It is currently 27 Apr 2024, 22:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Apr 2022, 10:57 
Offline

Joined: 21 Feb 2022, 08:58
Posts: 7
Car: Mito QV
Salutare tuturor!

Ma numesc Florin si am achizitionat recent o Alfa Mito QV -prima mea masina. Nu stiam nimic despre model pana intr-o zi cand am vazut una pe strada. Cea ce familia si pretenii nu au reusit in 11 ani de cand am carnet a reusit acea mica jucarie in 5 secunde....m-am decis ca e timpul sa imi cumpar masina.(se intampla inainte de inceperea razboiului din Ucraina ) .
In still tipic romanesc am ales "cea mai tare versiune", chiar daca habar nu am cum se foloseste toata puterea masinii :oops:(stiu ce face butonul DNA :tongue: ) .Practic sunt incepator chiar daca am carnet de 11 ani....ultima daca am condus la examen si acum am mai luat niste ore suplimentare la scoala de soferi . Am cumparat masina strict pentru ca imi place cum arata si vreau sa invat sa conduc. Nu e masina de zi cu zi...lucrez de acasa 4 zile si o zi la birou ma duc cu metroul(am sediu chiar langa statie de metrou). Cu masina ies sa ma plimb seara cand se mai domoleste traficul prin Bucuresti daca am chef.

Masina am luat-o cu 138000 km+ din 2011 import Italia. Am dus-o la service pt shimb filtre/ulei si bineinteles ca s-au descoperit si alte lucrari necesare: trebuie schimbata distributia(ma asteptam) si trebuiesc schimbate niste placute sau discuri de frana pe fata si un suport de la radiator(rupt). Nu are martori aprinsi sau alte probleme la motor. Am fost cu ea la Auto Perugia; personal foarte amabil dar preturi cam piperate :scratch: . Daca puteti va rog sa imi recomandati un service...lunile viitoare trebuie sa remediez problemele.

Toate sfaturile utile pentru un incepator sunt binevenite.

Atasez si o imagine cu jucaria.....mi-as fi dorit sa fie albastra dar cand cumperi second hand nu poti sa faci prea multe figuri pe parte estetica :?


Attachments:
alfa.jpg