It is currently 27 Apr 2024, 17:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 26 Aug 2013, 22:44 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Cateva poze noi, in atasament:
Attachment:
1.jpg
1.jpg [ 49.12 KiB | Viewed 5649 times ]
Attachment:
2.jpg
2.jpg [ 87.84 KiB | Viewed 5649 times ]
Attachment:
3.jpg
3.jpg [ 85.25 KiB | Viewed 5649 times ]
Attachment:
4.jpg
4.jpg [ 94.02 KiB | Viewed 5649 times ]
Attachment:
6.jpg
6.jpg [ 90.12 KiB | Viewed 5649 times ]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2013, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Am primit azi pachetul la birou . Me happy :dance:
La o rasfoire rapida am vazut masini misto de tot , abia astept sa ma apuc de citit ...

Bravo Ionut , tot respectul pentru munca ta :thanks2: . O sa incerc sa iau toata colectia , sper sa si reusesc . Si sa vad unde naiba le asez in casa , ca nu prea am loc de carti :oops:

Succes in continuare , vanzari multe multe si sanatate si mai multa . :peace:


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2013, 12:23 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mugurel Quote:
Am primit azi pachetul la birou . Me happy :dance:
La o rasfoire rapida am vazut masini misto de tot , abia astept sa ma apuc de citit ...

Bravo Ionut , tot respectul pentru munca ta :thanks2: . O sa incerc sa iau toata colectia , sper sa si reusesc . Si sa vad unde naiba le asez in casa , ca nu prea am loc de carti :oops:

Succes in continuare , vanzari multe multe si sanatate si mai multa . :peace:

Multumesc de aprecieri.
Ma bucur sa aud aceste lucruri, din ele ma hranesc cu energie pentru a munci si mai mult.
Sper ca in maxim 2 saptamani sa termin si magazinul online si celelalte detalii de organizare, pentru ca apoi sa fac ultimele retusuri la materialul pentru volumul 2 (verificare copyright la cateva poze, corecturi text, diverse notite), pentru ca apoi sa-l trimit colaboratorului meu care aseaza in pagina.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
allcarbrands Quote:
... peste 10.000 de marci si 50.000 de modele....
Cu riscul de a fi carcotas, ceva nu se leaga: 10.000 marci, ar insemna o medie de 5 modele/marca de-a lungul timpului. Asta inseamna ca trebuie sa fie foarte multe, daca nu majoritare, marcile cu un singur model intr-o singura editie in toata istoria lor. Iar daca ma uit, de exemplu la Mercedes, gasesc 26 de modele independente intre 1926 si 1944. Asta fara sa mai vorbesc de modelele de competitii, prototipuri si concepte.
Deci, ceva nu se leaga. Cred ca la 10.000-ul ala...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
yux_mm Quote:
allcarbrands Quote:
... peste 10.000 de marci si 50.000 de modele....
Cu riscul de a fi carcotas, ceva nu se leaga: 10.000 marci, ar insemna o medie de 5 modele/marca de-a lungul timpului. Asta inseamna ca trebuie sa fie foarte multe, daca nu majoritare, marcile cu un singur model intr-o singura editie in toata istoria lor. Iar daca ma uit, de exemplu la Mercedes, gasesc 26 de modele independente intre 1926 si 1944. Asta fara sa mai vorbesc de modelele de competitii, prototipuri si concepte.
Deci, ceva nu se leaga. Cred ca la 10.000-ul ala...

:uhuh: 10 000 de marci nu aduni nici daca iei in calcul toate chinezariile si declinarile lor. In fine...

Pentru pasionati, fara sa fac reclama, sunt "cartulii" d-astea pe net o gramada (chiar si prin librariile mai mari de pe la noi se gasesc), insa pretul este pe masura. :peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 12:42 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Cristian_Nita Quote:
yux_mm Quote:
allcarbrands Quote:
... peste 10.000 de marci si 50.000 de modele....
Cu riscul de a fi carcotas, ceva nu se leaga: 10.000 marci, ar insemna o medie de 5 modele/marca de-a lungul timpului. Asta inseamna ca trebuie sa fie foarte multe, daca nu majoritare, marcile cu un singur model intr-o singura editie in toata istoria lor. Iar daca ma uit, de exemplu la Mercedes, gasesc 26 de modele independente intre 1926 si 1944. Asta fara sa mai vorbesc de modelele de competitii, prototipuri si concepte.
Deci, ceva nu se leaga. Cred ca la 10.000-ul ala...

:uhuh: 10 000 de marci nu aduni nici daca iei in calcul toate chinezariile si declinarile lor. In fine...

Pentru pasionati, fara sa fac reclama, sunt "cartulii" d-astea pe net o gramada (chiar si prin librariile mai mari de pe la noi se gasesc), insa pretul este pe masura. :peace:
Daca te uiti la Wikipedia sau pe alte surse de pe net, ai dreptate.
Vei fi insa surprins.

Iti propun un simplu calcul matematic, pentru a te lamuri.
In primul volum AA to AL sunt deja 362 de marci. De la AM la AZ, te anunt ca sunt de doua ori mai multe. Deja, in cateva luni, vei vedea in doua volume, ce acopera doar litera A, peste 1000 de marci...., adica 10% din cifra de 10.000, cu doar o singura litera publicata. :)

PS: In primul volum cu 362 de marci, nu am inclus marcile precizate pe surse dar pentru care nu am o informatie oficiala. Acest procedeu va fi folosit la toate volumele.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 13:05 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
PS:
Ca o lamurire.

La marci am inclus absolut toate numele folosite, atat pentru automobile de serie, competitii, producatori de concepte, inclusiv diverse institutii.
La ora actuala, numarul de marci este mult mai mic decat la ineputul secolului.
Vei fi surprins, insa au existat tentative mai mult sau mai putin reusite de a produce automobile, aproape in toate tarile lumii, inclusiv tari precum Nepal, Namibia, Andorra sau Prinicpatul de Monaco.


Last edited by allcarbrands on 29 Aug 2013, 13:29, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
apropo de surse - wiki e ok, cateodata, dar sursa mea preferata ramane totusi redtube. Sa vezi cate modele sunt si p-acolo...

da, man, am inteles. :uhuh: Keep up the good work! Poate apari si tu pe la o intalnire, sa vedem si noi live cum arata. :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 13:25 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Cristian_Nita Quote:
apropo de surse - wiki e ok, cateodata, dar sursa mea preferata ramane totusi redtube. Sa vezi cate modele sunt si p-acolo...

da, man, am inteles. :uhuh: Keep up the good work! Poate apari si tu pe la o intalnire, sa vedem si noi live cum arata. :wink:
Multumesc.
Wiki m-a ajutat, dar foarte putin. Eu nu iau nimic de bun ce e acolo, am gasit destule greseli, in sectiunea auto.
Pentru informatii am folosit in mare parte doar surse oficiale (constructori) sau materiale publictare vechi si foarte vechi, brosuri, cataloage de fabrica, advertoriale oficiale, comunicate de presa, mape de presa, etc.

Cu intalnirile e cam greu, sunt tatic singur, cu un copil mic. Poate cativa dintre voi vor avea cartea cu ei, la intalniri.
Sa-mi gasesc o partenera de viata, si ajungem si pe acolo.... :D


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 14:08 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
yux_mm Quote:
allcarbrands Quote:
... peste 10.000 de marci si 50.000 de modele....
Cu riscul de a fi carcotas, ceva nu se leaga: 10.000 marci, ar insemna o medie de 5 modele/marca de-a lungul timpului. Asta inseamna ca trebuie sa fie foarte multe, daca nu majoritare, marcile cu un singur model intr-o singura editie in toata istoria lor. Iar daca ma uit, de exemplu la Mercedes, gasesc 26 de modele independente intre 1926 si 1944. Asta fara sa mai vorbesc de modelele de competitii, prototipuri si concepte.
Deci, ceva nu se leaga. Cred ca la 10.000-ul ala...
Aici sunt 3 aspecte:
1. Da, intr-adevar sunt intr-o pondere foarte mare cele cu un singur model.
2. Cifra de 10.000 de marci si 50.000 de modele, este o estimare. Din aceasta cauza am precizat "peste". Estimarea este facuta pe "minus", adica in mod sigur vor fi mai multe. Daca la marci numarul acestora poate fi mai mare cam cu aproximativ 1.000 decat am precizat, la modele, intr-adevar pot fi mai multe, chiar mult mai multe, deoarece la marci am putut face o numaratoare rapida, cat de cat exacta, in timp ce la modele imi este aproape imposibil sa fac aceasta numaratoare rapida.

3.Eu am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv.
Stiu exact ca in baza de date am peste 10.000 de marci. Nu am cum sa numar excat modelele, dar facand o raportare a primului volum unde sunt 362 de marci si 1353 de modele,acesta imi da o medie de 1 la 5, ce poate fi estimata pe intreaga serie, raportul intre marci mici si mari fiind cam identic intre volume, exceptand poate volume ce contin marci cum ar fi "Ford". Eu banuiesc ca ar fi mult mai multe. Candva facusem o estimare cu o formula de calcul, din numarul de folder, subfoldere si numarand la mari mari si mici cam cate foldere ar fi care nu au relevanta, gen facelift, modele sport (care nu sunt foldere de modele) si mi-au iesit 120.000 de modele.
De asta am si spus: Peste 10.000 de marci si 50.000 de modele.

Ar fi o mare pierdere de timp, sa ma apuc sa le numar pe toate. Daca dau o numarare foldere si fisiere cu click dreapta( la properties), nu ma ajuta deloc, fiind foldere pentru facelift-uri, versiuni sportive, precum si pentru notite legate de copyright, etc.
Nu neg faptul ca ar putea fi diferita proportia, in sensul ca ar fi mult mai mare proportia, adica o medie mai mare de modele/marca, avand in vedere faptul ca in ultimul timp, am mai adaugat un numar substantial de modele de competitii si prototipuri putin facute publice, ale unor constructori importanti si ca in acesti ultimi ani am acordat o atentie deosebita, producatorilor de monoposturi, pe car ii neglijasem initial si multi dintre acestia au realizat un numar mare de modele.

Si mie mi-ar placea sa dau un numar precis, dar mi-ar consuma foarte mult timp, de care nu dispun si pe car prefer sa il folosesc acum pentru a rezolva problemele tehnice, gen site si altele, pentru a putea sa intru in ritm normal, in vederea lansarii celorlalte volume. :)


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 14:29 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Iata si un print-screen cu baza de date.
aici sunt marcile de la AU, la care tocmai aruncam o privire, pentru volumul II.
Din motive lesne de inteles, nu pot sa le las la o rezolutie sa poata fi citite.
Dupa cum bine se observa, nici nu au loc toate pe ecran, si este vorba doar de o sublitera...

Mai multe detalii, insa nu pot da. Va promit doar, ca o sa le observati pe parcurs, deoarece nu voi abandona, pana nu tiparesc si ultimul volum.
Daca as abandona, ar insemna ca mi-am irosit o buna parte din viata, degeaba...

PS: Literele cu cele mai putine, sunt Q si U, nu x,y,sau z, cum am crezut si eu initial, cu foarte mult timp in urma.


Attachments:
1236136_10151644407991234_674156140_n.jpg
1236136_10151644407991234_674156140_n.jpg [ 42.58 KiB | Viewed 5559 times ]
1236136_10151644407991234_674156140_n.jpg
1236136_10151644407991234_674156140_n.jpg [ 42.58 KiB | Viewed 5559 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ce mi-ar mai placea sa vad ca stiti sa apreciati ceva fara sa incercati sa cautati nod in papura .
Stiti , asta poate face oricine ... Dar poate depasiti si voi standardul asta .
Cristi , ti se pare mai ok sa cumperi cartea unui necunoscut de pe net decat sa incurajam si sa apreciem ca un roman a facut o treaba poate mult mai buna decat toti cei pe care ii citesti tu sau ti se pare incredibil ca un romanas poate fi mai bengos decat wikipedia ( dumnezeul datelor dupa voi ) ?
Numai pentru cantitatea de munca depusa si tot ar trebui sa aveti putin respect si daca chiar nu puteti accepta ca omul asta a realizat asa ceva , macar sa va abtineti de la comentarii de cacao .


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 15:20 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mugurel Quote:
Ce mi-ar mai placea sa vad ca stiti sa apreciati ceva fara sa incercati sa cautati nod in papura .
Stiti , asta poate face oricine ... Dar poate depasiti si voi standardul asta .
Cristi , ti se pare mai ok sa cumperi cartea unui necunoscut de pe net decat sa incurajam si sa apreciem ca un roman a facut o treaba poate mult mai buna decat toti cei pe care ii citesti tu sau ti se pare incredibil ca un romanas poate fi mai bengos decat wikipedia ( dumnezeul datelor dupa voi ) ?
Numai pentru cantitatea de munca depusa si tot ar trebui sa aveti putin respect si daca chiar nu puteti accepta ca omul asta a realizat asa ceva , macar sa va abtineti de la comentarii de cacao .
Multumesc.
Ma bucur ca am deja cativa oameni, care imi apreciaza munca si ma sustin.
Insa pot spune ca am ajuns sa inteleg si parerile celor care le vine greu de crezut.
In discutii pe nenumarate forumuri internationale, m-am lovit de problema credibilitatii si pe de o parte inteleg ca este destul de greu de crezut, ca ceea ce am facut , in ochii multora pare imposibil, mai ales ca nu a mai fost facut pana acum si prin faptul ca multi au mai incercat, dar s-au impotmolit, pasiunea lor pentru automobile, neffind suficient de mare, pentru a compensa lucrurile pe care le pierzi in viata, fiind implicat singur, intr-un proiect de asemenea amploare.

Am avut si ceva oferte de la o editura din Germani si altele, insa am preferat sa pastrez conrolul acestui proiect, pentru a ramane Romanesc si pentru a nu fi stricat, de obicei aceste edituri sublinind fatptul ca sunt prea multe marci si modele, sustinand ca ar trebui redus numarul lor, in vederea maximizarii profitului.

Daca ma gandesc, din punct de vedere personal-financiar, poate ar fi fost mai bine, dar am zis nu, si asa o sa ramana, pentru totdeauna.

PS:


Last edited by allcarbrands on 29 Aug 2013, 15:40, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 15:32 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
PS:
Pentru Mugurel:

Cel mai mare regret in volumul I, il am la marca AAR. Eu mai am acolo in baza de date, un numar de 10-20 de modele (monoposturi), dar la care am poze ce nu le pot folosi din motive de copyright si informatii daor foarte putin despre motorizarile acestora.
Spre surprinderea mea, am cerut ajutorul companiei lui "Dan Gurney" (pilot de Forumla 1, Indy Car si propietar de echipa), dar nici el nici compania sa nu mai detine informatii si poze ale acestor modele, fiind pierdute in negura timpului. Sper ca intr-o zi sa mai aflu ceva informatii despre ele...


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
mugurel Quote:
Ce mi-ar mai placea sa vad ca stiti sa apreciati ceva fara sa incercati sa cautati nod in papura .
Stiti , asta poate face oricine ... Dar poate depasiti si voi standardul asta .
Cristi , ti se pare mai ok sa cumperi cartea unui necunoscut de pe net decat sa incurajam si sa apreciem ca un roman a facut o treaba poate mult mai buna decat toti cei pe care ii citesti tu sau ti se pare incredibil ca un romanas poate fi mai bengos decat wikipedia ( dumnezeul datelor dupa voi ) ?
Numai pentru cantitatea de munca depusa si tot ar trebui sa aveti putin respect si daca chiar nu puteti accepta ca omul asta a realizat asa ceva , macar sa va abtineti de la comentarii de cacao .
:lol: :lol: :lol: :lol:
De ce am dat cu pietre, ca l-am intrebat cate ceva despre ceea ce vinde? Ca incerc sa imi dau seama ce fel de catalog vinde omul aici!? N-am inteles nici acum dar nici nu insist, ca argumente se aduc niste poze (blurate si alea) cu foldere... :shock:

Daca ar fi un catalog orientat catre partea tehnica, care cuprinde, pe langa poze, si date tehnice (macar date despre motorizari si transmisii), sunt interesat. Daca ofera doar informatii vagi, descrieri succinte si poze, nu ma intereseaza. L-am intrebat in postura de potential client, daca asta este considerat "dat cu pietre" sau intrebari de "cacao", atunci ...asa trebuie sa fie! :lol: :lol:

Legat de respect, il respect maxim ca pe fiecare user al acestui forum. Nici mai mult, nici mai putin. :mrgreen:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 15:44 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Cristian_Nita Quote:
mugurel Quote:
Ce mi-ar mai placea sa vad ca stiti sa apreciati ceva fara sa incercati sa cautati nod in papura .
Stiti , asta poate face oricine ... Dar poate depasiti si voi standardul asta .
Cristi , ti se pare mai ok sa cumperi cartea unui necunoscut de pe net decat sa incurajam si sa apreciem ca un roman a facut o treaba poate mult mai buna decat toti cei pe care ii citesti tu sau ti se pare incredibil ca un romanas poate fi mai bengos decat wikipedia ( dumnezeul datelor dupa voi ) ?
Numai pentru cantitatea de munca depusa si tot ar trebui sa aveti putin respect si daca chiar nu puteti accepta ca omul asta a realizat asa ceva , macar sa va abtineti de la comentarii de cacao .
:lol: :lol: :lol: :lol:
De ce am dat cu pietre, ca l-am intrebat cate ceva despre ceea ce vinde? Ca incerc sa imi dau seama ce fel de catalog vinde omul aici!? N-am inteles nici acum dar nici nu insist, ca argumente se aduc niste poze (blurate si alea) cu foldere... :shock:

Daca ar fi un catalog orientat catre partea tehnica, care cuprinde, pe langa poze, si date tehnice (macar date despre motorizari si transmisii), sunt interesat. Daca ofera doar informatii vagi, descrieri succinte si poze, nu ma intereseaza. L-am intrebat in postura de potential client, daca asta este considerat "dat cu pietre" sau intrebari de "cacao", atunci ...asa trebuie sa fie! :lol: :lol:

Legat de respect, il respect maxim ca pe fiecare user al acestui forum. Nici mai mult, nici mai putin. :mrgreen:
Stai linistit, sunt o persoana greu de suparat. :wink:
Fiecare model contine poze, scurt istoric, descriere, percum si specificatii (motorizari, transmisii, performante, etc)
Din ceea ce spui acum, eu inteleg ca nu reusesti sa vezi pozele cu cartea, pe care le-am atasat unor postari anterioare. Daca intampini aceste dificultati sau daca doresti mai multe poze, lasa-mi o adresa de mail in PM, si iti pot trimite 10-20 de poze cu interiorul si copetile.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
nu-mi mai trimite poze. Spune aici, poate sunt si altii interesati. Eu am nevoie de date in special pentru modelele vechi. Cu modelele aflate in productie si cele relativ recente, ma descurc :wink: . Caut un catalog care sa contina datele tehnice, exacte daca se poate, pentru modele din anii 50-70, chiar si inainte.

pe scurt: gasesc in acest catalog toate motorizarile si transmisiile unui model? (inclusiv specificitati ale diferitelor piete, daca e cazul ) Adica, gasesc pentru, sa zicem, golf 1 toate motorizarile si transmisiile? date complete: motor, cilindree, cuplu, transmisie ? nu intram in alte detalii precum alezaj, dimensiuna franelor, gumelor s.a.m.d.).

L.E. adica ceva de genul asta, detalii despre fiecare motorizare disponibila ... (scuze pt. calitatea pozei)
Attachment:
IMAG0915.jpg
IMAG0915.jpg [ 112.84 KiB | Viewed 5531 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 29 Aug 2013, 16:17, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 16:14 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Cristian_Nita Quote:
nu-mi mai trimite poze. Spune aici, poate sunt si altii interesati. Eu am nevoie de date in special pentru modelele vechi. Cu modelele aflate in productie si cele relativ recente, ma descurc :wink: . Caut un catalog care sa contina datele tehnice, exacte daca se poate, pentru modele din anii 50-70, chiar si inainte.

pe scurt: gasesc in acest catalog toate motorizarile si transmisiile unui model? (inclusiv specificitati ale diferitelor piete, daca e cazul ) Adica, gasesc pentru, sa zicem, golf 1 toate motorizarile si transmisiile? date complete: motor, cilindree, cuplu, transmisie ? nu intram in alte detalii precum alezaj, dimensiuna franelor, gumelor s.a.m.d.).

Da, datele generale sunt, motorizari, transmisie, putere, cuplu, cilindree iar in cazul modelelor sport si performante.
Este posibil, ca in unele cazuri, unde sunt foarte multe variatiuni ale aceleiasi motorizari, cu aceasi cilindree si exista 4 sau 5 variantiuni ale acesteia, cu diferente mici, acestea sa fiind listata plaja de putere si cuplul, minimul si maximul. Acest lucru a fost facut din lipsa de spatiu, deoarece oricum numarul de pagini pe intreaga colectie este foarte ridicat.

Iti dau un exemplu.
Daca avem un motor de 1.8 litri, care a avut in decursul timpului variante ce au dezvoltat 115,118,120,122, 127 cp, (idem si la cuplu), acestea au fost trecute cumulat, ca plaja de putere: 115-127 cp (idem si la cuplu), dar niciodata nu au fost cumulate motorizari diferite.

Ca o alta precizare, de obicei unde a existat o singura motorizare, specificatiile acesteia sunt descrise in text.
Din ce vad in poza atasata de tine, cred ca iti satisface necesitatile, daor daca nu le vrei si pe cele care le-ai precizat in paranteza. :wink:

Ps: mai multe poze in atasament la acest post si urmatoarele:
Attachment:
tmcce.JPG
tmcce.JPG [ 146.5 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (1).JPG
tmcce (1).JPG [ 147.13 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (2).JPG
tmcce (2).JPG [ 144.94 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (3).JPG
tmcce (3).JPG [ 141.78 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (4).JPG
tmcce (4).JPG [ 139.44 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (5).JPG
tmcce (5).JPG [ 142.8 KiB | Viewed 5532 times ]
Attachment:
tmcce (6).JPG
tmcce (6).JPG [ 140.88 KiB | Viewed 5532 times ]


Last edited by allcarbrands on 29 Aug 2013, 16:27, edited 3 times in total.

Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 16:16 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
More photos:
Attachment:
tmcce (7).JPG
tmcce (7).JPG [ 145.41 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (8).JPG
tmcce (8).JPG [ 147.74 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (9).JPG
tmcce (9).JPG [ 140.56 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (10).JPG
tmcce (10).JPG [ 158.77 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (11).JPG
tmcce (11).JPG [ 184.34 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (12).JPG
tmcce (12).JPG [ 172.42 KiB | Viewed 5531 times ]
Attachment:
tmcce (13).JPG
tmcce (13).JPG [ 156.24 KiB | Viewed 5531 times ]


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 16:59 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
allcarbrands Quote:
mugurel Quote:
Ce mi-ar mai placea sa vad ca stiti sa apreciati ceva fara sa incercati sa cautati nod in papura .
Stiti , asta poate face oricine ... Dar poate depasiti si voi standardul asta .
Cristi , ti se pare mai ok sa cumperi cartea unui necunoscut de pe net decat sa incurajam si sa apreciem ca un roman a facut o treaba poate mult mai buna decat toti cei pe care ii citesti tu sau ti se pare incredibil ca un romanas poate fi mai bengos decat wikipedia ( dumnezeul datelor dupa voi ) ?
Numai pentru cantitatea de munca depusa si tot ar trebui sa aveti putin respect si daca chiar nu puteti accepta ca omul asta a realizat asa ceva , macar sa va abtineti de la comentarii de cacao .
Multumesc.
Ma bucur ca am deja cativa oameni, care imi apreciaza munca si ma sustin iar atitudinea ta este de apreciat.
Insa pot spune ca am ajuns sa inteleg si parerile celor care le vine greu de crezut.
In discutii pe nenumarate forumuri internationale, m-am lovit de problema credibilitatii si pe de o parte inteleg ca este destul de greu de crezut, ca ceea ce am facut , in ochii multora pare imposibil, mai ales ca nu a mai fost facut pana acum si prin faptul ca multi au mai incercat, dar s-au impotmolit, pasiunea lor pentru automobile, neffind suficient de mare, pentru a compensa lucrurile pe care le pierzi in viata, fiind implicat singur, intr-un proiect de asemenea amploare.

Am avut si ceva oferte de la o editura din Germani si altele, insa am preferat sa pastrez conrolul acestui proiect, pentru a ramane Romanesc si pentru a nu fi stricat, de obicei aceste edituri sublinind fatptul ca sunt prea multe marci si modele, sustinand ca ar trebui redus numarul lor, in vederea maximizarii profitului.

Daca ma gandesc, din punct de vedere personal-financiar, poate ar fi fost mai bine, dar am zis nu, si asa o sa ramana, pentru totdeauna.

PS:


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2013, 13:53 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Desi nu ma pot plange de clientela, in urma solicitarilor primite am luat decizia de a publica si o versiune ieftina a cartii, cu interior alb-negru. Voi reveni in 1-2 zile cu pretul si detalii.


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2013, 11:38 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Varianta low cost a cartii: paperback, black&white interior
Pret Romania: 100 lei, transport inclus.
Attachment:
SANY2744.JPG
SANY2744.JPG [ 162.5 KiB | Viewed 5406 times ]
Attachment:
SANY2745.JPG
SANY2745.JPG [ 151.84 KiB | Viewed 5406 times ]
Attachment:
SANY2746.JPG
SANY2746.JPG [ 151.42 KiB | Viewed 5406 times ]
Attachment:
SANY2747.JPG
SANY2747.JPG [ 153.54 KiB | Viewed 5406 times ]
Attachment:
SANY2748.JPG
SANY2748.JPG [ 148.51 KiB | Viewed 5406 times ]


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2013, 21:52 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Volumul II in curand (AM to AT)
Image


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2013, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
O sa o am si pe asta :)


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2013, 23:36 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mugurel Quote:
O sa o am si pe asta :)
In curand.
Volumul II va avea o mica intarzaiere, deoarece am avut multe lucruri de pus la punct in privinta strategiei de vanzare, contracte, etc.
In 2014, sper sa lansez un volum nou la fiecare doua luni.

PS: Pentru cei din Bucuresti, care vor sa o vada, cartea se gaseste si la Libraria Mihai Eminescu, BD. Regina Elisabeta, numarul 16, atat in varianta color cat si alb-negru.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]