It is currently 23 May 2024, 22:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2013, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Deschid acest topic in ideea ca poate vor mai fi si altii care vor avea nevoie de astfel de informatii si consider ca ar fi ok sa le centralizam pe toate intr-un singur topic, indiferent de motorizare sau modelul alfei ce o detinem.

Masina mea se apropie de 100k km si cum in cartea de service nu este specificat nimic de inlocuirea ambreiajului, am decis sa-l schimb preventiv (nu as vrea sa-mi pice cine stie pe unde ), mai ales ca stiam ca ambreiajul se schimba la ~100k km .

Acum vine intrebarea, ce producator sa aleg? Stiu ca original vine Valeo, insa am inteles ca a ramas mai mult brand-ul de ei.

Am gasit pe unele site-uri cu piese o oferta foarte buna la ambreiajul LUK. Ce stiti ce aceasta firma? Este buna de ceva? De asemenea mai exista si sachs, insa pretul este mult mai piperat fata de luk si valeo, chiar merita?

De asemenea, in afara de rulment de presiune + placa + disc, mai trebuie inlocuit si altceva? Pompa centrala?

Rationamentul meu este foarte simplu, nu ma intereseaza sa folosesc kit-ul de ambreiaj 150k ... daca duce 60-80k, ma declar multumit. Oricum acesti km ii fac in minim 3ani.

Toate bune!

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2012, 15:58
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 166 JTD
Bun topic, la mine masina pleaca vibrand, iar in a doua, chiar si pe loc se aud niste zgomote.. Luni am intalnire cu mecanicu si deaja mi-a zis despre placa de presiune ! Bun, foarte bun topicu !

_________________
I need a Giulietta for my Romeo !


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Salutare.
Recomand Valeo, indiferent de zvonuri, ei echipeaza foarte multe marci auto de multi ani.
Iar ca si piese in sine mi se par mai solide decat restul.
Nici Sachs/Luk nu sunt de ignorat, mai ales la capitolul preturi, dat fiind faptul ca
adevarata diferenta intre ele se poate afla abea pe la 160-200K dupa montaj.
De verificat si paraverificat este Volanta pentru jocuri axiale si in rotatie. Aici e cam la parerea mecanicului,
e buna, mai merge etc. Dupa montarea unui kit de ambreaj nou, Volanta veche preaia tot cuplul motor care inainte
se pierdea la patinare.
Aici apare simptomul " Tremura urat la plecare" daca mecanicul a presupus prost.
Din pacate costurile se pot dubla usor daca e intalnim o volanta uzata.
Dese probleme apar la Rulmentul de Presiune, mai ales la Diesel, unde sistemul
implica un piston hidraulic auxiliar care misca rulmentul printr-o parghie. Aici pistonul cedeaza
si se recomanda a fi schimbat odata cu Kitul inmpreuna cu un schimb de lichid de frana ( Dot 4). Costa aprox 200 Ron.
La benzinare rulmentul este in sine hidraulic si nu mai apare problema, insa se recomanda un schimb de
lichid de frana.
Spor.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
In primul rand, eu as zice sa te rezumi la platforma si motorizare, unui posesor de 159 2.4 spre ex. nu o sa-o foloseasca nicicum informatiile pe care le vei obtine tu..
In al doilea rand, ambreiajul nu prea pica din senin, ci incepe sa dea semne de oboseala cu mult inainte de a deveni inutilizabil. Tot ce poate sa ti se intample din senin este sa ti se rupa vreo ureche la rulmentul de presiune, dar de obicei asta se intampla fie din defect de fabricatie fie din montaj incorect, si in general nu apuci 100k km.
Dupa parerea mea: if it ain't broken, don't fix it! Din experienta mea cu schimburi de ambreiaj, cel ce vine pe masina din fabrica e mai bun decat orice replacement Luk, Valeo etc.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Alex, m-am gandit la un topic comun, pot posta intrebari si cei cu diesel iar peste ceva timp, rasfoind acest topic posibil sa gasesti informatii utile.

Ambreiajul meu face ceva figuri uneori la plecare, fie patineaza putin a2a, fie cupleaza mult prea brusc... sau ma rog, asa gandesc ca ar fi ambreiajul iar cum in scurt timp vine primavara, nu as vrea sa am vreo surpriza neplacuta.

Am fost patit cu ambreiajul la prima alfa, din senin mi-a ramas pedala la fund. Atunci parca ar fi fost rulmentul, daca nu ma insel... iar inainte de asta nu dadea nici un semn, deci as vrea sa fiu eu linistit si sa-l schimb, sa pot face km fara frica cand vine vremea buna.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
sachs, luk, valeo, same shit pentru motorul tau. schimba si rulmentul (cilindrul), pompa si lichidul. (ce dot vrei tu, vad ca unii se blocheaza la 4...)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2929
Location: Bucuresti
Doar Hermanoli e indreptatit sa puncteze aici!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Eu zic sa astepti vara. Daca e foarte uzat la temperaturi ridicate vei simti in treapta 1 un tremurat puternic la plecarea de pe loc. Sau mai e cazul cand patineaza. La mine nu simteam ca ar patina, in vara tremura si l-am mai tinut un an. Iarna nu a mai avut nici o problema iar in vara urmatoare l-am schimbat pt ca plecam destul de greu. Masina avea 110 k km si sigur ar mai fi tinut un an, dar nu am vrut sa risc.
In pachetul Luk una din piese era Valeo (discul parca)

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@tzzivii, eu aveam pe lista asa:

- disc ambreiaj
- placa presiune
- rulment hidraulic
- pompa

tu la ce cilindru te referi ?

@allex, la mine tremura si cand sunt 10 grade afara... de aici am si dedus ca ar trebuii schimbat... acum incerc sa adun ceva informatii referitor la piese... eu initial as opta pentru cel LUK, deoarece am gasit o promotie si este cam cu 200-250lei, mai ieftin decat cel Valeo. Daca nu este chiar atat de praf si merg cu el 50k, imi convine, deoarece din diferenta de pret a pieselor, acopar o parte din manopera ;)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cilindru = rulment hidraulic. rulment cu cilindru receptor pe el.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
@tzivii
Ce dot vrei tu.....Maxim 6!
Dot 4 e 13 Ron/ 300ml, Dot 3 e 10 Ron / 300ml.....Apa de la robinet e 40 Ron/ metru cub !!
Cine mai da bani pe uleiuri si lichide? Mai conteaza ce a fost inainte pus, sau ce scrie prin manuale, sau
pe capacul vasului, sau pe stickerul de sub capota, sau sau....

Ontopic: Presimt ca o sa depaseasca 10 pagini topicul asta...


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 16:25 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Cumpara ce e mai ieftin din lista aia, toate sunt ok si implicit nu are rost sa arunci cu banii.
Un sfat in plus ar fi sa pui mecanicul sa verifice si volanta cand umbla acolo. E pacat sa nu faci si aceasta operatiune. Nu ma pricep foarte mult, dar stiu ca in anumite situatii (vorbesc in general, nu spun ca e cazul la tine) problema poate fi la volanta iar ambreiajul sa fie ok (experienta personala la Octavia). Este drept ca volanta de obicei face si niste zgomote, dar cred ca este recomandat sa o verifici si pe ea.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Este 1.6 ts ... adica ma cam indoiesc sa fie volanta... si la 100k ...

@jukebox, cred ca tzzivii sa referit la dot 4 sau 5... si ce rost are ce a fost inainte, din moment ce il dai jos... deci ca sa nu umplem 10 pagini despre ce lichid de frana sa pun... voi ramane la un do4 ... care o fi el... mobil, valvo, tutela... tot dot4 este... face cam acc lucru.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 22:29 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai si ce, scrie undeva ca la 1.6 nu se duce volanta? E pe viata sau cum? :lol:
Faci cum crezi, dar nu te va costa nimic sa o verifici cand dai ambreiajul jos.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2013, 23:40 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
Eu am schimbat in toamna volanta si kitul de ambreiaj. Am ales in urma consultarilor cu un furnizor de piese :volanta -Luk, iar kitul de ambreiaj Si rulmentul Sachs. Am mers cu masina la Autoitalia si in momentul in care am demontat cutia am constatat ca volanta pe original avea stantat firma luk dealtfel placa de presiune, discul si rulmentul toate pe original erau Luk. Din ceea ce am discutat cu furnizorul se pare ca Luk, Sachs si Valeo isi "imprumuta" piese unii altora. Diferente considerabile de pret in schimb chiar de vreo 2000 lei pentru volanta( pret mai mic pentru Luk).


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Masina a fost condusa de o femeie... deci mi se pare perfect normal in aceste conditii :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
La pedala e ok, doar ca tremura grav in a1a cand se incalzeste sau cand este mai cald afara... plus de asta daca ii dau a 2a repede patineaza putin pana cupleaza...

Am verificat tampoane motor si tampon antibalans si sunt ok.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3787
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Nu stiu daca ai vreun motiv sa schimbi o volanta de 1.6 la 100k de km, dar pana la urma...Problemele sunt la volantele cu masa dubla, la diesel, astea simple sunt mult mai robuste. Prin prisma experientelor lui Hermanoli cu ambreiajele eu as evita Valeo, procentul in care se rup urechile rulmentilor e inacceptabil, desi sunt de acord ca diferente mari nu pot fi intre Valeo, Luk si Sachs. Daca tot e cutia jos as schimba si simeringurile de palier si priza directa.
Parerea mea e ca schimbarea ambreiajului e ceva destul de costisitor, poti avea probleme cu el cand ti-e lumea mai draga si risti sa ai nevoie si de platforma, asa ca as trata problema destul de serios, adica as opta pentru un kit de la Sachs Performance, preturile nu sunt prohibitive, dar poate am devenit eu putin paranoic: http://www.sachsperformance.com/index.php?language=en" onclick="window.open(this.href);return false;.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Valak , nu esti paranoic si e foarte bine sa gasesti alternative la piese care au rata mare de defectiune !
Ontopic , nu cred ca Sachs Performance face ambreiaje intarite pentru motorizarea de 1.6 , doar jtduri si benzina mare 2,5 sau 3,2 .

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 14:55 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Valak Quote:
Nu stiu daca ai vreun motiv sa schimbi o volanta de 1.6 la 100k de km, dar pana la urma....
Eu am vorbit de inspectarea volantei daca se tot umbla acolo si se poate face usor si fara costuri. Nu am spus si nu inseamna ca trebuie schimbata. Si da, sunt sanse foarte mici ca aceasta sa aiba vreo problema.


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 17:40 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2012, 15:58
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 166 JTD
Domnul Gabi, la ce pret este un kit de ambreiaj ? Eu am un 166 2.4 din 99..si vibreaza rau in a doua si a treia, si cand stau pe loc ? Ce parere aveti voi domnilor?

_________________
I need a Giulietta for my Romeo !


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2013, 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@cristianmiu

simptomele tale vin 100% de la un disc ajuns la nituri pe alocuri.dealtfel in functie de bani poti inlocui doar discul de ambreiaj.


vibratiile la plecarea de pe loc, daca sant fine pot veni de la o fulie alternator care e blocata , deci dupa inlocuirea fuliei (la diesel unde exista fulie (freewheel) se poate simti o imbunatatire)

ca si sfaturi generale este necesar a se unge foarte bine toate punctele de frecare si anume:

1.pedala de ambreiaj(umerii)
2. cilindrii ambreiajului si tijele de actionare(se poate da la o parte cauciucul de protectie si folosi spray cu vaselina in cilindri ,se va observa o functionare mai buna a lor)
3.punctele de fixare ale furcii in cutie (bucsile de teflon)
4.umerii rulmentilor de presiune(foarte important)
5.priza ambreiajului

chiar daca se iau aceste masuri la alfa romeo pot interveni si lucruri neprevazute (0.5% din cazuri) cum s-a intamplat la mine , s-a declipsat rulmentul din placa de exemplu ,insa am reusit sa il clipsez fara sa dau jos transmisia.

ambreiajul meu la 1.9jtd este fin ca al unui logan nou 1.4 ,se apasa foarte usor dupa inlocuire si gresarea celor de mai sus.ramane de vazut cat timp o sa se mentina , de obicei menajez ambreiajul deoarece inlocuirea lor este costisitoare (timp si bani).
nu mi as lasa niciodata masina pentru inlocuire la vreun service ,fie el si din germania sau japonia fara sa fiu langa masina.
suna dubios da asa sant eu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Jul 2014, 00:44 
Offline

Joined: 16 Jul 2014, 00:23
Posts: 2
Car: alfa romeo brera
sal baietii vreau sa va spun k am avut ghinionul la numai 1 luna dupa achizitionarea unei brera mia cazut ambreiajul si ma costat 6500 lei de la valeo volanta cu masa dubla 4000 lei si kitul 25 :(
Edit :
"Salut , baieti . Ma numesc...... , sint din ...... si detin o Alfa Romeo Brera . Vreau sa va spun ca , la numai o luna de la achizitionarea masinii , mi-a cedat ambreiajul si m-a costat 6500 lei , de la Valeo . Volanta cu masa dubla 4000 si kit-ul 25 (?)."


Note : chiar daca nu te prezinti , cu toate ca asa e frumos , te rog sa ai grija la forma de scriere (k , mia , ma ) si sa citesti putin din Regulament . Hai , ca nu e greu !


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2014, 13:51 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Una albastra cumva? Mat?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]