It is currently 27 Apr 2024, 22:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 05 Apr 2015, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da, pacat ca si pe acolo sunt multi parliti. Cumva ma mira, dar mno, astia sunt oamenii.

De ulei nu ziceam in nici un caz sa il lasi pana la 20k. Insa un 10k sau un an, care intervine prima, mi se pare rezonabil. Primul ulei mi l-a mancat si mie calumea, adica in 10k se apropiase destul de mult de minim. Cel mai ok e sa verifici uleiul pe joja constant. Eu o fac odata la 2000-2500 km.

Mersul la relanti nu este bun nicicum, insa mersul la relanti cand motorul este rece, proaspat pornit, este cel mai pacatos. Un coleg mai expert sau cu mai multe skilluri despre mecanica ar putea sa ne explice mai bine cum e cu circuitul uleiului in motor si cat ii ia sa ajunga sa lubrefieze componentele dupa ce masina a stat o noapte si 99% din ulei s-a scurs in baie.
Am stat si eu, si cred ca oricine a ajuns sa stea la un moment dat in vreun ambuteiaj si masina sa mearga zeci de minute in sir la relanti, dar de obicei nu se intampla cand e motorul rece si deci se intampla raul al mai mic.
Mno, in final e masina ta si o folosesti dupa bunul plac si credinta. Eu dadeam un mic sfat, dupa cum cred ca e bine. Posibil sa ma si insel, de ce sa nu zic.

Oricum, este bine ca incerci sa ingrijesti masina ca la carte, si te felicit pentru asta. Nu cum ziceai ca schimba flacaii aia filtrul, o data da, o data ba...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Salutare.

@yux_mm pentru mine conteaza orice sfat, orice parere.Nu tot ceea ce fac eu este corect sau bine, treaba este ca imi place sa invat din greselile mele dar si din sfaturile celor din jurul meu. Poate ca am schimbat multe masini pana acum dar tot nu sunt experimentat si mai am multe...ba chiar foarte multe de invatat.
Incerc sa fac lucrurile cat mai bine, cu multa pasiune cu toate ca pasiunea este costisitoare.
Din cauza neghiobilor cu care am avut contact am ajuns sa imi repar masinile singur si poate, sa si imi iasa mai bine decat la service, datorita pasiunii.

Mi-au pus multi viata in pericol.Cel mai bun exemplu la vulcanizare in Belgia.Am mers si eu la Marea Nordului la plimbare.Pe autostrada la 120 am ramas doar cu un prezon la roata din stanga.Decat 2-3 filete l-au mai tinut.Norocul a fost ca am avut prezoane mai lungi si distantiere la roti.Dupa primele batai ale rotii am oprit pe dreapta, am verificat rotile si nimic.Am zis ca bate vreo bucsa ceva sau s-a rupt vreun tampon,vreun amortizor. Dupa inca 1 km am tras iar pe dreapta si din cauza la nervi am dat cu usa la masina.In momentul ala am auzit cum a cazut un prezon.Dupa ce am intors capul celalalte 2 erau pe autostrada imprastiate.
Toate astea multumita unui prost care mi-a indoit pragul la masina si mi-a indoit si usa putin.Ii aratasem unde sa puna cricul si el destept a facut ca el.
Fusesem sa imi puna cauciucul din nou pe janta pt ca pierdea aer.
Faptul este consumat dar d-asta sunt dezgustat de mecanici si nu numai.

La Ford prostul ala care i-a schimbat uleiul la masina inainte sa o cumpar nu i-a strans filtrul de ulei.Scutul avand burete a absorbit uleiul,cand am vazut ca uleiul scade m-am bagat sub masina si am avut surpriza mare.Am schimbat uleiul si din 4.7 litri am mai scos 3 si putin.
L-am sunat pe cel de la care am luat masina si mi-a spus sa caut in actele masinii ca acolo gasesc toate facturile chiar si factura de la schimbul de ulei.A fost frumos sa vad stampila de la Ford pe factura.

Nici in cei de la Alfa nu am incredere, oricum data trecuta am facut o greseala, uleiul l-am vazut scurgandu-se dar filtrul de ulei nu l-am vazut.
Data viitoare o sa cer acasa piesele care mi le schimba. Pt ca l-am intrebat pe un inginer (cu care am facut un test drive cu masina pt cutie de viteze) daca mi-a schimbat si filtrul si a zis ca sa intrebe pe mecanic.Dupa ce l-a intrebat mi s-a parut cam nesigur, dar este greseala mea.
Orice imi va schimba cer la pachet acasa.

Sper pe viitor sa incep un curs de mecanica, asa pot sa fac ceea ce ma pasioneaza si sa si pot trai.


Va salut si respect !!! Fara evenimente neplacute !!

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 20:25 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Daca erai aici iti puteam recomanda 2-3 baieti/service-uri de incredere, credeam ca pe afara lucrurile stau altfel, asta e, fiecare padure are uscaciunile ei...

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Salut @DanS.

Astia au prea multe uscaturi in mult prea multe domenii.

Am citit pe forum ca motorizarea asta 1.3 JTDm are distributia pe lant. Asa este ?

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Da, are pe lant. Iti recomand schimburi la 10k pt ulei. E mai pretentios motorul. Deasemenea, legat de ceea ce ziceai in topicul cu directia. Nu ii lasa cat e in garantie!! Orice rahat, cat de minor, sa il verifice.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Am uitat sa pun poza.

MiTo a primit la a 2 a cheie un cadou de la Salonul Auto.

Acum am si poza.


Attachments:
20150406_193927 - kopie .jpg
20150406_193927 - kopie .jpg [ 575.99 KiB | Viewed 3931 times ]

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp
Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 21:26 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Salutare @tzzivii !!

Nu o sa ii las deloc, masina are doar 2 ani garantie.Dar am posibilitatea sa platesc o suma de bani pentru a o extinde.Ceva gen 220 euro=un an garantie.

O doamna de la Receptie de la service sta la 2-3 case de mine.
O faza tare, dau aia vina pe mine ca a stat masina sub pom si ca d-aia are acel ceva pe faruri si pe bara.
Dupa treaba asta ce imi zice vecina: tu conduci un MiTo acum ?
eu: da.
ea: pai eu cand ies pe usa daca ma uit la stanga iti vad masina.
Ce ii zic lu ala de imi explicase treaba cu pomul: intreaba pe vecina sub ce pom sta masina !!
Vecina aude ce ii zic lu' ala si ii spune ca masina chiar nu are niciun pom inapropiere.
Doamne ce imi place cand se cred destepti si ei sunt prosti de bubuie.
Mai ales ca prima data spusese ca pare a fi lac, mai ales ca datuse cu unghia peste el si se curata in bucatele mari.


Salutari si numai bine !!

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Bah, incep sa ma speriu de belgienii astia. Chiar ca ai avut parte de neghiobi...
Despre cursul ala de mecanica... mi-ai dat niste idei.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2015, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Vezi @yux_mm de ce este necesar un curs de mecanica.Eu imi doresc sa il fac de 2-3 ani dar tocmai acum un an am inceput sa vorbesc limba olandeza.


Haoleoooo Doamne cat mai trebuie sa indur cretinismul si nesimtirea de pe aici !!!

Nici nu am mai apucat sa imi fac poza la far, Joia trecuta la ora 8 imi spalam masina sa o duc frumoasa la garaj.
Am pregatit-o, am dus-o si la garaj si nici nu ma asteptam sa o iau acasa in aceeasi zi, dar nu asta e problema.

Ma suna unu de la garaj ca este masina gata.
Ma duc, imi da ala cheiele si inainte sa plec ce imi zice: Ti-am schimbat farul si am echilibrat rotile, masina a fost testata pe autostrada si merge drept fara probleme.

Ies cu masina din parcare si nici nu merg 1 km ca ce observ: MiTo al meu o lua la dreapta !!!!!

Ti-ai dreaq ca rau m-au scos din pepeni !!!

Nu m-am mai dus inapoi dar ma duc cand ii schimb uleiul la 10k.
O sa il i-au pe ala de mana si il pun sa imi conduca masina sa vedem daca mai trage dreapta sau nu !!

O sa ma sictireasca astia de tot !! De ce mi s-o intampla mie toate astea chiar nu stiu !!

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2015, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai tocmai, trebuia sa te duci imadiat inapoi sa le dai peste mas. Peste 10k km vor zice ca te miri ce altceva i-ai facut sau s-a intamplat...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2015, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
orice masina trage spre dreapta putin pe drum deoarece drumul este aplecat de mijloc in ambele parti, posibil ca masina sa fie ok, parerea mea.

e posibil ca userul de sportech sa fie la prima masina si incepator si sa nu stie acest lucru.

ps:
in cazuri mai speciale trebuie facuta geometria cu o greutate in locul soferului sau cu soferul in masina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Apr 2015, 02:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Omu zice ceva posturi mai sus ca a mai detinut si alte masini. Deci nu e chiar incepator.
Stiu ce zici de trasul spre dreapta datorita declivitatii drumului, dar nu e ceva grav, masina pleaca usurel spre dreapta iar cand ti de volan nu simti ca trage. E ca o umbra. Dar daca la el trage grav, adica fuge imediat ce lasi volanul liber, atunci nu e de la drum. Sau daca simti in volan grav ca trage, inseamna ca e o problema.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
@yux_mm Joi cand am dus masina la service avea 6030 si azi am fost iar la Alfa. Cand am fost azi avea 6080. Nu am mai condus-o de Vineri si nici nu am avut timp sa ma intorc la ei. Dupa ora 18 dorm in fiecare zi, lucrez noaptea si trebuie sa ma duc la munca odihnit.

@comanr ce zici tu a zis azi si inginerul care a facut drive-testul la masina,ca este posibil sa fie si de la drum.

Joi i-au facut geometria la masina si ce au mai considerat ei.
Inginerul de azi a zis ca vor sa schimbe rotile, ca poate de la roti este problema.

Azi am observat ca au umblat la geometrie pt ca sta si volanul putin spre stanga invartit.
Tot timpul trebuie sa tin de volan spre stanga tras ca altfel o ia la dreapta.De acasa pana la munca conduc 40 km.Nu cred ca tot drumul sa fie stramb si masina defapt sa nu aibe nimic.


Lista mea cu masini :

1.Dacia SuperNova pe care am condus-o si in Belgia timp de 2 ani.Acum o am in Ro.

2.Seat Toledo 1L 1.9 tdi 110 cp. care si acum il am, este inmatriculat pe BG si nu am dreptul sa il conduc in Belgia (sta in garaj de 2 ani).

3.Ford Focus 1.8 tddi 1999.

4.Opel Astra G CC 1.7 cdti, mi s-au dus injectoarele, mi-am cumparat un motor sh si le-am schimbat, masina am vandut-o dupa ce i-am facut control tehnic,inainte sa o repar l-am luat pe MiTo.

5.Alfa Romeo MiTo !!

6.al-2-lea Ford Focus 1.8 tddi 1999 care il vand pentru ca a venit a 7-a masina.

7.Seat Leon 1P 1.9 tdi 105 cp.


Din astea mai am SuperNova, Toledo, MiTo si Leon. Iar Ford-ul este la vanzare.

Unchiul meu la baza este tinichigiu auto si in timpul liber mecanic auto.
Toata copilaria mi-am petrecut-o alaturi de el, indreptand la fiare si reparand la motoare.
Am facut asta din pasiune.Nu am crezut ca o sa ajung in Belgia si o sa dau peste multi cretini si multa idiotenie incat o sa imi doresc sa fac un curs de mecanica ca sa pot sa imi repar masina acasa indiferent de problema pe care o are.
Nu vreau nici sa ma laud, nici sa fac pe desteptul.

Daca ar fi fost dupa mine si MiTo nu ar fi fost in garantie, m-as fi dus sa ii fac unghiul de fuga sa ma conving eu.
Eu nu mai am incredere in niciun mecanic, mai ales daca nu ma lasa sa asist cand isi face el de cap cu masina mea.


Si ca o mica poveste :
Asteptam sa vina inginerul lui peste sa mergem cu masina la plimbare si in service aud un motor turat.
Ma uit pe geam si vad cum iese la test unul din mecanici cu o Alfa 159.Cand pleaca omul dupa loc ii da mare scart la masina.
O fi normal asa ceva ?

Va salut.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Omule, nasoala treaba, ce sa zic. Sunt sigur ca problema nu e grava si se poate rezolva, doar ca ai dat peste dubiosi.
Eu as vedea 2 posibilitati: mergi la un service specializat pe tren de rulare, echilibrari, geometrie, etc, etc. Verifici rotile sa fie drepte, echilibrate corect si apoi faci geometria ca la carte.
Varianta 2 este sa mergi la o alta reprezentanta Alfa din zona ta si sa vezi ce solutie gasesc la problema ta.

Acum o intrebare pentru cei mai cunoscatori in de-ale Mito: date fiind cunoscute oaresce probleme la caseta de directie la Mito, probleme rezolvate pe garantie de catre alti utilizatori, exista vreo sansa ca masina sa traga dreapta datorita vreunui defect al casetei?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu ce casete am diagnosticat electrice nu aveau asistenta, atat, eventual se scoate alimentarea de la directie si se merge pe mecanic, daca trage nu e de la servo, logic.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Problema ta are o solutie simpla, totul pleaca de la faptul ca dupa ce au facut geometria nu iti mai sta volanul drept. Casetele asistate electric "tind sa traga" intr-o parte sau alta daca volanul nu e pus pe zero.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 14:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
mi e greu sa cred ca dupa bracaj si calibrare caseta nu e pusa bine, or fi numai prosti pe acolo cum spune colegul nostru, in acest caz este adevarat ce spui tu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 16:31 
Offline

Joined: 02 Apr 2007, 15:08
Posts: 84
Location: Cluj Napoca,
Uite cum se face in mod profesionist, dupa care poti sa zici ca da, e de la motorul servo de sub volan sau nu:

1. In service se regleaza volanul si directia a.i. rotile sa fie perfect paralele, iar volanul de asemenea drept.
2. Se imobilizeaza volanul, iar cu un MultiEcuScan sau Examiner, se intra in modulul de directie electrica Delphi si se reseteaza Steering Angle, care cel mai probabil va arata o valoare diferita de 0. Resetarea il pune pe zero.

Dupa cele de mai sus, software-ul iti va fi echilibrat cu mecanic-ul, deci daca si asa trage, e de garantie.

Succes !

_________________
Mito 1.4 Multiair 135 - Nov 2011
Ex: 147 2.0ts - 2001


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2015, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Nu stiu ce sa mai zic sau sa mai cred, o sa ma duc peste ei pana le vine acru si mie pana imi vine rau iar lu' MiTo nu ii mai vine sa traga dreapta.
Pana la urma nu platesc nicio interventie la masina, poate decat benzina la masina de schimb.
Imi platesc ratele la masina si imi doresc ca orice om ca doar mi-am luat masina noua sa nu aiba nicio problema.Daca era sh mai ziceam.

Mi se pare normal ca ei sa isi dea seama ca volanul nu sta drept si toate celalalte. Ei sa incerce toate metodele enumerate de voi. Daca eu ma duc si le zic ceva,
gen ce mi-ati enumerat voi, zic ca fac eu pe desteptul si pe ei ii i-au de prosti. Ca astia asa mentalitate au, nu poti sa zici nimic ca le-ai dat cu parul in cap.

Imi conduce ala masina pe o strada inclinata la stanga si normal ca masina a luat-o spre stanga si mi-a zis ca este si de la drum, ca masina trage dupa cum este drumul.

Mai ma enerveaza ca nu fac treaba bine de prima data si ma tot hataie, lor li s-a dus vestea ca nimeni nu mai este ca ei, cum fac ei treaba nimeni nu o face, dar dupa parerea mea sunt "varza de bruxelles".

Va salut

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2015, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ma repet, nu ii lasa cat masina e in primii km si e in garantie. o sa regreti apoi. crede-ma, mai bine iti faci acum timp decat sa scoti bani din buzunar apoi.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2015, 11:45 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Vad ca in Belgia e cam ca-n FR.
Recunosc perfect stilul prostoiului cu ifose care vrea sa te ia de prost (la nivelul lui, desigur), dupa care te uraste crancen ca tu, un sub om din est ( in opinia lui de occidental "civilizat si evoluat") ai indraznit sa nu pui botu' la "maiestria" lui comerciala si profesionala.
De altfel intre ei se tepuiesc la fel, numai ca de multe ori le merge.
Aici sunt multi mai " deosebiti", asa... Uneori gasesti si oameni OK.
Am plecat si eu de la vulcanizare ( aici suna si arata mai pompos, nu au firma din anvelopa de tractor, da' tot aia e...) cu prezoanele stranse la oha, bine ca nu mi-au cazut la 160/h...

Sfatul meu: nu-ti mai manca nervii cu reprezentanta aia. N-ai cum sa-i schimbi. Aici ai sanse sa mori cu dreptatea-n mana, cum se zice in Ro.

Intra pe un forum belgian, intreaba care e cea mai buna reprezentanta din regiunea ta, mai bine faci 150km da' macar ai sanse si sperante.
Asa fac astia pe-aici, dupa patanii ca ale tale cu garantia.

Eu am prima revizie maine, merg la 140km, desi am alte doua reprezentante la 30 si 60 km. Asta e, sper sa fie OK.


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2015, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
@tzzivii nu o sa ii las deloc, sunt banii mei si exact cum spui si tu, nu vreau mai tarziu sa mai dau si din buzunar.

Pe 23 merg iar cu masina.

Ideea este ca reprezentanta de unde mi-am luat cu masina este poate cea mai veche de prin zona.

Sa vad cum se rezolva treaba si daca nu o sa imi caut in alta parte.

Inca nu mi-am facut timp sa caut un forum alfa aici in Belgia.

Te salut @zveroboy78

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2015, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Saraca mea masina nu a venit acasa :( :( :( .Tampitii aia mi-au spus ca spera ca maine sa fie gata !!

Deci....sigur directia are probleme grave. Mi-au spus ca nu este de la roti, oricum dupa parerea mea nu avea de ce sa fie de la roti.


Asta e...sunt nerabdator mai ales ca nu stiu ce se intampla cu masinuta mea !!!
Ma sperie gandul ca sta acolo atata timp si eu nu vad ce se intampla cu ea. :( :( :( :(
Va tin la curent cu ce urmeaza.


Salutari !

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2015, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
In afara faptului ca mi-au julit jantele unde au bagat surubelnita ca sa scoata capacul lor, mare lucru nu mi-au facut la masina.
Masina mea tot la dreapta merge, volanul sta putin virat spre dreapta si m-am ales cu aceeasi penibila explicatie : masina merge drept doar ca din cauza drumurilor trage dreapta.

Eu dupa spusele astora cred ca toata belgia are drumuri strambe si toate masinile au senzori care urmeaza drumurile astea strambe iar MiTo a mea nu este dotata cu asa ceva, este si incapatanata si d-aia trage dreapta ca asa vrea masina.


Ar fi prea mult pentru MiTo un drum de 2200 km pana in Romania, in conditia in care ea o sa aibe pana in 15k km ? Ar dauna masinii un drum asa lung ?

Exista posibilitatea sa imi repare cineva sau exista un loc unde sa merg sa mi-o repare cum trebuie in Romania ?


Parerea mea este ca, caseta de directia are defect si dupa mintea mea este de durata schimbarea ei, iar astia din acest motiv dau vina pe drumuri.

Inca o chestie, am primit mail de la Alfa Romeo (customersatisfaction.fiatgroup.com), este un chestionar pe care trebuie sa il completez, s-au sesizat ca a tot mers masina la service. Cred ca o sa ii fac de ras pe astia de la garaj in chestionar. Nu o sa le dau un feedback pozitiv.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2015, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
pune-i sa-ti dea in scris ca motivul real pentru care masina trage dreapta este drumul! In caz ca refuza, le lasi o cerere de motivare a defectiunii, obligatoriu ceri numar de inregistrare pentru cerere.

inca un lucru: cand ridici masina din service, pe nota de constatare poti sa scrii, eventual dupa ce le ceri un test-drive cu propria-ti masina: "problema masinii nu a fost remediata! Inca trage dreapta/stanga."

PS. Stai linistit, nu esti singurul care a patit-o :roll: - pe mine, detin un 147 FL, m-au plimbat vreo cateva luni pana mi-au schimbat caseta de directie desi era o buba cunoscuta a modelului. Pana nu le-am facut cererea mai sus amintita, nu au vrut sa recunoasca nimic.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]