It is currently 27 Apr 2024, 22:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 21 Next
Author Message
PostPosted: 08 Feb 2013, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Sa-i mancam cu fulgi pe nemti!!! :punch:


Se accepta voluntari in razboiul asta? Ma ofer! Da' cu ce tragem, dom' Marchionne? Ca, de exemplu, noul Maserati Quatroporte seamana al naibii cu un Audi si-i gratios ca un Opel Insignia... :scratch:

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2013, 20:03 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai de tinut cred ca da, Fiat isi permite sa tina Alfa, ca ...sa fim realisti, pentru ca un mare grup auto sa tina si o marca cu 2 modele cu succes international nu poate fi foarte costisitor :D


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2013, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
lucianm Quote:
Sa-i mancam cu fulgi pe nemti!!! :punch:


Se accepta voluntari in razboiul asta? Ma ofer! Da' cu ce tragem, dom' Marchionne? Ca, de exemplu, noul Maserati Quatroporte seamana al naibii cu un Audi si-i gratios ca un Opel Insignia... :scratch:
sa nu uitam ca e facut pe platforma 300C.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2013, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
lucianm Quote:
Sa-i mancam cu fulgi pe nemti!!! :punch:


Se accepta voluntari in razboiul asta? Ma ofer! Da' cu ce tragem, dom' Marchionne? Ca, de exemplu, noul Maserati Quatroporte seamana al naibii cu un Audi si-i gratios ca un Opel Insignia... :scratch:
Isi permit, oricat de mult ar cobori italienii standardele de design tot vin peste VAG et comp. :) Daca pachetul vine cu o calitate peste norma obisnuita, rezultatul per ansamblu e un produs mai bun decat cutiile lui Piech, oder?...
Oricat de 'gratios ca un Opel Insignia' (sic) ar parea noul Quattroporte, tot e mai frumos decat un Panamera by a country mile :)

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2013, 00:04 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
defineste "e facut pe platforma de 300c".....ce e folosit din platforma aia?


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2013, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
IRBabuin Quote:
defineste "e facut pe platforma de 300c".....ce e folosit din platforma aia?
http://www.youtube.com/watch?v=sSR7hEqOtT0" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2013, 10:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca folosesti podeaua de la 300c si probabil blocul motor de v6 mi se pare cam exagerat sa zici ca e pe platforma de 300c.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Un zvon urat ce nu vrea sa moara, ca o barfa readusa mereu in discutie : Alfa din nou in discutii pentru a fi cumparata de catre Audi.
Tocmai au lansat 4C-ul, si ar parea ca nu are sens, dar pe Marchionne, tocmai pentru ca este un foarte bun om de afaceri, il cred in stare de orice. Au nevoie de bani urgent pentru a putea finaliza achizitia Chrysler, iar conform ultimelor relatari care au aparut si pe Reuters sau in alte jurnale italiene, la pachet ar mai fi incluse si fabrica din Pomigliano si Magneti Marelli.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Offf, cat sa imi strice sf de saptamana!
E posibil sa ai dreptate Marius, insa tare mult as vrea sa te inseli.

Si dc ar fi sa fie...macar de ar vinde Alfa Romeo catre Bmw sau Subaru.......

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
Alfa este "INIMA LATINA" si asa cred ca trebuie sa ramana;-)

Sent from my MB526 using Xparent Red Tapatalk 2

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 22:38 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca e p-asa, se intinde umbra si spre Ferrari in curind. Daca da si Marelli cu ce mama dracu mai ramine?


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2013, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
IRBabuin Quote:
Daca e p-asa, se intinde umbra si spre Ferrari in curind. Daca da si Marelli cu ce mama dracu mai ramine?
Marchionne e un corporate man, e educat in America de Nord si intr-un fel e mai apropiat mentalitatii nord americane decat celei europene. Presupunerea mea e ca vrea sa realizeze un imperiu automobilistic cu 3 puncte cardinale: Europa, US si f.curand ceva in Asia. A inceput in Europa dar si-a dat seama curand ca nu poate realiza nimic aici, mai ales de cand esecul preluarii Opel, si-a mutat centrul de interes in US. Dpv logic, zvonurile ar avea acoperire, pana la urma ptr. a-si asigura accesul deplin pe piata nord-americana ii trebuie controlul Chrysler. Insa cu pretul Alfa? nu are sens absolut deloc. Pai ce vinde apoi in US, doar Chrysler si Fiat500? Maserati si Ferrari se vind oricum de la sine. Alfa e marca care i-ar putea aduce vanzari uimitoare in US fara costuri majore mai ales ca pare a fi descoperit formula magica (incrucisarea cu Maserati ptr. varful de gama, cu 300C ptr. sedane-ul de clasa medie, plus Giulietta/MiTo ca si Fiat-uri mai avansate).
In alta ordine de idei nu vad nici un sens la Audi/VAG ptr. a cumpara Alfa ca brand. Clar le trebuie o fabrica in Italia s-o produca dar Pomigliano? :blink: Daca produc Alfa in Ungaria/Cehia e ca si cum ar mari productia de Skode/VW-uri, deci isi vor migra cumparatorii de la un brand la altul dar fara a produce pagube competitorilor, daca produc in Italia le trebuie o fabrica cu traditie acolo in Emilia Romagna, Piemonte sau Lombardia, chiar mi-l si inchipui pe Piech zburand de urgenta la Napoli si intalnindu-se cu sindicatele pe tema sporului de munca in intervalul 9am-9.30am.
Momentan Alfa is 'on the up' si zvonurile despre VAG umbland dupa Marchionne sa cumpere brandul nu pot aduce decat un plus de imagine. Momentan n-am vazut nimic pe Reuters, FT sau ceva asemanator, deci imi inchipui ca e un alt 'mind games' al lui Marchionne. Cand ceva apare pe Reuters in prim plan e ca si un transfer la fotbal care apare cu tagline-ul 'BBC understands', adica e o chestiune de timp, deci atunci as fi ingrijorat.
LE: Apropo, portretizand o intalnire cu sindicatele a lui Piech in Italia, mi-am adus aminte de Danny Bhoy si parlamentul italian vs. cel englez (puteti inlocui cu cel german aici). :)
http://www.youtube.com/watch?v=slGX4PqsJwc" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2013, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Marchionne ar da orice sa scape de fabricile din Italia, daca vin nemtii si le iau la pachet cu Marelli si Alfa...De Marelli nu stiu ce nevoie mai are, are Mopar-ul.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2013, 19:17 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
marius Quote:
Un zvon urat ce nu vrea sa moara, ca o barfa readusa mereu in discutie : Alfa din nou in discutii pentru a fi cumparata de catre Audi.
Tocmai au lansat 4C-ul, si ar parea ca nu are sens, dar pe Marchionne, tocmai pentru ca este un foarte bun om de afaceri, il cred in stare de orice. Au nevoie de bani urgent pentru a putea finaliza achizitia Chrysler, iar conform ultimelor relatari care au aparut si pe Reuters sau in alte jurnale italiene, la pachet ar mai fi incluse si fabrica din Pomigliano si Magneti Marelli.
Iar zvonuri rautacioase....


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2013, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dane, ca de obicei, o parere pertinenta si un mesaj ce imi face placere sa-l citesc. Doar ca...
-Pe Reuters se spune intr-adevar ca relatarea a pornit de pe un alt site, si ca a fost infirmata de ambele tabere. Nimic nou sub soare.
-Pomigliano la ora actuala este cea mai "Alfa" dintre fabrici. A fost construita special pentru Alfa(Sud), si pana la 159 s-au tot construit Alfe acolo. Mai mult, este cea mai moderna dintre fabricile Fiat, probabil stii ca recent a fost supusa unui plan de investitii masive si a unei retehnoligizari complete. Argumente care te fac sa te gandesti de ce ar vrea-o VW si de ce totusi, nu ar trebui vanduta de catre Fiat. Ca Emilia Romagna are alta traditie in constructia de masini este alta poveste.
-Pentru ca Italia sa mearga mai departe, TREBUIE reformata legislatia muncii. Inlatura constrangerile comunist-sindicaliste si Italia nu este cu nimic mai prejos altor tari vest-europene. Ba chiar, costul muncii cred ca este mai mic.

Sunt de acord cu tine cand spui ca Mr. M este un strateg desavarsit si foarte priceput in "mind games". Exista teoria conform careia zvonul asta nu are ca scop decat sa faca sa creasca pretul actiunilor. Ceea ce s-a si intamplat !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2013, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
marius Quote:
Pentru ca Italia sa mearga mai departe, TREBUIE reformata legislatia muncii. Inlatura constrangerile comunist-sindicaliste si Italia nu este cu nimic mai prejos altor tari vest-europene. Ba chiar, costul muncii cred ca este mai mic.
Pai tocmai asta e problema Marius. Si as indrazni sa spun ca e mai pregnanta cum cobori in jos spre sud, nordul Italiei are cam acelasi work ethic ca si Germania (de fapt, poate chiar mai workaholici decat germanii sau alte natiuni vest-europene), insa sudul e altceva. Tocmai de aia imi exprim rezervele ca VAG ar vrea sa investeasca in sud, nu stiu de nici o investitie majora mai jos de Roma in industrii 'grele' (chiar si in Roma gasesti mai mult institutiile financiare, asigurari etc), de altfel stii si de ce s-a construit cea fabrica de la Pomigliano in anii 70. Problema legislatiei muncii in Italia cred ca e mission impossible, poate se vor mai face ceva pasi marunti dar atat. E o masa mare de manevra dpv electoral si probabil vei fi realizat deja ca politicienii italieni nu sunt exact genul de a pune interesele nationale peste cele individuale.
VAG-ul la nivel de imagine mentine inca brandurile in tara de provenienta ie Bentley inca produs in UK, Lambo in Italia, SEAT in Spania, VW/Audi in Germania sau Skoda in Cehia (ma refer la grosul productiei, ca Polo-urile si Scirocco se fac si in Spania e altceva, sau TT-urile in Ungaria) - de aceea strategia adoptata in cazul unei achizitii Alfa ar fi pastrarea productiei in Italia si stiu ca planurile initiale prevedeau fabrica din Arese. Ceea ce ar face sens, ar pastra imaginea firmei si ar adauga acel Vorsprung durch Technik ptr. cei viseaza la un Vero Italiano cu tehnica germana. Constructia Alfelor la Pomigliano sub umbrela VAG e insa greu de marketat, cumparatorul ar spune: well, pai ce ati schimbat atunci? Plus bomba sindicala, Piech&co sunt renumiti in a cauta locatii in zone in care pot trece rapid peste sindicate&stuff, ba chiar si in Germania au incercat acelasi lucru (vezi scandalul cu liderii sindicati mituiti de acum cativa ani). Nimic de spus, o fi fabrica retehnologizata (ultima mea Alfa s-a produs acolo si a mers 3 ani fara probleme :) ), insa eu unul nu-l vad pe Piech legandu-se la cap fara sa-l doara, vad achizitia Alfei de catre VAG doar cu o fabrica in nordul Italiei. Parere personala, desigur.
Se prea poate ca zvonistica sa fi fost initiata si de cealalta tabara ptr. a mai pune ceva presiune pe umerii lui Marchionne.

Ca tot am atins tema Pomigliano d'Arco, daca personal nu-l vad pe Piech interesat, care e perceptia in Italia despre cum vede signor Sergio viitorul fabricii? Va ramane copilul problema si in familia FIAT? atunci de ce s-a retehnologizat?

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2013, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
E un hot-potato care nu poate fi atins. Din toate motivele enumerate de tine. Daca exista ceva substrat in ultimele zvonuri, poate asta este si telul lui Marchionne, sa scape de o fabrica ce nu produce la cota de profitabilitate, dar una care datorita locatiei are si implicatii sociale !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2014, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ce-mi place asta: Daca VW nu a reusit sa cumpere Alfa Romeo, va cumpara acum tot concernul Fiat...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2014, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Zvonistica asta a facut sa creasca actiunile Fiat cu 4%, ceea ce nu e rau deloc :o

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2014, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
adriand78 Quote:
Zvonistica asta a facut sa creasca actiunile Fiat cu 4%, ceea ce nu e rau deloc :o
bula de sapun a lu' Mascarpone ala. Nu tine mult. :twisted: :twisted:


Attachments:
Soap-Bubbles2.jpg
Soap-Bubbles2.jpg [ 523.66 KiB | Viewed 3631 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
PostPosted: 17 Jul 2014, 16:30 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Prima dezmintire.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2014, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ce vise umede au nemtii astia! :)

Image

Daca intr-adevar ar fi asa ar insemna ca Elkanni astia sunt chiar niste fraieri si niste incapabili - cum sustin multi prin Italia. Dar nu cred ca este asa, inclin si eu sa spun ca nu este decat o alta stratagema de-a lui Marchionne. Actiunile au crescut pe o piata in scadere... cha ching!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2014, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Volkswagen va trebui sa taie din visele de suprematie. Se pare ca au probleme de profitabilitate, trebuie sa reduca din modele (cica-s prea multe, similare oarecum si induc confuzie clientilor), mai mult, se vor reduce cheltuielile in domeniul r&d.
Marchionne e un geniu, sunt deja ani de zile de cand practica politica asta! :mrgreen:
Quote:
During a gathering of 20,000 Volkswagen Group employees at company headquarters in Wolfsburg, Germany on Wednesday, CEO Martin Winterkorn dropped a bombshell. The boss stated that the automaker isn't operating efficiently enough and admitted the company needs to radically start cutting back to raise its profit margins. To right the ship, Winterkorn has proposed killing off less profitable models and spending less on research and development.
articol pe autoblog.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2014, 19:47 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
2,9% profit în 2013...
Cică Dacia avea vreo 9% în 2012. :mrgreen: :whip:

Mă rog, 9% dintr-o cifră mult mai mică decât a VW, evident.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2014, 08:38 
Offline

Joined: 02 Jan 2014, 13:47
Posts: 24
Car: Renault Scenic 2
Location: IASI
Audi's war chest could buy Fiat Chrysler:

http://www.autonews.com/article/2014080 ... t-chrysler" onclick="window.open(this.href);return false;


La cat de slab este Sergio, e in stare sa vanda brandurile italiene si sa ramana cu cele americane.......

daca ii vezi cv-ul, spui ca e "spion" american :)

_________________
https://www.facebook.com/clublanciaro

https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 21 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]