It is currently 13 May 2024, 10:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bmw la cumparaturi
PostPosted: 10 May 2007, 00:20 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
Lista

se pare ca si Alfa era pe lista, dar s-a renuntat....
:shock:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2006, 12:33
Posts: 152
Location: Campia Turzii
Alfa Romeo cumparata de BMW! :shock3:
Asta ar fi fost prea de tot.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Ar fi fost.. interesant :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2006, 12:33
Posts: 152
Location: Campia Turzii
Poate ar fi iesit masina perfecta: design latin + tehnica germana. :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 13:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Care tehnica germana ?
BMW nu a scos nimic revolutionar de cind exista marea firma.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
BMW are succesul pe care il are si datorita faptului ca a pastrat spiritul marcii nediluat.De exemplu,nu multi au fost cei care s-au indoit de oportunitatea lansarii unui model compact cu tractiune spate,dar BMW a insistat tocmai pe acest lucru.
Dupa experienta neplacuta cu Rover,sunt singur ca germanii vor analiza foarte atent orice achizitie.Parerea mea este insa ca ar face mai bine sa se rezerve in a cumpara doar marci cu un public tinta specific,ale caror produse sa fie de nisa,si nu de larg interes.Un exemplu clar in sprijinul acestei afirmatii este succesul si felul in care au transformat Rolls Royce.Cand vine insa vorba de mari companii,lucrurile sunt mult mai complexe,iar daca vorbim chiar de Volvo,exista binecunoscutul risc al canibalizarii modelelor constuite sub aceeasi umbrela.

Si legat de ce a spus Alexandrus...sunt alfist si voi ramane alfist,dar asta nu inseamna ca trebuie sa minimalizam aportul altor marci la industria auto.Sunt sigur ca impatimitii marcii alb-albastre ar fi in stare sa aduce foarte multe argumente in favoare BMW-ului.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Last edited by marius on 26 Mar 2008, 15:49, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
De cand Colin Chapman a "inventat" aerodinamica la masinile sport revolutii (cu toate ca mi se pare un cuvant cam mare) nu s-au mai facut in industria auto.
Insa BMW de cativa ani incoace tot ia premiul pentru Best Engine of the year. Anul asta din nou pentru motorul de 3.0l twin turbo. Si sa nu uitam de noul motor cu aburi propus de BMW.
Toate ca toate BMW cred ca e cel mai bun motorist.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Lasind la o parte premii de genul "motorul anului" si alte chestii de pur marketing, eu ma refeream la inovatii tehnologice reale, gen Quattro de la Audi, motorul 6 in linie inventat de Alfa, motorul V6 inventat de Lancia, si asa mai departe.
BMW nu au fost niciodata primii care sa inventeze sau sa foloseasca o anumita tehnologie. Se chinuie de ani de zile sa popularizeze X-Drive, si eventual sa-l faca sa functioneze cum trebuie, lauda si imping SMG peste tot, iar popularitatea nu stiu de unde le vine, probabil marketing bun si o imagine de marca buna. Sincer sa fiu, de cind cu fiasco-ul Bangle, masinile sunt urite cu rautate, nu au nimic nou si revolutionar, dar au mai mult succes ca oricind. Foarte bine pentru ei, nu incerc sa minimizez aportul BMW la indistria automobilistica, doar ca nu vad aportul BMW la avansarea tehnologiei auto.
Ar fi pacat sa ajunga Alfa pe mina lor, sau pe mina oricui, pentru a nu cred ca exista o influenta benefica pentru Alfa decit Alfa. A se vedea parteneriatul cu GM, Alfa cistiga piata si pierd clientii traditionali.

Anyway, destul offtopic, foarte bine ca nu au cumparat Alfa, si sper sa nu se intimple niciodata asa ceva, parerea mea este ca momentan Alfa este unde trebuie, si anume sub aripa Maserati.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2006, 12:33
Posts: 152
Location: Campia Turzii
@alexandrus
Perfect de acord cu tine, dar eu am lansat afirmatia de mai sus doar ca o aluzie la faptul ca multi preaslavesc tehnologia germana (nu neaparat BMW). Departe de mine gandul ca Alfa ar avea nevoie de asa ceva, desi, daca ar fi sa nominalizez un plus al marcii bavareze fata de Alfa, acesta ar fi tractiunea spate.

PS: Imi place BMW (exceptie facand modelele din era "bangle") si, chiar daca nu au revolutionat piata auto cu diverse "chestii" gen Quattro, nu pot sa afirm ca e o marca banala. Au meritele lor, care trebuie respectate.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu stiu daca sunteti la curent cu ultimele declaratii ale lui Marchionne...
Omul este italian dar educat in Elvetia,deci felul lui de a privi managementul este usor diferit,lucru care se oglindeste cel mai bine in felul cum a reusit sa aduca Fiatul de la un pas de pierzanie unde se afla in 2000(pierderi operationale de 1 miliard de $)pana la nivelul de azi,unde este constructorul european cu cel mai mare profit si cea mai mare crestere a vanzarilor comparata an-pe-an(284 de milione de $ profit in 2006 :shock: ).Ei,la ultima mare conferinta de presa,si-a prezentat omul planurile(reintoarcere in US of A,indreptarea atentiei inspre China etc,etc) dar si-a facut si autocritica.Remarcile cele mai usturatoare s-au indreptat spre...ati ghicit,Alfa!S-a declarat foarte nemultumit de vanzarile gamei Brera/Spider si a recunoscut ca reteau de vanzari trebuie refacuta in toata Europa(aceasta reformare a dealerilor a inceput cu succes in UK,va continua anul acesta in Germania).Citind asa printre randuri,chiar m-am gandit ca parca ar suna ca si cum cauta nod in papura marcii si se pregateste sa o vanda! :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
N-a zis nimeni ca BMW e o marca banala, are personalitate, sau avea inainte de Bangle. Acuma...sincer mi se pare singura firma europeana care face masini cu design japonezo-coreean :)
Dar asta e doar parerea mea, pentru ca BMW se vinde foarte bine, nu conteaza cui, ideea e ca se vinde, si in Europa, dar mai ales in USA.

Faptul ca Alfa Romeo se vinde slab e numai si numai vina parteneriatului cu GM. In loc sa redevina Alfa ceea ce a fost cindva, ceva deosebit, se incearca din ce in ce mai mult popularizarea marcii si a modelelor, sa fie cit mai banale, cel putin ca tehnica. Decizii foarte proaste se tot iau la Alfa de ani de zile, de la scoaterea Q4 de pe toate modelele si reintroducerea abia pe 156 Crosswagon, pina la folosirea platformei GM pe 159. Idea ar fi tractiune(de fapt propulsie) spate in mod curent, integrala Q4 pentru modele mai de top, pastrarea individualitatii, chiar daca aceasta individualitate nu este tocmai populara. In mod ciudat, cu toate criticile care ii erau adresate acum multi multi ani, cu individualitatea ei nepopulara, Alfa avea succes, ceea ce nu se poate spune acuma.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Pe cat de blamata e 159 de fanii traditionali ai Alfei, pe atat de benefica financiar e marcii. Alfa trebuie intai trebuie sa scape de reputatia de masina nefiabila sau de caruta italiana.
Inima sportiva a Alfei nu o sa se piarda.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai tocmai asta e, Alfa nu e numai sportivitate pura, gen Ferrari, e o combinatie greu de descris, si in utlima vreme din aceasta combinatie incep sa se piarda componente, ceea ce nu e tocmai bine.
Imaginea de masina nefiabila o are Alfa de cind exista, si cu toate astea a avut succes inainte de preluarea de catre FIAT.
Nu cred ca fiabilitatea sau imaginea trebuiesc corectate la Alfa(desi imaginea de masina nefiabila, chiar daca e total eronata, ar fine sa se scape de ea), ci altceva, un bun inceput fiind reteaua de dealeri, cam peste tot in lume, cu mici exceptii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cayenne a fost considerat de fanii Porsche drept o blasfemie,dar nimeni nu poate contesta succesul de piata al acestui monstru care nu are nimic de-a face cu produsele traditionale Porsche.La fel si in cazul Alfei,a fost necesara o "germanizare" daca vreti,tocmai pentru a acoperi un spectru mai larg,pentru vanzari mai bune,pentru venituri si profituri mai mari care pot asigura un viitor marcii.
Poata ca Alfa luata ca atare a avut de pierdut de pe urma aliantei cu GM,dar stiati ca la despartirea de gigantul american, Fiat a primit din partea acestuia o despagubire de 2 miliarde de USD?Gurile rele merg pana acolo incat spun ca tocmai de asta a reusit Fiat sa se revitalizeze.
Dar haideti sa nu fim atat de partinitari si sa aruncam totul in carca americanilor.Da,platforma 159 este un greoaie.Motorul de varf are nobile origini australiene...dar ce fac italienii???149,respectiv 169 ar fi trebuit sa fie lansate de mult pe piata.Unde este succesorul motorului Arese?Trenul SUV l-au cam pierdut,desi au avut excelentul concept Kamal-excelent,pentru ca nu este un tot-teren dur,ci doar o masina cu aspect de tot-teren utilizabila in oras si pe drumuri normale.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: BMW cumpara Alfa Romeo
PostPosted: 14 May 2007, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
Se pare ca BMW cocheteaza cu ideea de a cumpara Volvo si Alfa Romeo

"BMW a "pus ochii" pe Volvo si Alfa Romeo 10/05/2007

[BMW a ] Conform unor surse, sefii companiei germane se gandesc la o preluare a companiei Volvo.

Chiar daca e putin probabil ca acest lucru sa se produca, germanii au cerut, insa, o serie de documente privind situatia financiara a constructorului suedez pentru a putea inainta o oferta concreta de preluare. Pe langa Volvo, BMW studiaza posibilitatea cumpararii producatorului Alfa Romeo, grup ce face parte din concernul FIAT.

Target-ul celor de la Volvo este acela de a depasi pragul de 600 de mii de masini produse intr-un an.

Germanii ar ajunge la o productie anuala de aproape 2 milioane de unitati. Daca discutiile despre preluare se vor concretiza, seria de modele mini pe care Volvo vrea sa o dezvolte ar putea beneficia de tehnologia brand-ului Mini."


sursa : http://ziare.com/BMW_a__pus_ochii__pe_V ... 88018.html

Edit+am alipit mesajul postat de tine subiectului deja existent.
Marius

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 May 2007, 10:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Huaaaaa! Jos labele de pe Alfa! :evil:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 May 2007, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Globalizarea.......

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
PostPosted: 29 May 2007, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Detalii : http://www.themoneychannel.ro/stiri/Eco ... an_BMW.htm


Edit-am alipit mesajul postat de tine subiectului deja existent.
Marius

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]