yux_mm Quote:
cam mare diferenta chiar si pentru clasa in care se afla thema
practic 6000 de coco (sau pe acolo oricum) pentru acelasi chrysler dar cu alte scaune. pana si exeo ala are mai multe elemente diferite fata de audiul de la care a pornit, facandu-te sa te simti ca ai totusi o masina usor diferita fata de cea care a donat trupul. o revizuire gen dar vs. giulietta poate ca ar fi generat mai multe vanzari, mai aproape de cifra dorita de macaronar.
OFFTOPIC!
Un bun prieten de-al meu are 3 masini pe care le conduc si eu destul de des. Un Lexus RX 400h, un Audi A5 3.0 TDI Quattro si un Audi A4 Avant 1.9 TDI (de prin 2003). Intre timp, un alt bun prieten si-a luat fix un Seat Exeo Break 1.8T pe care am avut ocazia sa il conduc saptamana trecuta. Diferentele intre Audi si Seat sunt foarte mici si se rezuma la cateva detalii vizuale la exterior. Interiorul este 80% identic. BTW, motorul ala de 1.8T este un dezastru din punctul meu de vedere, daca il compar cu TBI-ul de pe 159. Chiar daca pe Seat are doar 150 CP am incercat sa caut o plaja de turatii in care sa il fac sa traga mai bine. Ei bine, este foarte "moale" orice i-ai face cu toate ca masina este o versiune "sport" cu jante pe 18" din fabrica. Pana si motorul 1.4 Multiair de pe Giulietta este din alta liga fata de acest 1.8T.
A5-ul Quattro, cu motrul de 3.0 TDI, are cam 280 CP din chip. Masina este violenta si trage foarte bine pe linie dreapta (asta datorita cuplului de 600 si ceva Nm). Prima oara cand am condus masina asta avea jante pe 17" cu gume de iarna. Nu simteam absolut deloc directia si aveam mereu sentimentul ca virez si trebuie sa astept sa vad ce are de gand masina sa faca mai departe. Cu siguranta nu este o masina sport ci doar un sedan caruia i lipsesc doua usi, facut pentru mosii mult prea sensibili la vibratii. Dupa cateva saptamani, A5-ul a primit jantele de 19" cu gume nou noute de vara si am fost chemat sa fac o tura de Poiana cu masina si sa imi exprim parerea. Ca sa fiu sincer, deja mi se parea ca poti sa i pui orice roti, de la unele de bicicleta la unele de F1, iar senzatia va fi identica. Masina asta pur si simplu nu stie decat sa iti dea un sut in fund cand calci acceleratia si atat. In rest, ma simt foarte nesigur in ea pentru simplul fapt ca nu imi comunica absolut nimic despre ce se intampla intre roti si asfalt. Mai mult decat atat, foarte sigur ca A5-ul este masina suprema, proprietarul s-a trezit de cateva ori cu masina derapand in viraje, fara sa aiba idee despre ce ar trebui sa faca pentru a ramane pe drum. De fiecare data l-au salvat sistemele de control ale masinii insa pana si el a ajuns sa fie dezamagit de comportamentul ei.
Despre RX 400h intr-un eposod urmator.
Cu asta am avut patanii si mai dubioase