Salut prietenesc
,
De unde sa incep...
Pai am fost la service in Cluj, cu MiTo si mi-au rezolvat avertizarea la motor si la airbag DAR...
...s-a constatat ca s-a umblat la modulul electric(cel intre pasager si sofer ) si la o cuplare la airbag-ul lateral dreapta.(a fost pusa o clema "falsa"(adica era taiat firul) iar clema normala era intoarsa( nu a fost cuplata) si modulul era setat ca sa zica ca totul e ok.Dar in caz de impact nu s-ar fi declansat airbag-ul lateral
.Si daca s-ar fi cuplat clema (normala) de suport ,mecanicul mi-a spus ca ar fi riscul ca sa sara airbag-ul la un soc in mers
.Baiat de treba mecanicul mi-a spus ca exista 2 solutii :
1)montam totul inapoi ca inainte (fara avertizare in bord)
2)schimbam modului electric, senzorul la centura si declansatorul la airbag-ul lateral (WTF!!) (lucrarea nefiind in garantie datorita faptului ca s-a umblat neautorizat la cleme) costul doar al modulului 1000 Euro (masina m-a costat 10.000 by the way).
Apropo ca sa gaseasca problema mi-a demontat jumatate din interior si era pus in portbagaj
.Va dati seama cand am vazut eram un pic mai palid
In concluzie toata scofala a fost 427 de lei.Baietii de la service s-au comportat super.
Masina merge ok acuma fara erori si alte chestii.Si am reusit sa scot 5,6 l/100km la un drum Dej-Cluj.
(mod batranicesc 70-90)