It is currently 27 Apr 2024, 22:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Pleci de la o premiza gresita. DNA nu modifica puterea absoluta a motorului, ci felul cum este transmisa ea la roti.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Modifica cuplul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Alex - ce a facut VW poate fi descris simplu: a scris un soft pentru a pacali un test. Softul face ca emisiile sa fie altfel, mai mici, in timpul testului, doar in timpul testului.

Selectorul DNA, cat si alte module de acest gen, nu are ca scop optimizarea emisiilor [...]. Mai mult, soferul poate selecta modul dorit, nu ii este impus soferului, fara ca el sa stie, printr-un soft la care oricum nu are acces.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
goldfinger Quote:
Alex - ce a facut VW poate fi descris simplu: a scris un soft pentru a pacali un test. Softul face ca emisiile sa fie altfel, mai mici, in timpul testului, doar in timpul testului.

Selectorul DNA, cat si alte module de acest gen, nu are ca scop optimizarea emisiilor [...]. Mai mult, soferul poate selecta modul dorit, nu ii este impus soferului, fara ca el sa stie, printr-un soft la care oricum nu are acces.
Nu contest nici o clipa asta!
Cum ziceam, ambalaj diferit :wink:
marius Quote:
Pleci de la o premiza gresita. DNA nu modifica puterea absoluta a motorului, ci felul cum este transmisa ea la roti.
Cum adica? Cum e transmisa la roti intr-un mod si cum e in celalalt?
Cel mult modifica "sensibilitatea" pedalei de acceleratie, dar eu cred ca e mai mult de atat
mishu87 Quote:
Modifica cuplul.
Puterea este o rezultanta a cuplului :wink:

Intre timp, o pasarica de pe forum mi-a soptit ca softul de la VW pacaleste altfel emisiile, si nu in modul descris de mine mai sus, dar ii e prea lene sa scrie, ca s-o citez :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
:console: Alex, no offence, mai bine iti aloci timp sa citesti despre asta. Chiar sunt doua lucruri diferite, nu e vorba de niciun ambalaj. Ca tu ai o opinie diferita, am inteles, dar nu ne forta sa ti-o impartasim.

Apropo de opinii - si seful RAR declara la inceputul scandalului ca masinile VAG din Romania nu sunt afectate de acest scandal, pentru ca ei testeaza / omologheaza masinile la introducerea in comercializare, in consecinta este imposibil sa avem pe piata masini cu soft manarit.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Stai asa ca nu ma prind, sa citesc ce, parerile altora?!
Privind functionarea celor 2 masini din exemplul dat (adica fapte), poti sa ma contrazici cu ceva? As prefera documentat, evident..
Mai departe, cum vad eu lucrurile, da, ai dreptate, e o opinie care-mi apartine si nu vad cum fortez pe cineva (implicit pe tine) sa mi-o impartaseasca :roll:
Haios este ca nici macar nu te-am contrazis cu nimic in tot ce-ai afirmat aici, dimpotriva, sunt in asentimentul tau :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:51 
Online

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Puterea maxima si cuplul maxim sunt aceleasi in N si D. Ce se schimba este comportamentul in plajele intermediare, mai exact la apasari ale pedalei de acceleratie cuprinse intre 5-90%, acest lucru ducand la senzatia ca masina este mai 'brutala', practic la aceeasi apasare a pedalei de acceleratie ai disponibil mai mult cuplu.

Atasez 2 imagini care ar trebui sa ajute la intelegerea celor scrise mai sus :wink:
Attachment:
DW Normal.PNG
DW Normal.PNG [ 15.61 KiB | Viewed 3810 times ]
Attachment:
DW Dynamic.PNG
DW Dynamic.PNG [ 13.39 KiB | Viewed 3810 times ]

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
:goodpost:
Merci Tibi pentru lamuriri :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 21:00 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Ar putea pune „VW” în loc de N, că și-așa nu știe lumea că vine de la „Natural”, nu „Neutral” :D

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Dar undeva eu am citit ca in modul N al mașini mele cuplul e limitat. Cand pun in D este puțin mai mare. Caut unde am citit si revin.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 21:40 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
E stupid să-l limiteze, în WOT vrei să plece ca din pușcă, indiferent ce ai butonat când te-ai suit în mașină.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Paralel cu scandalul Dieselgate, ca sa lamurim si problema DNA-ului (pe langa explicatia lui Tibi) eu le propun celor cu DNA, Mito sau Giulieta, sa il roage pe nenea de la ITP sa faca 2 teste de emisii: unul in N si unul in D.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 11 Nov 2015, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Îmi e lene sa "cobor in jos" pana la mașina, dar am căutat pe net cartea tehnica. Acolo scrie care e cuplul in modul normal si modul dinamic. Eu știu ca a explicat Tibi si ca nu vorbește prostii, dar in carte așa scrie.[img]//images.tapatalk-cdn.com/15/11/11 ... 1b1f45.jpg[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 12 Nov 2015, 00:20 
Online

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Ai perfecta dreptate, pe langa hartile diferite de Driver Wish difera si limitatoarele de cuplu pana in 3000 rpm.
Puterea in schimb (care se obtine sus, gen 4000rpm) este aceeasi.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Referitor la testele de noxe, din cate stiu eu, in Romania, trebuie turat motorul astfel incat sa se obtina puterea maxima declarata,( ex 4000 ture/100 CP) iar la momentul ala se noteaza noxele.
Asa ca, dupa umila mea parere, selectorul DNA si alte chestii asemanatoare, nu influenteza testul de noxele, deci, teorie cu privire ca ar fi aceeasi faza cu WV doar ca e sub alt ambalaj, nu isi are acoperire :D

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Guys, chill.

Am sters cateva postari care erau offtopic, discutia a fost pana la un anumit punct constructiva.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 10:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
ce au zis, ce au zis? :shock:
Ai prins vreun shpion VW?

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 11:29 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Stiu ca sunt offtopic, dar si in cartea de la Giulietta scrie ca in N am 280 NM si in D am 320 NM.
Ceea ce este ciudat, este ca la MiTo, in N masina era insuportabila de condus (avea lag dupa fiecare schimbare de viteza si acceleratia in general nu parea conectata cu masina - parca era ceva... neterminat la mijloc, nu stiu cum sa explic altfel), pe cand in D era o placere, ZERO lag si masina tragea exemplar.

La Giulietta insa, diferenta nu este atat de dramatica intre N si D. Pe N mi se pare ca se comporta la fel ca pe D, numai ca pe D este usor mai "infipta".

Cu MiTo nu mergeam niciodata in N ca nu suportam si daca uitam sa comut pe D in cateva secunde imi dadeam seama ca ceva nu e OK si mutam imediat; Cu Giulietta, plec cu N si uit sa o mai pun in D cand e aglomerat prin oras. Doar cand e mai liber si vreau sa merg mai "alert" si sa mai fac ceva depasiri, o pun in D.

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Plot twist: VW’s Emissions-Test Trickery May Not Be Illegal in Europe
Quote:
But the same practice may be legal in Europe. While defeat devices are ostensibly banned in Europe as well as the United States, Paul Willis, a top Volkswagen official in Europe, said in a letter published this week that the company was still considering “whether the software in question officially constituted a defeat device” under European Union regulations.
Quote:
Regulations that apply in Europe say “the settings of the engine and of the vehicle’s controls shall be those prescribed by the manufacturer.”

If manufacturers have the discretion to determine their own engine settings during emissions tests in Europe, it remains unclear if using software to alter engine settings would violate European rules.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
In Europa probabil or sa li se plateasca si despagubiri, pentru daune de imagine.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 13 Nov 2015, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Asta e buna. Doar pentru ca nu a existat un precedent si nici legea care sa specifice exact infractiunea asa cum a comis-o VW nu inseamna ca scapa basma curata.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 23 Nov 2015, 15:16 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
http://m.mediafax.ro/economic/volkswage ... l-14896117


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 23 Nov 2015, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
De platile compensatorii nu ma prea doare capul, desi daca as fi fost client, cred ca m-as fi gandit serios sa ii dau in judecata.
Eu sper sa remedieze treaba cu emisiile si sa le faca sa nu mai scoata atata mizerie pe tevile alea. Da pe bune nu doar pe hartie. Pana la urma e aerul pe care il respiram si eu si ei si voi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 23 Nov 2015, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hai sa nu fim ipocriti, respiram infinit mai mult aer imbacsit de masinile vechi, cu probleme tehnice, resoftate etc. Si respiram si mai mult aer imbacsit de fabrici si uzine, poluarea produsa de automobile e un fel de scuipat intr-un ocean. Problema e alta: ca nu respecta regulile jocului si ca au mintit si inselat, mai putin aerul pe care-l respiram...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Dieselgate
PostPosted: 23 Nov 2015, 21:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai nu cred ca sunt chiar ipocrit. Ca am o problema si cu aia cu rable care trec ITP-ul pe bani, si cu aia cu coji de 500 de coco cu numere de Texas, si cu Kronospan, si cu tiganii care taie padurea aiurea, si cu multe altele care imi polueaza aerul. Dar daca as fi vorbit de ei aici as fi fost offtopic, nu-i asa?!
Asa ca m-am tinut strict de subiectul asta, unde ma intereseaza aerul pe care il respir, mai ales ca povestea se bazeaza pe o minciuna gogonata.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]