It is currently 27 Apr 2024, 19:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1556 posts ]  Go to page Previous 159 60 61 62 63 Next
Author Message
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Tudy :lol:
Eu pana acum sunt la paritate la cumparare masini noi si sh. In curand insa va fi 2/3 la 1/3 in favoarea celor noi.
Dar cum ar fi fost sa dau 3000 de coco pe 66 si sa platesc apoi subscriptii anuale de 4-500 de coco pe diverse kkturi? Pai cine o mai cumpara? Cred ca masina ajungea la scrap dupa al doilea sau al treilea proprietar, adica inainte sa isi consume durata de viata proiectata, adica inainte de 8 ani.

Dar sa mai ridic o problema: asigurarea. Ok masina e dotata cu divers hardware, dar neactivat. O dau de gard tre reparata, asiguratorul stie ca am kkturile pe masina si tre sa le schimbe, dar eu nu le folosesc, dar el TRE sa le inlocuiasca, sunt acolo. Deci eu o sa am o masina "cheala" ca sunt zgarcit si nu vreau saplatesc, dar am o asigurare premium ca de...
Poate ca suna a Gigi-Contra, dar la final, oricum o dai, tot prost iese pentru consumator, si tot a iz de gaselnita miroase toata treaba.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Ioane, extras-urile astea care le poti activa/dezactiva nu se refera la chestii ce pot afecta asigurarea. Asigurarea ta e legata de conducator auto si masina, indiferent ce optiuni ai tu acolo, astazi nu ai asigurare premium ca ai incalzire in scaune, daca nu atunci ai asigurare mai ieftina. Ca dai masina de gard si trebuie schimbate anumite componente, asta e treaba producatorului care ofera componentele, nu a asiguratorului.

GiuliaLover - cum adica ai platit ptr hardware, dar nu ptr software? Pretul platit pe masina fara optiuni e acelasi, ca producatorul iti vinde o masina cu mai mult hardware e treaba lui si am explicat aici, ca pe termen lung iese in castig. Tu ca si consumator nu inteleg unde vezi tu ca platesti mai mult si esti jecmanit.

Cele doua modele comparativ:
Modelul clasic: pret masina cheala 30.000 EUR, alegi optiunea de incalzire scaune +2000 EUR = platesti 32.000 cand o cumperi.
Modelul cu subscriptie: pret masina cu hardware inclus ptr incalzire scaune 30.000 EUR, platesti 30.000 cand o cumperi. Ulterior alegi sa activezi incalzirea in scaune ptr 3 luni, paltesti abonament 100 EUR in plus. Sau alegi sa o activezi total, platesti 2000 EUR.

Unde e exact jecmaneala, ca eu nu pricep?

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Poate nu mai luai 66-le daca aveai de platit lunar abonamente, clar. Dar era ceva ce iti calculai din start in bugetul alocat, iar in functie de buget iti alegeai masina. Adica inteleg cu ce ar fi fost afectata achizitia ta, dar eventualele abonamente le-ai fi luat in calcul inainte de achizitie, daca iti conveneau costurile o luai si aia era. Altfel nu o luai. Vor schimba piata fara discutie aceste abonamente, in special piata de masini second hand.

Cat despre partea cu asigurarea, banuiesc ca se vor lua niste masuri pentru unele cazuri. In UK din cate stiu, e un sistem extrem de complex, cu multe detalii care influenteaza cotatia de pret, asa ca m-as astepta ca pe viitor sa se ia in calcul si cazuri cum ai descris tu.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:49 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Pai domnu' Dan, cum sa ma explic ca e clar:
Situatia 1 - masina de 30 de mii fara cele de incalzire in scaune, 2 mii incalzirea, 32 de mii cu incalzire, ok, fair deal
Situatia 2 - masina de masina de 30 de mii cu incalzire in scaune, 500 pe luna soft optional de shiatsu si incalzire zonala in functie de varsta si recomandare medicala, 32 de mii cu incalzire, ok, fair deal
Situatia 3 - masina de 30 de mii fara cele de incalzire in scaune, 500 pe luna incalzirea, not ok, daca ti-o da cu 30 de mii, toate cele sa incalzeasca sunt deja montate si platite in aia 30 de mii si e vorba in primul rind de hardware, nu de soft care se multiplica la nesfarsit fara cost

In situatia 1 masina vine fara echipament pe ea in varianta de baza si e ok, dai bani, aia de 32k vine cu tot instalat.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Last edited by GiuliaLover on 15 Jul 2022, 14:52, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Or sa fie afectati si mecanicii/service-urile pe partea de after market, ptr ca activarea software-ului o vei plati direct la producator.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:53 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Pai asta e si ideea de fapt, sa manince piata de retrofit si aftermarket.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
GiuliaLover, e alegerea producatorului sa ti-o dea tot cu 30.000 desi ar valora 32.000. Ptr ca pe termen lung castiga din subscriptie, eu tot nu inteleg cum te afecteaza pe tine?

Si eu am un Sky Box care poate sa imi ofere toate meciurile de fotbal, daca aleg sa activez optiunea aia. Trebuie sa le trimit cutia inapoi la Sky ptr ca hardware-ul e acolo dar nu mi-au dat si Sky Sport in subscriptie, sau cum?

Apropo, chestia asta cu subscriptia e o chestie venita din partea consumatorilor in special, era un studiu McKinsey, o sa-l caut. Producatorii au constatat ca potentialiii cumparatori ar dori sa aibe astfel de optiuni (activare pe baza de abonament) ptr ca e mult mai economicos si mai eficient. De asta am zis ca e win-win, clar producatorul castiga dar si tu ca si cumparator ai flexibilitate in functie de nevoi si posibilitati.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 15:11 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Ce iti explic eu este ca economic, nu exista un model in care ala iti da cu 30 de mii o chestie care costa 32. Nu-i aproba mareketingului niciun CFO sau board un astfel de model financiar in care plateste echipamentul in avans si spera sa-l recupereze prin subscriptii optionale ulterioare. Ce e subscriptie, e profit suplimentar.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
In modelul asta n-o sa-ti ofere chestii extravagante cu probabilitate mica de cumparare, chestiile puse in abonament sunt probabil optiuni pe care majoritatea cumparatorilor de BMW le-ar fi adaugat de la inceput sau care nu costa semnificativ. Cred ca suspensia adaptiva de 399 e probabil cea mai scumpa chestie din optiunile alea. Astfel incat au clar garantia ca se vor recupera din subscriptii.
Aia cu 2000 diferenta era mia mult ipotetica ptr a ilustra ca dpv cumparator nu esti jecmanit, ba din contra.
Ce au pus la optiuni pe baza de abonament momentan sunt chestii relativ minore, dar din care pot obtine venituri pe toata durata de viata a masinii si nu doar la primul cumparator. Evident cand masina va ajunge la 10-15 ani vechime nimeni nu va mai activa suspensia adaptiva cu 400 cand a dat 1000 pe masina.

De fapt, discutia asta m-a facut sa verific si eu ce am in dashboard, si la Merc pot sa activezi dintr-un click multe servicii, nu stiu d eunde a venit furtuna asta intr-un pahar cu apa la BMW.
De fapt mi se pare foarte cool ca am putut sa dezactivez anul asta in mai (dupa ce a expirat primul an) unele servicii ptr care plateam fara sa le folosesc.
Attachment:
services1.jpg
services1.jpg [ 16.19 KiB | Viewed 870 times ]


Attachments:
services2.jpg
services2.jpg [ 26.98 KiB | Viewed 870 times ]

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Last edited by dand on 15 Jul 2022, 15:54, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
GiuliaLover Quote:
Ce iti explic eu este ca economic, nu exista un model in care ala iti da cu 30 de mii o chestie care costa 32. Nu-i aproba mareketingului niciun CFO sau board un astfel de model financiar in care plateste echipamentul in avans si spera sa-l recupereze prin subscriptii optionale ulterioare.
Poate exista si economic asa ceva. Incerc sa explic cum, luand exemplul incalzirii in scaune sau a volanului:
In cazul in care producatorul gestioneaza o echipare fara incalzire in scaune si una cu incalzire in scaune ca si optiune, inseamna diversitate, adica un lucru care costa. Cablaje diferite, HW diferit, scaune diferite, volane diferite etc. Cu cat mai multe repere, cu atat mai multe cheltuieli. SW-ul poate fi acelasi, fiind vorba pana la urma de un boolean pe care il pui pe 0 sau 1.
In cazul in care producatorul gestioneaza o singura echipare, adica dotata cu un singur cablaj, un singur HW, un singur tip de scaun, volan si ce o mai, atunci il costa mai putin si in dezvoltare, dar si in service. Mai mult, cumparand volume mai mari ale aceluiasi produs, poate negocia cu furnizorul lui un pret ceva mai mic. Ca implica un anume risc treaba cu activarea / dezactivarea, este adevarat. Dar trebuie incercat. Tesla cred ca a inventat asta. Un singur HW, un singur SW, doar activare de functii atunci cand se plateste.


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 16:27 
Offline

Joined: 13 Feb 2019, 20:45
Posts: 65
Car: Jeep Compass Limited
Location: Finland
yux_mm Quote:
Esti ironic, sau?...
Nu eram ironic. Bine,un pic doar,ca in articolul se referea la marca bmw.
In alta dezordine de idei.M-am bucurat, sperand ca odata cu acest model de vanzare,poti achizitona o masina(noua) la un pret mai scazut,fiind standard "cheala" Bine,sper asta. Daca doresti scaune/bancheta incalzite,masaj scaune,volan incalzit,clima dual sau multi zone(ma gandesc ca se poate face si asta,in forma de baza fiind doar clima automata single zone,ca sa-i zic asa),parbiz incazlit,navigatie,cam tot ce tine de hardware existent pe masina, le poti activa cu un abonament lunar. Daca nu le doresti,nu le platesti si gata.Dar doar DACA masina la achizitie este la pretul uneia "cheala". Altfel,este doar o metoda de a face bani pentru producator si terti. Problema vine cand si ceilalti producatori vor copia "standardul"...
Parca vad promo de genul: " Este scaunul rece dimineata cand te urci in masina? Noi te putem ajuta cu un pret promotional!Platesti doar .... pentru doua luni si vei primi una gartis,si vei gasi scaunul intodeanuna fierbinte(evident scaunul masinii..)"
Ca sa nu zic ca vor aparea si "hakerii" de sisteme....

_________________
Jeep Compass Limited 4Xe
Ex Alfa Romeo 159 SW 3.2 V6 Q4
Ex Alfa Romeo Mito 1.4 TB
Ex Alfa Romeo 159 SW 2.2 JTS
Ex Fiat Croma 2.2 Mpi
Ex Fiat Stilo Coupe 1.6 16v


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2013, 19:09
Posts: 399
Car: Giulietta
Location: Brasov
Discutia asta trebuie mutata la Cine m-a 'nervat azi, ca nu mai vad bucurie pe aici :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP
Ex: Alfa Romeo 156 1.6 TS - Nera

“We are in the realm of sensations, passions, things
that have more to do with the heart than the head.”


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Vrei roti? Plateste 50 de euro per roata. Yeeey! Ce fericire! Am rooooti! :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2022, 22:29 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
centurion Quote:
GiuliaLover Quote:
Ce iti explic eu este ca economic, nu exista un model in care ala iti da cu 30 de mii o chestie care costa 32. Nu-i aproba mareketingului niciun CFO sau board un astfel de model financiar in care plateste echipamentul in avans si spera sa-l recupereze prin subscriptii optionale ulterioare.
Poate exista si economic asa ceva. Incerc sa explic cum, luand exemplul incalzirii in scaune sau a volanului:
In cazul in care producatorul gestioneaza o echipare fara incalzire in scaune si una cu incalzire in scaune ca si optiune, inseamna diversitate, adica un lucru care costa. Cablaje diferite, HW diferit, scaune diferite, volane diferite etc. Cu cat mai multe repere, cu atat mai multe cheltuieli. SW-ul poate fi acelasi, fiind vorba pana la urma de un boolean pe care il pui pe 0 sau 1.
In cazul in care producatorul gestioneaza o singura echipare, adica dotata cu un singur cablaj, un singur HW, un singur tip de scaun, volan si ce o mai, atunci il costa mai putin si in dezvoltare, dar si in service. Mai mult, cumparand volume mai mari ale aceluiasi produs, poate negocia cu furnizorul lui un pret ceva mai mic. Ca implica un anume risc treaba cu activarea / dezactivarea, este adevarat. Dar trebuie incercat. Tesla cred ca a inventat asta. Un singur HW, un singur SW, doar activare de functii atunci cand se plateste.
Cred ca aici castigul o sa fie chiar foarte mare pentru producator. Imi aduc aminte de un episod al emisiunii "Mega factories" de pe National Geographic, era la Mercedes-Benz...spuneau ca este foarte scump partea de echipare a unei masini cu optiuni, atat de multe si diverse.
Deci daca fac un BMW seria 3 "full-option" la pretul de 30.000 euro, cred ca e win-win pentru ei, adica ce au cheltuit pe hardware au castigat in ore de lucru, logistica, etc. Sunt sigur ca au facut deja simulari de tot felul sa vada costurile si daca e atractiv ori ba, la buzunar.

Apoi, cine cumpara un BMW "full-option" cu 30.000 euro, deci pret bun, dar cu toate functiile "extra" blocate, o luna-doua merge asa, dar in curand o sa doreasca sa deblocheze unele dintre ele si deci sa plateaca 100uero/luna sau cat o fi. E ca la Spotify premium, asculti, asculti, dar parca vrei sa nu ai publicitate si sa asculti ce melodie vrei, si pana la urma platesti 3euro/luna plus ca iti mai ofera si prima luna gratis. :lol:

Parerea mea, cred ca incet-incet varianta clasica de a fi proprietar a unei masini o sa dispara. S-a inceput cu leasing & stuff, adica mergi cu un Mercedes-Benz timp de 3 ani, platesti X pe luna. In 3 ani deja au aparut alte modele, deci schimbi masina, contractul continua, se ajusteaza rata luna si tot asa. Eviti dureri de cap si drumuri la service, etc.
De asta mai e si UBER & stuff, am colegi care au alocat 300 euro pe luna pentru transport cu Uber pentru ca n-au chef sa conduca. Urca, coboara, si tot asa.
Am putea deschide un topic doar despre asta. :wave:

Bineinteles cu doar o parte au posibilitatea financiara sa faca asta si sa isi cumpere masina dorita. Ca daca n-ai bani de un Benz cu 399€&luna, iei un Megane cu 99€/luna, etc.
De asta e si credit auto, sa o cumperi sa fie a ta. Si inca o sa fie o buna parte din parcul auto second-hand. Bine ca sunt optiuni de tot felul.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 02:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
Suna de parca ar fi Netflix.....

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Conceptul vine si cu posibile avantaje pentru companii, respective business-ul de inchiriere sau leasing. Cred ca sunt evidente, le putem detalia si pe asta, daca e.

DPDV client eu vad conceptul ca pe retrofit modern, disponibil la un click distanta. Daca inainte trebuia sa cumperi un modul fizic pe care apoi sa il activezi din soft, acum totul se face printr-un click. Ambele solutii au un cost asociat.

Revenind la suspensia “active”discutata. Evident suspensia exista fizic pe masina si e la fel de clar ca nu se poate modifica remote, ea e aceeasi. Lipseste doar controlerul, modulul care permite comutarea intre Dynamic, normal, sport si ce mai au ei pe acolo.

Ce se intampla !?
Inainte:

A. Plateai la achizitie, te bucurai de ea

B. Retrofit: achizitionai modulul care o active, actualizizare soft etc

C. Nicio actiune, utilizai masina ca si cum nu ar avea posibilitatea de ajustare a parametrilor ( unii nici macar nu stiu ca de fapt au o suspensie de genul pe masina :D) Altii nu sunt interesati deloc, mai pragmatici...

Dupa:

- Platesti la achizitie, totul clar

- Feature on demand , Paas– alegi cand vrei sa o activezi si in ce conditii, one time payment, abonament lunar etc

- Nu-ti bati capul….

Cui se adreseaza acest concept? Celor din categoria B si C de mai sus.

B: le facilitezi utilizarea functiilor, mai simplu, mai rapid - la un click distanta (fara comandat piese fizice, asteptat, montare, soft etc etc)

C: in cazul celor nestiutori sau pragmatici, aplici campanii dedicate (finut targetate) de marketing, ii informezi si le oferi o perioada de free trial. Rata de conversie de X %....

Marketingul: Costica si-a luat un BMW seria 5 nou insa nu a configurat-o cu suspensie active. Costica o zguduie prin Bucuresti marea majoritate a timpului, pragmatic de fel a zis ca nu are nevoie.

Doar ca tu, producator, ai informatii reale despre usage-ul lui Costica. Si e un soft care monitorizeaza (masina, nu pe Costica) si in fct de parametrii setati, creaza niste alerte. Cand ai detectat ca Costica (ma scuzati) s-a pus la drum, pare ca se indreapta spre Brasov (ma rog, citing destinatia setata pe Navi stim exact unde vrea sa se duca bagabontul de Costica) , apare si prima oportunitate. Ia sa ii comunicam noi lui Costica ca noi il pretuim si in semn de maxima apreciere ii oferim posibilitatea de a testa/ utiliza suspensia active pentru 48h (o saptamana, nu stiu, irrelevant). Totul elegant, frumos, fara sa te puna sa introduci datele cardului sau prostii, nu ai avea niciun motiv sa nu incerci functia propusa, macar dintr-o minima curiozitate).Practic i-ai aruncat carligul lui Costica, astepti sa muste.
*Trebuie tinut cont si de profilul clientului, vorbim de masini de zeci de mii de euro, nu de Dacia Spring aici). Te lupti cu pragmatismul sau necunoasterea/indiferenta, nu neaparat cu ariciul din buzunar.

Ce e de tinut in minte: si in present exista masini care vin cu hardware instalat chiar daca optiunea nu este configurata/platita la achizitia masinii. Cel mai la indemana exemplu: ACC. Multe masini au hardware instalat si le lipsesc doar comenzile. Cumperi modulul de comenzi, activezi -> fericire. Mentionez asta pt ca mi se pare relevant in a intelege conceptul. Nu neaparat adaugi hardware pe masina special pt implementarea acestui concept. Te folosesti de software pentru a facilita folosirea hardware-lui existent.

Practic, daca in present ai o rata de utilizare (mai exact achizitie) de 70% a functionalitatilor posibile (procentajul e pur aleatory, sa nu avem discutii), sa zicem, provocarea este cum fac isa cresti aceasta rata de utilizare a hardware-ului existent pe masina. 100% nu e fezabil, dar o crestere de la 70 la 75, 80 etc, da. (aceasta este una dintre modalitatile de recuperare e investitiei; pe langa economiile generate de reducerea diversitatii etc).

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 09:22 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2013, 19:09
Posts: 399
Car: Giulietta
Location: Brasov
:goodpost:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP
Ex: Alfa Romeo 156 1.6 TS - Nera

“We are in the realm of sensations, passions, things
that have more to do with the heart than the head.”


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 09:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Mda, bine ați venit în epoca computerelor cu roti.

Daca pana acum strâmbam din nas ca mașinile sunt făcute de contabili, urmeaza generația masinilor făcute de contabili + IT-isti. In teams/zoom... :naughty:

Sa vezi atunci bucurie și motiv de a scrie p-aciulea :lol:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 15:42 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Cu scuzele de rigoare, amortizoarele la suspensia activa sunt complet diferite fata de cea normala si raportul de pret e 10:1. De asemenea scaunele cu incalzire si cele fara, fizic sunt diferite si ghici care sunt mai scumpe.
Eu nu vreau sa lungesc polemica, daca cineva crede ca se scot 3 mii de euro per masina economie ca se foloseste un singur tip de amortizor in loc de doua, doar din logistica sau economie de scala, spor la postat, nu ma pot pronunta in chestiuni religioase.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 27 Sep 2018, 13:14
Posts: 114
Car: MiTo QV
Dar de bucurat nu se mai bucura nimeni pe topicul asta? Numai suparare vad :lol:

_________________
'11 Alfa Romeo MiTo QV


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 19:22 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Nici nu stiu daca e bucurie sau nu, fiindca pentru asa ceva trebuie o masina donatoare in stare buna. Dar cineva s-a gandit sa faca si invers, nu doar restomod. Chiar daca nu a prea iesit mare lucru... :lol:

https://www.carscoops.com/2022/07/alfa- ... e-bodykit/


Attachments:
Alfa-Romeo-Giulia-ErreErre-3s.jpg
Alfa-Romeo-Giulia-ErreErre-3s.jpg [ 206.72 KiB | Viewed 539 times ]

_________________
Alfa Romeo 147 GTA
Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
E o abominatie, un moment jenant peste care trebuie trecut repede. :bash: :puke2:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2013, 19:09
Posts: 399
Car: Giulietta
Location: Brasov
Valak Quote:
E o abominatie, un moment jenant peste care trebuie trecut repede. :bash: :puke2:
Subscriu.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP
Ex: Alfa Romeo 156 1.6 TS - Nera

“We are in the realm of sensations, passions, things
that have more to do with the heart than the head.”


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2022, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Zici ca ii facuta din bucati de difetite masini.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2022, 20:35 
Offline

Joined: 09 May 2009, 11:24
Posts: 16
Location: Onești
Uite cum in doua minute mi-a devenit ziua mai frumoasa: Maserati Quattroporte GTS plimbat prin Paris .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1556 posts ]  Go to page Previous 159 60 61 62 63 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]