It is currently 13 May 2024, 01:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 24 Mar 2009, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
4) vrei sa spui clasa compacta ;) ?
5) nici un PD in viata vietii lui nu a mincat/consumat benzina, iar CommonRail e FIAT.
6) si nemtii au designeri italieni, ba chiar pe aia de la Alfa Romeo, mai nou, pe la Audi :(
7) si Audi e nume italian, latin, de fapt, nici Fabrica de Motoare din Bavaria nu suna rau, deci mai sunt nume OK


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
4)da am vrut sa spun clasa compacta
5)am scris benzina pt ca asa m-am obisnuit sa spun cand fac referire la carburant(toata lumea la mine in familie are motoare pe benzina eu sunt singura exceptie :) )
6)nemtii au de putin timp designeri italieni
7)are o alta "rezonanta" cand spui Alfa Romeo decat Opel VW BMW Mercedes Audi Skoda si altele...

Ma bucur ca citesti cu o atentie deosebita post-urile dar ai putea sa pui pe planul 2 "vanatoarea de greseli sau folosirea absolut corecta si in circumstante fixe ale unor cuvinte" si pe planul 1 subiectul/esenta postului.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
"Audi" nu era acronim pentru Auto Union Deutschland Ingolstadt? :scratch:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 01:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu, Audi vine de la latinul verb "a auzi". E o misconceptie ca vine de la Auto Union.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi#Birth ... d_its_name

Nemtii au designeri italieni de cind lumea, dar daca te limitezi la VAG...problema ta, ti-ai setat un standard la care te raportezi :(
Si da, Alfa Romeo are alt nume, insa nu e nevoie sa fiu subiectiv, si BMW are un nume, si Mercedes are un nume, chiar si Audi are un nume cu rezonante sportive in trecut. Opel, VW, Skoda, alea sunt intradevar mai jos.

PS. Esenta, din ce am citit eu, e una trista. Ai ales, ca multi altii, raportindu-te la VAG si alte banalitati, nu neaparat din pasiune. Foarte posibil sa ma insel, insa asa reiese din postul tau. 3 din 7 motive fac referire directa la Volkswagen, 1 face doar referire indirecta. Nu critic, doar constat, fiecare are motivele lui pentru care alege ceea ce alege, nu trebuie sa fim toti la fel.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
In momentul in care iti cumperi ceva trebuie sa mai pui in balanta si alte lucruri nu numai pasiunea pt ca asa e normal, daca ai face totul in viata numai din perspectiva emotiilor si fara pic de ratiune nu ai ajunge nicaieri.
In cazul meu a fost 50% pasiune 50% ratiune.
Voiai sa ma raportez la Ferrari, Maserati, Lamborghini, Pagani Zonda sau Koenigsegg CCX cand imi iau o Alfa Romeo?M-am raportat la alte marci cu care intra in concurenta directa pe piata.

P.S.:The name Audi is based on a latin translation of the last name of the founder August "Horch", itself the German word for “hear." Another explanation for the origin of the name is as an acronym for “Auto Union Deutschland Ingolstadt."

P.S.2:The 156 offered various engines and power levels during its lifespan, four and six cylinder petrol engines and four and five cylinder diesel engines, all produced at Pratola Serra except the V6 engine , which was produced at Alfa Romeo's Arese plant.The 1.9 JTD diesel was world's first common rail diesel engine in a passenger car.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 02:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Mar 2009, 08:47
Posts: 44
Location: Cluj-Napoca
Hm... Sa vedem.... Cine e mai tare in ipsatiuni mentale!!! :ziped:
Multi doctori hororis menopauza mai sunteti!!! :blabla:

_________________
:popa: La greci a fi Alfa inseamna a fi primul...
Alfa 147 1.9 jtd 16v


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
zet, n-am inteles, sau tu n-ai inteles termenul de ratiune. In afara de a vrea sa fii deosebit, care a fost ratiunea in alegerea ta ? Fiabilitatea ? Ai facut un calcul in functie de nevoie, costuri si asa mai departe si ai ales ? Poate asa ai facut, insa ce ai prezentat tu nu reflacta asta, reflecta doar o dorinta de a fi deosebit de posesorii de VAG.
Referitor la numele Audi, n-ai citit tot. Faptul ca unii cred ca Auto Union.... e la ce se refera wikipedia. Here :
http://www.audiworld.com/news/00/audihi ... tent.shtml
http://www.seriouswheels.com/art-four-rings-1.htm
Cit despre JTD, spuneam doar ca e un motor dezvoltat de FIAT, nu de Alfa. Prima masina ce a folosit commonrail diesel este Alfa 156, true, in 1997, dar in acelasi an si MB a lansat C220 CDI tot common rail.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Am spus 50% pasiune 50% ratiune, daca ar fi fost 100% ratiune nu as fi ales Alfa Romeo pt ca nu mi se pare normal sa schimb cand mi-e lumea mai draga bascule/bucse si altele.
Am considerat ca Alfa Romeo reprezinta un echilibru intre ceea ce imi doresc,ceea ce pot avea si ceea ce imi pot permite sa intretin.
Daca ar fi fost sa aleg 100% din p.d.v al ratiunii as fi ales o masina:ieftina,sigura,usor si ieftin de intretinut,consum mic, adaptata drumurilor noastre si cu simplul scop de a ma duce din A in B privind strict din p.d.v al optimizarii costurilor de a avea o masina...probabil ca ar fi fost un opel...
In concluzie imbinand ratiunea cu pasiunea a iesit Alfa Romeo.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Stai calm ca si la Opel schimbi bucse, bascule, brate, nu e turnata din otel masina aia. Daca mitul ca Alfele ar fi praf la fiabilitate exista si printre alfisti, e destul de trist.
Inca nu vad pasiunea in alegerea ta, insa am inteles ce vrei sa spui, doar ca in prima faza suna ca si cum ti-ai luat Alfa doar ca sa faci in ciudata celor cu orice masina din grupul VAG ;)


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Nu am zis ca Alfa nu e fiabila dar nici nu a luat un premiu in acest sens...din experienta personala basculele superioare m-au tinut fix 20k daca as fi luat in considerare primele semne de oboseala as fi putut spune lejer 15k.Ti se pare ca vorbesc de mituri aici?E normal ca o bascula sa te tina 15-20k(mai putin de 1 an) domnul Alexandrus?
Chiar azi am schimbat la masina:2 bascule superioare, 2 tendoane pe spate, o bieleta(tampon) anticuplu de la motor, garnitura de chiulasa, 1 camasa de cauciuc de la un cap de planetara si am schimbat coliere de la furtunase in draci(ca deh la italieni astea se slabesc sau se rup la 130k)
Am un prieten cu un Opel Vectra din 92-95(nu stiu exact anul) km in bord se apropie de 300k, masina a fost rulata numai in Romania si ghici ce? nu ii bate nimic si nici nu a schimbat vre-o bucsa sau bascula => masina cumparata 100% rational => ma uit la ea...parca e un cazan dar in afara de ulei filtre si consumabile nu are nimic pe istoria de service trecut.

Si acum domnul Alexandrus spune-mi si mie te rog frumos care a fost ratiunea ta(costuri etc.) cand ai cumparat un 3.2 V6?
Ai vrut cumva sa ajungi la 100 in 6.3s intre semafoarele din Buc cu un consum de 18.1L/100km?sau sa ajungi primul la mare pe A2 in 1h pierzand contactul cu asfaltul la damburile de la poduri?sau poate ca iti place prea mult ca scrie GTA pe spatele masinii?


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai
1. daca ai cumparat masina neintritinuta, nu e vina masinii, as zice eu. Garnitura de chiuloasa mincata chiar e un semn de motor exploatat in cel mai urit mod posibil.
2. depinde, te-ai gindit ca Opel-ul ala are suspensie de acum 20 de ani dpdv al conceptiei, deci, cel mai probabil, nici nu are brate la suspensie, o fi avind MacPherson sau si mai rau ?
3. la Alfa nu patesc nimic bratele, insa masina fiind construita cu cap, si totusi nu, se duc bucsele, iar alea nu pot fi schimbate doar ele, schimbi tot bratul. De ce se duc bucsele, ei bine, pentru ca avem drumuri geniale, de aia. Stiu ca suna a scuza, dar crede-ma, am mers cu x masini prin Germania, Austria, Cehia, etc, cu o parte din acele masini am mers si la noi, fix aceleasi. Dupa o luna de mers la noi, au inceput sa se auda diverse zgomote la interior, greierasi, etc. A, sa nu uit, masinile alea nu erau Alfa, nu toate cel putin, Alfe au fost doar 2, restul marci ceva mai renumite dpdv al fiabilitatii.
4. cu burduful de planetara nu iti face griji, se intimpla la orice masina, acum o luna am schimbat asa ceva(bine, fiind pe fata nu era cazul de planetara, dar e aceeasi mincare de peste cauciucul ala, basically) la M3.
5. ai incercat sa cumperi basculele originale ? Intreb pentru ca eu unul inca nu am fost nevoit sa schimb nicio bascula, le voi schimba de nebun odata cu barile antiruliu, sa fie toata bucsaraia noua, dar semne de oboseala...nema, si masina are 45k km, din care 7-8k la noi. Nu au fost niciodata schimbate, by the way.

Cit despre ratiunea de a cumpara GTA, ai un EPIC FAIL de la mine pentru incercarea de ironie.
Nu am afirmat eu ca am GTA, nu am afirmat ca ar fi fost alegere rationala. Si nu scrie pe ea GTA decit pe motor. Oricum, cea mai fiabila motorizare la 147/156 by far, din punct de vedere nu doar al motorului, ci si al suspensiei, care are atitea intarituri si modificari incat cel mai des crapa diferentialul si tamponul superior motor :)
Dar, stind sa judec dpdv al costurilor, s-ar putea sa ies mai bine decit multi cu 1.6, 2.0, etc. Schimb mai rar distributia, motorul n-are nici urma de variator, nu are probleme de alt fel, umblu mai rar si la suspensii, am cutie cu 6 trepte si la drum lung ori merg mai repede ori consum mai putin(I kid you not, chiar consum mai putin decit un 2.0 TS, testat pe drumul de intoarcere din Germania).
Dar, cel mai important aspect, placerea de a conduce o Alfa adevarata, e priceless ;)


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 08:28 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Si inca o data, Alexandrus si-a satisfacut setea... :twisted: :pokey:


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
1)garnitura nu era mancata m-am uitat la ea, motivul pt care am schimbat-o era ca in jurul ei erau niste mici scurgeri.
2)opel proababil ca avea suspensie fixa pe spate dar pe fata iti zic in mod sigur ca se gaseau niste bascule(probabil ca numai inferioare si nu si superioare ca la alfa dar sigur sunt acolo)
3)ar fi fost culmea sa se strambe bratele stiu ft bine ca se duc bucsele si de ce nu pot fi schimbate numai ele.
Alfa mea merge de pe la 100k si ceva in Romania iar acel Opel ghici de la 0km.

5)eu cumpar numai piese originale pt masina pe toate scrie "Ricambi Originali"

multumesc pt "EPIC FAIL" cred ca asa imi scria si profesorul de romana cand faceam compuneri proaste,in loc de nota "EPIC FAIL" , promit ca ma mai documentez si o sa incerc din nou poate primesc "EPIC SUCCED"
Alexandrus Quote:
Nu am afirmat eu ca am GTA, nu am afirmat ca ar fi fost alegere rationala.
Pai daca tu nu ai facut o alegere rationala atunci de ce tot trebuie sa-ti explic tie de ce mi-am luat eu Alfa Romeo?
Alexandrus Quote:
Dar, cel mai important aspect, placerea de a conduce o Alfa adevarata, e priceless
Asa e domnul Alexandrus noi toti ceilalti avem Alfe false numai tu ai una adevarata...sa stii ca a mea a fost facuta in China,lipita cu adeziv pt hartie,in loc de roti are bolovani de piatra pefect rotunzi, iar in loc de motor am un chinezoi care alearga pe o banda rulanta de hamster iar cand ii pasez un joint face suta in 5s mai repede ca un GTA,iar la franare Dumnezeu cu mila metoda Fred Flintstone.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
zet Quote:
o sa incerc din nou poate primesc "EPIC SUCCED"
Vrei sa zici EPIC SUCCEED, dar si asa e incorect, EPIC SUCCESS ar fi corect ;)
zet Quote:
Pai daca tu nu ai facut o alegere rationala atunci de ce tot trebuie sa-ti explic tie de ce mi-am luat eu Alfa Romeo?
Nu trebuie, spuneam doar ca in toata argumentatia ta nu apare pasiunea, atita tot, Tu ai tinut sa demonstrezi ca de fapt exista. Iar acuma incerci sa ma critici pe mine pentru prea multa pasiune....
zet Quote:
Asa e domnul Alexandrus noi toti ceilalti avem Alfe false numai tu ai una adevarata...sa stii ca a mea a fost facuta in China,lipita cu adeziv pt hartie,in loc de roti are bolovani de piatra pefect rotunzi, iar in loc de motor am un chinezoi care alearga pe o banda rulanta de hamster iar cand ii pasez un joint face suta in 5s mai repede ca un GTA,iar la franare Dumnezeu cu mila metoda Fred Flintstone.
Iarasi o incercare esuata de ironie si omor ;) Nu, ideea era ca singurul motor produs si conceput de Alfa era, pina mai acum ceva vreme, V6-le Busso. Acuma nu mai au nici unul, din nefericire.
OK, si TS/JTS sunt concepute de Alfa, dar produse in fabrici FIAT, etc. Nu ca ar conta citusi de putin, ceea ce am spus eu este doar pentru a justifica alegerea facuta din pura pasiune, faptul ca tu suferi si ai interpretat ca o intzepatura, ce pot sa zic, nasol.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Are stil si are istorie.
Era plina de praf si nu se uita nimeni la ea in piata, dar in acelasi timp era si foarte bine intretinuta.
Proprietarul nu a tinunt neaparat sa o cumpar si mi-a lasat-o o saptamana inainte sa ma decid.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
faptul ca tu suferi si ai interpretat ca o intzepatura, ce pot sa zic, nasol.
Eh aici nu ai dreptate daca sufeream probabil ca mi-as fi luat o alta marca. :lol:
Acesta este ultimul meu post pe acest topic avand in vedere ca discutia mea cu Alexandrus nu priveste pe nimeni si e o simpla dorinta a domnului Alexandrus de a isi etala diferite cunostiinte,un orgoliu,limba romana/engelza,setea de flame-uri si nevoia lui de a avea dreptate, eu am raspuns la intrebarea din topic restul sunt prostii.Te comporti asa si in viata reala sau numai aici pe forum?


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 20:17 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Zet...nu te mai chinui. Mai bine las-o asa ca e pacat de topic.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
eu mi-am laut alfa romeo pentru ca imi placea cum arata (si ca multi altii am vazut ca e ieftina pt cate stie)
apoi am descoperit aceasta masina... si tin sa zic ca e locul in care ma simt foarte bine :)
adica cand simt nevoia sa ma linstesc ca am avut o zi oribila ma sui la volan si merg asa fara nici o directie...
sentiment care nu l-am intalnit la celelate 2 masini din familie...
per total pentru ca ma simt bine in ea si ... nu stiu cum sa zic dar parca as fi acasa cand sunt in masina

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2009, 22:16 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Dupa cum zicea regretatul domn Brucan ,romanians are stupid people.Explicatia vine din trecut cand ALFA facea motoare de 1,6 de peste 100 de cai iar super masina populara la aceeasi cilindree avea 50 si un pic. Diferentele de dinamica faceau sa fie mai forjate modelele italiene si mai greu de evitat gropile. Daca a-ti avea de comparat modelele trecute-acum nu prea mai sunt diferente-chestia cu Opelul nemuritor o cred-si eu mai mint cateodata-a-ti constata ca Alfele sunt mai bine construite si mai solide decat suratele germane ! Prostia si neglijenta le-a omorat ! Ca idee ganditi-va ca un GTV ca al meu cantareste cat un Opel Record cu 4 usi din aceiasi perioada cu motor de 1,9 cu bloc si chiuloasa de fonta !
Era o mare diferenta de mentalitate intre propietari cei cu Alfe luau masinile cu gandul la victoriile din competitii si le conduceau ca atare ceilalti le venerau la modul ca-si dadeau jos familia din masina cand treceau o cale ferata (Istorie despre un BMW 2002 aflat acum la ex-ul Mihaelei Radulescu) !


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2009, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Eu nu am luat Alfa din pasiune. Pasiunea a venit ulterior, odată cu descoperirea Alfei.
Multă vreme când eram copil mi-am zis că mașina adevărată e una singură... BMW. Despre Alfa nu-mi formasem vreo părere, aproape că o ignorasem până prin 2006.
Îmi amintesc că mă impresionase la sfârșitul deceniului trecut când am văzut în realitate prima 147 și probabil că atunci mi s-a inoculat virusul Alfa (într-o formă latentă).

Între timp m-am maturizat și la finala din toamna lui 2006 în care Alfa 159 "a concurat" alături de Skoda RS și Audi A4, BMW nu a ajuns nici măcar până în preliminarii darămite să "prindă" finala...
Din fericire pentru mine, Alfa a câștigat.
A punctat prin:
1. exclusivism
2. design
3. rafinament (când am vazut interiorul unui 159 în realitate pentru prima dată m-a convins că este dintr-o altă ligă, mult mai selectă decât concurența)
4. preț (cu dotări de vis la momentul respectiv, mult mai ieftină decât concurența)
5. platformă nouă, serios dezvoltată (prezentarea detaliată de pe italiaspeed, deși într-o notă gravă de marketing, m-a convins)
6. performanțe

Decisivă cred că a fost opinia nevestei, care a rezonat cu iraționalul din mine (rațiunea îndepărtându-mă până atunci destul de mult de "alegerea corectă").

Între timp am descoperit pedigree-ul exemplarului meu de Alfa Romeo, istoria - cunoscută de foarte puțini - ce stă în spatele acestor două cuvinte; zi de zi descopăr noi amănunte care mă leagă și mai tare de această marcă.

Și ce-mi pare cel mai important, "against all odds", până acum nu am regretat niciun moment alegerea făcută.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2009, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Cochetam cu ideea de a lua un 147 sh. Intr-o dupa-amiaza nevasta-mea imi zice ca vrea Alfa cu "cutie automata" :mrgreen: . Ma uit pe net si eu gasesc Alfa "tractoras" :P In seara respectiva am vazut-o,am condus-o si am achitat-o!!! Fara tester,fara verificari fara nimic. Toata operatiunea a durat 15 minute. Stiu ca a fost un mod prostesc de a cumpara o masina insa atunci cand m-am suit in ea si i-am pornit motorul imi tot spuneam ca orice defect ar avea o sa se rezolve...si credeti-ma ca pe parcurs am gasit muuuulte si nu-mi pare rau! o iubim in felul nostru si salutam orice Alfita de pe drum....mai ales nevasta-mea!!!! :lol:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2009, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
salut! pasiunea pt aceasta marca a venit din adolescenta cand eram la liceu si in fiecare zi treceam pe langa o alfa 33 boxer coupe (sper sa nu gresesc) bleumarin ce era abandonata si tin minte ca proprietarul vroia 1200 de dolari pe ea. mai tarziu a aparut alfa 147 si era una singura la mine in oras. era superba! apoi viata m-a adus tot langa o alfa 166 care era a sefului meu si cunoscandu-ma bine cu el am avut ocazia sa o conduc dese ori. astfel am devenit bolnav dupa alfa si am tras mult timp sa pot achizitiona o astfel de bijuterie! si acum cu un pic de subiectivism am senzatia ca toata lumea se uita dupa masina cu admiratie cand sunt in trafic! sentimentul este extraordinar!

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2009, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
Mi-am luat Alfa pt ca imi place din toate punctele de vedere si de multi ani visam la ea :evilook: . Din pacate insa in ultima vreme s-a umplut tara de ele. Sper sa nu ajung sa imi confund masina in parcare si sa incerc sa ma urc in alfa altuia...Se pare ca pe criza asta toti s-au orientat spre Alfa - numai in oraselul meu sunt 15 de la 145 la brera :oops: Eu unul preferam sa domine mitul ca sunt cele mai proaste masini si romanii sa le ocoleasca insa....Numai bine. :wave:

_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 13:19 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3159
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
http://www.click.ro/actualitate/si-au-t ... i-mai-mici" onclick="window.open(this.href);return false;
>>click pe imaginea 2 si veti citi cu adevarat de ce unii romani aleg Alfa si ajung chiar impatimiti ai acestor masini. Acum sa nu va mai intrebati de ce ajunge nu stiu cine pe forum :disgust1:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
mama lor..

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]