It is currently 28 Mar 2024, 19:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Mar 2017, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Am creat topicul ceva mai general, insa ma intereseaza cum se comporta masina in special pentru motorul 2.0 atunci cand intervine regenerarea.
La 2.4 invatasem: sunet mai gros al motorului, acul de turbo cadea pe 0 pe decelerare, consumul instant incepea sa fluctueze de capul lui indiferent de pozitia pedalei de acceleratie. Dintre toate astea, personal, ma orientam dupa primele 2 simptome, consumul instant nu-l bagam niciodata in seama..

Asadar, pentru posesorii de 2.0JTDm: voi cum identificati regenerarile?
Lucian? :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Aceleasi simptome..consum instant mare,turbo putin ridicat,si sunetul motorului schimbat..oricum ai sa auzi diferenta,suna ca si cum ai avea evacuarea libera,vorbesc despre 2.0 jtdm-ul meu de pe 159,asta cand era pe liber,in mers doar din consum vedeam diferenta,sarea peste 20%,dar nu cred ca schimba cu ceva fata de Giulietta.

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Pai primul lucru care se schimba e absenta ceasului turbo :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1087
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
pe Dynamic are un ceas electronic in display-ul dintre ceasuri.

_________________
din 06.2021 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
ALXege Quote:
Pai primul lucru care se schimba e absenta ceasului turbo :)
Atunci nu lua in seama turbo.. :lol:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Sunt familiar cu ceasul electronic, doar ca ma indoiesc ca el simuleaza intocmai comportamentul ceasului mecanic de pe 159, asa ca il ignoram :) consumul instant nu-l urmaresc niciodata si nici n-as vrea sa-mi fac un obicei din asta :) bine de stiut ca si la 2.0 este sesizabil sunetul motorului, eram tentat sa pun asta pe seama celor 5 cilindri la 2.4. Merci!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2017, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Unii spuneau de miros intepator si fum alb la esapament,eu nu am vazut/simtit la mine..poate am eu narile mai infundate.

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2017, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Ege, iti spun cinstit, in 4 ani (so far...) cat am avut motorul asta, nu am simtit regenerarile, cel putin nu ca cele de pe 2.4 pe 159. Mi se parea uneori ca are un comportament mai sincopat, la turatii mici, si zgomot ceva mai mare al motorului, dar nu era ceva foarte evident si nu pot baga mana in foc.
Oricum, motorul asta de 2.0, jtdm-2, mi se pare excelent pentru oras si suficient de bun in afara orasului. Desi 159le, cu 2.4. imi va ramane forever in inima, overall mi se pare un motor mai OK 2.0 de pe Giulietta.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3573
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
pana acum inca nu m-am prins de faza cu regenerarile, ori am mers foarte putin (distante scurte), ori am mers foarte turat... :scratch:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Lucian, sa inteleg ca n-ai fost niciodata atent la regenerari, deci posibil ca multe dintre ele sa le fi intrerupt? Cati km ai cu fosta? N-ai avut probleme cu DPFul? (Regenerari fortate in service, sau DPF inlocuit in garantie..)
Eu cu Spider-ul am avut noroc de multe drumuri lungi si regenerari facute ca la carte, insa m-a surprins de cateva ori la intrarea in parcare sau la supermarket si de fiecare data mai dadeam 2-3 ture in plus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Lucian, sa inteleg ca n-ai fost niciodata atent la regenerari, deci posibil ca multe dintre ele sa le fi intrerupt? Cati km ai cu fosta? N-ai avut probleme cu DPFul? (Regenerari fortate in service, sau DPF inlocuit in garantie..)
Eu cu Spider-ul am avut noroc de multe drumuri lungi si regenerari facute ca la carte, insa m-a surprins de cateva ori la intrarea in parcare sau la supermarket si de fiecare data mai dadeam 2-3 ture in plus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
E posibil sa fi intrerupt unele regenerari. Masina are acum 64.000 km si nu a avut nici o problema cu DPF-ul. Din cei 64.000, cam 1/3 sunt km in afara orasului.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 15:14 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Nici la 1.6 nu am simtit regenerarile. In cei ~30k km facuti cu G, nu stiu cand s-au facut. Ce-i drept nu am prea mers pe distante scurte, majoritatea sunt drumuri de mimin 20-25km. Cateodata, foarte rar, am simtit la relanti un zgomot mai pronuntat al motorului dar nu este atat de pronuntat incat sa ma duca cu gandul la regenerare - am pus pe seama "mi se pare ca e mai zgomotos" si la urmatoarea stationare deja nu mai avea acel zgomot. Simptomele de pe 159 nu le-am resimtit in G.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1087
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
din cate stiu, de ceva ani incoace se tot aude de un filtru de particule "uscat" care nu foloseste nu stiu ce aditivi iar aceste noi filtre rezista mult mai bine in timp. E posibil ca G sa foloseasca asa ceva?......zic si eu.

_________________
din 06.2021 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pai si la GT/159 tot uscat tind sa cred ca este... dat fiind ca nu trebuie sa-i pui adblue sau vreun aditiv similar.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3573
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
va spun eu, talpa frate si nu se mai infunda nimic :naughty:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2017, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
DanS Quote:
va spun eu, talpa frate si nu se mai infunda nimic :naughty:
:up:

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2017, 17:09 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
La mine la 159 regenerarea se simte cu adevărat doar când o face în oraș, ca simptome ar fi relantiul mărit si ușoare fluctuații ale acestuia, consumul instant mărit, motor ușor mai zgomotos (merg ventilatoarele pe turație maxima) și la mine în particular se aude un sunet specific de la evacuări întrucât nu mai am toba finală. În afara orașului nu prea simți nimic decât un oarecare. la accelerație în special în treptele 5 si 6. Nu scoate gram de fum în timpul regenerarii, sincer a fost extrem de greu sa ii explic prietenei mele cum sa își dea seama ca își face masina regenerarea [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD][FACE WITH LOOK OF TRIUMPH]



Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2017, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Godzzi Quote:
din cate stiu, de ceva ani incoace se tot aude de un filtru de particule "uscat" care nu foloseste nu stiu ce aditivi iar aceste noi filtre rezista mult mai bine in timp. E posibil ca G sa foloseasca asa ceva?......zic si eu.
Atunci cand vine vorba de filtre de particule, exista DPF-ul, pentru a carui regenerare se foloseste postinjectia si exista FAP-ul (folosit mai ales de francezi si cei caror le dau motoare - Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, Land Rover, Jaguar, Suzuki, Volvo etc.), pentru regenerarea caruia e nevoie de aditivarea carburantului cu un catalizator de ardere (cel mai cunoscut fiind Eolys-ul).

A nu se confunda DPF-ul cu SCR-ul (care poate fi uscat sau umed), sau aditivarea carburantului (Eolys) cu injectia de solutie de uree in evcuare (AdBlue). DPF-ul retine particulele diesel, in timp ce SCR-ul neutralizeaza oxizii de azot.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2017, 18:08 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Ca tot vorbim de modul în care se face regenerarea, este adevărat ca este necesara o anumita cantitate minima de carburant? Întreb deoarece mai am un prieten cu un 2.0 jtdm care îmi spune ca lui i-a pornit regenerarea când era pe rezerva.



Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2017, 11:10 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Regenerarile la generatia MiTo / Giulietta nu se simt deloc (spre deosebire de 159). Acestea nu difera in functie de motorizare (nu are importanta daca vorbim de 2.0 sau 1.6). Indicatorul electronic turbo nu se modifica, sunetul motorului / evacuarea nu se modifica, etc.
Practic singura metoda prin care iti poti da seama ca are loc o regenerare este sa ai in bord setat sa arate tot timpul consumul instant si sa fii atent din cand in cand. In acest fel, eu am observat numeroase regenerari la Giulietta (as putea spune ca in 40% din cazuri am fost constient ca are loc regenerarea).

Spre exemplu la o viteza constanta de 60 km/h in a 4a, observ ca brusc consumul creste dela 4-5 la 7-8. Regenerarea in toate cazurile a durat cam 7-10 minute si in cazul meu se intampla o data la 250 - 350 KM mers strict in oras sau la 400 -500 KM mers strict in afara.

PS: Am avut si 159 si MiTo si Giulietta pentru perioade semnificative de timp.

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2017, 18:07 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Ma mai uit si eu din cand in cand la consum instant, insa sa vad diferenta de la 5 la 7 litrii si sa asociez cu regenerare mi se pare muuult prea putin ca indiciu.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2017, 18:53 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Alexmito, eu am pe 159 motorul de 2.0 litrii și exact cum zici și tu fata de generația euro 4 regenerarea abia se simte, dar totuși nu e asa de greu de reperat când se întâmplă odată ce te-ai familiarizat cu mașina. Referitor la consumul instant la mine în timpul regenerarii îmi arata valori mult mai mari fata de normal, în genul 15 % sau mai mult în condițiile în care eu abia ating accelerația. Frecventa regenerarilor e undeva la 350 km, mers 80% în oraș. Pe exterior se mărește intervalul, din păcate nu am atât de multe drumuri externe, și aceste dpf uri au fost gândite în special pentru mersul pe autostrada unde nu simți regenerarea.

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2017, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2016, 22:38
Posts: 126
Car: AR Giulietta
Location: Craiova
la Giulietta mea in 20mii + eu nu am simtit aceasta regenerare...


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2017, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Merci! Singurul takeaway este relantiul usor fluctuant, pe care l-am sesizat la un moment dat (bine de stiut, ca pe moment ma uitam destul de stramb de ce face asa)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2018, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2016, 18:19
Posts: 60
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
AlexMito Quote:

Spre exemplu la o viteza constanta de 60 km/h in a 4a, observ ca brusc consumul creste dela 4-5 la 7-8. Regenerarea in toate cazurile a durat cam 7-10 minute si in cazul meu se intampla o data la 250 - 350 KM mers strict in oras sau la 400 -500 KM mers strict in afara.
Nu-i cam mica viteza pentru a 4a? De obicei, la 60 km/ora sunt cu a3a, daca nu chiar a 2a. Merg eu cu motorul prea turat?

Cat despre consum, o singura data pot sa zic ca am "prins" regenerarea. Eram cu a 3a in coborare, iar cand "duceam piciorul deaspupra pedalei de acceleratie" vedeam consum peste 25-30%.

_________________
Do it right or don't do it at all!

viewtopic.php?f=63&t=27234


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]