It is currently 12 May 2024, 22:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 254 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
PostPosted: 08 Sep 2014, 14:05 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Nu. Scuze de offtopic, eu discutam doar principial...

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 01:33 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Hello! Sunt noua pe forum si as avea nevoie de ajutor! Doresc sa achizitionez un MiTo cu urmatoarele caracteristici: an 2010, 155000 km, 1248 cm2, diesel, adus din Olanda si inmatriculat in Ro (Bucuresti), ce are pretul (neg) de 7450 €.Masina este varianta distintive sport, cu destul de multe optiuni (dupa parerea mea), insa fara piele, navi si climatronic.
Intrebarile sunt urmatoarele:
1. La ce anume ar trebui sa acord o atentie deosebita cand merg s-o vad/testez?
2. Se poate pune pe tester la reprezentanta? Cunoasteti daca se poate face programare de pe-o zi pe alta sau in timp mai scurt si care este contravaloarea unui astfel de serviciu?
3. Tinand cont de faptul ca masina are 155000 km, anumite componente ar putea da semne de necesitatea de inlocuire? Spre exemplu, distributia la cati km ar fi recamandat sa se schimbe?
4. Se justifica pretul (tinand cont de caracteristici)?
Orice date (in plus fata de ce am mentionat) de interes mi-ar fi de folos. Multumesc!


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 04:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6620
Location: Brasov... oarecum.
Despre programare cred ca cel mai util ar fi sa dai un telefon la reprezentanta la care te-ai gandit sa mergi, ei sunt cei mai in masura sa iti raspunda cat de repede te pot programa, in functie de cat de ocupati sunt.
Pretul, arunca o geana pe site-urile de profil sa vezi pentru caracteristici asemanatoare cam care sunt preturile. Foloseste si site-urile din afara Romaniei, deoarece cu motorizarea asta nu cred sa fie foarte multe in Romania. Nu ca motorul ar fi o raritate, deoarece s-a pus si pe multe Fiaturi dar si pe Opel, dar combinatia Mito + 1.3 jtd cred ca e mai raruta pe la noi.
Pentru distributie si alte aspecte legate de intretinere, poate te ajuta vreun coleg cu un manual, sa vezi intervalele. Totusi, da un search si pe google, poate gasesti pe undeva un manual disponibil la download.
La ce ar trebui sa fi atent? pai in principiu poti fi atent la acele aspecte la care esti atent cand cumperi orice masina SH. Mai arunca si o geana pe aria specifica Mito, si poate colegii cu acest model sa iti mai dea cate un tip.

Altfel, succes la cumparaturi!

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 10:20 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Multumesc pt raspuns! Cred ca am vazut un manual postat pe forum, il voi descarca si citi cu atentie.


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Image


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Revenind:

Daca alegi calea reprezentantei, ar trebui sa stie ei mai bine la ce sa se uite. Programare nu cred sa poti sa-ti faci in aceasi zi, depinde foarte mult si de cat sunt de ocupati. De pe o zi pe alta sunt sanse, incearca un telefon inainte. Un test de rampa (in care iti verifica starea generala a masinii, articulatii etc) + un test de injectie (care iti poate spune eventuale erori memorate de masina, starea generala a anumitor componente, injectoare, turbo etc. si atesta daca km sunt reali) te costa in jur de 200RON. Inteleg ca esti fata, foloseste-te de farmecul feminin cand discuti cu consilierul de service, spune-i ca ai vrea sa cumperi masina si sugereaza-i atentie sporita la verificare :wink:

Despre pret doar tu stii daca se justifica sau nu, nu sunt la curent cu piata pentru MiTo, ce pot sa iti spun insa este ca masina nu pare tocmai dotata daca nu are nici macar clima automata. Deasemeni, ti-as recomanda motorul de 1.6, daca vrei neaparat diesel, in detrimentul celui de 1.3.
Da-ne si noua un link cu masina daca vrei mai multe pareri.

Succes!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2014, 12:18 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Foarte bine punctat!

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2014, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Buna, cel mai bine, asa cum a scris si ALXege, este sa duci masina la o reprezentanta AR si sa o testezi tehnic dar si estetic pentru a depista eventualele urme de accidente. Pretul este relativ in Romania, de obicei mai mic decat in Germania sau oricare tara europeana vestica (exceptie Anglia) si e foarte greu de stabilit o valoare corecta pentru o masina. Totusi, daca este vorba de masina urmatoare: http://www.autovit.ro/alfa-romeo-mito-C34920796.html si descrierea nu este mincinoasa, atunci totul e ok.
In plus, fata de ce am scris mai sus trebuie sa fi foarte atenta la documentele de provenienta, pentru ca masina nu este inca inscrisa si sa nu o cumperi fara fiscal, fisa de radiere de la vanzator si fara sa aiba CIV-ul si de Romania.
Daca mai ai intrebari suna-ma (vezi topic din semnatura, gasesti nr acolo) sau mesaje in pm. Succes!!!

P.S. Distributia la aceasta motorizare este pe lant de distributie, probleme apar foarte rar.

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 12:16 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
http://www.autovit.ro/alfa-romeo-mito-C35068226.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Despre aceasta aveti ceva pareri?
ms!


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
As incepe prin a-ti spune sa te uiti la o motorizare putin mai mare. La inceput vei fi incantat de masina si de senzatiile oferite la volan, apoi vei vrea sa ai ceva mai multa putere, iar motorul de 1.3 diesel nu te va ajuta deloc.

Daca vrei diesel, ti-as recomanda 1.6JTDm , un motor exceptional pentru oras 70% si 30% extraurban. Daca ne raportam la putere/consum/fiabilitate , castiga detasat in fata celui de 1.3jtdm .

Concluzie, eu personal as alege 1.6jtdm sau 1.4 tbi 155cp, pentru a simti sportivitatea masinii.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 12:56 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Eu nu vreau neaparat sa zboare pe carosabil, dar nici sa ma rog de ea sa poata face o depasire. Acesta mi se pare in regula dpdv al dotarilor si estetic, exceptand capacitatea motorului. Problema este ca in Ro nu prea am gasit alte Mito SH de vanzare care sa fie conform preferintelor mele si sa aiba 1.6. :(


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Mai asteapta putin sau ia legatura cu DanS (http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421" onclick="window.open(this.href);return false;), poate iti aduce el una de-afara :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 13:14 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Ok! Ms frumos pt recomandari! :D


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 13:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Eu as incepe prin a te intreba cati km faci anual. Daca faci 12 000 sau mai putin nu vad rostul diesel-ului. Nu cred ca un diesel de 130 000 km e mai bun ca un benzinar de 50 000. Eu in locul tau m-as uita la una pe benzina, oricum orice motorizare ai alege nu cred ca va fi lenta si vei putea depasi linistit.
MiTo e o masinuta mica de oras la care 130 000 km se simt mult mai tare ca si la o berlina mare facuta sa inghita km, plasticele in interior cred ca incep sa scartaie bine la acesti km.

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cred ca daca economia in exploatare este principalul factor de decizie, nu are nici o relevanta numarul de km parcursi anual, dat fiind faptul ca pretul de achizitie SH este similar in cazul motorizarilor diesel/benzina (vorbim de echipari si rulaj similare), iar reviziile sunt tot pe-acolo. Singurul argument in favorea motorizarilor pe benzina este placerea de a conduce, insa 1.4TB nu-i tocmai economic, in nici una din variantele de putere.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 14:52 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
likealfa Quote:
http://www.autovit.ro/alfa-romeo-mito-C35068226.html
Despre aceasta aveti ceva pareri?
ms!

Mult mai OK ca prima; Daca nu te intereseaza puterea (si vad ca nu te intereseaza), go for it!

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
ALXege Quote:
Cred ca daca economia in exploatare este principalul factor de decizie, nu are nici o relevanta numarul de km parcursi anual, dat fiind faptul ca pretul de achizitie SH este similar in cazul motorizarilor diesel/benzina (vorbim de echipari si rulaj similare), iar reviziile sunt tot pe-acolo. Singurul argument in favorea motorizarilor pe benzina este placerea de a conduce, insa 1.4TB nu-i tocmai economic, in nici una din variantele de putere.
benzinarele au si o gestiune a poluarii mult mai simpla.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 19:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Te referi la existenta DPFului la versiunile diesel?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 09:04 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Am fost sa vad Mito mentionat si am observat portiuni destul de mari cu vopsea sarita (de marimea unor puncte foarte putin sesizabile) deasupra rotilor din spate si pe plafon, fiind al doi-lea model adus din afara la care identific aceasta. Aveti idee de la ce ar putea fi? V-ati confruntat cu asa cv? Cunoasteti cum s-ar putea remedia (cu poolish nu functioneaza).


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 09:06 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
+ emblema fata stearsa partial.
Se poate inlocui cu usurinta? Cat costa una originala?
Ms!


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
O emblema costa in jurul a 100 lei.

Vopseaua sarita de la pasajele rotilor este din cauza prafului de pe carosabil... la viteza mare ( peste 100kmh ) si in timp, se poate intampla si asta. Insa ceea ce nu inteleg cum naiba a sarit vopseaua pe plafon...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 09:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Pe plafon se intampla atunci cand te afli in spatele unui camion, tir, duba, furgoneta etc.

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
ALXege Quote:
Te referi la existenta DPFului la versiunile diesel?
Corect, si mai ales regimul de utilizare asociat.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Hermanoli Quote:
Pe plafon se intampla atunci cand te afli in spatele unui camion, tir, duba, furgoneta etc.
Exact, plus deplasare frecventa pe autostrada, probabil.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 11:23 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
likealfa Quote:
+ emblema fata stearsa partial.
Se poate inlocui cu usurinta? Cat costa una originala?
Ms!

Buna,

Am citit pe forumurile din afara ca la anumite loturi de MiTo (in special pe culoarea rosie) s-au raportat probleme cu vopseaua (vopseaua sare foarte usor). La a mea, spre exemplu nu exista vopsea sarita (sau este, dar ca la orice alta masina, in urma unui regim de exploatare normal).

Ca sa-ti raspund punctual:

1. Nu ies la polish (se rezolva doar prin revopsirea elementelor afectate).
2. Am inlocuit emblema de curand (fiind furata):

- Costa ~120 RON
- Se monteaza foarte greu: Pentru a inlocui emblema la MiTo trebuie: Scoase rotile din fata, pentru acces mai bun la aparatorile de noroi, scoase aparatorile si demontat integral spoilerul din fata (fiind prinsa in surub pe interiorul spolierului).

Succes!

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 254 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]