In numarul din Martie al revistei Quttroruote este prezentat pe larg planul acestui mini-suv Fiat, intr-un articol cu titlul "Masina care va relansa Torino". Platforma prevazuta este cea a viitorului Punto, de fapt o evolutie a actualei, cu imbunatatirile necesare pentru a suporta cu succes cerintele pietei, noile norme crash test etc, iar productia se va desfasura la Mirafiori. In planul industrial prezentat acum 2 ani, pentru acea fabrica era prevazuta alocarea productiei SUV-ului Jeep/Alfa, dar cum in ultima vreme Marchionne a declarat intr-un mod sustinut ca viitorul Alfei este in State, se parea ca asupra febricii de la Mirafiori se abat nori negri, aducatori de incertitudine asupra viitorului.
Segmentul de piata in care va fi propus este unul care a luat amploare in ultima vreme in Europa, pentru 2014 analistii prevazand vanzari totale de 400.000 de exemplare ale acestor suv-uri mignone. Intern, micul suv este cunoscut sub numele de B-CUV, "B" datorita clasei in care va combate, "CUV" reprezentand acronimul de la "Compact Utility Vehicle". In declaratia facuta sindicatelor la inceputul lui Februarie, Marchionne se arata deosebit de optimist, el prevazand o productie totala de 280.000 exemplare. Totala, pentru ca micul suv Fiat va fi acompaniat de un mini suv Jeep ! Dovada a timpurilor pe care le traim, Alfa ajunge sa fie produsa in State, iar Jeep in Italia !
Stilul exterior va fi asemanator cu cel mezinului familiei, alaturandu-se lui 500, 500L, Panda. In felul acesta Fiat isi doreste sa repete istoria de succes a sub-brandului bavarezilor, care cu ajutorul lui Mini One a dat nastere unei intregi game de automobile. De notat insa ca in timp ce nemtii au construit o marca noua pornind de la un singur model, italienii transforma o gama intreaga de masini dupa singurul model de succes pe care-l mai au.