It is currently 27 Apr 2024, 20:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Dec 2020, 13:16 
Offline

Joined: 31 Dec 2020, 12:58
Posts: 1
Car: Alfa Romeo MiTo
Location: Bucharest
Va salut,

Detin de un an o Alfa Mito 2009 TB 155 HP la care intampin de 3 saptamani o problema care inca nu a fost rezolvata de service-ul la care merg, asadar orice idee este bine primita;

Motorul porneste, are un sunet intrerupt la relanti, dar nu se tureaza deloc.
Pana sa ajunga in aceasta stare, am sesizat pierderi de putere si turatii lente intre ~2300 - 3400 RPM. De asemenea consumul a crescut cu aproximativ 1-1.5L in conditii similare de trafic si in turatii inalte se intampla sa am rateuri pe evacuare.

Ceea ce s-a constatat deocamdata:
-> masina nu prezinta nici o eroare pe tester;
-> distributia a fost verificata;
-> testul de compresie a iesit bine.

Singurul indiciu obtinut pe tester este o injectie cu valori anormale (mai mare).

Multumesc anticipat :) .


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2021, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Nu am nicio experienta cu motoarele astea, dar iti pot spune ca ceva similar am tot auzit pe diverse marci.
Daca clapeta de acceleratie e ok (si banuiesc ca a fost verificata ca ar fi primul suspect), injectia trebuie verificata atat pe parte electrica de comanda cat si pe partea de furnizare combustibil.

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2021, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Eu am avut motorul asta destul de mult timp, dar nu am avut probleme cu el. Dar ca un ceas elvețian, cam la 40k km dacă nu schimbam bujiile, ralanti-ul la prima pornire nu era constant și check engine se aprindea intermitent. Toate astea durau pana la prima acceleratie, dar era un semn clar ca e momentul sa le schimb, chiar dacă uitam. Nu sunt foarte scumpe și oricum probabil trebuie schimbate, deci nu e lipsit de interes sa le înlocuiești.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2021, 03:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ia vezi debitmetrul, ca el nu da erori cand e stricat, cel putin eu asa am avut candva. Cred ca ar merge testat ca la 156: scoate mufa si vezi cum se comporta. Daca merge mai bine, ala-i. Evident, va da "check engine" ca-i lipseste mufa. Alta banuiala poate fi ca trage aer fals pe undeva. Verifica conducte, furtune de vacuum, coliere etc. de la filtrul de aer, de la admisie, tot.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]