It is currently 21 May 2024, 08:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 11 Jun 2009, 10:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
in acelasi showroom am vazut si eu pentru prima oara MiTo in vara trecuta, l-am descoperit absolut intamplator in drup spre Tour Eiffel :lol:
impresia mea legata de garda la sol este total contrara daca citesti review-ul facut de mine mai sus..
Anyway, lookin' good si-n haine rosii :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6628
Location: Brasov... oarecum.
buna ziua doamnelor domnisoarelor si domnilor. Ieri am luat si eu contact cu un mito ceva mai intim decat in poze :lol: . adevarul e ca nu am facut un drive-test pentru ca cei de la autoperugia nu au inca masina de teste. insa domnisoara care era acolo, in afara ca era foarte....aratoasa, a fost foarte draguta si mi-a prezentat masina, mi-a explicat verzi si uscate, mi-a raspuns la intrebari cum stia ea mai bine. poate ca a fost asa draguta pentru ca stia ca mai am o alfa, ca eram cu carnetul de garantie in mana (tocmai imi luasem masina din service si am zis sa intru sa arunc o geana la mito). fata mi-a spus la un moment dat ca nu se pricepe prea bine la alfe deoarece ea se ocupa mai mult de vanzarea de fiaturi :D . am apreciat sinceritatea, si pentru ca am fost si eu dragut cu ea am primit si o brosura de prezentare a masinii. deci sa nu mai ziceti de vanzatorii de alfa ca nu sunt binevoitori :lol:

dar sa revenim la masina: interiorul mi s-a parut suficient de spatios in fata, poate chiar la fel de mare sau mai mare ca in 147. materialul mult blamat de pe bord mi s-a parut mai mult decat ok, chiar cu o textura destul de interesanta. cel de pe usi se incadreaza in limitele clasei, dar nu si in pretul cerut. instrumentele de bord (manetele din jurul volanului) un plastic indoielnic, ceasurile, in cel mai pur stil sportiv se dau peste cap atunci cand pui contactul, dar doar vitezometrul si turometrul, celelalte 2 de ce nu? portbagajul comparabil cu cel al modelului 147. pozitia de condus destul de joasa, poate mai joasa decat in 147-ele meu. usile fara rama de nota zece. volanul foarte placut la atingere si frumos profilat. ce nu mi-a placut cu adevarat a fost acel capacel de pe schimbatorul de viteze pe care sunt inscriptionate vitezele: un plastic argintiu ordinar, acoperit cu un alt plastic transparent, de-a dreptul desprins din jucariile chinezesti de prost gust. si in plus nu exista nici o diferenta intre inscrisuri (numerele vitezelor) si fundal.

per total masina mi-a lasat o impresie buna, desi exista un amalgam de materiale de buna calitate si unele indoielnice. urmeaza si impresiile dupa drive-test, atunci cand masina va fi disponibila.
pana atunci numai bine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 13:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
am si eu brosura :) surpinzator de frumoasa si de bine realizata!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6628
Location: Brasov... oarecum.
asa e, suficienta in informatii dar nu completa. nici nu e nevoie sa fie completa. e suficient sa-ti faci idee despre ce e vorba

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2009, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3238
Car: Giulietta QV
am condus astazi mito de 155 CV si a fost frumos :) . motorul trage si suna mai bine ca 1.8 tfsi de pe A4 dar se simte mai moale decat cel de pe GTI , si la feeling si la sound. masina sta bine pe drum chiar si la 160km/h (masina testata era incaltata cu 195/55/r16) .... iar in rest nu prea mai ai ce sa lauzi . la interior arata ieftin , pana iti pui centura de siguranta te apuca toti nervii , schimbatorul este inghesuit , plusul la postul de conducere ar fi sustinerea laterala pe piciorul de acceleratie . ce sa mai zic? pt 18000 euroi cumperi o masina mica ,mica si cu 4 locuri din care 2 folosibile.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2009, 02:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
M-am dat si eu cu 1.4 155cp. Masina e impresionanta, peste 2000 trage cum trebuie, nici vorba de ce am auzit cum ca dupa 5000 n-ar mai fi asa sprintara. Pina la 6500 rosu trage competent. E silentioasa, dotata, pacat de rahaturile alea de jante de 18 care pur si simplu nu merita (decit poate daca o tii sa te uiti la ea). DNA se simte, directia nu este imprecisa si usoara cum am auzit, este foarte buna pentru una electrica. Nu "beneficiaza" de influente ale motorului in directie prea evidente (torque steer).
Nu am inteles de ce nu mai are lumini de pozitie: doar DRL (pozitie 0 faruri) sau faza scurta (pozitie ON faruri, xenon apropo).
Consum decent pe un test mai amplu.
Si cind te gindesti ca asta e doar un motor iesit din fabricatie care nu ofera mai nimic in afara de un turbo....sint curios cum o sa fie cu Multiair.

Din pacate n-am apucat sa verific, dar am auzit ca masina nu are bara stabilizatoare deloc. Poate vreun posesor sa confirme?


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2009, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Da Babuine, servodirectia, pentru una electrica, este foarte buna, problema este ca nu mi se pare la fel de buna comparativ cu 47/56/GT, am si spus-o, este mult mai comoda pentru traficul urban, dar nu pe gustul meu. Din punctul asta de vedere, intreaga masina este orientata mai mult spre clientul common decat spre cel pe care il incearca senzatii sportive.
Iar motorul, probabil m-am exprimat gresit, trage pana in rosu, doar ca mi se pare lipsit de sens sa tragi de el pana in rosu, din moment ce daca schimbi la ~5000 trage la fel de bine in treapta superioara (pentru ca trage foarte bine de jos).
Si ca sa fiu ceva mai ontopic, am coborat Transul cu un astfel de MiTo in spate, statea excelent buburuza, cu tot cu Q2ul meu. E drept ca n-am fortat din lipsa de cauciucuri competente, ma distantam usor in linii drepte, motiv pentru care mi-am inrosit discurile la coborare, dar overall se tinea foarte bine masina in spatele meu. Si ai fi tentat sa spui ca "silueta" nu o avantajeaza..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2009, 15:15 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu faceam comentarii la ce spui tu, am citit prin diverse locuri (siteuri) cum ca directia n-ar tine drumul drept si ar avea nevoie de corectii mici sau ca ar fi prea usoara, FALS. Este cit de buna poate fi o electrica si e absolut normal ca nu se poate compara cu chestiile hidraulice de pe platforma 156.

La fel cu motorul, anumite zvonuri spuneau ca n-ar face fata cu brio pina la rosu. Iar fals.

Insa ce ma arde pe mine acum: are sau nu bara stabilizatoare pe fata?


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2009, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Am avut bucuria sa o testezi in versiunea 1.4 tbi 155 cp mie mi-a placut la nebunie :love:
Puncte tari :
Motor, cutie viteze, directie, pozitie la volan, chiar si frane.
Puncte slabe :
Garda la sol (a dracu' de cocotata)
Plasticaraie multa, cel putin fetele de usi sunt mult sub nivelul lui 156.

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2009, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
eh, directie si pozitie la volan as trece la capitolul OKish, nu la puncte forte, nu sunt cu nimic mai presus decat 47/56/GT.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2009, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
56 3 diferit de 47 si gt, cel putin in gt e mult mai ok decat 56 in care ai o pozitie destul de inalta!

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2009, 08:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3238
Car: Giulietta QV
pe cea testata de mine la un trip de peste 100km avea o medie de 14.8 l%, stiu sigur ca eram cu ochii cand pe suruburile care ies de deasupra ceasurilor cand pe computer .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 10:02 
Offline

Joined: 18 May 2006, 17:57
Posts: 85
la 18000 - 20000 de euro cumperi o Brera la zero km cu dotari mai mult decat decente...asa ca nu vad cine poate arunca banii pe asemenea aratare de masina....dar pana la urma fiecare face ce vrea cu banii sai
http://www.carconnex.be/site/index/page ... arid/31388" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carconnex.be/site/index/page ... arid/31386" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2011, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
http://www.youtube.com/watch?v=B-Hnm0kg ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2011, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3238
Car: Giulietta QV
:) da ce-i asta mei ? pisica?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2011, 02:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
http://www.youtube.com/watch?v=pR3oD6LU ... re=related

Ce test-drive in forta......sa fi fost "oficial" oare ? Dupa nebunia aia de condus la sfarsit reprezentatul il lauda cu un "Gut" ? :))) Totusi mi se pare putin cam lent Tct dupa sunet. A condus cineva sa ne spuna si noua o parere despre cutie in comparatie cu DSG ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]