Ibiza, tu ori nu citesti, ori nu pricepi. Tu alegi sa ne arati care din astea este adevarata.
Iar referitor la de ce s-ar vinde sau nu, iti poti raspunde singur dupa ce vei compara o Alfa Romeo de generatie actuala cu un BMW de generatie actuala. Nu am inceput sa credem ca Alfa sunt sub masinile germane, chiar sunt din multe puncte de vedere. Un BMW e RWD, are distributia maselor corecta chiar perfecta uneori, e bine finisat, totul e gindit sa fie rezistent si la indemina, au motoare cel putin decente, uneori chiar bune, indiferent de generatie, an, anotimp, etc. Alfa e frumoasa, are suspensii bune, avea motoare bune pe vremuri, acuma vraiste, si aici se opreste lista.
A trecut multa vreme de cind primele GTA-uri erau tot ce se poate mai sportiv, acum nu mai merge cu interior spartan, care atunci oricum era spartan ca atita stia tehnica, nu ca vroia Alfa sa fie spartan. Acuma, ori faci masini ca Subaru si Mitsu, adica prostii de plastic cu motor turbo, dar care fug si se modifica usor, ori muncesti din greu si concurezi cu M si AMG si quattro, adica faci o masina bine echilibrata din toate punctele de vedere, in afara de motor, care e overpowered. Prima varianta tradeaza spiritul Alfa, a doua varianta necesita buget imens.
OK, MiTo GTA e un inceput, nu e mai buna decit Mini Cooper S JCW la toate capitolele, insa e mai buna per total. Dar cu o floare nu se face primavara. Iar Cooper JCW se poate folosi si pentru mers la piata dupa castraveti si cartofi, si pentru alergat intre 2 semafoare, si pentru fugarit pe circuit.
Marian, logica nu e de partea ta. Ferrari 430 Scuderia este de fitze pentru simplu motiv ca e Ferrari. Nu e plin Bucurestiul de ele, desi nu sunt limitate 500 in lume, din care 48 maxim ar putea ajunge la noi, cum e cazul 8C. De ce nu e plin Bucurestiul de ele ? Simplu. Sunt scumpe si nu se preteaza la mers prin balarii, la parcat in fata blocului de garsoniere, la urcat bordurile cind trebuie parcat la Mall, cum se preteaza un AMG de exemplu, un Cayenne, etc.
Seth, te regasesti in una din categoriile de cumparatori de MiTo GTA. Vei cadea brusc din categoria aia cind nu vei mai avea bani de la tata si in caz de nevoie, alta masina pentru mers pe ici pe colo, cind nu vei mai putea tine masina in service gratuit pentru diverse mici ajustari si alte cele.
Eu unul nu am fost niciodata in categoria aceea, insa crede-ma, 156 GTA e mai practica, cel putin din poze, decit MiTo GTA, yet nu se prea poate folosi zilnic, la mers prin trafic, de facut treaba cu ea. Sau se poate, dar am de ales, ori stric masina, ori ma stric eu la cap si la nervi incercind sa ajung unde am nevoie pe ruta cea mai clean, sa parchez numai in loc drept, departe de borduri, etc.
zapper, habar nu am cui si daca se va vinde, orice se vinde, insa pentru a se vinde unuia care in mod normal alege cu mintea, nu cu inima, trebuie sa aiba niste avantaje fata de concurenta. In varianta actuala, MiTo GTA are citeva avantaje, insa in afara de citiva pusti raceri si alti citiva corporatisti frustrati pe la 30 de ani, nu se vor inghesui multi sa o cumpere, pentru ca nu e o masina pe care o poti folosi ca singura masina, iar daca exista bani de masina de fun, exista bani de masina mai scumpa. Eu cel putin asa vad lucrurile.
|