MiTo mi se pare un upgrade excelent pentru orice posesor de 147/156/GT si-l recomand cu toata inima! Pentru un fost posesor de 159 insa, am second thoughts...
Oricat mi-ar placea MiTo, o sa-ti lipseasca confortul suspensiei si felul in care filtreaza denivelari sau gropi, antifonarea, feeling-ul overall de masina solida, inchegata.
Ca si performante dinamice sunt convins ca nu vei fi dezamagit, am condus o singura data demult un MiTo 1.6 si asta la un drive test comparativ cu 1.4TB de 155cp, deci nu mai tin minte nici cum se comporta exact si clar nu aveam cum sa raman cu o parere favorabila data fiind comparatia directa, insa nu cred sa fie diferente colosale fata de 1.4TB de 135 de pe Hugo, care intraznesc sa spun ca are mici veleitati sportive
E foarte agila datorita greutatii reduse, atat la plecarile de pe loc cat si in reprize si chiar si la viteze mult peste limitele legale, sta surprinzator de bine pe sosea, stai bine in ea, pozitie de condus suficient de joasa (se simte putin inghesuita pe latime, nimic deranjant insa). Este insa foarte rigida, simte orice denivelare si te obliga sa reduci mult viteza pe orice portiune de drum mai nasoala daca nu vrei sa ramai cu impresia ca se dezintegreze, orice groapa e o tragedie nationala, o sa ai senzatia ca ai spart o janta sau ai rupt vreun brat, plasticele pe la interior au tendinta sa se umple de greierasi si nu e nici vreo minune la capitolul antifonare, ceea ce in cazul diesel-urilor s-ar putea sa devina usor deranjant (la benzinara nu-s probleme)
Desi consumurile de care vorbeste AlexMito par de vis, mi se pare mai degraba genul de masina care merita s-o iei cu o motorizare de top, TBul de 155 sau ideal QV-ul, adica daca tot strangi din dinti (sau buci
) de multe ori cand o conduci, sa stii de ce faci compromisul asta atunci cand calci acceleratia.