau are potential de a dezvolta unele probleme destul de costisitoare si asta relativ repede raportat la durata de viata(din ce se aude pe ao si pe alte forumuri), garantia ajuta, sper sa nu fie cazul la nimeni de pe aici.

si eu am avut senzatia ca motorul colegului a fost barait la relanti dar omul a precizat ca merge cu masina, cu bezina buna , mers bun, bujii afumate, da cu virgula undeva...apoi a inlocuit bujiile pastrand benzina si masina merge iarasi bine, nu stiu ce sa zic deocamdata, vom vedea.

pana atunci bucurati va de ele ca s noi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3586
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Giulieta mea nu-i atat de noua si are 93.000 km, problema cu bujiile nu a mai aparut de cand le-am pus pe aragaz :lol:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tin si de anotimp problemele sa stii, cand e umezeala sau rece motorul se comporta diferit, sant niste bujii bune/speciale din ce am vazut.

eu fiind pasionat de barci am vazut acelasi tip de bujie , ca forma electrodului, la niste motoare in doi timpi cu injectie directa , evinrude e-tec, acolo e critica instalarea lor, adica partea cu degajare, unde e vizibil electrodul trebuie musai sa fie orientata intr o anumita pozitie , doar asa merg ele bine.

stiu ca voi nu aveti injectie directa dar am observat la colegul ca una era mai bine arsa iar una foarte afumata, restul de doua erau cam la fel de afumate, poate conteaza si pozitia bujiei in chiulasa, la acel motor de barca e o diferenta mare de tot, daca pui bujiile la intamplare nu ai relanti calumea si se afuma.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 22:11 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
zveroboy78 Quote:
De altfel, conteaza si "de pe ce masina vii"
Eu pe Panda mi-am format "reflexele bune de mic benzinar" :) Nevasta-mea s-a scolit numai pe dizel, si ma scotea din sarite cu subturatul, acu supratureaza, s-a rezolvat :)
Daca tu ai avut 1.9 TDI (cum scrii la inceputul topicului) sau ceva "mare" pe benzina, cred ca ai o... deformatie profesionala, ca sa zic asa :D


Fenomenul mai apare si cand faci drumuri scurte si motorul n-apuca sa se incalzeasca. Dupa cum ai vazut in link-ul pus de mine, de la 450 grade depunerile de carbon dispar (ard) Bujiile se simt bine intre 450-870 de grade, tot acolo scrie.

Apropo, stie cineva detalii precise despre Turbo pe MultiAir? Merge tot timpul, sau intra de la o anumita turatie?
Prima masina era o Dacia 1310 care fara turatie aveai sanse sa se opreasca motorul cand schimbai viteza :D , 1.9 TDI a fost singurul diesel acum 9 ani , lasand la o parte utilitarele de la munca MB Sprinter si Iveco Daily , majoritatea celor pe care le conduc sunt turisme cu motoare mici aspirate si turbo , 1.2 , 1.4. Exemplul cel mai bun este un Doblo 1.4 FIRE ce are 240 000 si nu i s-au schimbat niciodata bujiile , si la ultima verificare la 200 000 erau in stare perfecta , sa nu uit, de 90 000 km are GPL.
Drumuri atat de scurte sa nici nu se incalzeasca motorul in parametrii normali nu fac , pentru aceste drumuri exista mersul pe jos :) , Giulietta mai ales acum la 10 - 15 grade in 2 km este in parametrii normali de temperatura.
Tind sa cred ca odata cu versiunea euro 6 si soft-ul a trebuit adaptat noilor cerinte si are o problema de programare a parametrilor.Este doar o parere.N-ar fi primii cu probleme la acest capitol.
Turbina , la orice masina functioneaza continuu , doar ca pana la turatia de cuplu se invarte mai incet din cauza cantitatii gazelor din evacuare care este prea mica si presiunea creata este mai mica decat cea de aspiratie normala deci nu ajuta vizibil , dupa turatia specificata de producator ca fiind turatia de cuplu presiunea livrata este cea necesara pentru un boost vizibil.


Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 22:14 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
zveroboy78 Quote:
PS: e o masina superba, mai ales cand iesi din localitate pe un drum in rampa; in cateva secunde, toti cei din spate raman la ani lumina in urma! Fara macar sa se straduiasca prea mult, cu pedala de acceleratie la jumate! La capitolul sprint 60-120 e bestiala!
Am crezut ca doar eu am observat asta :D Sa nu uitam de capitolul sprint 140 - 200 in modul dynamic , orgasm nu alta.


Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 22:22 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
DanS Quote:
Giulieta mea nu-i atat de noua si are 93.000 km, problema cu bujiile nu a mai aparut de cand le-am pus pe aragaz :lol:
DanS te rog sa ne zici si noua , ca ai masina automata , la un mers in oras linistit cutia la ce turatie tine motorul?Fara accelerari bruste , mers la plimbare. Incerc sa-i explic colegului comanr ca nu se poate ca turatia joasa sa afecteze doar bujiile masinilor manuale. Un coleg de munca are un Passat automat 1.6 benzina , in conditiile de care te-am intrebat si pe tine masina tine motorul la 1400 - 1500 rpm.


Top
   
PostPosted: 17 May 2014, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu daca o turatie joasa ar trebui sa afecteze o bujie relativ noua in asa masura incat sa produca intreruperi si pierderi de putere, cam asa se pune problema profesionist.

o turatie joasa clar nu ajuta in acest sens insa lucrurile astea nu trebuie sa se intample, nu in 2014, nu bujii cu metale rare pe aragaz, nu bujii afumate, nu e asa, asta e rahat servit cu lingura pe banii omului, dar ce te mira, asa stau lucrurile.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3586
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Mikey80 Quote:
DanS te rog sa ne zici si noua , ca ai masina automata , la un mers in oras linistit cutia la ce turatie tine motorul?Fara accelerari bruste , mers la plimbare. Incerc sa-i explic colegului comanr ca nu se poate ca turatia joasa sa afecteze doar bujiile masinilor manuale. Un coleg de munca are un Passat automat 1.6 benzina , in conditiile de care te-am intrebat si pe tine masina tine motorul la 1400 - 1500 rpm.
Daca mergi pe modul normal si nu te dai la masina, cutia schimba la max 2000 rpm, nici nu cred ca intra turbo

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 17:53 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
DanS Quote:
Mikey80 Quote:
DanS te rog sa ne zici si noua , ca ai masina automata , la un mers in oras linistit cutia la ce turatie tine motorul?Fara accelerari bruste , mers la plimbare. Incerc sa-i explic colegului comanr ca nu se poate ca turatia joasa sa afecteze doar bujiile masinilor manuale. Un coleg de munca are un Passat automat 1.6 benzina , in conditiile de care te-am intrebat si pe tine masina tine motorul la 1400 - 1500 rpm.
Daca mergi pe modul normal si nu te dai la masina, cutia schimba la max 2000 rpm, nici nu cred ca intra turbo
Exact cum arata si shift indicator la manuala , deci nu e o problema de subturare.Cred ca softul pentru euro 6 e un rahat.Prostia asta de catalizator a nenorocit placerea de a conduce de la clasa la clasa.Am condus masini fara catalizator cu 90 CP ce m-au uimit cu demarajul , nu mai zic de Fiat Uno Turbo la care turbo lag-ul este mai mare in rest trage la fel de bine ca Giulietta.Ce mare branza cu poluarea asta ca daca vreau sa rup pedala scot 10 % si poluez cat unul fara catalizator care merge normal.Mai bine s-ar gandi la combustibili alternativi ca GPL , CNG , Hidrogen nu la gatuirea masinilor.


Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
deci este din cauza ca bioxidul de carbon este recuperabil si folosit in industria berii, perna de bioxid face bine berii, nu o lasa sa spumeze, stai linistit si bucura te de viata, o sa treaca.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3586
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Eu sunt foarte multumit de Giulieta, imi place totul, chiar si plasticele ieftine au inceput sa-mi placa :D
comanr: probabil ca ai dreptate, insa sincer nu ma intereseaza ca masina asta sa mearga 500.000 km

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu stiu ca am dreptate, toata lumea stie asta, oricum aici nu e vorba de nici o disputa a dreptatii , sant fapte reale, nu minuni sau inchipuiri.

stiind ce minusuri exista te poti feri de acele zone de lucru si te poti bucura de masinuta, are si puncte bune, nu toate bineinteles, am fost un pic mai critic, asa mi se pare normal , alfistii trebuie sa fie o clientela aparte care, eventual, sa poata critica si atelajele varate pe piata in ultimele perioade.

un alfist adevarat nu va fi multumit niciodata, mereu va visa si isi va dori mai mult, atelajele de pe piata din ultimele perioade nu fac cinste marcii in mod deosebit, s au aliniat cu turma, dar conteza esenta, "il cuore sportivo" , esenta pe care au reusit sa o atinga totusi in ciuda vitregiilor economico-sociale care nu iarta nimic nici macar frumusetea, o ingroapa si la revedere, zero regrete.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3586
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
asa este, sunt si minusuri, sunt chestii pe care nu le intelegi de ce, insa cred ca motorul acesta este perfect potrivit pentru drumurile si traficul din Romania, fiabilitatea e o chestie relativa, am gasit o Giulieta similara si avea 190.000 km

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 18 May 2014, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
si eu am 300k cu un amarat de dci asta nu inseamna ca acel motor e ca un ceas, a avut noroc doar :wink:

eu cred ca masina per total e faina, chiar cu toate micile probleme pe care le va dezvolta sau nu pe viitor, bunul simt o va duce si la 250k sau mai mult.

mergi numai subturat, o omori, mergi numai la 5k iar o omori, nu e un motor "de o mare talpa" e mititel, dopat si isi face treaba daca e bine intretinut si exploatat.

iti dai si tu seama ca motorasul e pe acolo, adica incanta da nu i nimic de curu lui cu adevarat, motoarele tari sant alea mari din pacate, multi nu au avut niciodata, nu stiu , ei banuiesc ca 0.9tce e visul viitorului, insa performanta nu are legatura cu motoarele in 4 cilindri sau in 3, astea s asa sa ne alinam durerea.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 12 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]