It is currently 13 May 2024, 04:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2006, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eh, lasa ca oricum nu prea intra ei pe forumuri, dat fiind ca majoritatea nu stiu nici sa citeasca, asa ca mai greu sa ii jignim noi pe aici.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Pentru majoritatea celor de aici, intrebarea din titlu e una retorica, toti stiu raspunsul, dar o sa incerc formularea lui si corectati-ma, va rog, daca gresesc ! O fac pentru cei care intra pe forum de curiozitate, in incercarea de a-si lamuri cate ceva, posibili viitori posesori de Alfa. Pentru un numar ingrijorator de mare de cetateni, Alfa e sinonima cu masina care arate bine, care promite mult, dar care dezamageste crunt datorita fiabilitatii deplorabile.
Alfa e un brand premium prin excelenta, cu un pedigree impecabil. Totusi, atunci cand nemtii si japonezii au trecut la liniile de montaj robotizate, italienii nu si-au permis sa disponibilizeze zeci de mii de oameni si sa le urmeze exemplul, sindicatele au fost puternice, economia italiana nu era capabila sa absoarba foarta de munca si pentru a mentine pretul competitiv s-au facut compromisuri, anumite componente furnizate erau de o calitate indoielnica. Au aparut dezamagirile si frustrarile, Alfa nu mai putea tine pasul cu marcile germane si nu si-a mai putut respecta blazonul. Intre timp, lucrurile au revenit la normal, 156 si 159, de exemplu, nu au niciun complex in fata unor Seria 3, C-Klasse sau A4 si au mai multa carisma si stil decat toate modelele germane la un loc, dar perceptia a ramas. Deprecierea severa pe piata second-hand a facut si mai mult rau, a facut Alfa accesibila unor oameni care nu isi permiteau sa o si intretina si in loc sa realizeze asta, au preferat sa dea vina pe masina, care de multe ori avea foarte multi kilometri si fusese exploatata sportiv, ca de, doar e o Alfa !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 15:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2010, 13:18
Posts: 29
@Valak Multumesc de informatii si sunt 99% de acord cu tine. "Deprecierea severa pe piata second-hand a facut si mai mult rau ...", pentru unii a facut posibil un vis chiar daca intretinerea ei poate devine un ghimpe cateodata (economiile pentru estetica masinii sau alte planuri de modificari se transforma in chitante intretinere cand te loveste o problema - a se citi strazi). De acord ca a facut rau pentru imaginea marcii, dar tot raul spre bine dupa cum se vede din posturile precedente.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Un alt lucru care a dus la aceasta imagine mai sunt si mecanicii din categoria "toata viata mea am facut numai Alfa", si cand se uita la motor te intreaba "da ce ai 8 bujii? Tii 4 de rezerva?" Nu este o intrebare intuitiva, asa apatit un prieten, cu un 164 2.0 TS, cu ani in urma, nu reusea sa-si repare masina, unde mergea toti spuneau ca se pricep, dar o lua tractata de la ei. Cand mi-am luat eu Alfa 155, un alt prieten imi tot aducea aminte pataniile celuilalt prieten, iar acum, dupa ce a mers si el cu ea, se gandeste serios sa-si cumpere o Alfa 156, dar doar ca ma cunoaste si are incredere sa-mi lase masina la reparat. Si acest lucru cred ca a contribuit la aceasta imagine. Si cu 33-ul la fel am patit, toti cand vedeau ca am 2 carburatoare dublu corp imi spuneau ca nu are cine sa le regleze, ca tot timpul o sa mearga intrerupt, dar, deasemenea, dupa ce le-am curatat si le-am reglat nu am mai avut probleme. Asemenea si modelului Alfa 1750 Berlina, cu 2 carburatoare dublucorp cu admisie orizontala, nimeni nu se pricepea sa-mi regleze masina, pe vremea aceea nu ma pricepeam deloc, acum macar mai exista internetul....
Cunosc multi prieteni care au trecut prin situatii asemanatoare si-mi spun mereu, "mi-a placut Alfa, dar nu mi-as mai cumpara niciodata"

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ca sa nu mai vorbim de distributie, care ori se rupea cureaua si motoarele nu le mai facea nimeni, sau cei ce incercau sa le repare nu stiau cum!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Valak Quote:
Pentru majoritatea celor de aici, intrebarea din titlu e una retorica, toti stiu raspunsul, dar o sa incerc formularea lui ...
Foarte bine exprimat ! :goodpost:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Problema cu mecanicii este una relativa, dupa parerea mea. Probabil cei care nu se pricep la Alfa nu prea sa pricep nici la alte masini. Alfa mea este reparata doar de tatal meu, mecanic de multa vreme, dar care nu a reparat, in afara de cateva 33 si 75'uri, prea multe. Motivul este cat se poate de simplu, nu prea sunt Alfe la noi in oras. Totodata foarte multi asa zisi "mecanici" au ca principala pregatire o scoala profesionala care nu produce deloc ce trebuie la noi in tara si habar n-au sa se uite la un desen tehnic(este doar un exemplu).

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2010, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Cand am spus ca intrarea multor Alfe in posesia unora care nu-si permiteau sa le intretina a daunat mult imaginii marcii, nu m-am referit la cei pasionati, care si-au vazut visul cu ochii si care chiar daca nu aveau bani de reprezentanta si de piese originale, incercau macar, atat cat puteau, sa le ofere ce era mai bun si isi respectau masinile.
Referitor la mecanici, mie mi-e foarte limpede ca n-o sa gasesti niciodata cei mai buni mecanici in reprezentante, dar chiar si atunci cand au atelierele lor, ei n-or sa lucreze ieftin, or sa fie foarte cautati si vor lucra cu programare. Mai sunt de acord si cu faptul ca un mecanic bun va face treaba buna pe orice marca, numai ca trebuie sa aiba si acces la documentatie, la aparat de diagnoza si la SDV-uri si e greu sa ai asa ceva pentru mai multe marci. Cum oricare din astea doua variante, reprezentanta sau mecanic bun, de cele mai multe ori sunt scumpe, pentru foarte multi posesori de Alfe cumparate la mana a doua, la preturi mici, a avut o gramada de sens sa-si puna pe masini cele mai ieftine piese after-market apeland la unii fara nicio chemare, excelenti doar in manuirea ciocanului. Tot ei sunt si cei care desfiinteaza marca acuzand lipsa fiabilitatii.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 01:44 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1299
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Nu stiam la ce topic s-o incadrez, m-am gandit ca mai degraba aici.
Petrecuta sapt. asta in Germania (da, unde s-a inventat apa calda cum zicea un coleg forumist :) . Un coleg de proiect vrea sa-si ia o masina noua sau second dar maxim de un an-doi, dar e foarte flexibil ca plaja de optiuni (fie vorba intre noi, in afara de Audi, BMW si Merc nu prea auzise de alte marci). L-am plimbat odata cu Alfa, i-a placut, a zis sa merg cu el la un dealer. Buuun, telefon, programare drive test.
Eu: Cand incepeti, stiti, noi am vrea ori dimineata cat se poate de devreme ori pauza de pranz.
El: Pauza de pranz??? Nu, nu renuntam la ea ptr. a vinde o masina, ne pare rau. Un ton foarte ofuscat de parca i-am cerut sa-i share-uim nevasta.
Eu: ok, dimineata? 7am?
El: 7.30
Eu: ok. Giulietta MultiAir 170cp. Si poate ne aratati si ce aveti second handuri jahreswagen, colegul e indecis.
El: tranteste telefonul. Adicalea vrea drivetest cu Giulietta ca sa cumpere pana la urma un 147 de 10 ani, gandeste el probabil.
A doua zi, il culeg pe coleg cu noaptea in cap, injur in gand ca m-am oferit, as fi putut dormi ceva mai mult. Ajungem la dealer la 7.25 fix. Nimeni. Ok, prea devreme, am zis doar 7.30. La 7.45 ma gandesc sa beau o cafea ca mi se inchid ochii (evident ca nu aparuse nimeni), asa ca mergem la un backerei langa. Intreb vanzatoarea daca stie ceva de dealeri, mai sunt in business, deschid zilnic etc. Zambeste larg, sunt italieni, vin pe la 8.30-9.00. :blink: La 8.15 am mancat deja un sandwich, am baut due cappucci la litru (cum se serveste in DE), ii zic colegului ca asta e. Bienvenuti in lumea Alfa Romeo. El zice hai sa mai stam, acum daca tot am venit...ok. La 8.30 apare mesterul, se scuza (m-a luat prin surprindere, recunosc ca nu ma asteptam sa-si ceara scuze), ne intreaba daca nu vrem o cafea, nu ma pot abtine si-i zic ca deja am baut doua ca asteptam de mult. Ne da masina, dupa care stop! ma intreaba daca Alfa neagra cu numar de CH e a mea, ii zic ca da, atunci am nevoie de altceva? eu fac o fata ciudata si-i zic ca nu. Pai zice el incurcat, aia e parcarea de clienti. Ok, nu sunt furnizor, am adus un client, e vreo problema? Nu, nu, nu, doar intreba si el (vizibil deranjat oricum). Eu deja ma gandesc ca il cheama pe amicul Santino sau pe Luigi si o sa gasesc masina vandalizata, e clar ca nu s-a facut click-ul vanzator-cumparator.
Facem drive testul, de pe scaunul din dreapta mi se pare absolut ok masina, mult imbunatatita fata de 147, nici vorba de comparatii, clar. Ne intoarcem, colegul intreaba daca au cumva si vreun 159 ca a mea, ca ii place mai mult cum arata. Deja omul devine sarcastic, sigur, avem si gebrauchtwagen, in ziua de azi lumea nu mai cumpara masini noi, of of of...Ne arata un Jtdm, ii explic ca de fapt colegul vroia sa vada un 159 tbi ptr. second, adica ceva aproape nou (Jahreswagen), nope, nu exista 159Tbi la second hand ca abia a aparut (?????). Si in plus nu e prea buna, el recomanda mai degraba un JTDM sau un JTS si din intamplare chiar are niste deal-uri foarte bune. Ok, ii multumesc, nu se deranjeaza sa lase o carte de vizita (cum orice vanzator de masini de pe lumea asta are), si mai mult se opreste sa discute cu un mecanic in mijlocul drumului urandu-ne un Ciao peste umar. Mda...on the brightside, e bine ca nu m-am dus acolo cand am ales prima Alfa, probabil prejudecatile legate de marca nu m-ar fi parasit pana azi.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Exact ca si romanii. Si italienii sunt maestrii in a-si taia craca de sub picioare.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 17:03
Posts: 173
Location: Francia
Mda... inseamna ca nu ii cunoasteti pe vanzatorii de masini francezi... :D

_________________
______________________
ALFA ROMEO UBER ALLES!


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Lucrand cu italieni de ceva vreme, si ajungand de cateva ori in diferite orase italiene am ajuns la concluzia ca nu se poate face comparatie intre romani si italieni din punct de vedere profesional si nici macar turistic. Mi-am luat niste tepe in italia ... la care hotelierii nostri de la mare si munte nici nu le pot visa . Eu cred ca felul in care suntem se datoreaza in mare parte faptului ca provenim din incrucisarea cu romanii. Si cand mai vad la stiri ca vai un rrom i-a spart capu' unui broscar pe strada ... sa zicem ca-l cred ca a avut motive bine intemeiate.
Problema mare a marcii este ca e condusa de niste dobitoci care nu au nici un interes sa repare problemele de imagine. Astept ziua cand va fi cumparata pe 2 lei de vw.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Problema asta nu va fi rezolvata prin achizitia marcii de VW. Ar fi o stupizenie. Rezolvarea o are Marchione pusa pe tava insa isi pune sindicatele din italia in cap. Odata mutat management-ul marcii din Italia in tara care va gazdui cartierul general Fiat-Chrysler (cel mai probabil in Olanda), se vor schimba suficient de multe lucruri. Alfa nu duce lipsa de tehnologie ci de oameni capabili sa monteze cum trebuie masinile alea. Planul lui Marchione este sa ajunga sa produca si Alfa si in alte fabrici din europa, acolo unde liniile de productie sunt asitate de oameni care chiar vor sa munceasca (Polonia de ex).

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3233
Car: Giulietta QV
firestarter Quote:
Alfa nu duce lipsa de tehnologie ci de oameni capabili sa monteze cum trebuie masinile alea.
pai si unde ar mai fi farmecul marcii ? daca ceasul care-l porti la mana era facut in elvetia , nu numai mecanismul eta7750, carcasa nu se mai zgaria asa usor / era geam din safir si pe partea cu mecanismul ... dar ce farmec mai avea?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hai sa lasam discursurile astea, ar avea bineinteles mai mult farmec decat are acum!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
alfetta Quote:
firestarter Quote:
Alfa nu duce lipsa de tehnologie ci de oameni capabili sa monteze cum trebuie masinile alea.
pai si unde ar mai fi farmecul marcii ? daca ceasul care-l porti la mana era facut in elvetia , nu numai mecanismul eta7750, carcasa nu se mai zgaria asa usor / era geam din safir si pe partea cu mecanismul ... dar ce farmec mai avea?
Nu ma bag in discutia cu farmecul. Zic doar atat: 'tu-i farmecu' ma-sii, iarasi trebuie sa schimb 2 brate si bara stabilizatoare. Nu-i nimic, 7-900 de lei au farmecul lor...


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Zi-mi si mie Razvan, ce vina au montatorii cu distributia care trebuie schimbata la 2 ani la toate motoarele? Si cu basculele la 147/156/gt? cu mizeria de selespeed? ... etc.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Allex Quote:
Zi-mi si mie Razvan, ce vina au montatorii cu distributia care trebuie schimbata la 2 ani la toate motoarele? Si cu basculele la 147/156/gt? cu mizeria de selespeed? ... etc.
La treaba cu distributia, atata timp cat nu este pe lant, intervalul de schimb este cam acelasi la toate masinile. Vis a vis de articulatii nu am ce comenta. Singura chestie care ma mira este ca majoritatea le schimba mai des decat o fac eu la 147. Dar intradevar, intervalul de schimb este mai scurt la Alfa 147, 156 decat la alte marci din perioada respectiva. Pe de alta parte, un Audi A4 din generatia lui 156 avea punte rigida pe spate iar pe fata are un singur brat. Am tot condus un A4 din generatia respectiva si nu prea se compara cu Alfa la tinuta de drum. Asadar prefer sa am o masina care ma bucura cand o conduc si sa inchid ochii cand vine vorba de reparatii.

Topicul este despre prejudecati. Raspunsul este unul singur in final. Alfa nu este o masina potrivita celor care platesc pe ea 3000-4000 eur si se asteapta sa tina o viata. Prejudecatile se datoreaza in mare parte acestor experiente. Atunci cand cineva plateste 30k pe o masina se poarta altfel cu ea. Oricum, in final, Alfa nu este masina suprema dar nici un produs atat de prost precum il recomanda folclorul. Cei care se asteapta sa aiba o alta experienta, nu au ales masina potrivita.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 19:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Eu am un 155, care este oricum peste, la capitolul fiabilitate decat 156, in orice caz e o masina care nu m-a surprins cu ceva neplacut vreodata, adica a dat semne de oboseala si ca va ceda ceva si asta inseamna ca am putut preveni problemele.
Pentru vremea ei, a fost o masina cu mult peste suratele ei, ca si dotari, ca si performante si mai ales ca design.
Si acum face fata cu brio provocarilor, e batrana dar e in forma.
Ca idee, si deviez un pic de la subiect, avem de-a face cu doua tipuri de proprietari de Alfe: unii care au Alfa in sange, si unii care conduc intamplator o Alfa. Cei care o au in sange, se stiu, sunt cam 10% din cei care activeaza pe acest forum; ceilalti sunt mai numerosi, sunt cei care/carora:
-nu sunt pregatiti sa schimbe distributia din 2 in 2 ani,
-nu folosesc Selenia,
-nu le pasa de gropile din carosabil,
-au intrat in posesia unei Alfe mai mult sau mai putin intamplator,
-afla de Alex Mirica abia dupa ce la Alfa se rupe distributia,
-dupa ce pornesc masina, in primul minut sunt cu turatiile la peste 3000,
-dupa ce s-au intrecut cu o alta masina, vor opri (din considerente de economie de carburant) imediat motorul, si eventual vor ridica capota sa arate (concurentei) cum prima pala de vant le caleaza motorul,
-primul post pe Alfa Forum incepe cu: "Sunt mandru/fericit posesor de Alfa...", si eu daca as gasi un Oltcit 12TRS impecabil,cu 5milioane, as fi fericit si mandru,
-la prima problema, apeleaza cu : "fratilor, am o mare problema...",
-nu stiu ca e normal ca iarna cand afara sunt -15grade, dar Alfa in 5 minute sa-ti incalzeasca habitaclul la +22grade, becurile din bord se ard instant, si cica e problema de electricitate...
Si las restul Alfistilor (din oricare rand, fac ei parte) sa enumere, ce vor si ce stiu...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Ca idee, si deviez un pic de la subiect, avem de-a face cu doua tipuri de proprietari de Alfe: unii care au Alfa in sange, si unii care conduc intamplator o Alfa. Cei care o au in sange, se stiu, sunt cam 10% din cei care activeaza pe acest forum; ceilalti sunt mai numerosi
-primul post pe Alfa Forum incepe cu: "Sunt mandru/fericit posesor de Alfa...", si eu daca as gasi un Oltcit 12TRS impecabil,cu 5milioane, as fi fericit si mandru,



Dar care este problema ? Ar trebui ca cei care isi cumpara o alfa si intra pe forum sa fie tristi sau cum ... ? Cum imi dau seama daca am sindromul alfa in sange,chiar sunt curios :tongue:

Pare-mi-se ca exagerezi putin :o

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
@antonel: prietene, nu e suficient. Pasiune au multi, e vorba de ce primesti inapoi, in general. Eu am avut un Sprint la care reparam de 4 ori pe zi, fiindca era veche sau fiindca asa era ea, insa nu am avut pretentii. 147-le meu nou mi-a dat nenumarate satisfactii, dar mi-a adus si o gramada de probleme. Pasiunea nu te impiedica sa fii si dezamagit. Nu avem masini de curse, totusi, avem masini de strada incadrate in clasele lor si comparabile ca si pret cu cele ale concurentei, asa ca este foarte normal sa ai si pretentii legate de fiabilitate. Discutia este extrem de lunga, prejudecatile de care vorbim sunt de cele mai multe ori intemeiate si, din pacate, cu suport in realitate. Eu personal am toate motivele sa le am, chiar daca la mine nu mai pot fi considerate prejudecati... mai degraba "postjudecati".
Numai bine.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6620
Location: Brasov... oarecum.
o parte din aceste prejudecati sunt alimentate si de presa prin perpetuarea si exagerarea unei stari de fapt existente la un moment dat, si pe care intr-adevar nu o putem ignora.

problema este de fapt ca masele au ramas cu aceasta perceptie vie in minte/memorie. la capitolul fiabilitate pot sa dau contraexemple de la campionul fiabilitatii, golf. in ultima vreme, din cauza alergaturii neincetate si tot mai aprige pentru volume de vanzari producatorii fac rabat ori la calitate, ori la ore de teste, ori la ore de proiectare. vezi deunazi un om cu un golf 5, aproximativ 20k km, motor 1.6 si 105cp (deci nu prea puternica) cu planetara rupta. golf 5, tot 20k km cutie schimbata-nu mai functioneaza viteza adoua. golf5, 60k km cutie schimbata, aceeasi problema, functionare defectoasa viteza adoua. nu vreau sa fac apologia modelului comercializat de grupul vw, insa vreau sa punctez ca pe masura ce unii au reusit sa creasca fiabilitatea (159, giulietta), si altii au reusit sa scada fiabilitatea (G5) perceptia a ramas aceeasi, alimentata fiind si de presa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
@Razvan tocmai asta subliniez. Intervalul NU este acelasi . Eu nu am auzit niciodata de schimb de distributie la 2 ani la un motor diesel, nici macar la unul pe benzina. Nu exclud insa varianta in care exista si sunt eu mai putin documentat.
In general consider 147-le o masina acceptabila din pct de vedere al fiabilitatii, dar daca producatorul ar fi facut eforturi minime pe partea de testare ar fi fost o masina exceptionala. Majoritatea alfelor ar fi.
Daca as pretinde ca masina mea e perfecta si ca e ok sa aiba defectele si greselile de proiectare pe care 147 le are m-as simti ca fanii carora li se adreseaza reclama asta.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Allex are dreptate. 147 putea fi, cu eforuri extrem de mici, o masina senzationala.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 23:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Allex Quote:
(...)m-as simti ca fanii carora li se adreseaza reclama asta.
Mai degraba http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM" onclick="window.open(this.href);return false; reclama asta... De unde putem presupune ca totusi concurenta respecta Alfa Romeo, macar la unul dintre capitole... :lol:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]