It is currently 24 Apr 2024, 09:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 08 Oct 2015, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
E o foarte frumoasa mașina, ma mir ca ai primit manual in italiana si nu in romană. Legat de trasul dreapta, a mea nu cred ca trage, adică nu am băgat de seama. Oricum fiind așa ușoară si dacă accelerezi putin mai tare pe ceva denivelare sigur o va lua in ceva direcție.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2015, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 26 Apr 2010, 11:58
Posts: 280
Car: ALFA ROMEO 155
Location: Bucuresti
Sal, am avut aceleasi probleme la un fiat punto, dupa ce am reglat unghiurile de fuga si cadere de mai multe ori la service-uri nu am rezolvat nimic, pana la urma am mers la un nene care a pus niste sfori cu plumbi pe roti si a umblat la reglaje... spre surprinderea mea a rezolvat problema :lol:

Iar la problema cu caraitul in mashalier sa rezolvat dupa ce am schimbat cablurile de la timonerie ( alea care duc de la schimbator la furca de pe cutia de viteze)

Intrebare! daca mergi pe contrasens iti trage stanga in egala masura ca atunci cand trage dreapta?


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2015, 17:43 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut. Revin cu noutati :D am fost si am pus cauciucurile de iarna , am refacut si unghiul. Iesit pe autostrada 140 perfect drept 160-180 usor dreapta. Adica masina merge perfect drept acum. Diferente intre cele 2 configurari ale unghiului nu am vazut , raman cauciucurile de vara vinovate. Dar si acolo le.am schimbat pe cele de pe fata intre ele.


Attachments:
20151008_174040.jpg
20151008_174040.jpg [ 117.05 KiB | Viewed 5860 times ]
20151008_174027.jpg
20151008_174027.jpg [ 116.71 KiB | Viewed 5860 times ]
Top
   
PostPosted: 08 Oct 2015, 17:59 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Later edit. Am fost sa schimb bujiile. A gasit ulei la bujii. Ceva idei ? Mersi.


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2015, 12:21 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Am dat mail la Autocomo. Fabuloasa suma de 500 lei pentru garnituri + 700 manopera :dribble: :dribble: :dribble:


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2015, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Pentru ce mai exact?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2015, 13:02 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Sa schimbe garnitura de la axele cu came pe unde s-ar părea ca ii baga ulei. Fa-i si un test de compresie daca tot intri in service.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2015, 13:14 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Nu mai e cazul. Am vb cu Bogdan si mi.a zis sa curat acolo si aia e. Si daca schimb tot o sa auunga ulei in timp la bujii , deci m.am linistit. Nu cred ca e cazul de test de compresie. Masina zbarnaie . Alex ti.am trimis pm dar nu stiu djn ce cauza mesajele raman o zi in outbox. Ma poti suna pe 0724 036999 cand esti prjn zona. Mersi


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2015, 03:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Mesajul ramane in outbox pana destinatarul il deschide.
La 47 uneori nu vrea sa intre in marsarier, dar se rezolva cum a zis Ege: bagat 1 si apoi imediar R, cu ambreiajul tinut abasat. Deci cred ca e treaba de cum se aliniaza rotitele inauntru. Totusi, nu caraie.

Altfel, sa o folosesti sanatos. Are culoarea potrivita :)

PS o schimbare a uleiului din cutie nu ar strica, mai ales daca nu sti cand sau daca s-a mai facut treaba asta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2015, 09:47 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Mersi frumos. Am schimbat ulei cutie , motor , filtre , bujii , distributie pompa apa si transmisie.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2015, 16:58 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut. Revin cu o mica problema. Nu functioneaza stropitoarea de luneta. M.am uitat pe unde scapa apa. Fix sub stergatorul din dreptul soferului. Problema e ca nu am vazut furtunas. Acolo. E ca si cum apa ar sari din peretele care duce spre bord. Acolo s.a facut plin de moloz. Am cautat pe forumurile externe dar n.am gasit mare branza. Daca a patit cineva la fel sau are vreo idee.. Mersi.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2015, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
inspecteaza furtunasele de la vas pana la stropitoare
alta solutie nu ai

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2015, 19:04 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Am vazut pe unde sare. Exact unde intra furtunasele in bord...sa zic asa. Ideea e ca nu stiu cum sa ajung acolo. Trebuie sa scot stergatoarele , sunt si niste conducte de AC.. Ma gandeam ca poate a mai facut cineva operatiunea asta. Mersi


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 01:59 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut. Recomandati.mi si mie o baterie pt motorul meu. Astazi a pornit masina din a 10.a incercare cred , iar apoi mi.a aparut eroare de servo in bord , iar volanul a ramas tun. Am pus.o tot pe baza bateriei moarte. Am vazut la varta ca tot ce e start and stop incepe de pe la 650 lei :blink:


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Faptul ca a pornit la a 10a incercare probabil ca a descarcat bateria. Insa faptul ca a pornit la a 10a incercare e putin probabil sa fie de la baterie... Vezi sa n-ai alte probleme pe aprindere.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 04:31 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Ea invartea...si tot invartea.. dupa care s
S.A stins bordul si intr.un final s.a aprins oar si a pornit si masina. Zic eu ca sunt simptomele de la baterie.. erau si -10grade afara . Bateria are 5 ani.. nu cred sa fie ceva de la aprindere. S.a intamplat doar acum.. am facut vreo 20 km si acum a pornit ok. Si ma gandesc ca a facut si figura cu servo.. am inteles ca in caz de baterie slaba servo face figuri


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 05:15 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Mi-ai dat putin de gandit. Cand am dat sa pornesc masina aveam becul de benzina aprins de vreo 5 km. Ma gandesc.. frig rau afara , benzina putina..pana a tras masina si a pornit am golit bacteria. Masina a mers ok vreo 4 km , iar cand am ajuns in parcare si masina a stat la relanti , bacteria fiind goala , a luat-o razna servodirectia. It makes sense? Oricum bacteria trebuie schimbata. De cand s=a racit afara start and stop e unavailable.. Iar inainte statea maxim 20-30 ssecunde In start/stop


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2016, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Salut. Eu inca nu mi-am rezolvat problema la directie. Nici nu imi mai bat capul. Am facut unghiul de fuga si tot ce s-a putut in diferite locuri si nu s-a rezolvat nimic. Am gasit topicuri pline pe forumul alfa romeo din olanda unde este aceeasi problema dezbatuta. Dupa ce iese din garantie, in decembrie o sa merg la un service specializat pe aceasta problema si o sa imi repar masina acolo. La reprezentantele la care am mers s-a constatat ca nu are nimic masina, este perfect functionala, vina este a drumului.
Felicitari pt achizitie. Mie imi place mult chiar si in ciuda problemelor ce le-am mai avut.

Te salut si cat mai multi km fara probleme.

Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2017, 17:51 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut, azi noapte la 160km /h pe autostrada , in full throttle , pom de craciun in bord , check engine aprins, masina nu mai accelera. Am crezu ca am vreo problema la turbina sau mi-a sarit distributia . Panica totala. De vreo 2 zile simteam ca masina nu prea mai trage liniar.. fluctueaza boost-ul foarte tare , urca greu , apoi scade la jumatate si ramane acolo. Mers azi dimineata , pus pe tester - eroarea P0638-11 Motorized Throttle valve- circuit short to ground.

Fabuloasele sume - 2300 lei motorasul in cauza (throttle valve) , 8200 lei turbina. (Mi-au zis ca nu e cazul sa ma apuc sa schimb pt ca necesita investigatii amanuntite)

Au iesit baietii de acolo la drum cu testerul pe ea si au zis ca presiunea din turbina nu flucteaza cum ar trebui , ci ba e jos , ba e sus si ramane acolo. Dar e in limitele 1.1 psi /1.7 psi
Acum , vroiam sa va intreb , se poate sa influenteze throttle valve oscilatia presiunii in turbina , si fluctuatia boost-ului ? Pentru ca , din cate am mai citit pe net , eroarea asta putea sa fie cauzata si de un fir electric care a facut masa , dar nu imi pot explica atunci comportamentul masinii.


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2017, 02:32 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut , am iesit azi cu masina am facut 20 ture de autostrada cred... La aproximativ 4k rpm imi scade boost la jumate , dupa care urca treptat cate putin , in special in vitezele 3 si 5. De ce acolo nu stiu . Are momente rare cand merge bine , in rest parca da sa se franeze singura. Am atasat 2 si filmuelete , am un sunet ciudat la decelerare (cred) . Mersi

https://www.youtube.com/watch?v=P6-N3cRy-gA" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=83lBTM3vnR8" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2017, 22:32 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut. Am cumparat multiecuscan.ul si am iesit cu el pe autostrada. Primul lucru testat a fost presiunea in turbina fata de presiunea ceruta. Valorile erau egale. Apoi am facut testul din poza. Pedala mereu apasata , throttle angle scade odata cu boost.ul si apoi isi revine. Mereu in a 5.a si mereu in jurul a 4000 turatii


Attachments:
pic.jpg
pic.jpg [ 128.95 KiB | Viewed 4604 times ]
andrei.xls [21.5 KiB]
Downloaded 101 times
Top
   
PostPosted: 21 Feb 2017, 18:51 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
S.a rezolvat. Am schimbat actuatoru de la wastegate si valva pierburg. Mersi de ajutor :)


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2017, 23:47 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Am luat fluturi si muste de pe autostrada , au stat in soare 3-4 zile si apoi un idiot mi-a spalat masina. Asta a iesit... :bash: :bash: :bash:


Attachments:
17951912_1041272786016927_6502461368078431149_n.jpg
17951912_1041272786016927_6502461368078431149_n.jpg [ 53.05 KiB | Viewed 4173 times ]
17968359_1041356702675202_771117414_o.jpg
17968359_1041356702675202_771117414_o.jpg [ 113.63 KiB | Viewed 4173 times ]
Top
   
PostPosted: 17 Apr 2017, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
E naspa vopseaua.. Nu cred ca la toti care iau fluturi pe autostrada li se duce dracului vopseaua de pe masina.
Cel putin in Germania, majoritatea spala la perii, fara prea multe pretentii, si nu le pusca lacul/vopseaua la toti.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2017, 00:41 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
La mine a dat-o cu spuma , a lasat maxim 1 minut dupa care a pus jetu la 5 cm de bara. Si asta a fost.O fi proasta , dar daca ala nu era un tigan prost cu doua clase , cu siguranta nu-mi sarea vopseaua


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]