It is currently 27 Apr 2024, 21:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 21 Apr 2018, 01:30 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
arcurile fac doar sa scada unghiul de cadere de la 1.48 parca pana pe la la 0.57 0.58
Alex , ce e de modificat atat la geometrie ?

Ai convergenta pe fata , pe care o pui pe zero , iar puntea spate e fixa . O poti modifica si pe aia daca nu esti babuin..dar in principiu nu se baga nimeni pentru ca "e fixa bossule" .
Sa zicem ca pui puntea spate sa fie in parametrii , cadere fixa , fuga fixa (si ambele in parametrii) deci ?

Daca eu iti zic ca am pus gumele noi de vara pe jantele drepte si imi tragea dreapta , apoi am schimbat rotile fata intre ele , si acum masina merge perfect... Inainte sa schimb rotile aveam geometria facuta prost si la strangerea ultimului prezon s-a autoreglat ?

Daca zice colosul (man , schimba numele) ca masina mergea drept iar dupa ce a pus cauciucurile NOI de vara , trage foarte tare dreapta , ce legatura are geometria ?

Din punctul meu de vedere (si credeti-ma ca am pierdut nopti intregi pe tema asta) e o problema cu toate, adunate - inclinatie drum , grosime roti + torque steering (da , trage mult mai tare in acceleratii) , + senzor coloana (steering angle doar , ca celalalt e fix) , + motoras coloana + puntea spate + cadru motor + dracu sa le ia !

Pe forumul din IT sunt o groaza de pagini cu problema asta - unii au schimbat cadrul motor (in eper apare ca s-a revizuit piesa) , altii fuzeta , altii coloana , altii au setat doar steering angle , altii roti + geometrie , altii au dat retur la masina (nu glumesc)

Daca iei problemele astea descrise de fiecare in parte , iti garantez ca nu gasesti un pattern dupa care sa tragi o concluzie logica - bai , de la asta e .

Eu pe masina am asa - bascule noi , arcuri+amortizoare +flanse noi, bucse bara stabilizatoare noi , bielete antiruliu noi , bucse punte spate noi , cauciucuri noi si jante indreptate.
Mai am de schimbat bielete , captele de bara , caseta si coloana (aici senzorul a fost schimbat) .

Le schimbam , dar din fericire nu mai trage :shock3:

Cand mi-a fost schimbat senzorul de pe coloana am vazut cu ochii mei in multiecuscan cum coloana era pe 0 cu 0NM forta pe ea , iar multimetru conectat la senzor arata 1.5 grade diferenta
Daca miscai sa fie multimetrul pe 0 , in multiecuscan tot pe 0 era , pt ca era o valoare prea mica.
Pe forumul din franta era un post in care scria cineva ca s-a cerut sa vina un tehnician expert de la alfa pe problema asta care a zis ca sunt anumite coloane decalate cu 1.5 grade.

Bottom line - man , tie cum iti trage ? tii volanu drept si ea o ia spre dreapta? sau tii volanu drept si daca iei mana volanul o sa f usor dreapta si apoi si masina? Trage si cand accelerezi si cand e pe liber ?


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2018, 16:07 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Andrei v , masina trage si cand e liber si cand acelerez si daca tin de volan simt cu ma trage putin , acum trage mai putin dreapta am mers iara la geometrie a pus - pe stanga

Acum am facut test si de amortizoare(atasat in imagini) , au zis ca toate 4 sunt varza functioneaza doar 30 % si de aceea trage dreapta , eu stiu ca amortizoarele sunt noi care lea pus Alex.

Cand e ridicata masina roata stanga sta drept iar cea din reapta sta putin inclinat . ei zic ca cea din stanga e cu probleme.
Ceva pareri. multumesc


Attachments:
IMG_0446.jpg
IMG_0446.jpg [ 2.33 MiB | Viewed 3677 times ]
IMG_0447.jpg
IMG_0447.jpg [ 2.54 MiB | Viewed 3677 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Apr 2018, 23:23 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
M-am uitat iar pe foaia ta de la geometrie. Vezi ca ai diferenta mare la cadere stanga-dreapta. Ai si o foaie din urma cu cateva luni ? ceva nu e ok acolo.


Top
   
PostPosted: 04 May 2018, 20:09 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
nu am alta , astea sunt de acum , tot dreapta trage
problema zic ei este la roata fata stanga . urmeaza sa verific amoritizorul


Attachments:
IMG_0472.jpg
IMG_0472.jpg [ 2.4 MiB | Viewed 3570 times ]
IMG_0471.jpg
IMG_0471.jpg [ 2.37 MiB | Viewed 3570 times ]
Top
   
PostPosted: 08 May 2018, 14:43 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Acolo este singura problema si este normal sa se duca dreapta cand roata de pe stanga sta asa inclinata. Se poate deregla si din pivot unghiul de cadere in urma unui impact, am patit eu.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2018, 10:54 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Salutari ! am revenit , problema a fost rezolvata din geometrie .... foarte usor de niste baieti care stiau ce fac .
Miercuri sunt programat la softare - vedem ce va iesi
Voi ce fel de benzina alimentati ? am incercat cu fx de 98 (6.2 lei/L) parca merge mai lin motorul.


Attachments:
IMG_0834.jpg
IMG_0834.jpg [ 2.37 MiB | Viewed 3312 times ]
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2018, 18:00 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Unde softezi masina ? O sa ai o deziluzie


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2018, 20:46 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
La A team performance aici in Oradea am vb cu ei si vedem intre 160-170 hp si pana la 320 nm torque
de ce sa am deziluzie ?


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2018, 23:14 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Pai din mai multe motive.

In primul rand , cifrele alea - 160/170 si 320 nb sunt niste fabule incredibile. Cutia de pe masina ta are cuplu maxim 206 nm. In teorie. In practica , ar trebui sa fie C510.5 (Aceeasi de pe abarth500 cu transmisie manuala) . Eu insa n-am gasit pe nimeni sa confirme lucrul asta. In eper apar cu totu alte coduri (atat la toata cutia cat si la interne). Chiar si daca ar fi c510.5 , la 320 nm cred ca iti bubuie pana iesi cu ea din parcare.

Turbina e data de garret ca 115-140cp. Baietii astia scot 170 din ea ?
Hartile de multiair au cuplul blocat si sunt putini cei care il pot debloca (Doar cei care au pierdut mult timp facand asta , nu cei care tuneaza 2 multiair pe sezon)
In dynamic cuplul la mine e 206 dat de producator. In multiecuscan imi arata maxim 230 (probabil la volanta) . Am 2 softuri facute - unu de profituning (care din cate am inteles are doar overboost) si imi scoate maxim 280nm si softul de abarth punto evo 163 , modificat in 5 trepte si cu presiunea in turbina scazuta (ca na, abarth-ul ala de 163 are IHI (parca)). Si cu asta tot in jur de 280nm maxim imi arata , dar e mai fasnet un pic. Pe langa overboost inteleg ca s-a mai lucrat si la injectie si la avans (nu ma pricep)

Pe langa asta , dyno nu poti sa-i faci , ca am inteles ca-ti sare din dynamic si arata total eronat ce e acolo ..etc

Cum o sa se desfasoare tuningul tau : Iti citeste hartile de pe masina , vede ca-s hw503 , iti ia si codul sw sa fie exact (desi asta nu e necesar , dupa cum ti-am zis eu am hartile de abarth , care e cu totu alt cod sw , cod in eper , tot , mai putin hw503) , si iti cauta intr-o baza de-a lor ce alte softuri au fost facut . Ti-l pune pe masina (Copy paste) si iti zice gata boss , acu ai 170 cai . Si mai mor si din aia ca e vara si aerul ala are 100 de mii de grade...


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2018, 11:01 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
deci va fi un fel de http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6626.html ???
pe mine nu ma intereseaza numerele , vedem cum reactioneaza masina daca are un inpuls in plus pentru mine e suficient.
cand ai facut tu softu parca spuneai ca a devenit o racheta sau ma insel?
softu lai pus pe toate 3 moduri sau doar pe dynamic?


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2018, 13:32 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Nu va fi un fel de . Box-ul ala de la novitec am inteles ca doar iti pacaleste anumiti parametrii. Din moment ce cutia aia merge pe mai multe motorizari e clar ca nu e facuta special pt mito tau.

Softul va fi "facut" dupa softul tau de baza. Problema e ca sunt unii "tuneri" si unii tuneri. Iar pentru multiair , tunerii ajung "tuneri" .

Mi se parea racheta cand am cumparat-o . Mi-a trecut repede . Apoi mi se parea dupa ce am softat-o. Mi-a trecut si acolo dupa 2 zile. O sa mi se pare si la urmatoarea softare si o sa-mi treaca la fel de repede.

Eu acu o sa pun turbina de pe qv. AM vb cu cei care o sa-mi faca softul si au zis ca daca imi modifica softul meu sa ajung undeva la 180cp sau daca imi ia softul de 180cp de pe abarth punto ss si mai modifica prin el , nu o s afie acelasi lucru . Pentru ca abarth-ul are undeva la 30 000 harti pe care nu le poate modifica nici un tuner . (in limba mea , nu stie nimeni ce e prin ele. cel putin asta am inteles eu). Citind pe forumuri am inteles ca qv-ul nu se simte la fel de bine ca un 500 esseesse. Deci ceva adevar o fi la mijloc.

Bottom line , e greu cu tuningu pe multiair , iar baietii astia cu 320nm ai lor nu mi-ar inspira deloc incredere.

La asta cu dynamic-ul parerile sunt impartite. Hartile cica ar fi aceleasi , difera doar aumiti parametrii ai pedalei etc etc. Unii zic ca nu o poti softa doar in dynamic , altii ca poti. eu sincer nu imi dau seama daca normal-ul a ramas la fel.

Nu te intereseaza numerele , dar cand Dorel za tiuner iti zice ca iti face 320nm , cand el habar nu are daca iti duce atat cutia... nu-ti pui semne de intrebare ?


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2018, 18:27 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Si primele rezultate


Attachments:
0A97B214-97DA-495B-9C24-69138B4F257A.jpeg
0A97B214-97DA-495B-9C24-69138B4F257A.jpeg [ 2.81 MiB | Viewed 3085 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Aug 2018, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Si? Merge bine? No check engine? O simti mai sprintena?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2018, 10:52 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Am testat masina aseara cateva ore, merge impecabil in orce situatie , trage mai bine si cuplul e mult mai bun , pana acum nici o eroare.
Am vb cu baietii si daca as scoate catalizatorul as mai primi 10 -15 cai , eu oricum o sa schimb toata evacuarea vedem pe viitor.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2018, 12:47 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Urmeaza Volanul de pe qv si bujii noi.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 11:25 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
:wave:


Attachments:
cbb5db91-dd77-4e4b-b48a-bdb784effd62.jpg
cbb5db91-dd77-4e4b-b48a-bdb784effd62.jpg [ 232.36 KiB | Viewed 2900 times ]
Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Arată bine volanul, curios sunt cum se simte, când trec cu MiTo prin Oradea poate facem o întâlnire sa văd volanul, vezi și tu cum merge asta de 155.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 17:33 
Offline

Joined: 28 Mar 2010, 14:00
Posts: 123
Location: Timisoara
Felicitări pentru upgrade-uri. Și eu sunt curios sa vad mașina.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


_________________
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 Sportwagon
Ex: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM
Ex: Alfa Romeo GT Q2
Ex: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex: Alfa Romeo MiTO 1.4 TB Multiair
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 TI Sportwagon
Ex: Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
10-15 cai doar prin eliminarea catalizatorului nu e cam optimist?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Fiind singurul catalizator si pozitionat chiar dupa turbo, nu e.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2018, 19:49 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
va astept in Oradea cu mici si bere :D


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2018, 22:00 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
cateva alfe din Oradea


Attachments:
IMG_0856.jpg
IMG_0856.jpg [ 3.16 MiB | Viewed 2772 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Oct 2018, 10:26 
Offline

Joined: 29 Aug 2017, 21:49
Posts: 73
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Oradea
Am schimbat senzorul de pe coloana de directie , fara erori momentan dar am o problema mai mare , cand virez stanga volanul merge usor, cand virez dreapta volanul merge greu ceva idei?


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2018, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Montat gresit probabil. Trebuie vazut pe diagnoza ce cuplu ai la rotire.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2018, 13:14 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Daca ai schimbat senzorul fara sa fie calibrat o sa ai problema asta. Ele vin cu agrafa aia pusa , dar chiar si cu ea ai un decalaj destul de mareLa cele cu mufa ,calibrarea are o marja de pana la 1 grad. La mito e senzor cu pamblica. Avolo calibrarea trebuie sa fie cat mai aproape de zero. Desi pemultiecuscan ti.l arata cu 0 nm , dar daca pui un multimetru pe el o sa ai un 0.xxx . La mine volanul a ajuns sa se miste la fel stanga/dreapta abia atunci cand pe multimetru aveam un decalaj de 0.1xx .
Bottom line, n.ai alta sansa decat sa desfaci iar coloana si sa pui multimetru pe el.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]