It is currently 07 Jun 2024, 10:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2016, 22:07 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
Ma poate lamuri cineva care stie cu aceata treaba?
Alfa 156 an 2000 motor 2.4 jtd 136 cai ( sa dus turbina si motorul bate cred ca de la un injector)
M-am gandit sa ii schimb motorul cu totul sa il iau de pe o masina de anglia din 2004 , nu stiu daca are prinderea pe sasiu la fel si ce altceva mai trebuie schimbat .
S-au se poate schimba doar turbina ?


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2016, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Probleme cred ca o sa ai cu Ecu-urile, cel de 136 ii EDC15 iar cel de 175 cred ca ii EDC16, deci probabil va trebuii sa schimbi si cablajul.
Prindere pe sasiu probabil ii la fel, dar nu sunt sigur.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
bulhard1 Quote:
Ma poate lamuri cineva care stie cu aceata treaba?
Alfa 156 an 2000 motor 2.4 jtd 136 cai ( sa dus turbina si motorul bate cred ca de la un injector)
M-am gandit sa ii schimb motorul cu totul sa il iau de pe o masina de anglia din 2004 , nu stiu daca are prinderea pe sasiu la fel si ce altceva mai trebuie schimbat .
S-au se poate schimba doar turbina ?
Prinderile motorului pe sasiu sunt la fel, insa pentru a monta motorul de 175 CP trebuie sa pui si cutia de viteze a acestuia (6+1) impreuna cu planetarele si timoneria. Cutia de viteze a lui 841G.000 nu va incapea pe caroseria ta fara un decupaj in zona lonjeronului pe care cea din 2004 il are de fabrica.
Apoi urmeaza ECU cu cablaje, kit de pornire, plus alte incompatibilitati mai mult sau mai putin acceptabile (date de faptul ca multe dintre sisteme au fost reconfigurate la cea din 2004), adica va fi mai dificil sa le faci operationale. Desigur, poti trai si fara ele.
Mai simplu, incearca direct o recarosare, fie legal (daca merge), fie prin transfer direct de componente intre caroserii.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 09:12 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
BZ-76-DIA iti multumesc , o sa renut la motorul acela de 175 cai si o sa ii schimb doar injectorul cu problema si turbo.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]