tudyniuz Quote:
Nu ma uit la motoarele pe benzina. Sunt convins ca in anumite situatii sunt mai distractive, dar costurile sunt mult mai mari. Benzina e 1,70EUR/l in timp ce motorina e 1,40EUR/l. Diferenta e mare, mai punand la socoteala si faptul ca orice motor pe benzina de pe Mito consuma mai mult, iar la viteze mari de autostrada e probabil mai galagios, e pas direct.
Cred ca s-au facut milioane de studii pe tema asta si cred ca toti se pun de acord ca pana in 25k anual Dieselul pierde in fata benzinei ca si costuri de intretinere, oricat de tentant ar fi pretul carburantului. Inteleg ca tu faci 10k anual (scuze daca am inteles gresit), in mod normal un 'benzinar' ar fi extrem de interesant la rulajul asta.
Ai iarasi in vedere ca deprecierea la un MiTo nou va fi chiar mai mare decat la un 159 de 6 ani, MiTo va iesi din productie in curand si intre doua masini devenite 'obsolete' 159-le va avea o valoare de revanzare mai mare comparativ cu utilitatea lui si perceptia marcii. Francezul are o vorba, 'when in doubt, don't buy it'
eu as astepta mai degraba noua Giulia cumparata de noua, efort financiar mare initial dar 0.00 in primii 3 ani de functionare, 'rabla' te va mai duce macar un an. Sa cumperi un MiTo nou acum merita doar daca intri in ofertele alea de 50% off, plus ca in industria asta se stie ca la orice masina ce iese din fabricatie isi testeaza vendorii de componente electronice toate produsele ce vor fi lansate in urmatorii ani. Altfel, un MiTo SH e o alegere care si pe mine ma tenta mult si albastru gasesti multe 'used' (intamplator asta era si culoarea pe care o vroiam eu).
Daca vrei sa faci un downsize incearca atunci sa nu mai compari intre doua masini despartite de doua clase, cum spunea si Marius cred ca singura masina care e usor superioara MiTo ca si tehnologie, look si 'value for money' e DS3-ul.
Ultimately e alegerea ta dar va trebui sa faci un compromis daca te orientezi spre MiTo si venind de la 159, cum ar spune Hagi important e sa castigi mai mult decat pierzi
.