It is currently 27 Apr 2024, 21:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 14 Mar 2013, 13:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Si pentru mai multe bale , serviti va rog ....


Attachments:
IMG_3343.jpg
IMG_3343.jpg [ 183.83 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3347.jpg
IMG_3347.jpg [ 174.31 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4120.jpg
IMG_4120.jpg [ 185.81 KiB | Viewed 3516 times ]
IMG_4197.jpg
IMG_4197.jpg [ 148.42 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4194.jpg
IMG_4194.jpg [ 148.34 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4188.jpg
IMG_4188.jpg [ 177.27 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3322.jpg
IMG_3322.jpg [ 80.43 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4065.jpg
IMG_4065.jpg [ 114.34 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4064.jpg
IMG_4064.jpg [ 88.28 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4062.jpg
IMG_4062.jpg [ 98.38 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4050.jpg
IMG_4050.jpg [ 90.11 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4046.jpg
IMG_4046.jpg [ 140.05 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4041.jpg
IMG_4041.jpg [ 70.75 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4035.jpg
IMG_4035.jpg [ 130.91 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4031.jpg
IMG_4031.jpg [ 137.23 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4029.jpg
IMG_4029.jpg [ 126.73 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3414.jpg
IMG_3414.jpg [ 168.17 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3415.jpg
IMG_3415.jpg [ 71.38 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_4009.jpg
IMG_4009.jpg [ 189.96 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3981.jpg
IMG_3981.jpg [ 199.66 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3453.jpg
IMG_3453.jpg [ 75.25 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3418.jpg
IMG_3418.jpg [ 103.1 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3417.jpg
IMG_3417.jpg [ 124.43 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3318.jpg
IMG_3318.jpg [ 132.47 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3315.jpg
IMG_3315.jpg [ 147.7 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3294.jpg
IMG_3294.jpg [ 141.33 KiB | Viewed 3516 times ]
IMG_3307.jpg
IMG_3307.jpg [ 144.06 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3292.jpg
IMG_3292.jpg [ 109.65 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3409.jpg
IMG_3409.jpg [ 91.56 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3269.jpg
IMG_3269.jpg [ 106.56 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3268.jpg
IMG_3268.jpg [ 139.92 KiB | Viewed 3518 times ]
IMG_3264.jpg
IMG_3264.jpg [ 122.07 KiB | Viewed 3518 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Bai, o sa radeti, cred ca am intrat in zodia griului. Mie imi place cel mai mult aia argintie!

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Fix asta vroiam si eu sa spun.Cea argintie mi se pare bestiala in combinatia cu jantele "normale" culoare gri deschis.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Aproximativ 4500 km, vreo 55 de ore de condus, 560 litri de motorina si 3000 euro in costuri impartite de 9 oameni pentru a vedea noua Alfa Romeo 4C.

A meritat?

A meritat 100% experienta de a petrece acest timp cu colegii din Alfa Club. De asemenea, nivelul de civilizatie al Elvetiei si Frantei au contribuit la calitatea acestei experiente.
Despre Salonul Auto (la care ajung a doua oara) pot spune doar ca reflecta cel mai bine diferenta intre oamenii simpli si cei cu adevarat puternici. Extrapolat reflecta diferenta intre tarile puternic dezvoltate si cele care inca se afla in faza gimnaziala a civilizatiei. Altfel spus, marcile dominante ale unui salon elvetian au fost si vor fi cele precum Ferrari, Maserati, Rols Royce, Bentley, Aston Martin etc alaturi de studiouri de design europene. Aceste marci dominante sunt toate cele care aveau standurile imprejmuite cu garduri din sticla. Multimea facea fotografii de la distanta, timp in care in perimetrul stadurilor, printre masinile expuse sau in interiorul lor, misunau tot felul de pesoane elegante care erau evident, potentiali cumparatori. Erau acei inca 1000 de oameni care puneau pe masa banii pentru un La Ferrari timp in care di Montezemolo le spunea ca cele 499 de exemplare care vor fi produse au fost deja vandute inainte de salon. Erau oameni care au ajuns la Geneva cu un avion privat sau intr-o alta masina a marcii scumpe pe care o vizitau. Oameni care stau poate in varful marilor companii globale si care genereaza influente asupra tuturor celorlalti.
Printre standurile acestor marci se aflau si cele destinate oamenilor obisnuiti. Toyota, Fiat, Opel, Audi, BMW etc sunt marcile ale caror produse isi deschideau larg usile oricui vroia sa le viziteze.

Standul Alfa Romeo a fost un mix intre cele doua categorii de marci auto. Cele 3 modele Alfa 4C aveau accesul limitat in timp ce Mito si Giulietta in diverse versiuni, lasau publicul sa le viziteze. Singura cale prin care 2 din cele 3 modele 4C puteau fi vizitate, era pe baza unei invitatii obtinute din partea dealer-ului local. De aici mai departe incepe o mica aventura in care statutul nostru de "cetateni europeni cu drepturi" incepe sa isi gaseasca si adevarata valoare in fata celor care chiar sunt "europeni". Romania nu exista oficial pe harta intereselor comerciale ale Alfa Romeo 4C iar in consecinta niciun dealer din Romania nu putea transmite invitatii pentru prezentarea masinii. Stiam de pe Alfa Owner ca vom avea nevoie de invitatii si am incercat cu o zi inainte de plecare sa obin asa ceva de la dealer-ul din Brasov. Bineinteles ca nu aveau idee despre ce vorbesc pentru ca nu le-a comunicat nimeni de la Autoitalia ceva in acest sens. Autoitalia de asemenea nu intra in lista celor de la Alfa Romeo.

In consecinta, la standul Alfa Romeo ne-am trezit privind o masina de dupa un gard, timp in care masina era prezentata celor care aveau invitatii. Printre acestia si cei care conduc clubul britanic Alfa Owner si cu care vorbisem pe forum-ul lor cu cateva zile inainte, stabilind sa ne vedem la standul Alfa Romeo. Ca idee, fiecare dintre noi eram imbracati in camasi rosii Alfa Club si caram dupa noi un mare steag cu Alfa Romeo. Eram singurii fani ai marcii, care semnalizau asta la modul cel mai vizibil... doar ca stateam dupa gard. Diferenta majora dintre noi si cei de dincolo de gard era ca ei s-au inscris pe lista de cumparatori sau chiar au platit un accont pentru o masina si au venit sa vada ce au cumparat de fapt. Bun... cum era imposibil de acceptat situatia, m-am dus la oficialii marcii si le-am povestit cum cei 2000km dintre Est si Vest nu au fost un impediment pentru a ajunge la Geneva intr-o duba cu 9 oameni si in consecinta ar trebui sa primim cam acelasi statut cu cei care vor da bani pe aceasta masina. Mai departe a urmat un joc de-a soarecele si pisica purtat intre noi si o italianca blonda care se ocupa de prezentarea masinii. Ea imi spunea ca nu ne poate inscrie pe lista pentru prezentare pentru ca este stabilita pe ore inainte de salon si ca putem asculta de pe margine ce le povesteste altora. Dar s-a oferit sa imi ia adresa de mail pentru a ne reprezenta interesele dupa terminarea salonului :)). Intre timp, am descoperit o alta italianca, cu o incantatoare prezenta fizica (adanc impregnata pe retina lui Mugurel) si care ne-a trecut pe lista de prezentare ca Alfa Club Romania dupa ce a aflat si ea povestea miilor de km, urmand sa revenim la ora 16 sa vedem de aproape minunea. Reveniti la ora 16, ne intalnim din nou cu italianca blonda care parea deja enervata ca nu scapa de noi si care mi-a explicat ca este imposibil sa faca o prezentare in afara programului pentru 9 oameni. Asadar toate demersurile anterioare pareau ca nu vor da rezultate. Planul B a fost sa schimb abordarea si sa apelez la alta persoana de la stand. In consecinta am dat de un tip caruia i-am spus ca suntem un grup de cumparatori din Romania, ca suntem inscrisi pe lista pentru prezentare si ca asteptam sa ne prezinte masina. Omul era ocupat cu un cumparator din UK (un nene pe la 50 de ani cu o nevasta care se rostogolea ca sa coboare pe scaunul din dreapta), a verificat lista pe care eram deja inscrisi si mi-a spus ca nu poate sa primeasca decat 2 persoane dupa ce termina prezentarea. Ei bine, am intrat eu si George insa l-am rugat sa il lase pe Ege sa faca poze fara sa intre in masina. De aici mai departe, masina fiind inconjurata de romani in camasi rosii, deja o diversiune era foarte la indemana de pus la cale. M-am urcat in masina, i-am studiat vreo 10 minute toate detaliile. Am iesit din masina iar locul meu a fost luat de George. In timpul asta am intrat in vorba cu tipul de la stand care mi-a dezvaluit ca este Product Manager al Alfa Romeo in Elvetia. De aici mai departe discutia s-a extins pe calea clasica: "sunt presedintele Alfa Club, facem de 7 ani Alfa Fest iar ultimul a fost internationala de pe Transfagarasan etc." Intre timp ii mai spuneam: Poate si colegul sa se urce in masina? Si uite asa, toti alfistii din delegatia romaneasca au apucat sa verifice daca bagheta ornamentala de pe bord este bine prinsa si astfel sa il linistim cu dovezi clare pe colegul Tupac.

Discutia cu PM-ul de la Alfa Romeo pe de alta parte a adus si cateva informatii foarte interesante:
1. Va exista o versiune 4C Targa si una cu puterea ridicata spre 300 CP. Actuala versiune de 4C nu va avea posibilitatea de upgrade de performanta printr-un program asemnator cu cel de la Abarth.
2. Urmatorul model Alfa Romeo se afla in teste, este urmasul lui 166 si va fi prezentat peste un an la Geneva (vom vedea deja masini camuflate in a doua jumatate a anului curent).
3. Urmasul lui 166 are propulsie (RWD) si este construit pe platforma noului Maserati Ghibli (care se lanseaza peste o luna la Beijing).
4. Design-ul acestei berline amiral are trasaturi mai apropiate de cele ale modelului 159, mai ales in zona blocurilor optice frontale.

Si pentru ca discutia devenea din ce in ce mai interesanta, PM-ul Elvetian imi propune sa mergem in zona de birouri ca sa ma prezinte PM-ului worldwide al Alfa Romeo. Deja ma bucuram ca soarecele la cascaval. Mergem impreuna la birouri. Inauntru oameni in costume cu nume de italieni in piept. Elvetianul intreaba unde isi poate gasi superiorul dupa care revine si imi spune ca trebuie sa ne intoarcem la stand pentru ca persoana cautata tinea deja o prezentare de 4C. Ne intoarcem spre stand, ajungem in dreptul 4C-ului alb si elvetianul ma prezinta Product manager-ului Worldwide al Alfa Romeo... nimeni altcineva decat italianca blonda de mai devreme :)))) Nu stiu daca mi s-a parut, poate o fi fost o reflexie dar pareau ca i pocnesc cateva vene in ochi cand s-a trezit din nou inconjurata de oamenii in rosu. Exagerez, recunosc! Totusi, dincolo de frustrarea noastra de a fi marginalizati, realitatea este ca cei de la Alfa Romeo nu au luat in considerare piata est europeana din motive foarte simple: Alfa Romeo 4C nu prea are ce cauta in Romania.

Asadar cum este Alfa Romeo 4C?

Exterior
La exterior arata superb iar farurile sunt ce trebuie sa fie pentru o astfel de masina. Desi ocupa pe drum cam aceiasi suprafata cu un Mito, proportiile caroseriei spun din start ca ne uitam la un mini super car. Este un Ferrari cu motor central care a stat prea mult la spalatorie. Dar...arata mult mai impresionant decat un Lotus Elise sau decat un Porsche Cayman. Cromatic prefer versiunea rosie desi si celelalte doua aratau la fel de bine.

Interior
Masina striga in gura mare ca isi doreste reprize in forta pe un circuit sau pe un drum alpin. Nu va fi o placere sa o conduci la drum lung pentru simplul fapt ca nu poate sa ofere confortul necesar. Pozitia la volan este foarte joasa iar interiorul te obliga sa stai cu mainile la ora 10 si la 14. Nu ai pe ce sa iti sprijini coatele daca incerci sa adopti o pozitie mai relaxata. Exista un singur spatiu de depozitare aflat intre scaune. In el incape o pereche de manusi, una de ochelari de soare si cel mult un telefon. Asta este tot ce poti folosi in interior.

Portbagajul este mai mic decat cel de la GTV iar in consecinta bagajele pentru 2 persoane pot contine lucruri potrivite unei vacante de 2-3 zile.

In concluzie Alfa 4C este o masina gandita pentru cei care vor sa piloteze peste weekend pe un circuit sau pe drumuri alpine si eventual sa o foloseasca ocazional prin oras. Pare a fi alternativa perfecta pentru un Lotus Elise insa nu si pentru un Porsche Cayman sau pentru un Lotus Evora, cele din urma fiind mult mai prietenoase cu posesorii care se imbraca cu masina prin oras. Alfa 4C este pentru cei care piloteaza o masina si nu pentru cei care asteapta sisteme electronice care sa ii salveze de greselile de pilotaj. Nu inseamna ca Alfa 4C nu dispune de tehnologie pentru ca sistemele din spatele DNA (care mai are si modul Race) isi vor face cu siguranta simtita prezenta in situatii limita. Totusi, masina iti spune din start, prin toate detaliile prin care o poate face, ca nu isi doreste sa fie admirata langa terasele de la mare ci in contrast cu asfaltul circuitelor.

Cat despre aventura noastra cu oficialii de la Alfa Romeo... in Iunie/Iulie, la Balocco sau Monza, din cumparatori ne vom transforma in jurnalisti auto si ne vom intalni din nou cu ei la sesiunea de teste :)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 15:17 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
De-abia acum am gasit pentru interior si ceva care nu apreciez (desi inteleg motivele): comenzile pentru geamurile electrice plasate intre scaune...ah! :disgust:
In rest, de la "colegul Tupac", felicitari tuturor celor care au fost in excursie, sunt convins ca a fost o experienta minunata si info/pozele/noutatile sunt minunate.


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 16:17 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
O mentiune: faptul ca pozitia la volan este foarte joasa are si alte avantaje, chiar si persoanele (ca mine) cu inaltime de peste 1.85m se pot instala corect in masina, spatiul disponibil in lungime catre pedalier ca si cel in inaltime de deasupra capului fiind suficient. (probabil cineva s-a gandit ca la un moment dat, pe vreun circuit, pilotul va avea nevoie si de casca :wink: )

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Doamna PM o fi fost deja sictirita datorita felului cum clasa conducatoare FIAT este criticata pe forumurile din intreaga lume. Face parte din atributiile job-ului sa fie la curent cu perceptia publica. N-am stiut de toate masinatiunile din spatele accesului nostru la bordul Alfei 4C, si daca face ceva povestioara asta este sa confirme pozitia Romaniei in UE : daca voi nu ne vreti noi va vrem, daca ne dati afara pe usa noi intram pe geam. Orisicum, sunt sigur ca nici un alt Club Alfa din lume nu a avut atatia "reprezentanti" acolo, cu siguranta ne-am facut remarcati, sunt mandru ca am fost alaturi de voi !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Cu siguranta nu au mai fost cluburi Alfa care sa faca poze cu steagul la standul BMW si VW :)

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Dar, apropo, nu facem si noi un topic dedicat modelului IN PRODUCTIE (ha, nu pot sa cred ca am scris asta :clapping: ) Alfa Romeo 4C?

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Alte cateva picanterii de pe la stand dincolo de cele mentionate deja de Razvan:
- masinile expuse erau de pre-serie, adica inca aveau mici neajunsuri: pedalierul nu era mascat in nici un fel, scaunul dreapta nu avea reglaj (astea din cele observate de noi, posibil si altele)
- in partea din fata (acolo unde in mod normal ar fi amplasat motorul) nu va exista nici un spatiu de depozitare; acolo se regasesc unele componente electronice, va facilita accesul la faruri (pentru schimbarea becurilor spre ex.) etc. cel mai probabil pentru acelasi motiv mentionat mai sus, partea din fata nu a fost deschisa nici o clipa publicului (ca o paranteza, dupa ce George a descoperit ca scaunul dreapta nu dispune de reglaj, nimeni nu a mai avut acces ulterior pe acel scaun :) )
- sistemul DNA dispune de un al 4-lea mod, Race; acesta se actioneaza din Dynamic, tinand selectorul DNA in sus timp de 5 secunde; modul Race anuleaza in totalitate toate sistemele electronice si dispune de Launch Control

PS: mugurel, nota 10 pentru fotografii!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
PS: mugurel, nota 10 pentru fotografii!
:oops:
Foarte multumesc .
Nu ma gandesc decat la Geneva 2014 :lol:


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Ptr. ca 14 oameni sa urce in masina fara a beneficia de vreo rezervare anterioara, Razvan&co. s-au descurcat exceptional, multumim! :) Ciudat cum tanti aia cu engleza ei de balta era Worldwide Product Manager, hmmm, ma abtin de la alte comentarii.
Am schimbat niste impresii cu owner-ul dealer-ului de la care am luat 159-le si unde imi faceam reviziile in CH si mi-a zis ca se pot deja comanda 4C-urile in versiunea standard incepand de acum, primele vor fi deja comercializate in iunie-iulie. Cea de serie va avea ceva mai putine componente speciale (gen farurile si pe la oglinzi), nu va fi disponibila in alb, nu vei putea invata gratis pe circuit cum s-o conduci:), dar most notably s-ar putea sa fie disponibila la 60k CHF (spre deosebire de 75k CHF cat e Launch edition). Mi-a promis ca o sa revina cu date imediat cum are ceva oficial de la Alfa.
Nu in ultimul rand imi pare bine ca i-am cunoscut in sfarsit in persoana pe membrii Alfaclub.ro :) poate reeditam la anul ptr. lansarea urmasului lui 166.
PS: Cineva se pricepe la poze!

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In pozele lui Mugurel cu motorul vad mai multe detalii decat am vazut pe viu. Ca surprinde cadre intr-un stil unic o stiu decand a fost la Paris. Felicitari !
Sa vina 169-le, o scuza numai buna pentru a merge din nou la Geneva !

P.S.-nu stiam eu de ce incepuse Nea-Bardu-Badigardu sa-si umfle muschii pe acolo,(apare si intr-o poza) ma gandeam eu ca il trimisese eminenta blonda, dar credeam ca ii este frica sa nu-i rupem vreun maner masinii, nu ca i-ar fi lipsit deja.:)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
dand Quote:
Am schimbat niste impresii cu owner-ul dealer-ului de la care am luat 159-le si unde imi faceam reviziile in CH si mi-a zis ca se pot deja comanda 4C-urile in versiunea standard incepand de acum, primele vor fi deja comercializate in iunie-iulie.
O mica corectura, germana mea s-a 'baltit' si ea, se pot comanda versiunile de serie la 4C incepand din iunie, scuze ptr. dezinformare. :oops:

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 19:58 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Multumim de poze si feedback, sper sa vad intr-un viitor nu foarte indepartat un 4 c :up: pe la un membru norocos :peace:

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 21:28 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
catvisimo Quote:
Multumim de poze si feedback, sper sa vad intr-un viitor nu foarte indepartat un 4 c :up: pe la un membru norocos :peace:
Sa vedem si sa conducem! :plecaciune:


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Colegii din delegatie sunt rugati sa imi trimita prin servicii de transfer online, pozele de la Geneva pe adresa contact@alfaclub.ro

Multumesc frumos :)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
firestarter Quote:
...
1. Va exista o versiune 4C Targa si una cu puterea ridicata spre 300 CP. ...
Eu cand va spuneam ca macar de amorul artei are nevoie de asa ceva, nu m-ati crezut. In ciuda greutatii reduse, este nevoie de asa ceva. Din punctul meu de vedere concurentul direct pentru acest model este Lotus Elis si Exige.

In afara de Elis simplu cu 136 cp,
Elis S - 220cp, face suta in 4.6s la 924kg,
Exige S - 350cp, face suta in 4.0s la 1176kg.

Deci, dupa cum vedeti, e nevoie de ceva in jur de 300cp. Chiar si cu riscul de a fi mult sub cele 4.0s ale lui Exige S.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
firestarter Quote:
...
1. Va exista o versiune 4C Targa si una cu puterea ridicata spre 300 CP. ...
Eu cand va spuneam ca macar de amorul artei are nevoie de asa ceva, nu m-ati crezut. In ciuda greutatii reduse, este nevoie de asa ceva. Din punctul meu de vedere concurentul direct pentru acest model este Lotus Elis si Exige.
Eu mai degraba astept urmasii lui 159/166 decat un motor de 300 CP pe versiunea de 4C. Masina asta, putini dintre noi si-o vor permite, iar eu stiu sigur ca nu voi avea cum, cel putin nu in urmatorii 10 ani :D

Si inca o chestie de la Geneva, apropo de cine isi permite noul model Alfa Romeo.
Inainte sa intram noi in 4C, era un tip cu sotia, aveau in jur de 50 de ani ( zic eu), care era deja la volan (probabil ca isi facuse programare inainte) si cu care ne-am conversat un pic. Cea mai tare chestie mi s-a parut faptul el platise un avans de acum 2 ani, de cand a aparut conceptul 4C, si de abia acum, in sfarsit, poate sa vada masina pentru care a dat niste bani.
M-am bucurat foarte tare sa vad ca mai exista astfel de oameni, pasionati de Alfa Romeo, care sunt alaturi de brand, indiferent de "insuccesele" lui Marchionne de pina acum.
Jos palaria! :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
mie mi-a mai placut ceva la "standul nostru" ...
Mito SBK se numeste si arata intr-un mare mareee fel .
Aici clipul http://www.youtube.com/watch?v=8f6d1P-0S8M" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
IMG_3374.jpg
IMG_3374.jpg [ 81.7 KiB | Viewed 3217 times ]
IMG_3359.jpg
IMG_3359.jpg [ 97.03 KiB | Viewed 3217 times ]
IMG_3367.jpg
IMG_3367.jpg [ 123.98 KiB | Viewed 3217 times ]
IMG_3370.jpg
IMG_3370.jpg [ 66.71 KiB | Viewed 3217 times ]
IMG_3377.jpg
IMG_3377.jpg [ 147.5 KiB | Viewed 3217 times ]
Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Foarte frumoasa iesirea voastra baieti, masinile prezentate deasemenea extraordinare. vad ca tot prezentati parerile si opiniile despre 4C dar mi-a sarit in ochi si conceptul "disco volante". Nu va interesat sau pur si simplu nu ati avut pe cine intreba, legat de detaliile conceptului? In alta ordine de idei, aveti idee daca 4C-ul in varianta expusa la Geneva va fi expusa si in Septembrie la Frankfurt? Daca la Geneva nu am avut cum sa ajung, macar la Frankfurt sa fiu de fata.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 14:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Ma bag si eu in seama, dar nu vad niciun motiv pentru care 4C-ul sa lipseasca de la vreun salon auto de acum incolo, nu e ca si cum ar fi prea multe modele in gama.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Sunt aproape sigur ca la Frankfurt va fi disponibila versiunea standard a 4C.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Alte detalii de prin interior..
Attachment:
IMG_3190.jpg
IMG_3190.jpg [ 123.58 KiB | Viewed 3099 times ]
Attachment:
IMG_3193.jpg
IMG_3193.jpg [ 144.66 KiB | Viewed 3099 times ]
Attachment:
IMG_3197.jpg
IMG_3197.jpg [ 188.33 KiB | Viewed 3099 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2013, 01:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Disco Volante.. mai multe cred ca ne poate povesti domnu' Presedinte, ca el s-a intretinut cu domnii de la Superleggera
Attachment:
IMG_3091.jpg
IMG_3091.jpg [ 521.84 KiB | Viewed 3054 times ]
Attachment:
IMG_3094.jpg
IMG_3094.jpg [ 488.74 KiB | Viewed 3054 times ]
Attachment:
IMG_3093.jpg
IMG_3093.jpg [ 523.38 KiB | Viewed 3054 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]