It is currently 27 Apr 2024, 17:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jun 2012, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ibiza, no offence, dar ma astept la astfel de afirmatii de la cei ce detin un V6, nu un diesel de 100ish cai.. Nu cred ca te-a deranjat pe tine vreodata faptul ca masina ta are tractiune fata si nici nu te-a impiedicat asta sa cumperi un model nou de la Alfa. Stiu, cu totii ne dorim masini de min 300cp cu tractiune spate, care sa coste 10k si 2 tickete rabla si sa consume 5l/100, din pacate nu se poate! Macar de-ar fi asta singura problema a Alfei, lipsa tractiunii spate.. daca faci o analiza sumara a pietei, exceptand supercarurile pe care oricum nu ni le permitem, BMW si Mercedes sunt cam singurele alternative cu tractiune spate, restul supravietuiesc lejer chiar si in randul masinilor sportive cu tractiune fata sau integrala.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 17:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu toti, eu vreau tractiune integrala, nu spate :D


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Ege, ma scuzi ca am indraznit sa imi exprim parerea de la inaltimea celor 100 si ceva de umili ponei. Pentru ca e tractiunea fata asa buna (si prin "buna" vreau sa spun "mediocra") ti-ai pus tu Q2, nu?
Anyway, sa vizionam un film mai vechi (si foarte partinitor cu siguranta) de pe Fifth Gear: FIFTH GEAR FWD vs RWD vs AWD audi bmw alfa.
Poate sunt masini cu 300CP alea si nu au legatura cu realitatea noastra... sau ne bagam capul in nisip si ne facem ca nu am vazut nimic.

Da, am Alfa cu tractiune fata, tin la masina asta, dar nu e perfecta.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2012, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Dar de asta ce zici? Alfa Romeo 159 - better car than BMW 3
Cat despre Q2, ti-ai raspuns singur la intrebare, exista solutii de a imbunatati mult performantele chiar si pe masinile cu tractiune fata :wink:
Nu ma intelege gresit, nu privesc cu dispret masinile de 100 de ponei, nu uita ca masina ce mi-a deschis apetitul pentru Alfe a avut motor de 1.6 :wink: Doar ca nu se justifica tractiune spate pe un diesel de 100-150cp..
Stiu ca iti iubesti masina, stiu ca nu e perfecta, dar nu lipsa tractiunii spate este punctul eu slab :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Stiu acel film. Totusi cred ca este o diferenta intre a face testul elanului si a conduce sportiv. Caracterul subvirator al tractiunii fata apare cand accelerezi in curba.
In ce priveste Q2, punctul me de vedere este ca daca e nevoie sa montezi asa ceva, atunci sigur nu ai suficienta tractiune fara el.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Sunt convins ca o sa ne putem contrazice urmatoarele 2 pagini pe tema asta, dar am impresia ca deja uiti de unde a pornit discutia. Nu discutam acum despre care-i mai cu mot, tractiune fata vs. spate vs. integrala, ziceam doar ca sunt solutii pentru un comportament sportiv si cu tractiune fata (vezi un LSD), nu mai spun de integrala.. Alfa insa duce mai degraba lipsa de motoare si caroserii :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Bine Ege, let's agree to disagree.
Inca astept parerea lui firestarter. Mito > 500?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Din ce punct de vedere? conduita, motoare, confort, spatiu interior, portbagaj? Nici nu prea inteleg cum de-ti trece prin cap asemenea comparatie.. :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Cum spune Ege, Alfa are o carenta severa de caroserii, iar alea care sunt se zbat in cele mai de jos clase, asta e problema numarul unu, asa ca discutiile astea despre tractiune vs. propulsie sunt absolut hilare, in momentul asta. Cred ca suntem de acord ca atat Giulietta cat si MiTo isi pot controla linistite hergheliile cu puntea fata. Cand si daca, peste multi, multi ani, Alfa va reusi sa mai scoata vreun model demn sa-i poarte sigla, unul perfect, care sa-i lase pe toti muti de uimire si sa-i faca pe nemti sa-si planga in pumni de ciuda ca nu l-au angajat ei pe Marchionne, n-am nicio indoiala ca el va fi cu tractiune spate !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 01:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
LSD este foarte folositor si la masinile cu RWD. Faptul ca acum exista masini gen 335d fara asa ceva nu e decit o dovada a faptului ca, contabilii si economistii au o influenta prea mare in cadru companiilor.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Valak Quote:
Cand si daca, peste multi, multi ani, Alfa va reusi sa mai scoata vreun model demn sa-i poarte sigla, unul perfect, care sa-i lase pe toti muti de uimire si sa-i faca pe nemti sa-si planga in pumni de ciuda ca nu l-au angajat ei pe Marchionne, n-am nicio indoiala ca el va fi cu tractiune spate !
Eu m-as multumi cu unul imperfect dar care sa puncteze la celelalte categorii :D.
Evident ca sunt partinitor si subiectiv dar daca s-ar pune din nou in productie 75-ul maine as fi primul care m-as inscrie pe lista pentru 1,2 exemplare. Asa cu toate imperfectiunile, designul invechit, electronica precara, cardanul care vrea reparatii la 2-3 ani...

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
ALXege Quote:
Din ce punct de vedere? conduita, motoare, confort, spatiu interior, portbagaj? Nici nu prea inteleg cum de-ti trece prin cap asemenea comparatie.. :roll:
uite asa:
firestarter Quote:
In cazul Alfa, nu imi fac totusi probleme ca isi va pierde caracterul prin impartirea platformelor. Sunt deja 26 de ani de cand Alfa este sub FIAT, timp in care, odata cu iesirea din productie a 33-ului si a motoarelor Busso a disparut orice legatura cu trecutul. Cu toate astea, putini dintre noi cunosc acele Alfa originale si totusi deosebim clar comportamentul unui 147 fata de un Stilo. Cred ca masura in care Alfele viitorului vor fi diferite de restul marcilor din grup va fi in continuare suficienta cat sa aiba in continuare un caracter diferit.
daca 147 putea fi comparat cu Stilo, cred ca putem face o comparatie intre Mito si 500.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Asta pentru ca ai tu un pitic legat de arhitectura puntii spate la MiTo.. nu inteleg cum poti sa sustii asa ceva daca le-ai condus pe ambele si esti obiectiv.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu stiu de ce o ardeti cu atata veselie comparand Mito cu 500 si insistand ca ar avea ceva de-a face unul cu altul. Le-ati condus pe amandoua ? Ati stat macar pe indelete in fiecare dintre ele sa le bibiliti butonasele, sa vedeti cat de mult te "apasa" montantul A si cat de mult trebuie sa te intorci intr-alta pentru a lua ceva de pe bancheta din spate ?
500 face parte din clasa mini (A) si este construit pe platforma Fiat Mini, aceeasi care a dat nastere si lui Panda, Ypsilon.
Mito face parte din clasa mica (B) si este construit pe platforma GM Fiat Small, aceeasi pe care au fost construite Grande Punto sau Opel Corsa.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2012, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
marius Quote:
Nu stiu de ce o ardeti cu atata veselie comparand Mito cu 500 si insistand ca ar avea ceva de-a face unul cu altul. Le-ati condus pe amandoua ? Ati stat macar pe indelete in fiecare dintre ele sa le bibiliti butonasele, sa vedeti cat de mult te "apasa" montantul A si cat de mult trebuie sa te intorci intr-alta pentru a lua ceva de pe bancheta din spate ?
500 face parte din clasa mini (A) si este construit pe platforma Fiat Mini, aceeasi care a dat nastere si lui Panda, Ypsilon.
Mito face parte din clasa mica (B) si este construit pe platforma GM Fiat Small, aceeasi pe care au fost construite Grande Punto sau Opel Corsa.
:peace:

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2012, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Continua excelenta campanie de markenting Chrysler cu un parteneriat inedit : Imported from Gotham.
Trebuie sa fie tare Batman conducand un 300C !

In alta ordine de idei, cat de mult conteaza pentru Marchionne Chrysler si cat de putin Fiat :
Quote:
Fiat to boost Chrysler stake to nearly 62%, Marchionne says

From staff and wire reports

Fiat S.p.A. plans to pay less than 200 million euros ($253 million) to increase its stake in Chrysler by 3.3 percentage points to 61.8 percent, Fiat CEO Sergio Marchionne said.
Fiat has an option to buy a 3.3 percent stake in Chrysler from a retiree health care trust affiliated with the UAW beginning in July.
Marchionne, who is also CEO of Chrysler, said last month there was a "better than 50 percent chance" that Fiat would hike its stake in Chrysler.
Fiat has sent a letter to the trust to exercise its option, Marchionne said today in an interview outside a Madrid hotel.
Fiat is not currently in talks with the VEBA to buy its remaining holding in the U.S. automaker, Marchionne added.
Fiat acquired management control and a 20 percent stake in Chrysler three years ago as part of the automaker's government-funded bankruptcy.
The Italian automaker has since raised its stake in Chrysler to 58.5 percent.
The VEBA, which is not managed by the union, owns the rest of Chrysler. The VEBA's stake in the U.S. automaker is managed by an independent fiduciary.
Fiat can buy a maximum of 3.3 percent of Chrysler from the trust every six months. The option expires in 2016.
The trust "is not a natural shareholder" and will want to sell its stake, Marchionne said last month. "I'm happy to help them with that."
Marchionne plans to eventually merge Fiat and Chrysler in a bid to increase sales to more than 100 billion euros by 2014 and reduce the Italian manufacturer's reliance on Europe.
But he said today there won't be "any spectacular news" on a full acquisition of Chrysler in the second half of 2012.
Fiat said today it was slashing investments in Europe by 500 million euros ($632 million) on expectations that the region's auto market won't rebound in the second half.
Fiat is forecasting net profit of 1.2 billion euros ($1.50 billion) to 1.5 billion euros for the full year, and a trading profit of between 3.8 billion euros and 4.5 billion euros.
Marchionne confirmed those targets last month despite a stagnant Italian economy and the uncertain outlook in Europe. U.S. growth has bolstered Fiat's bottom line, offsetting weakness in Europe and in Italy
Sursa.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2012, 20:43 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
O opinie a unui chinez:

Many analysts thought FIAT CEO Sergio Marchionne must be a crazy guy. If not, why would he ignore the financial problems facing his own company and open a new battlefront? In fact, Marchionne is a lot smarter than we thought. He delayed the product plans of FIAT and redirected resources to the America, where the market is set to rebound and, unlike Europe, is free from overcapacity problem....


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2012, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
unii nu sunt asa siguri ca SUA isi revine economic...sa vedem :twisted:

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 15:31 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Pana una alta, rezultate record in SUA:
Crestere cu 14% a inmatricularilor fata de 2011, cu 148.472 unitati vandute.
Cea mai buna luna august din ultimii cinci ani si a 29-a luna consecutiva de crestere.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2012, 17:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ma gandesc ca aici e totusi cel mai indicat sa postez:

Cica Fiat vrea (iar..) sa preia Opel, de data asta pe gratis se pare :)
Mai multe detalii aici
Grupul Fiat nu poate avea grija de Alfa si de-abia daca isi vede de Fiat ca marca, si acum vor sa mai ia si pe altii sub aripa :moron:
Sa insemne asta ca se pregatesc sa vanda Alfa? :?


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2012, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
... :roll:


Attachments:
multi.JPG
multi.JPG [ 24.35 KiB | Viewed 3979 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Top
   
PostPosted: 09 Dec 2012, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Din ciclul "tara arde si babele se piaptana" un articol aparut in Top Gear :

America are ceva istorie în sensul ăsta: au existat niște panouri în care BMW spunea suficient de voalat cât să înțeleagă oricine ce crede despre Audi, iar Audi răspundea pe panoul de vizavi, abia abținându-se să nu facă referire la mama lui BMW. Iar pe urmă venea Subaru și se băga precum musca-n lapte. Sau Karthikeyan în Formula 1.

FIAT și Nissan au sesizat timpul irosit prin folosirea acestei metode, așa că au trecut la atacuri verbale directe. Primul a fost Olivier François, recent încoronatul Brand Genius (în cadrul premiilor Adweek) și Brand manager la FIAT, care a făcut o declarație foarte obraznică despre mașinile electrice (și nu tocmai genială, dacă te uiți la Renault ZOE, spre exemplu) spunând: „În definitiv, urâțenia nu e cea mai gravă formă de poluare?”

Trecând peste inexactitatea afirmației lui (ar trebui să stea lângă cineva extrem de urât ca să rămână fără aer în aceeași măsură în care ar face-o respirând lângă eșapamentul unei Rabe), omul nu a făcut decât să-și exprime un punct de vedere. Nissan, care în ultima vreme pare chitit să ne zgârie retina cu fiecare model sau concept nou, firește că s-a simțit cu musca pe căciulă (sau cu Karthikeyan în echipa de Formula 1) și s-a simțit dator să răspundă.

Vocea aleasă a fost cea a lui Simon Sproule, directorul de marketing de la Nissan, care nu a găsit o replică mai bună decât „or fi ale noastre proaste, dar și ale lor au fost cândva”, așa că a spus: „hai să fim sinceri, și FIAT a avut parte de controverse în ceea ce privește designul”. Dar și-a dat seama că e puțin prea moale, așa că a continuat: „mulți oameni ar descrie produsele lor drept poluare vizuală”.

În interviul pentru Automotive News, Sproule deviază un pic de la conflictul cu FIAT și ne arată cât de puțin a înțeles cu adevărat fenomenul segmentului electric - după ce explică cum Leaf are o siluetă de hatch, cinci locuri și practicitatea unui Golf, încheie spunând: „într-un segment unde eficiența primează, nu lucrurile astea contează cel mai tare?”

Impresia noastră este că a trecut vremea când pozai în martir conducând un Prius urât, iar acum oamenii vor să fie văzuți în mașini electrice atrăgătoare. Ca dovadă, până și Priusul arată bine. Așa că Nissan ar face bine să nu mai caute scuze, ci un designer întreg la cap. Și o umbrelă, pentru că războiul probabil că nu se va opri aici.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 01 Jan 2014, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Anul 2014 incepe bine: Fiat anunta acordul cu Veba pentru preluarea actiunilor Chrysler.
Cum era de asteptam pentru cei care au urmarit disputa, pretul final este pe undeva la mijloc, mai aproape de oferta initiala a lui Marchionne decat de pretentiile actionarilor americani. Din nou, jos palaria Sergiu, se pare ca strategia de a economisi lichiditatile chiar si in devafoarea lansarii de noi modele a meritat, completarea fuziunii facandu-se fara o marire de capital din partea Fiat. Orisicum, trebuie sa fie tare bine zilele astea sa fii actionar Veba/angajat Chrysler!

Iar acordul asta mai inseamna ceva: ca in sfarsit se vor putea concentra pe lansarea de noi modele!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Bravo, Sergiu ! Bine, tata, bine-asa !
Chiar ca e o veste buna, mai ales dupa ce am vazut si cifrele alea de vanzari. Nu prea mi-e mie clar de unde au avut astia banii, da' nici nu e treaba mea. Imi dau seama ca a fost un efort urias si ca o data trecut si hopul asta strategia se va schimba radical, banii care pana acum erau pusi de-o parte, acum vor fi folositi pentru dezvoltare si expansiunea pe piete noi. Obiectiv vorbind, cred ca e evident pentru oricine ca Alfa Romeo e brand-ul cu cel mai mare potential de crestere din grup si nu numai, pe de-o parte datorita mostenirii si magnetismului notorii, iar pe de alta, datorita gamei actuale de modele, mult spus, modesta.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Valak Quote:
Nu prea mi-e mie clar de unde au avut astia banii, da' nici nu e treaba mea.
In comunicat este prezentata foarte explicit tranzactia: Fiat plateste astazi cash, din fondurile proprii, 1.65 miliarde dolari. Restul, in patru transe anuale a cate 700 milioane $ se va plati din rezervele de lichiditati ale Chrysler si din viitoarele profituri ale grupului. Adica Marchionne nu este doar un foarte bun manager, este de-a dreptul un geniu!
Nu stiu ce salariu va fi luat pentru 2013, dar dupa parerea mea si de va lua dublul celor 17 milioane aferente anului 2012 isi va fi meritat fiecare banut.
Nu trebuie sa caut foarte mult in trecut ca sa imi aduc aminte ca si mie mi se pareau cel putin discutabile anumite decizii de-ale lui. Ce inseamna sa nu vezi lucrurile in ansamblul lor...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]