It is currently 12 May 2024, 23:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 521 Next
Author Message
PostPosted: 02 Aug 2010, 17:54 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3159
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
imi asum propriile afirmatii, dar nu mi le asum pe cele interpretate prin metode de porc, daca unii citesc doar printre randuri nu e vina mea. Offtopic suntem de cand m-ai intrebat care sunt masinile care arata mai bine decat 159, apoi au urmat intrebarile tampe de ce nu ti-ai luat golf?
Voi consulta serios dictionarul cand vei invata sa pui sedila, daca nu stii de pe tastatura, da paste de pe google.
Ultimul meu post aici, continuati cu fanatismul...in continuare!

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
valerica Quote:
imi asum propriile afirmatii, dar nu mi le asum pe cele interpretate prin metode de porc, daca unii citesc doar printre randuri nu e vina mea. Offtopic suntem de cand m-ai intrebat care sunt masinile care arata mai bine decat 159, apoi au urmat intrebarile tampe de ce nu ti-ai luat golf?
Voi consulta serios dictionarul cand vei invata sa pui sedila, daca nu stii de pe tastatura, da paste de pe google.
Ultimul meu post aici, continuati cu fanatismul...in continuare!
Intrebarea a fost mai mult decat retorica, dar cum tu nu esti fanatic...
Sa faca curatenie un moderator aici!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Mai lipseste Alexandrus din topicul asta :lol:
Sincer nu as vrea sa se intample asa cva

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2010, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Dumnezeule, valerica, ai luat-o serios pe campii!! Si ti-ai ales prost si oamenii cu care sa faci asta.. :(

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 23:35 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Daca ne uitam la toate marcile detinute de VAG, se poate vedea cu usurinta ca majoritatea dintre ele sunt cam aceeasi masina, doar ca au caroserii diferite...nu cu mult. Singura marca ceva mai deosebita este Lamborghini.
In situatia de fata, Alfa nu este Lamborghini, si cred ca in cazul unei preluari de catre VAG, marca asta ar ajunge undeva intre VW si Audi.
Strict pragmatic Alfa ar castiga destul de mult la calitatea executiei dar doar atat. Acum depinde. Daca nemtii ar cumpara si tehnologia pe care o gasesti sub caroserie si ar pastra-o, poate chiar imbunatati-o, rezultatul ar fi unul de vis, avand in vedere ca VAG detine banii necesari pentru investiile astea. Totusi realitatea sunt convins ca nu va fi asta.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1299
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Marchionne nu va vinde Alfa, ambitiile lui vizeaza cresterea vanzarilor de 5 ori in 2014 fata de 2010 si pana acum ii merge bine. Strategia sa e centrata pe intrarea pe piata americana si folosirea retelei Maserati de dealeri (altfel spus, Alfa nu va fi vanduta in vreun 'dodgy area' de la marginea vreunui oras, precum reteaua Chrysler). Si continuitatea modelelor, spre deosebire de ce a fost in trecut. MiTo, Giulietta sunt bazele de pornire, insa 'cash cow'-ul il reprezinta tot saloon-ul (urmasa lui 159) si cele 2 SUV-uri. Ptr. care si-a asigurat deja platformele, ce motiv ar avea sa vanda cand viitorul ii se arata roz?
Un alt zvon alimentat artificial de 'jurnalisti' ce se grabesc sa publice inainte de a gandi.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2010, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Oct 2006, 09:43
Posts: 4
Location: Viseu
Noi discutii:
http://www.automarket.ro/stiri/vw-alfa- ... 32666.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Se pare totusi (ce bine), ca Alfa scapa de VW.

_________________
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine!


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1299
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Piech tocmai a recunoscut in mod oficial interesul ptr. Alfa, spunand ca vrea sa fie cea de-a 13-a marca a sa (13 e cifra lui norocoasa), indiferent ce zice boss-ul de la Fiat (Marchionne).
Din pacate sursa e doar in germana:
http://www.ftd.de/unternehmen/industrie ... 76617.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In engleza daca ajuta :
Quote:
VW Chairman Piech waits to pounce on Alfa Romeo
September 30, 2010 06:01 CET
UPDATED: Sept. 30 14:00 CET

VW Chairman Piech says he is ready to wait until Fiat gives up and decides to sell its struggling Alfa Romeo brand.

PARIS (Reuters) -- Volkswagen AG Chairman Ferdinand Piech has set his sights on Fiat S.p.A.'s Alfa Romeo as the next brand in his vast automotive empire.

Piech, who often prefers to speak almost in riddles, chose a frontal attack prior to the opening of the biennial Paris auto show today.
"We are patient and have time ... you won't hear anything in the next two years," he said when asked about repeated market speculation that VW is interested in Alfa.
Piech's comments were a challenge to Fiat CEO Sergio Marchionne, who has said he has no intention of selling money-losing Alfa Romeo.
"Let them wait," was Marchionne's reaction to Piech's comments.
Marchionne said Fiat will relaunch Alfa as a fully fledged premium automaker with an expanded lineup.
"If someone comes with 1 billion euros ($1.4 billion)... But I am joking, I have no intention at all of selling Alfa," he told reporters at the Paris auto show.

Piech waits for Fiat fail

A motor racing fanatic with an appetite for pedigree brands, Piech left no doubt that he is waiting for Fiat to fail in its efforts to fix the struggling near-premium Alfa brand, best known for the MiTo subcompact and Brera sports coupe.
Last year, only 102,000 Alfas were sold -- a decline of 1 percent from the previous year and far from Fiat's more ambitious 300,000-unit target.
"Alfa is the one brand with the biggest potential for improvement," Piech said, in a more characteristic oblique attack against Marchionne, a highly respected manager widely considered to have rescued Fiat from failure.
Piech even made fun of himself a bit, correcting comments he made last September that a "dozen was easier to remember than (the current) 10" when it came to the number of brands controlled by Volkswagen.
"Thirteen is my lucky number," Piech joked with a broad smile spreading across his face.
Alfa has a potential value between 700 million and 1 billion euros, according to financial analysts polled by Automotive News Europe early this month.
Marchionne plans to boost Alfa sales to 500,000 units in 2014 from 102,000 last year.
For the latest 2010 Paris auto show coverage, check Automotive News Europe's special Web page. Click here
VW is aggressively expanding as part of its plans to overtake Toyota Motor Corp. as the world's largest carmaker by 2018.
After arranging last year to acquire Porsche AG as Volkswagen's 10th brand, Piech is counting on eventually gaining control of truckmaker MAN AG and Japanese small-car specialist Suzuki Motor Co.
The Volkswagen chairman also put to rest speculation that the group would sacrifice its underperforming Spanish brand Seat, which management has failed to move upmarket to rival Alfa.
"Seat would be to Alfa Romeo what Skoda is to Volkswagen," Piech said.
No-nonsense Czech value brand Skoda is positioned just below Volkswagen as a car to appeal to everyman's taste like VW, just cheaper.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2010, 06:53 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Heh, e destul de clar cum arata viitoru AR daca trece la porcii astia.
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/al ... /3009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italiaspeed.com/2010/motor_s ... /0110.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2010, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, ar fi mai bine decat acuma, dpdv al volumului de vanzari, dpdv al calitatii finisajelor, materialelor, etc, o idee mai rau dpdv al personalitati, stilului (a folosi platforme tehnice FIAT e la fel de rau cu a folosi platforme tehnice VW sau Audi, numai ca macar la VAG exista anumite motoare, cutii, etc, mai .. interesante), mult mai rau ca si baza de clienti vechi. majoritatea aflistilor vor fugi care incotro.

PS. Data fiind semnatura ta, IR, ar fi logic sa fie veste buna pentru tine o trece a brandului in proprietarea "porcilor" ;)


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2010, 20:50 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca se respecta faza cu Seat<AR<Audi, pot sa spun ca nu o sa mai fiu asa fan al marcii.


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2010, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
„The Volkswagen chairman also put to rest speculation that the group would sacrifice its underperforming Spanish brand Seat, which management has failed to move upmarket to rival Alfa.”

Cîtă fățărnicie. De Seat nu tot ei și-au bătut joc? Auzi „underperforming”! Ce performanțe ar vrea să aibă cu Exeo de exemplu?

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2010, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
In mod sigur faptul ca VW a preluat o marca care avea 1-2 modele la vanzare vechi de 20 de ani produse sub licenta Fiat, si a adus-o la un nivel in care are 4-5 modele destul de bine vazute pe piata, poate fi vazut ca bataie de joc.

Toate marcile preluate de VW au mers mereu in sus pe piata, nu neaparat ca vanzari, dar sigur ca imagine (vezi Lamborghini, Bentley, Skoda).

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2010, 08:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Da și nu. Au făcut o treabă bună și cu Seat și cu Skoda de la preluarea lor, dar acum parcă nu le mai pasă de ele. Seat are doar 2 modele noi: Ibiza, care mi se pare reușită și Exeo, o copie de Audi A4, în rest numai modele vechi iar noile modele Skoda mi se par oribile din punct de vedere al design-ului.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2010, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Chestia cu designul e o chestie atat de subiectiva incat e irelevanta in cazul asta, avand in vedere ca Skoda a "muscat" bine din felia de piata a VW. Atat de bine incat acum se fac restructurari in conducere incat sa diminueze concurenta interna (i.e. cu VW).

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2010, 01:40 
Offline

Joined: 16 May 2010, 09:39
Posts: 7
Seat are un interior oribil,pot spune ca nu are nici bec in torpedo,:shock:,doar forma sport atrage cateva puncte,dar in rest e un dezastru,precum vw toate modele au aceeasi forma,polo=golf,jetta=passat.

Murciélago doar inima a ramas Made in Italy, navigatia e aceeasi de pe A4 cabrio,tot interioru inglobeaza tehnologia germana,vag=masini cu duzina.

Am si o cupra r (monotona, comuna),Dar Alfa, e o bijuterie :D.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2010, 07:46 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Sa faci parte dintr-o familie mare nu e ceva rau, dar inbreeding-ul e. Sa fii orfan sau sa ai parinti vitregi, cum se intampla sub FIAT, presupun ca e undeva la mijloc.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2010, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
De la initialele refuzuri categorice ale ofertelor s-a trecut la refuzul de a mai face vreun comentariu din partea lui Marchionne.
Acum nu ne ramane de fapt decat sa pariem in cat timp o vor vinde, nu daca o vor face.
link

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2010, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Marchionne a avut Vineri o intalnire cu analistii de la Morgan Stanley, si s-au discutat 4 chestii:
1. Chrysler si Fiat vor deveni o singura companie.
2. Va avea loc un IPO ,initial public offering, daca nu gresesc, in urma caruia Fiat va ceda o parte din actiunile Ferrari.
3. Marchionne le-a confirmat investmentbankerilor interesul VW pt Alfa, Nu a exclus varianta vanzarii, dar daca se va intampla, va fi un pret mare, zice! Asadar a fost foarte direct.
4. Magneti Marelli va fi vanduta!
Am citit astea in la Repubblica de azi. Toate rezulta dintr-o nota a entitatii Morgan Stanley despre intalnirea mentionata.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Degeaba se tot caca pe ei astia de la vw ca daca alfa ajunge la ei cu siguranta spiritul alfei se va stinge instant.de asemenea sunt foarte curios cum se vor reorienta clientii alfei.cred ca 90 la suta dintre ei se vor reorienta spre alta marca.as putea sa vad o alfa tsi tfsi sau fsi dar niciodata una tdi.si daca alfa va fi vanduta la vw 147-le pe care il detin acu va fi ultima alfa cumparata(in afara de 159 si giulietta)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
madkat Quote:
tdi-ul nu mai este ce stiai. Nenorocirea aia tacanitoare si mancatoare de ulei. De ceva ani au trecut pe commonrail si ei. Nici pe departe nu sunt la nivelul jtd-urilor, dar vor ajunge acolo, sunt sigur.
Stiu ca au trecut la CR da tot tu ziceai mi se pare ca CR-ul de la ei e sub CR de la fiat. Si ca nu are vlaga si asa. Normal ca o sa ajunga acolo dar cand o sa ajunga fiat o sa fie la alt nivel. Pt ca vw abia au trecut la CR si fiat deja e la Multijet2. In fine.....tot ce mi-as dori ca alfa sa preia de la vw ar fi inchegarea mai buna a masinii in rest nimic.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
io nu înţeleg atât de bine spaima asta a voastră vis-a-vis de trecerea Alfa la VW. Poate nu e clar pentru unii, dar dacă Mito şi Giulietta nu vor rupe piaţa, Alfa e foarte posibil să nu mai existe deloc. Eu am sentimentul că asta e cam ultima zvâcnire permisă de Marchionne şi dacă nu va aduce beneficii reale, va cam renunţa la a pompa bani în acest brand. Pe de altă parte, nemţii ştiu de ce vor Alfa şi părerea mea este că nu vor risca sub nici o formă schimbări radicale. Cât despre tehnologie, de ce n-ar cumpăra-o cu totul, cu ceva condiţii impuse ca fiind utilizată doar pentru Alfa. Doar nu e un secret şi e destul de clar că VW nu va sta oricum cu mâinile în sân şi va dezvolta oricum CM. Ştiu, sună complicat, dar când e vorba de bani totul se simplifică...


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Jaggguar Quote:
. Pe de altă parte, nemţii ştiu de ce vor Alfa şi părerea mea este că nu vor risca sub nici o formă schimbări radicale.
Ei impart componente intre Audi Lamborghini si Bentley sau ce au ei de lux si crezi ca o sa lase fix Alfa de capu ei ?

Is curios si cum ar convietui Alfa cu Audi;daca ajunge alfa la VW atunci ma gandesc ca o sa o faca si pe asta "mai premium" si atunci se mananca intre ele.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
thenuts Quote:
Is curios si cum ar convietui Alfa cu Audi;daca ajunge alfa la VW atunci ma gandesc ca o sa o faca si pe asta "mai premium" si atunci se mananca intre ele.
Au mai făcut asta. Nu văd unde e problema reală în a crea sau aduce un alt brand concurent brand-ului tău şi de a împărţi, mai apoi, primele două locuri pe piaţă. Tot tu vinzi mai mult (clar mai mult decât ai vinde cu singurul tău brand pe nişa aia), per total tot tu eşti mai câştigat, concurenţa o ia în jos. Chestia asta se practică. E vorba doar de cifre...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 521 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]