It is currently 28 Apr 2024, 15:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 23 Jan 2015, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Eu iti zic doar sa te uiti la cate F150 de peste $60k a vandut Ford de cand au lansat generatia noua si pana in ce luna este vanduta productia de Mustang, dupa care sa te gandesti cat dureaza dezvoltarea unui model, si de cati ani distruge Marchionne tot pe ce pune mana.

Am vrut sa-ti dau exemple si din europa, dar sunt asa de multe incat nu stiu pe care sa-l aleg.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
F-150 se vinde bine de 50 de ani incoace. Ar fi fost culmea culmilor sa nu aibe succes tocmai acum cand s-au hotarat si ei sa renunte la suspensiile pe arcuri cu foi sau ce mama naibii de tehnologie de varf mai foloseau. Si apoi, orice argument mi-ai da eu ti-as spune ca Ford sau alti constructori europeni nu erau in deep shit la vremea cand Marchionne a preluat Fiatul.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 01:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Vad ca te incapatanezi sa nu intelegi, eu iti spun ca un profit sanatos nu-l faci din taieri (sau din distrugerea traditiei), il faci din dezvoltare. De cand a cazut "pleasca" asta pe Fiat? Daca nu-ti aduci aminte iti spun eu ca peste trei luni se fac 10 ani.

N-a pus nimeni la indoiala ca F150-urile s-au vandut in draci, dar am zis F150-uri care costa peste $60k. Inca o data... $60k pentru un pick-up, V6 Ecoboost, care are in plus fata de varianta de $20k doua vaci moarte la interior, "moonroof", LED-uri si vopsea "perlata". Dar e bine ca are Marchionne crestere 7% din cele 10 masini pe care le vinde anual, printre care si Viper-ul vandut in pierdere.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 01:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Are si toshy dreptate, ce ne facem daca Sergiu o ia razna si o sa transforme FCA in al doilea VAG ? O sa-si piarda toata identitatea, in lupta pentru suprematie cu Toyota. Nu stiu daca vrem asta, avem si noi mandria noastra, vorba aia...

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Pai si ce face Marchionne cu largirea gamei 500? Exact asta, vrea sa dea Fiatului alta imagine decat aceea de producator generalist. Pentru ca asa cum spui si tu, salvarea este adusa de modelele premium, nu de vanzarea a cat mai multor modele in echiparea de baza. Doar ca la Alfa nu vor fi doar doua vaci moarte in interior si un touch screen care s-o diferentiezee de restul, ci o platforma si motoare dedicate! Dupa 10 ani. Sau dupa 29 ar spune altii, dar tot mai bine mai tarziu decat niciodata.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 02:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Ca sa ramanem la ierbivore, cu Fiat 500 e beating a dead horse. Masina/design-ul este deja imbatranit pentru viteza cu care merg lucrurile in anii astia, si stii si tu cum e treaba cu lucrurile fashionable - cand se dechide un club nou, toata lumea se duce acolo, pana se deschide altul mai nou - ceilalti producatori nu stau deloc cu mana in san. Acum cateva saptamani VW (aia anosti) au anuntat ca reduc durata de viata a modelelor la 5 ani, Fiat la cat vrea s-o duca? A mers asta la Peugeot 206 acum 20 de ani pentru ca, pe vremea aia, lumea nu primea news digest-uri pe telefon cand se trezeau de dimineata.

Platforma dedicata pentru Alfa nu o sa se intample, e doar un vis umed de-al tau. O sa fie o urmatoarea modificare in linia W220/W211 > Charger/300C/Challenger > Ghibli/QP. Asta nu este deloc un lucru rau, pentru ca inseamna economii serioase la partea de R&D, dar cu toate astea, Ghibli si QP tot sunt cu o generatie in urma nemtilor, bine ca-i salveaza Uconnect-ul. Un geniu Marchionne asta, asa-i?


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 05:17 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
toshy Quote:
Vad ca te incapatanezi sa nu intelegi, eu iti spun ca un profit sanatos nu-l faci din taieri (sau din distrugerea traditiei), il faci din dezvoltare. De cand a cazut "pleasca" asta pe Fiat? Daca nu-ti aduci aminte iti spun eu ca peste trei luni se fac 10 ani.
Seriously? Cate cursuri ai sarit la noua scoala economica? :)
Poate am fost contemporani cand ti se predau lucrurile astea, insa inseamna ca te aproprii de varsta de 40 ca si mine dar n-ai inteles mare lucru din ultimii 10 ani. Fair play, e greu de inteles, insa nu pe forumuri auto poti discuta de traditii&co intr-o epoca tulbure si tampita.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca Toshy vrea sa spuna ca era asta a taierilor macaronarului dureaza de ceva vreme si nu pare sa se mai termine.
Nu sunt un expert in economie dar bunul simt imi spune ca reducerea de costuri este o solutie pe termen scurt, dupa care, cu banii economisiti treci la investitii. Sa aruncam o geana pe topicul Giuliei sa vedem de cate ori a fost amanata. Cred ca o data la 6 luni de vreo 4 ani incoace.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Poate ca a fost amanata pe buna dreptate, poate ca nu au fost indeplinite conditiile necesare pentru a o putea face cum trebuie si ei stiau prea bine asta? In lumina ultimelor informatii nu consideri ca e mai bine ca nu au mai lansat o o masina cu tractiune fata pe platfiema c-wide asa cum se vehicula la un moment dat ci au ales sa "rupa pisica" si sa faca o masina care sa poate rivaliza pe toate planurile cu cele mai bune din clasa ei?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
marius Quote:
poate ca nu au fost indeplinite conditiile necesare pentru a o putea face cum trebuie si ei stiau prea bine asta?
Hai pe bune? Deja incep sa ma enervez, sa am acelasi gen de nervi pe care l-am avut la alegeri, cu toti "trezitii astia din adormire". Le-au deschis brusc unii la lucrurile rele pe care le face cineva, si asta a echivalat cu iertarea instanta a pacatele celorlalti.
Cine e de vina ca nu au fost indeplinite "conditiile necesare"? Nu vorbim de o firma care face servetele de sters la nas (ca sa ii raspund si lui dand cu cazurile in care se aplica principiul taierilor), vorbim despre o ditamai compania cu un knowhow imens, un fond de sute de ingineri/proiectanti si legaturi stranse cu cele mai bune si mai tari firme de inginerie si proiectare. Sunt sigur ca "un geniu" nu are cum sa fie vinovat de asta, asa-i?

Oare ce ar da Hyundai sa aiba in portofoliu nume cu traditie de peste o suta de ani, cu o mostenire incredibila, cum sunt Dodge, Alfa, sau chiar "generalistul" Fiat?

Marius, eu chiar ii apreciez pe cei ca tine, cei care crede din suflet in ceva, dar cand trec o anumita linie si devin fanatici...


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2015, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Tu ai dreptate cu ceea ce spui, dar asta nu face decat sa intareasca ce am afirmat eu mai devreme. Marchionne e un geniu, uite ca a trebuit sa vina el la conducere ca sa scuture "famiglia" si sa mobilizeze armata de ingineri si knowhow-ul de care grupul dispune.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2015, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
toshy Quote:
marius Quote:
poate ca nu au fost indeplinite conditiile necesare pentru a o putea face cum trebuie si ei stiau prea bine asta?
Oare ce ar da Hyundai sa aiba in portofoliu nume cu traditie de peste o suta de ani, cu o mostenire incredibila, cum sunt Dodge, Alfa, sau chiar "generalistul" Fiat?
Toshy, Hyundai au deja what it takes sa faci o masina buna, adica bani, uzine unde nu exista workers councils, linii de productie noi si ajutor masiv din partea guvernului sud-coreean. E ca si cum ai compara serviciile si preturile la Etihad/Emirates cu Luftansa sau BA.
Revening in curtea Fiat, Marchionne nu putea veni din prima zi si sa arunce o gramada de bani in R&D (bani pe care oricum nu-i avea) - a facut ce face orice manager in ziua de azi: iti pui ordine in ograda si reduci tot ce nu merge. Chiar daca trebuie sa iei decizii dureroase, apreciez ca fanii marcii au resimtit renuntarea la Lancia dar asa cum spunea si Marius, era ceva care s-ar fi intamplat oricum datorita vanzarilor proaste.
Ai desigur un punct la asta cu cut the costs si agreez ca un manager care aduce profit doar prin taierea costurilor e un manager prost care e on borrowed time - la un moment dat nu o sa mai ai ce sa reduci. Insa Marchionne a trecut la faza a doua, adica R&D - sincer nu vad ce putea face mai bine decat ce a facut pana acum. Numai traditie nu ajunge in ziua de azi, vezi si Saab-ul ca exemplu de management idiot (mind you, ultimele lor masini erau mult mai bune decat o mare parte a concurentei).
Acum nu stiu ce e in curtea Chrysler, dar o duc mai bine decat atunci cand erau falimentari.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2015, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Quote:
Ralph Gilles, Fiat Chrysler’s longtime head of design, has been appointed as head of design for the automaker’s global parent company, Fiat Chrysler Automobiles, the company said today.
Gilles, 45, was also named to the parent company’s Group Executive Council, its highest decision-making body. Gilles succeeds Lorenzo Ramaciotti, who is retiring, as the global head of design.
Gilles is a graduate of the College for Creative Studies in Detroit and former head of the Dodge and SRT brands as well as motorsports.
Image

Ramacciotti la cei 68 de ani impliniti iese la pensie, dar ramane colaborator al grupului FCA cu titlul de consilier special. El va fi inlocuit la sefia departamentului de design al concernului de tanarul designer de origine haitiana cu dubla cetatenie american/canadiana in varsta de 45 de ani, responsabil pana acum de SRT si Viper. Tot el este si autorul primei generatii Chrysler 300C. Mare pasionat de masini, curse si in special Formula 1, s-ar putea sa dovedeasca gusturi foarte europene in ciudata faptului ca este american. Un suflu nou, e clar o miscare gandita pentru termen lung!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2015, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
O stire care a facut ceva valuri peste Ocean. Si pe buna dreptate. Americanii vor primi si ei din partea lui Marchionne acelasi tratament pe care l-au primit marcile italiene de la inceputul crizei: taiera investitiilor si continuarea productiei modelelor actuale fara imbunatatiri. Sa fie un semn de chibzuiala si economie indreptatita in vederea unei viitoare fuziuni, sau sau fie un semn ca grupul pur si simplu nu dispune de resursele necesare pentru a-si dezvolta toate marcile avute sub umbrela? On a bright side, in articol se spune ca investitiile in ceea ce priveste Alfa Romeo vor fi marite si accelerate...
articol autonews

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Anumite proiecte sunt amanate, in timp ce altele sunt devansate, lucrurile astea se intampla tot timpul.

Sa fie asta un semn ca brand-urile Jeep si Dodge au vanzari mult peste ce se anticipase si poate ar trebui ridicat putin piciorul de pe acceleratie ? Atata timp cat inca exista interes pentru un model, nu vad de ce te-ai grabi sa schimbi ceva.

Cand modelul ala nici macar nu exista (in cazul Alfa, o gama intreaga de modele), atunci da, sigur ca privesti lucrul asta ca fiind unul prioritar. Mi se pare aiurea ca inca se mai trezesc unii sa-i conteste geniul lui Marchionne. Bun, daca esti fan Lancia s-ar putea sa nu-ti fie tocmai simpatic individul, dar daca te uiti la imaginea de ansamblu, omul e ZEN (Fortune & Forbes approve), e suficient sa te gandesti in ce hal era FIAT cand a ajuns el la conducere si cam ce realizari a avut Daimler-ul cu cei de la Chrysler.

Daca as fi in locul lui Sergiu acum, l-as aborda pe Piech si l-as convinge sa-mi vanda mie actiunile lui de la VAG (omul e otravit fiindca l-a impins Winterkorn pe scari) apoi l-as trimite pe Lapo la toate sedintele lor de Board.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Asta cu Lapo e tare. :)
Adevarul este ca schimbari de strategie au loc tot timpul, si mai trebuie spus ca FCA este unul din putinele grupuri (singurul?) care prezinta planuri industriale cincinale cu noile modele prevazute. Cum ceilalti nu o prea fac, nici nu se poate carcoti pe seama schimbarii intentiilor declarate...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
marius Quote:
mai trebuie spus ca FCA este unul din putinele grupuri (singurul?) care prezinta planuri industriale cincinale cu noile modele prevazute. Cum ceilalti nu o prea fac, nici nu se poate carcoti pe seama schimbarii intentiilor declarate...
e diversiune. A vazut cineva vreun plan din asta 100% dus pana la capat ? Niciodata... :evilook: :uhuh:

In alta ordine de idei, m-am amuzat un pic articolul asta. Oare l-a cautat nea Marchionne acasa, pe fix, sa ii propuna un ménage à trois !? :naughty:

Sergio Marchionne, head of Fiat Chrysler Automobiles, stirred up the auto industry recently by campaigning for more consolidation to help sustain the heavy investments needed to meet demands for cleaner, safer vehicles.
Ghosn: "Renault-Nissan does not need partners but others might".

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
goldfinger Quote:
A vazut cineva vreun plan din asta 100% dus pana la capat ?
Nu stiu daca in mileniul asta mai poti face planuri pe 5 ani. Sa reformulez: poti, dar situatia se schimba mult mai repede acum decat in trecut, daca tii mortis sa urmezi planul si nu te adaptezi contextului, o cam iei in barba.
Poate doar nu imi place de Sergiu, dar eu nu sunt impresionat de "reusitele" lui de pana acum...

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2015, 10:16 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Inca un neo-retro de la FIAT:
124 Spider 2016, deja in teste!
kind of MX5 cu 1.4MultiAir

http://www.autoexpress.co.uk/fiat/90395 ... -spy-shots

Plus ceva vorbe de-ale lui Sergiulica, cum ca vrea sa pastreze MiTo pentru tinerii care nu-si permit modele mai mari, Alfa isi va face propriul Spider etc

Toate bune, se-anunta superba, cu "n" variante, dar sergiulica CHIAR are nevoie de cineva care sa stie sa deseneze farurile. M-a obosit cu ovalurile lui.


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Marchionne dixit, printre alte "truisme", la ultima intalnire cu actionarii americani:
Quote:
The company hasn’t changed its capital expenditure plans for the reintroduction of Alfa Romeo globally, but said FCA is looking at sharing the platform that it has developed for the Alfa Giulia “with other rear-wheel drive” brands.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 08:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
marius Quote:
Marchionne dixit, printre alte "truisme", la ultima intalnire cu actionarii americani:
Quote:
The company hasn’t changed its capital expenditure plans for the reintroduction of Alfa Romeo globally, but said FCA is looking at sharing the platform that it has developed for the Alfa Giulia “with other rear-wheel drive” brands.
Dar cu ultima amenda, consistenta, primita de FCA, fondurile s-au mai subtiat un pic. Nici n-am prea inteles de ce au luat-o.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
lucianm Quote:
Dar cu ultima amenda, consistenta, primita de FCA, fondurile s-au mai subtiat un pic. Nici n-am prea inteles de ce au luat-o.
Hm... nu stiam. https://www.google.de/search?q=fca+fine ... sler+fined" onclick="window.open(this.href);return false;
Eu zic sa ii arda, ca se cam fac ca ploua unii cand vine vorba sa repare ce au facut prost.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Quote:
The Jeep Grand Cherokee and Liberty sport-utility vehicles covered under the recall have model years ranging from 1993 to 2007.
Ce porcarie, sa plateasca italienii (Fiat) pentru incompetenta nemtilor (Daimler) ! :thumbdown:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2016, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ceva probleme in State pentru unele din cele mai bine vandute masini ale grupului. Culmea, din cauza unui subansamblu nemtesc: schimbator de viteze "inselator".
Nu am condus niciuna din masinile astea dar asa la prima citire pare cazul clasic in care tehnologia cat ar fi ea de buna si de avansata tot nu poate tine locul factorului uman.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Aceeasi logica de functionare exista si la Mercedes, Audi sau BMW.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]