ibiza Quote:
madkat Quote:
Fiat a pastrat intr-adevar traditia. De fiabilitate.
Iuliane, stim toti ca passatu e mai plictisitor decat posta germana, dar sa insisti ca Bentley Continental GT, Veyron (care e W16 nu 12), Murcielago, Gallardo ar fi la fel este o mare, mare aberatie. Sa nu uitam si de anumite modele de pe la Audi: A5/S5, RS3/4/6, A7 care poate nu arata ca 156, GT, 159 dar sunt foarte ok.
Frumos ca mentionezi Lancia, iti recomand sa te uiti la ultimele modele: Thema, Voyager, Flavia.
Pentru cultura ta generala, comparatie intre primul Diablo din 1991 si Alfa 156 GTA (2002)
0-60mph 6.50 s 3.90 s
Standing quarter-mile 14.70 s 13.30 s
Standing kilometre 26.50 s 20.70 s
Maximum speed 241 km/h 326 km/h
Power-to-weight ratio 312.18 bhp/ton 174.82 bhp/ton
evident, primele valori sunt pentru GTA; 20.7s primul km scoate Diablo, nu GTA.
Din pacate 156GTA bate M3 doar in versiunile de pana in 1992.
iuliangl Quote:
si cand spun w12 ma refer la arhitectura aia tampita a motorului care a fost data doar pt ca vw are un w" in nume... ego-ul e bun, dar nu pt cei de la vw... altfel spus - "vw, nu gandi, ca-ti face rau"
... priceless
Motoarele W sunt practic 2 motoare in V care la randul lor sunt 2 motoatre in L.
Edit: GTAm are 300CP, Diablo 492CP. crezi ca sunt la fel de rapide?
cand spun miura, countach etc. ma gandesc la ceva ce gallardo sau murcielago n-o sa fie niciodata. iti poti imagina ce a insemnat miura? daca nu, iti spun eu - prima masina cu motor central-spate in serie.. asta insemna regandirea ideii de supercar... apoi a venit countach care a lasat fara respiratie pana si pe designerul ei... diablo era o ameliorare linistita a countach-ului, iar murcielago este ceva ce a aparut din teama de spectaculos... au incercat sa conserve aliura... numai ca in cazul lamborghini, tocmai a scoate ceva supranatural e traditia... daca nu intelegi asa ceva, inseamna ca nu am ce discuta cu tine... si inainte sa vorbesti despre modelele actuale ale bentley, bugatti sau lamborghini, mai uita-te pe istoria numelor astora.
cat despre diferentele de putere dintre doua masini, asta nu inseamna totul - gandeste-te ca mai e vb si de etajarea unei cutii, de plaja de turatii in care se obtine acea putere, cuplul masinii si multe altele... iar eu vorbeam strict de un singur capitol la care gtam-ul batea diablo-ul, si anume 0-1000m.
uite, pt a nu te trezi ca in jur e o lume rea si necunoscuta tie - daca etajez o cutie cu viteza max. cat mai mare in gand, voi pierde din acceleratie, este ceva logic. nu te-ai intrebat niciodata de ce o masina de formula unu nu prinde mai mult de 350? pt ca nu intereseaza pe nimeni o viteza mai mare, pe cand acceleratiile si reprizele sunt foarte importante atunci cand vorbesti de... viraje...
si ca veni vb de audi, ei bine, nu am nimic cu masinile alea, numai ca... m-as plictisi de moarte in asa o masina... tocmai de asta nu as vrea ca alfa sa ajunga a apartine grupului vw. daca pt tine nu conteaza ce conduci, pt altii conteaza, asa ca nu mai aduce in discutie audi, vw si alte modalitati de moarte a pasiunii