It is currently 28 Apr 2024, 11:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 676 posts ]  Go to page 1 2 3 4 528 Next
Author Message
PostPosted: 08 Feb 2009, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Salut. De joi sunt tot pe drumuri si mi-a venit o idee. Cei care ne plimbam prin tara mai mult sau mai putin si ajungem sa cunoastem anumite drumuri, sa scriem aici niste scurte reviews astfel incat atunci cand ai de facut un drum sa te poti ghida si sa poti alege varianta ideala, mai mult, sa stii la ce sa te astepti.

Astazi, Brasov - Bucuresti, variante, Bucuresti - Craiova, Craiova - Brasov

Brasov - Bucuresti

Preabine cunoscutul DN1, dus si intors; aici nu sunt prea multe de spus, majoritatea dintre noi il cunosc, facut si refacut in ultimii ani, este un drum relativ bun, spart pe alocuri ( Azuga , Sinaia - centura), principala lui problema ramane aglomeratia in special vineri catre Brasov si duminica spre Bucuresti. Centura Ploiestiului este de asemenea o bucata de evitat, deseori aglomerata, inca destul de stricata, in reparatii, probabil in cateva luni practicabila. Oricum, aici exista varianta Ploiesti - centru sau ocolirea Ploiestiului pe partea de est, varianta mai lunga cu mult.

Brasov - Cheia -Ploiesti - Bucuresti

O varianta pe care o prefer, alternativa la DN1. Un drum refacut in 2006, aproape perfect, fara gropi sau denivelari, ideal pentru pasionati, viraje interesante pe primii 50 de km pornind de la Brasov; putin mai lung decat varianta DN1 (din cate stiu aprox. 30km); timpul Brasov - Bucuresti este aproximativ acelasi, nu este aproape niciodata aglomerat; un dezavantaj ar fii faptul ca pe aici se muta pe timp de zi tot traficul greu, chestie care ar putea deveni destul de incomoda daca prinzi un sir de 2-3 tiruri pe serpentinele de langa Cheia. Pe aceste serpentine sunt vreo 2-3 gropi, insa aproape ca nu merita mentionate. In concluzie, un drum excelent, pe care il recomand. PS sunt 4 treceri de cale ferata in apropiere de Ploiesti, insa eu in 2 saptamani in care am mers de vreo 10-15 ori pe acest drum am prins o singura bariera.

Bucuresti - Pitesti - Craiova

L-am facut vineri spre seara, si am ales varianta asta datorita autostrazii, varianta destul de rapida. Bucuresti - Pitesti, iarasi nu sunt prea multe de spus, cel putin pe sensul asta autostrada este buna, rareori ceva denivelari pe banda 1, trecerile peste poduri(inchegaturile) nu se simt enervant, se circula bine, nu este extrem de aglomerata, deci recomand. Pitesti - Slatina - Craiova, un drum excelent, oglinda, fara gropi sau denivelari, un drum care in apropiere de Craiova este mai lat si foarte bine semnalizat; urcarile sunt de cele mai multe ori pe doua benzi(zona de depasiri), fapt ce te ajuta sa depasesti camioane sau alte masini care ar putea incetini traficul. Concluzie: recomand, un drum perfect.

Craiova - Pitesti - Brasov

Este drumul care m-a facut sa scriu toate cele de mai sus. Varianta mai scurta cu aprox 100 de km decat varianta Craiova - valea Oltului - Sibiu - Brasov, deci de luat in considerare DOAR din acest punct de vedere. Prima parte, pana la Pitesti, descrisa mai sus, excelenta, drum aproape perfect. Insa portiunea Pitesti - Campaulung - Rucar - Bran - Brasov este un drum absolut incredibil. De prost. De asta te prinzi imediat ce iesi din Pitesti, catre Campulung, cand semiautostrada de vreo 10 km facuta din placi si cu parapet intre sensuri este pilaf. Cel putin in masina mea asa s-a simtit. Denivelat, cu gropi pe alocuri, drumul pare special conceput sa te enerveze. Dupa ce scapi de primii 15- 20 km, incepi sa navighezi prin localitati, unde drumul pare ok, insa se strica iarasi. Pana la Campulung, alternanta de drum bun si denivelat, insa preponderent rau. Dupa Campulung vine o portiune care te face sa crezi ca de acolo incepe sa fie mai bine, insa din nou nu dureaza foarte mult, din nou se strica, apoi iarasi e bun. De la Rucar incepe distractia, pe urcarea prin culoar, drumul virajat este relativ bun, insa plin de surprize neplacute, in sensul in care mergi 3-4 serpentine, pe un asfalt refacut de curand, apoi din senin te trezesti pe vechiul drum comunist si ai senzatia ca lucratorii nostri pur si simplu s-au plictisit si au lasat lucrarea asa cum era. Dupa ce incepi sa cobori, catre Bran, drumul devine mai bun, insa nu te apropia de marginea sa, acolo fiind denivelat rau, asfaltul impins de camioane sta in valuri si te fura usor. De asemenea, curbele spre dreapta nu e bine sa le iei foarte strans, din aceleasi motive. In apropiere de Bran, recomand precautie, undeva la 500m - 1000m de placuta pe care scrie Bran, este efectiv un sant de aprox 40-50 cm care traverseaza soseaua nationala. Santul este unul destul de adanc, deoarece nu a fost reasfaltat, ci pur si simplu acoperit cu pamant/moloz care , normal, s-a lasat; santul are vreo 5-10cm adancime, eu l-am incasat la vreo 80-90km/h, suficient cat sa-mi sara cutia de Cola din suport si sa am senzatia ca s-a rupt tot pe sub masina; din fericire nu a fost asa, m-am intors, m-am uitat, m-am enervat, chiar le-am spus domnilor politisti care stateau la prima intersectie din Bran de sant, mi-au spus ca si ei l-au muscat..si am plecat mai departe. Bran - Brasov, pana la Rasnov este un drum tare aiurea, in special pe sensul spre Brasov; este un drum nici prea prost ca sa mergi incet, si nici prea bun sa mergi tare, adica perfect pentru a solicita articulatiile la maxim. De la Rasnov drumul este foarte bun, poate putin cam ingust insa bine asfaltat.

Cam astea sunt parerile mele despre aceste rute. Cand am timp voi mai scrie si despre alte drumuri pe care am fost in cei 70k km cu Alfa mea..si va invit si pe voi sa scrieti, daca nu atat de mult cat am scris eu, macar ce este important despre fiecare drum pe care il faceti pe drumurile de la noi si nu numai.

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Brasov - Miercurea-Ciuc

Plecare din brasov se face pe drumul ce duce spre Sfantu Gheorghe. Drumul incepe cu 2 benzi pe sens din dale de beton. Este extraordinar de prost, deoarece intre dale s-au format cratere, iar unele dintre ele au fost astupate cu bitum insa prost, deoarece sunt practic niste mici movile. Asadar ori dai in groapa ori in damb. De evitat cu orice pret prima banda care este execrabila. Daca ti la masina nu mergi cu mai mult de 80-90 pe banda a 2-a. La Chichis se face stanga spre Sfantu Gheorghe tot pe un drum de dale de beton dar cu o singura banda pe sens. Acesta e ceva mai bun, dar nu cu mult, adica merge si un 100km/h. Dupa ce terci de Sf. Gheorghe drumul se face bun, cu o singura banda pe sens. Pe alocuri este usor denivelat, dar nu sunt gropi. In Miercurea-Ciuc drumurile sunt ok, usor denivelate dar rezonabile. In schimb locuitorii acestui oras cred ca au un cult pentru capacele de canal. Pe toate strazile sunt guri de canal asezate absolut aleatoru, nu ai cum sa eviti unul pentru ca dai inevitabil in altul. Nu am gasit vreunul care sa fie la nivel cu soseaua.

Legat de DN1, intr-adevar mare atentie in zona Azuga deoarece drumul e foarte prost, eu am distrus un cauciuc: incercand sa evit o groapa am dat in alta.

Bucuresti - Timisoara ,am optat pentru varianta Bucuresti-Pitesti-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Anina-Resita-Timisoara

Drumul pana la Drobeta turnu Severin e destul de bun, pe alocuri usor denivelat. In zona Drobetei, adica putin inainte, si dupa, pe marginea Dunarii, drumul este denivelat bine dar fara gropi. Este de evitat ruta prin Caransebes deoarece drumul este in reparatie de ani buni de zile, dar nici azi nu l-au terminat. Presarat cu o groaza de stopuri la care se sta chiar si o juma de ora si chiar o ora. Drumul oricum e foarte prost si foarte aglomerat. De aceea, dupa Drobeta, dupa vreo 50km este o localitate numita Mehadia. Dupa aceasta Mehadia se face drumul spre Anina si Resita (spre stanga). In prima parte este usor denivelat, insa apoi este foarte bun si foarte frumos. Un drum refacut de curand, cu asfalt bun. Dupa Resita, in zona localitatii Berzovia, se poate opta si pentru o stanga spre Gataia, Deta. Iarasi un drum refacut de curand si foarte frumos. Alt avantaj al variantei Anina-Resita este ca traficul este foarte redus, rare masini iar camioane aproape deloc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Brasov - Sibiu

Cu exceptia bordurilor si a insulelor de-a dreptul criminale,cu borduri de 20 de centimetri,drumul incepe incet incet sa semene a Nemtia.Pe o parte si pe alta adrumului ai parte de stalpi reflectorizanti,rosii respectiv albi.Mai sunt cateva portiuni in zonele de deal care inca n-au fost refacute,dar eternul santier incepe sa se retraga si sa lase in loc un drum national cu adevarat european.
Prea pacat insa ca in ultimii ani foarte multi oameni si-au pierdut viata,iar unii mai "norocosi" si-ai pierdut doar masinile pe acest drum.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 20:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Imi place topic-ul acesta! Carry on! Din pacate, in afara de DN1, A2, si Bucuresti eu nu prea am facut in ultimul an decat niste drumuri superbe prin Elvetia-Germania-Italia (cu un Fiat Croma 1.9 Jtdm inchiriat) , pe care nu le voi comenta din motive evidente. :D

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Bucuresti - Tulcea

Cea mai buna varianta pentru acest drum este bineinteles iesind din bucuresti pe a2 si continuand pana la km 105 cand se iese spre drajna.De aici se continua pana in slobozia dupa care faci stanga spre constanta/harsova.Drumul este unul chiar foarte bun, chit ca a fost refacut inainte de anul 2000.De retinut ca intre slobozia si harsova sunt cateva localitati prin si printre care adesea exista radare mobile si posibil radar fix montat pe trepied.La acesta din urma detectorul nu va tipa decat cu foarte putini metri inainte....de fiecare data este asezat strategic pe partea dreapta a drumului dupa o masina oprita.Important este ca daca va opreste totusi un echipaj de pe radarul mobil incercati orice suma de bani direct proportionala cu infractiunea savarsita.Nu va faceti griji ca nu accepta, doar pentru asta patruleaza prin zona aia.Dupa ce treceti de localitatea giurgeni atentie la podul de peste dunare care nu se afla in conditii tocmai bune de parcurs.Taxade trecere peste pod este momentan de 8 lei pentru turisme,bani care cica se duc in administrarea podului(yeah right).Apoi ajungeti in harsova iar la iesire din localitate mergeti tot inainte si nu dreapta spre constanta.De aici pot sa va spun ca veti avea parte de, poate, cei mai frumosi 100 km de alergat cu masina.Asfaltul este impecabil, doar cateva localitati de trecut pana la tulcea, cu totul in maxim 50 minute sunteti acolo.Eu unul cand ajung la iesire din harsova ma leg cat mai bine cu centura si incep sa ma bucur de fiecare km parcurs.Spun asta pentru ca trec foarte repede, alternante de linii drepte de cativa km urmati de curbe foarte tehnice si cateva serpetine.Sincer as spune ca drumul acela este special desenat pentru masinile noastre.

Cam asta e pentru moment.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
yux_mm Quote:
Brasov - Miercurea-Ciuc

Plecare din brasov se face pe drumul ce duce spre Sfantu Gheorghe. Drumul incepe cu 2 benzi pe sens din dale de beton. Este extraordinar de prost, deoarece intre dale s-au format cratere, iar unele dintre ele au fost astupate cu bitum insa prost, deoarece sunt practic niste mici movile. Asadar ori dai in groapa ori in damb. De evitat cu orice pret prima banda care este execrabila. Daca ti la masina nu mergi cu mai mult de 80-90 pe banda a 2-a. La Chichis se face stanga spre Sfantu Gheorghe tot pe un drum de dale de beton dar cu o singura banda pe sens. Acesta e ceva mai bun, dar nu cu mult, adica merge si un 100km/h.
Da, cunosc Brasov - Sf Gheorghe, am niste prieteni buni in Sfantu carora le-am zis ca nu ma mai duc cu masina la ei din cauza drumului..mai este totusi o varianta, mai lunga insa mai buna. Brasov - Bod Colonie - Bod - Valcele - Araci - Sf Gheorghe, sau Brasov - Sanpetru - Bod - idem. Drumul este mai bun mai putin ultimii 15 km dinainte se Sf Ghe. care sunt putin mai "ondulati" sa zic asa, dar nicidecum comparabil cu ce e pe partea cealalta, unde efectiv iti poti lasa rotile in dalele de beton sparte.

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da, diferenta prin Bod-Araci este de aproximativ 10Km, ceea ce este mai mult decat OK, daca zici ca drumul e mai bun.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
S-a mai discutat ceva si aici.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Si aici s-a mai incercat ceva de genul http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... uri#p71805

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 17:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da, intr-adevar s-a mai discutat, dar la modul informal. Poate ar trebui ceva mai detaliat, cu variante daca e posibil, si eventual si info despre trafic: mult putin...
Oricum bune si informatiile astea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
ok haide sa le grupam toate undeva

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 19:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
constanta -bucuresti-sofia-salonic (mio sau i-go ....inprecise , trebuie sa stai cu ochii pe indicatoare)

pana la vama bulgareasca : gropi la iesire din bucuresti si pe podul peste dunare . in bulgaria ...radare ...6 la dus si 5 la intoarcere(in multe cazuri se semnalizeaza ca la noi cu faza lunga)/ drumuri bune fara gropi / sofia, de preferat sa o ocoliti pe varianta/salonic, oras fain cu taverne jegoase ca si carciumile noastre de cartier dar cu mancare foarte buna. nu am fost oprit pe drum de politie , de rocketi sau alti banditi :D
la iesire din sofia ,la 20/30 km spre grecia, se face un drum la stanga spre Rila , in munti ...frumos, un site monarhal foarte vechi.

asta ca un mic rezumat

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
Constanta-bucuresti(prin oras)-pitesti(pe noua centura)-ramnicu valcea-cozia-brezoi-voineasa-vidra-obarsia lotrului-petrosani-targu jiu-baia de arama-baile herculane-drobeta turnu severin

Prima cazare a fost la voineasa , pe la vidra este pustiu(ceva gen cernobil dupa explozie), un satuc prapadit , in schimb peisaje frumoase si oameni de treaba. Drumul nu era bun chiar lipsea pe alocuri .

Urmatoarea cazare a fost la baile herculane : interesanta statiune plina de tampiti ,taranoi si prost crescuti(am fost vara ...cred ca era sezon) , cu un miros puternic de sulf (eu pot sa jur ca mirosea a pipi peste tot)

Defileul dunarii ,un drum care trebuie facut , este spectaculos . portile de fier …..chiar sunt din fier , din mult fier…sunt faine dar am un sentiment puternic ca pe partea cealalta drumul este mai bun si peisajul mai fain(capra vecinului?)

Brezoi-petrosani si defileul dunarii sunt punctele forte ale traseului….valea oltului ar mai fi frumoasa pt cineva care trece pt prima data pe acolo :peace:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2009, 17:26 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
Cateva drumuri "pitoresti" si mai putin batute:

Valcea - Tg Jiu - Petrosani - Straja:
De la Valcea pana la Tg Jiu drumul este foarte bun, pana la Horezu trece prin multe sate dar apoi se raresc si se poate merge onorabil, cele mai frumoase portiuni ca peisaj si "curbe" sunt in zona Polovraci - Novaci.
De la Tg Jiu drumul pana pe intrarea in defileul Jiului drumul e bunicel cu un minus pentru centura Tg. Jiu. In defileu drumul este mediu fiind multe denivelari si locuri unde se lucreaza. Din Lupeni in Straja drumul in schimb este bun si bine intretinut.

Constanta - Tulcea:
Drum excelent, alaturi de Harsova - Tulcea mentionat de George, unul din cele mai frumoase drumuri din tara.

Consanta - Ostrov - Calarasi - Bucuresti (nu am mai fost de anul trecut)
Constanta - Ostrov - drum bunicel cam denivelat, insa peisajul este superb
Ostrov - Calarasi se trece cu bacul, care arata de iti este frica sa te sui cu masina, iar 159 atinge pamantul destul de bine la urcarea si coborarea pe bac
Calarasi - Drajna (A2 km 105) Drum bun.
Recomand acest drum, excelent ca alternativa pentru clasicul Bucuresti - Constanta

Campulung - Curtea de Arges - Valcea
Superb ca peisaje, 7 coline de trecut, dar foarte foarte prost: dale de beton de multe ori deplasate si 2 portiuni mari unde drumul este surpat si trebuie facut off-road.

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2009, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Din pacate tin sa te contrazic legat de Tulcea Constanta care nu e nici pe departe la fel de bun ca tulcea harsova...este frumos ca si drum dar nu este la fel de bun asfaltul ba, din contra, este chiar foarte denivelat pe anumite portiuni.Abia recent au inceput sa mai niveleze cocoasele de pe drum si sa fie cat de cat practicabil.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2009, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2008, 18:18
Posts: 186
Location: Brasov
madkat Quote:
Brasov - Odorheiu Secuiesc prin Rupea - pana la rupea excelent apoi ceva mai prost, valurit dar nu cu gropi - dar fix in locul unde e placuta cu jud Harghita e un prag, dupa care drumul este infect... de rupt masina, peisajele insa superbe... cu altceva decat Alfa recomand drumul, este frumos, virajat, si ai ce vedea
Drumu asta e teroare de foarte multi ani, cand e buna partea din jud Brasov e proasta aia din Harghita sau invers... si o corectura mica, drumul nu trece prin Rupea, putin inainte in Rupea Gara se bifurca.

Daca vrei sa mergi la Odorhei, se merge pe Brasov - Sighisoara pana la Vanatori si de acolo pe un drum relativ accetabil prin Cristuru Secuiesc la Odorhei. Sau putin mai lung Brasov - Sf. Gheorghe - Miercurea Ciuc - Odorhei. Eu pe asta merg in ultima vreme e bun (mai ales de la Miercurea la Odorhei) si e frumos, sunt 2 urcari cu sepentine usoare pe la Tusnad si Vlahita... plus ca pe dincolo tocmai s-a rasturnat un prieten pe Valea Bogatii (iara!), deci atentie :wave:


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2009, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
marius Quote:
Brasov - Sibiu

Cu exceptia bordurilor si a insulelor de-a dreptul criminale,cu borduri de 20 de centimetri,drumul incepe incet incet sa semene a Nemtia.Pe o parte si pe alta adrumului ai parte de stalpi reflectorizanti,rosii respectiv albi.Mai sunt cateva portiuni in zonele de deal care inca n-au fost refacute,dar eternul santier incepe sa se retraga si sa lase in loc un drum national cu adevarat european.
Prea pacat insa ca in ultimii ani foarte multi oameni si-au pierdut viata,iar unii mai "norocosi" si-ai pierdut doar masinile pe acest drum.
Imi pare rau sa te contrazic marius dar....
Mare parte din acest drum inseamna o singura banda, in cel mai bun caz o banda jumatate pe sens!
Acest lucru e mai criminal decat bordurile si alte obstacole. Degeaba e el proaspat asfaltat daca nu poti face o depasire cum trebuie ca nu ai loc, daca esti limitat la 50km/h pentru ca treci prin localitati. Asta e si motivul pentru care probabil se si petrec atat de multe eccidente pe acest drum.
Si sa compari acest drum cu Germania, pentru ca are un strat proaspat de asfalt pe el si niste stalpi amarati pe margine, e muuuuuult prea mult, e sacrilegiu. In maxim 6 luni stalpii vor fi fie lipsa, fie elementele reflectorizante de pe el subtilizate.
Si cel mai tare e ca mai ai si carute pe aceste drumuri europene!
Singurul motiv pentru care as putea intelege lauda ta la adresa acestui drum e, probabil, sfarsitul frustrarilor cu eterna lui reparatie, cel mai mare cosmar din tara asta in ultimii 5-6 ani daca nu ma insel !

Nu cunosc nici un drum in Romania pe care sa ma simt in siguranta, mi-e o frica de mor ca un idiot va intra in mine, dar am invatat sa traiesc cu aceasta frica.
cu stima, Marian Melinte
PS: stiu ca e offtopic si nu ajuta pe nimeni dar am simtit nevoia sa ma descarc

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2009, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cu ce frecventa circuli pe ruta Brasov-Fagaras-Sibiu ?Dar celebrele 357 de semafoare de pe traseu de cate ori le-ai prins pe vremeape cand se lucra?Am fost mai la Vest de Arad de mai multe ori decat in Bucuresti,si sustin in continuare ca nu este exagerata comparatia cu un drum national din Germania .Esti limitat la 50 tocmai pentru ca treci prin localitati,dar zonele in care poti face depasiri sunt multe si cu vizibilitate buna.si nu demult am vazut omuleti cu veste reflectorizante spaland stalpii.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2009, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
marius Quote:
comparatia cu un drum national din Germania ..
Mai degraba Ungaria...

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2009, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
praid-pasul bucin-praid :shock:
o speciala de nota 10

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2009, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Bucuresti-Turbu Magurele
Drumul pana la Alexandria este de calitate satisfacatoare spre bun, singura problema fiind soferii extrem de indisciplinati, ceva carute si pietoni traversand aiurea. De la Alexandria incepe un drum liber (putine masini intalnesti) cu un asfalt foarte abraziv dar denivelat. Denivelat in asa masura incat la 100km/h ai impresia ca mergi cu 130-140. Totusi practicabil, in sensul ca denivelarile sunt ample. Gropi foarte putine dar greu vizibile, de aceea recomand a se merge cat mai pe centrul carosabilului, lucru posibil datorita foarte rarelor masini pe care le intalnesti.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2009, 03:47 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2008, 18:18
Posts: 186
Location: Brasov
radu Quote:
Campulung - Curtea de Arges - Valcea
Superb ca peisaje, 7 coline de trecut, dar foarte foarte prost: dale de beton de multe ori deplasate si 2 portiuni mari unde drumul este surpat si trebuie facut off-road.
Sa inteleg ca e mai bine de mers prin Pitesti?

Sau sa fiu ceva mai complet, care e cel mai bun drum Brasov - Valcea, pe Valea Oltului... prin Pitesti.. sau asta prin Curtea de Arges? :scratch:


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2009, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Nu are nicio treaba Curtea de arges, decat daca ai chef de excursii, e vara si nu te grabesti..a, si ai chef de Transfagarasan. In schimb celelalte doua variante sunt Brasov-Bran-Rucar-Pitesti-Rm Valcea = 167 de km cf via michelin sau Brasov-Fagaras-Sibiu-Rm Valcea (pe Valea Oltului evident) = 254 km cf aceleiasi surse. Din drumurile mele iti recomand serios sa eviti Brasov-Bran-Pitesti, drumul asta e oribil, ai si un review mai sus scris tot de mine; Cealalta varianta, prin Sibiu, considerabil mai lunga, e mult, mult mai buna dpdv al calitatii drumului. Brasov-Sibiu mai "prezinta" surprize mici doar pana la Fagaras, apoi drumul e oglinda. Sibiu-Rm Valcea, pe Valea Oltului e ok, ceva denivelari la podurile peste Olt sau pe langa Olt, dar nimic de luat in considerare. Eu recomand varianta mai lunga. Timpul, daca iti pasa putin de masina ta, este aproape acelasi, fiindca pe varianta Sibiu mergi de rupi fara sa ai probleme, pe varianta Pitesti daca mergi, rupi.Masina.

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2009, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2008, 18:18
Posts: 186
Location: Brasov
Ms de raspuns Jaggguar :wave:
nu ma referam sa merg pe Transfagarasan, ci pe bran-rucar si dupa Campulung pe drumul care am facut quote mai sus Campulung - Curtea de Arges - Valcea. asta pentru ca ultima oara, prin Noiembrie asa, partea asta Campulung - Pitesti era dezastru.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2009, 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
derby Quote:
Ms de raspuns Jaggguar :wave:
nu ma referam sa merg pe Transfagarasan, ci pe bran-rucar si dupa Campulung pe drumul care am facut quote mai sus Campulung - Curtea de Arges - Valcea. asta pentru ca ultima oara, prin Noiembrie asa, partea asta Campulung - Pitesti era dezastru.
Am inteles. Dupa cum ti-am scris, Campulung-Pitesti este inca dezastru, insa nu e prea departe de Brasov-Bran-Rucar-Campulung, care daca nu e dezastru e la pozitia imediat urmatoare pe o scara de masurat calitatea drumurilor.

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 676 posts ]  Go to page 1 2 3 4 528 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]