It is currently 23 Apr 2024, 18:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 254 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2014, 11:37 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
Wow! C complicatie! :(


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Incearca te rog sa scrii cuvintele intregi (nu suntem pe mirc :) ).
Nu te speria ca nu-i dracul asa de negru, chiar daca suna complicat. Nu cred ca ai fi schimbat singura emblema nici daca ar fi fost mai simplu, daca lasi asta in seama cuiva care se pricepe se rezolva.
Embleme sterse survin cam la toate masinile, as indrazni sa spun chiar indiferent de marca (ma rog, mai putin cele ale caror logouri nu sunt atat de grafice). Asa ca mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa faci asta :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
likealfa Quote:
Wow! C complicatie! :(
Emblema stearsa la o Alfa este ultimul lucru pentru care mi-as face griji :D Presupunand ca esti din Bucuresti poate ar fi o idee buna sa ajungi pe la o intalnire saptamanala si o sa primesti impresii/sfaturi "la cald". Cine stie, poate o sa fie si vreun Mito prezent.

Intre timp, ceva interesant de citit:

http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_junior.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 11:51 
Offline

Joined: 25 Mar 2015, 14:04
Posts: 3
As avea nevoie de sfatul vostru.

Ma tot bate gandul sa schimb fiat-ul 500 cu un mito. Target-ul este sa gasesc unul de 1.4 155cp, dar nu mor nici la cel de 120cp. Oricum masina o va conduce sotia 90% in oras.

As vrea sa stiu daca merita sa fac pasul acesta, in conditiile in care de 500 sunt super mega multumit ca si rezistenta prin hartoapele de la noi pana acum.

Masina va merge pe drumuri scurte, dar nu din cele mai line, ca deh, in Dr Taberei e inca santier.
Ca design si interior, mi-a luat ochii, dar ma intereseaza si fiabiliatea. Am inteles de unele probleme la coloana de directie si ceva legat de putea spate (n-am inteles exact).

Ca si idee nu consider un capat de tara o turbina picata sau un furtun fisurat. Dar sunt putin sceptic cu privire la fiabilitate.
In trecut am mai cochetat cu ideea achizitionarii unei alfa 159, dar din pacate nu m-am acomodat cu eleganta ei si am ales honda.


Am nevoie sa am incredere in masina ca in momentul in care ma urc in ea sa pot merge 5000km fara sa pice nimic.

Multumesc !


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
De puntea spate nu stiu nimic, in schimb, probleme comune sa le zicem sunt intr-adevar pe la coloana de directie, pe la cutia de viteze si pe la sistemul MultiAir (pe care nici unul din motoarele pe care ai pus tu ochii nu-l are, in schimb eu ti-l recomand). De rezistat rezista cu stoicism, tine insa cont ca e foarte rigida si nu tocmai placuta la condus pe drumuri de santier :wink: In rest, diferenta de la cer la pamant intre MiTo si 500, cand am luat MiTo-ul prietenei, si noi am fost pusi in fata acestei decizii si verdictul a fost clar in favoarea MiTo-ului. Desi diferenta era de aproape 2kE, a meritat fiecare banut!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Depinde mult de rulajul si vârsta unei mașini când vorbești de probleme. Dacă iei una de 50k km nu cred ca vei avea probleme, dar când trece de 100k km deja pot apărea diverse. Eu cu a mea am avut probleme doar la cutie, ceva defect de fabricație, care dacă o masina are ceva mai mulți km atunci ori a fost rezolvată problema ori nu a apărut.
Masina e super si merita sa o cumperi, singurul dezavantaj ar fi rigiditatea mare, iar pe un drum rău te scutura destul de tare. In rest, merge bine, e silențioasă si nu consuma exagerat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 14:01 
Offline

Joined: 25 Mar 2015, 14:04
Posts: 3
Masina vreau s-o iau intre 50 si 100k.

O sa incerc sa caut una cu un istoric de service real pentru a vedea ce s-a inlocuit/remediat.
Rabdare am destula sa caut, deh honda am cumparat-o dupa un an de cautari si zeci de masini vazute.

Daca rigiditatea e marea problema nu e deloc grava, si eu si sotia suntem invatati, avem 5 ani de suspensia sport, 500-ele nu e cea mai lina masina, iar accord-ul e si el destul de teapan pentru clasa lui.

Pana acum marea problema ar fi coloana de directie. Cat de costisitoare e problema si daca stiti frecventa de aparitie.

Si as mai vrea sa stiu, daca din cauza rigiditatii nu apar probleme dese la articulatii.


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
50K si articulatii originale :wink:
Problema la coloana de directie nu are o frecventa anume, depinde cat de norocos/ghinionist esti.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Eu am 46k si articulații originale, oricum si garanția pe ele e 40k km in România. Nimic la MiTo nu este ridicol de scump, poate fi doar scump.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 17:07 
Offline

Joined: 25 Mar 2015, 14:04
Posts: 3
Dar ce anume pica exact la coloana de directie?
Intreb pt ca mi se pare ciudata problema.
E problema mecanica sau e vreun senzor.

Am o mica problema cu documentatia despre masina, aceasi problema ce o am si la 500 si anume. Cele mai complete site-uri sunt in italiana :((


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2015, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Nu trebuie sa te gândești ca pică ceva. Pana acum aici pe forum eu nu știu pe nimeni sa fi spus ca i-a picat coloana de direcție. Deci nu dracu așa negru.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 23 May 2015, 21:00 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
Dragilor, luni o sa ma duc la reprezentanta Alfa pentru un rest cu un Mito din 2011 cu 120k KM.

Echiparea este distinctive, 1,6 diesel jtdm.

Any last words, advices, inainte de achizitionare ? Raman recunoscator.

Multumesc.


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 04:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Dat fiind termenul atat de scurt se pare ca cei mai cunoscatori in ale Mitoului nu au apucat sa reactioneze.
Asa ca in primul rand urmareste tot ce ai urmari la o masina sh.
Daca nu ma insel au cam fost ceva probleme pe la caseta de directie. Daca masina e de la reprezentanta vezi daca nu cumva are intrari pe garantie unde sa se fi rezolvat problema. Au mai fost ceva probleme pe la un tip de cutie la care se uzau prematur niste rulmenti datorita faptului ca nu ajungea uleiul la ei. Din pacate, nu stiu daca respectiva cutie a echipat si motorizarea aceasta. Insa vezi sa mearga usor si sa nu scoata zgomote pe care nu te-ai astepta sa le scoata.

Spor la cumparaturi :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 10:05 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
Am luat-o ieri la o talpa si am ramas placut impresionat.
http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-mito-ID2Pke3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Asta ar cam fi masina. Distributia schimbata de 3000 km, de la continental. Am bagat-o si prin gropi, nu bate nu troncane, in schimb mi se pare rigida ceea dpmdv este un lucru bun, fiindca intentionez sa o folosesc si oras si prin tara.

In concluzie, masina pare full si este foarte bine ingrijita dar am zis sa intreb sa stiu la ce "neplaceri" ma pot astepta.


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sa o folosesti sanatos! Cel putin in poze arata bine. De trancanit nu prea are ce sa trancane, are o arhitectura a suapensiei destul de simpla. Iar de rigida, da umbla vorba prin targ ca e mai rigida decat concurenta.
Uitandu-ma la anunt, sper ca nu ai luat de buna aia cu scaunele Recaro :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 20:38 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
yux_mm Quote:
Sa o folosesti sanatos!
Uitandu-ma la anunt, sper ca nu ai luat de buna aia cu scaunele Recaro :lol:
Maine sa vedem ce zice la diagnoza la un service-ul autorizat. Daca totul e ok, ramane la mine!

Legat de scaune.. acum am citit si eu descrierea anuntului :D :D :D


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
km sigur nu sunt reali, distributie iar nu o cred. insa faza cu carligul si anuntul de samsar imi pune semne de intrebare.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 00:25 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
tzzivii Quote:
km sigur nu sunt reali, distributie iar nu o cred. insa faza cu carligul si anuntul de samsar imi pune semne de intrebare.
Sper sa nu imi pierd timpul si banii degeaba pe la service. Spun asta in sensul in care chiar sper sa fie ok masina. Dar bineinteles, orice este posibil.


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Rivi are dreptate, verifica uzura carligului. Iti poate da o idee cat de hamalita a fost masina

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 08:57 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
http://s23.postimg.org/koezcsou3/carlig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Noroc ca i-am facut o poza. Intradevar, m-am uitat la carlig dar nu arata rau.
Acum sa vedem ce si cum.


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 12:30 
Offline

Joined: 12 Feb 2014, 14:08
Posts: 6
Car: Alfa Romeo
3 jante ovale. semering. rulment roata spate.

Acestea au fost defectele gasite la masina. Am spus pas.


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 13:33 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Grave probleme...
Daca mai ai rabdare la 6-7000 EUR o sa gaesti o Alfa ca noua! :D

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 16:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Adevarul e ca masinile bune costa. Si la fel de adevarat este ca o masina SH, oricat de ingrijita ar fi fost, nu poate fi impecabila. Asa ca fie mai creste putin bugetul, fie mai coboara putin asteptarile. :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 May 2015, 21:57 
Offline

Joined: 16 Nov 2014, 13:42
Posts: 34
Car: Alfa Mito 1.4 105
Location: Timisoara
Nu mi se par atat de grave defectele. Si eu am schimbat un rulment la roata din spate - stanga. Daca achizitionezi o masina sh cu 7000 euro, doar nu te astepti sa fie ca atunci cand a fost noua si a costat 22000.


Top
   
PostPosted: 30 May 2015, 00:08 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Ba da, foarte multi asta asteapta! :)

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 254 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]