It is currently 13 May 2024, 21:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Apr 2015, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 19 Apr 2015, 10:36
Posts: 63
Car: alfa 159 1.9jtdM 150
Location: Firenze(IT)Tulcea(RO)
Salutare.multumesc pentru accept in marea familie al acestui forum ,Alfa Romeo.
Sa ma prezint zic...:-).ma numesc Aurelian,sunt din Tulcea,dar de ceva vreme muncesc prin peninsula,locul de nastere al acestui faimos brand,Italia.mai pe scurt fac parte din asa zisa si mult discutata ,ca si multi altii,diaspora :-))-
cu ce ma ocup?..pai..sunt ,mecanic ,si ca sa fie treaba buna ,reprezentanta Alfa Romeo .de la bune inceputuri,sunt membru al mult accesatului forum italian http://www.159ownersclub.it/" onclick="window.open(this.href);return false; unde incerc sa deslusesc multele probleme si dubii ale membrilor,mai pe scurt dau o mana de ajutor.
ce masina am? pai..am doua de care sunt mandru mai ceva ca stefan ce mare :-)
ALFA 166 2.4 JTD din 2001 inscrisa deja pe Romania si bineinteles alta cea de zi cu zi ALFA 159 1.9 jtdM 150 cv,care urmeaza cit de curind sa paseasca si ea pe teritoriu romanesc pentru ca am intentia de a ma intoarce pe meleaguri parintesti cit de curind.
primul model este cit de cit exclusivist fiind modelul Elegant,cu interni Momo si full.iese pe strada doar la sarbatoare fiind complet revopsita si revizionata in cel mai mic detaliu.detinatorii acesui model va pot descrie pe larg confortul si tinuta pe strada .