sa nu exageram totusi. Nu cred ca tipa acum toti posesorii de 2.0tdi cr ca masinile lor sunt proaste din cauza acestui scandal. Pana la urma nu zice nimeni ca sunt masinile proaste, ci pur si simplu ca li s-a inselat increderea in brand.
In momentul asta o sa existe 2 categorii de oameni. Cei care o sa mearga in continuare cu masinile astea foarte bine ca si pana acum, si cei care sunt mai ecologisti si o sa accepte recall-ul renuntand la niste cai si/sau un consum mai ridicat. Eu tind sa cred ca majoritatea o sa fie din prima categorie si ironia este ca in felul asta raman mai multi bani in buzunarul vw.
Eu unul respect orice masina indiferent de brand (alfa e de suflet).
La anul trebuie sa schimb GT-ul si pot sa recunosc ca m-am uitat si in ograda VAG pentru o urmatoare masina (Golf, Passat CC, A3), toate 2.0tdi CR, dar acum dupa acest scandal pot spune clar nu ash cumpara asa ceva, deoarece exista o incertitudine la ceea ce se v-a intampla cu aceste masini (prinvind taxarea lor).
Deci eu ca si potential cumparator pot spune ca m-a afectat acest scandal si m-a indepartat complet de grupul VAG. Nu cred ca sunt singurul in aceasta categorie asa ca e de inteles de ce alte branduri incep sa profite de scandalul VAG. Ce-i drept nu sunt fan VAG ci sunt fan Alfa
.
Puristii VAG o sa ramana cu brandul cum e si normal. Noi am fi abandonat Alfa daca ar fi intrat intr-un scandal ca asta? Poate chiar i-am fi iertat usor ca sunt "italieni".
LE: tocmai am vazut o stire in care VAG ia in calcul sa le dea alte masini noi tuturor celor 11 mil posesori. Suna fantastica stirea dar daca ei fac asa ceva, atunci chiar nu mai am ce zice. Sa fugim repede in targ sa cumparam o joarsa 2.0 tdi cu 500k km.