It is currently 12 May 2024, 01:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 621 Next
Author Message
PostPosted: 22 Nov 2010, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Comentarii de genul Audi cumpara Alfa ca sa o transforme in Skoda si sa o ingroape, doar din razbunare, ma fac sa zambesc. Sunt sigur ca actionarii VAG au votat in unanimitate asa ceva si ar fi platit oricat le-ar fi cerut Marchionne, pentru asta. Exista un plan bine pus la punct ca Alfa sa genereze profit imediat, puteau sa o mai lase cativa ani si murea din cauze naturale, ori Alfa nu va genera niciodata profit daca va inceta sa aiba ceva magic, ceva ce poate completa Audi. Ce e bun va fi pastrat (se ocupa Da Silva, oamenii de la Centro Stile si Giugiaro de treaba asta), ce se poate imbunatati va fi revizuit (gama de motorizari - cele mici vor fi cumparate in continuare de la Fiat, cele mari vor fi adaptate de la Audi si Lambo, cutiile de viteze DSG etc.), dar cel mai important se vor lansa modele noi care ii vor permite Alfei sa dea o replica amicilor bavarezi. Cel putin eu asta am inteles: Seat dispare, Audi ii ia in primire pe cei de la Mercedes si Alfa umbla putin la cota de piata a Bemveului. Mi-ar fi placut ca Fiat sa fi facut lucrul asta si banii sa ramana in Italia si cred ca asa s-ar fi si intamplat, daca si-ar fi putut permite efortul financiar urias pe care il presupune asa ceva pe termen scurt.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Interesante informatii ne aduce Valak. Dupa experienta ultimilor 20 de ani cred ca este evident ca Fiat este cu cativa pasi in urma fata de VW chiar daca uneori au tehnica mai evoluata (jtd, ts, jts, aresse). In afara de cateva modele (500, coupe, stilo coupe) Fiat sufera producand autoturisme, in sinea lor preferand probabil sa produca autoutilitare si camioane.

Va speriati de ce ar face VW din Alfa... probabil o marca profitabila, ca doar nu arunca miliardele pe geam doar ca sa se razbune pe italieni. Eu ma uit la ce au facut Fiat din Alfa si Lancia.

Nu lui lucianm ii zicea Alexandrus ca nu ar vrea sa fie omu care sa ii apere cauza? Incep sa fiu de acord.

PS: ca sa respecti limitele de viteza este suficient un motor de 1.4 aspirat pe benzina; ca e 2.4, 3.2 sau 4.2 e cam acelasi lucru din punctul asta de vedere :peace:

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1299
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
ibiza Quote:
Va speriati de ce ar face VW din Alfa... probabil o marca profitabila, ca doar nu arunca miliardele pe geam doar ca sa se razbune pe italieni.
Ca ai adus vorba. Cele 100 miliarde is fabulatiile lui Marchionne, la showul auto de la Los Angeles a revenit si a declarat ca vrea 20 billion, evaluarea curenta a marcii find de 10 ori mai mica insa.
Probabil ca daca VAG va veni cu o oferta de 3-4 billion Eur, Marchionne ar aparea cu actele in secunda 2.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
In tineretile mele zbuciumate as fi turbat sa aflu ca Alfa va ajunge membra VAG. Acum, gandind putin mai pragmatic, nu pot decat sa salut aceasta trecere (DACA este adevarata).
Mi-ar fi placut ca Alfa sa fie intr-adevar un "picolo Ferrari", probabil Enzo Ferrari se invarte in mormant vazand ca Alfa Romeo e in curtea Lamborghini, dar pur si simplu ceea ce Fiat a facut/face cu Alfa este bataie de joc. Nu poti sa tii sus o marca precum Alfa Romeo, prin 2 modele: unul din clasa mini si celalt din clasa compacta! Ah si cand vine vorba de singura limuzina din curte, spui despre ea ca e o greseala :shock:
Asta e, nu va mai fi Cuore Sportivo, va fi Sportliche Herz, dar macar va fi sportliche.

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
dand Quote:
ibiza Quote:
Va speriati de ce ar face VW din Alfa... probabil o marca profitabila, ca doar nu arunca miliardele pe geam doar ca sa se razbune pe italieni.
Ca ai adus vorba. Cele 100 miliarde is fabulatiile lui Marchionne, la showul auto de la Los Angeles a revenit si a declarat ca vrea 20 billion, evaluarea curenta a marcii find de 10 ori mai mica insa.
Probabil ca daca VAG va veni cu o oferta de 3-4 billion Eur, Marchionne ar aparea cu actele in secunda 2.
Nevertheless, cum zice italianu, ca sunt 800 milioane sau ca sunt 2 miliarde tot bani buni sunt. Evident ca nu a dat nimeni 100 de miliarde pe alfa. Totusi, sunt bani grei.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 20:16 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Daca tot am ajuns la bani, saptamana trecuta consiliul de administratie VW a discutat planul de investitii pentru cincinalul (suna cunoscut, nu-i asa?) 2011-2015.
Suma aprobata: 51.6 miliarde Euro, suma care ar trebui sa permita nemtilor sa atinga 10 milioane de unitati produse pe an in 2015, obiectiv care initial era stabilit pentru 2018, si sa devina numarul 1 mondial devansand astfel Toyota.
Sa mai comparam planurile de mai sus cu cele ale lui Marchionne?
Cred ca nu e cazul...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
haters gonna hate.

si ca sa fie clar, stirea zilei de azi: rs3 sportback, 2.5t, l5, 340cp, 4.6s 0-100


Attachments:
audi_rs3_sportback_top.jpg
audi_rs3_sportback_top.jpg [ 52.89 KiB | Viewed 1633 times ]
Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Si totusi, Giulietta aia care aduce ca alura cu Astra, tot arata mai bine. :peace:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
eu tot nu ma pot impaca cu imaginea unei succesoare pentru 147/giulietta care probabil ca va arata devastator (gratie lui da silva) dar pe dedesubt va fi un golf obosit. parca si vad replica lui clarkson care va fi incatat ca are in mana o alfa dar dezamagit profund ca se conduce ca un golf.

treaba cu motoarele,...eu cred ca vw va cumpara motoare de la fiat pana la sfarsitul vietii actualelor modele, dupa care, asa cum am mai spus, vom vedea Giulietta TDI si FSI si TSI :wallbash: s-ar putea sa vedem chiar incepand cu faceliftul pentrumito si giulietta.

acu' ceva vreme se zvonea de o vanzare catre bmw,...e asta era o treaba. din punctul meu de vedere baietii aia chiar stiu ce fac

LE: si ca o chestie haioasa: baieti, de acum in colo sa va puneti pofta in cui, o sa creasca pretul de revanzare al alfelor, hmmm, pardon, alfudiurior, SH :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 22 Nov 2010, 21:26, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Arata, da audi cred ca merge mai bine. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yux_mm Quote:
eu tot nu ma pot impaca cu imaginea unei succesoare pentru 147/giulietta care probabil ca va arata devastator (gratie lui da silva) dar pe dedesubt va fi un golf obosit. parca si vad replica lui clarkson care va fi incatat ca are in mana o alfa dar dezamagit profund ca se conduce ca un golf.
si acum ca se conduce ca un fiat punto/gp/bravo e mai bine?
Quote:
treaba cu motoarele,...eu cred ca vw va cumpara motoare de la fiat pana la sfarsitul vietii actualelor modele, dupa care, asa cum am mai spus, vom vedea Giulietta TDI si FSI si TSI :wallbash: s-ar putea sa vedem chiar incepand cu faceliftul pentrumito si giulietta.
si asta e rau din ce cauza? eu tot nu ma prind ce ai impotriva unor litere?
sau poate tu te gandesti ca vor pune tdi-pd :clapping: jesus...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_engines" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Sa punem in calcul impactul unei astfel de tranzactii!
Vorbim pe acest forum din punctul de vedere al unor utilizatori de autoturisme Alfa Romeo mai mult sau mai putin impatimiti de ceea ce reprezinta acest brand! Sa nu uitam ca tocmai a implinit 100 ani!
Dar ce vor zice italienii? Ce reactie vor avea? Pai alora daca li se pune pata produc atat de mult gunoi incat intr-o saptamana transforma un oras intreg intr-o groapa de gunoi!
O astfel de vanzare va avea atat de multe clauze...
Alfa Romeo nu e nici Simca si nici Yugo!!!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
@toshy: nu mi se pare nimic extraordinar la motoarele grupului vw. evident, cu cateva exceptii. in mare sunt niste motoare cu care iti faci treaba. si atat.

referitor la TDI, stiu ca au trecut de cativa ani buni la Common rail. insa la clasa accesibila oamenilor de rand (adica pana in 2000cmc) chiar suna ca niste tractoare obosite plus niste vibratii aiuerea. intamplator in ultima perioada am avut ocazia sa conduc cate ceva din familia vw si nu m-au impresionat. sunt niste masini cu care iti faci treaba doar. mai degraba m-a impresionat o honda civic sedan, daca e sa vorbim de clasa compacta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
ce n-ai inteles tu e faptul ca eu mi-am exprimat opiniile/impresiile/preferintele si nu adevaruri general valabile. de aici si confuzia creata la tine in ograda:
yux_mm Quote:
eu tot nu ma pot impaca cu imaginea ...
yux_mm Quote:
@toshy: nu mi se pare nimic extraordinar la motoarele grupului vw. ...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ca tu nu te poti impaca cu imagina e una, dar faptul ca tu judeci motoarele vag bazandu-te pe ce sunet aveau pd-uri de acum 10 ani si ca tu crezi ca motoarele alea le vor pune pe alfa (daca), e o varza - mai ales ca vorbesti despre dieseluri sub 2000cc, clasa unde pretentiile la nivel mic de HNV sunt mici. ia vezi cum sta situatia peste 2000cc.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
90% din romani au masinile cu moatoare sub 2000cm3 (degeaba are BMW moate super de 3000-6000cm3 ca la se vand majoritatea 2000cm), deci nu merita sa facem referire la moroatele gen 4.2 sau 5.5 etc. Si sa stii toshy ca daca ai bani nu inseamna ca ai si dreptate.

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
vad ca si tu esti pe langa, ba chiar ai si ceva impotriva mea (cum am vazut si in postul tau de mai sus).
nu are nici o legatura cu banii pe care ii am sau nu ii am eu, e mult mai simplu decat frustrarile tale: aici se vorbeste despre masini noi, despre tehnologii si motoare la nivel de an 2010+ si de o marca cu pretentii sportive, pretentii care nu se pot sustine cu dieseluri sau motoare sub 2000cc.
daca tu, sau altii, nu vreti asta de la alfa, atunci eu zic ca e bine in continuare sub fiat cu motoare cu 2 cilindrii de 900cc.

bine a spus-o alexandrus pe aia cu sustinerea unei cauze de niste oameni care mai mult o fac de rusine.


Last edited by toshy on 22 Nov 2010, 22:34, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
yux_mm Quote:
... intamplator in ultima perioada am avut ocazia sa conduc cate ceva din familia vw si nu m-au impresionat. sunt niste masini cu care iti faci treaba doar. mai degraba m-a impresionat o honda civic sedan, daca e sa vorbim de clasa compacta.
bai toshy dar nu esti atent deloc. ma refeream la cele CR, ca inca mai au vibratii. dar cu siguranta pe viitor vor remedia si treaba asta

in alta ordine de idei, motoarele pana in 2000cmc constitue grosul vanzarilor, aici e batalia cea mare. cele de 3, 4, 5 litri nu e necesar sa produca profit, ele pot fi mentinute si ca vector de imagine. in plus, la categoria 3000cmc nu prea am ce sa compar, batalia e pierduta din start. la fel si la cilindreele mari.

si intr-o cu totul alta ordine de idei, da-mi voie sa te citez:
toshy Quote:
... nu va ganditi la performante ca nu alea sunt singurul criteriu dupa care judeci o masina.
la treaba cu sportivitatea, general vorbind, nu e nevoie de motoare mari. vezi lotus. cred ca mai important este raportul greutate/CP. un fulg de 2cp se va misca intotdeauna mai repede decat o locomotiva de 3500cp

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yux_mm Quote:
bai toshy dar nu esti atent deloc. ma refeream la cele CR, ca inca mai au vibratii. dar cu siguranta pe viitor vor remedia si treaba asta

in alta ordine de idei, motoarele pana in 2000cmc constitue grosul vanzarilor, aici e batalia cea mare. cele de 3, 4, 5 litri nu e necesar sa produca profit, ele pot fi mentinute si ca vector de imagine. in plus, la categoria 3000cmc nu prea am ce sa compar, batalia e pierduta din start. la fel si la cilindreele mari.
cum spuneam si in postul de mai sus, atunci discutam doar din punct de vedere al profitului si terminam balciul: vag e perfect pentru asa ceva.
yux_mm Quote:
si intr-o cu totul alta ordine de idei, da-mi voie sa te citez:
toshy Quote:
... nu va ganditi la performante ca nu alea sunt singurul criteriu dupa care judeci o masina.
designul si gusturile fiind subiective, le lasam in afara ecuatiei. conteaza calitatea asamblarii, calitatea materialelor si serviciile post-vanzare ;) mai facem comparatie si aici?


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
Sper sa nu o iei personal dar chiar nu am nimic cu tine. Ziceam doar ca judeci din prisma ta problema, adica tu vrei un motor mare si alfa nu are, dupa mine 1.8 235 cp de pe giulieta este foarte oki si arhisuficient pentru romania. sau daca ar pune 1.9 biturbo de pe Lancia delta ar fi o treaba buna. Ca sa iasa din perioada grea in care se alfa nu motoarele sunt problema, ci marketingul si managementul firmei.
PS sper sa nu te simti atacat, eu nu am nimic cu nimeni , in special cu tine ca nici nu te cunosc. Pana la urma fiecare are voie la parerea lui.

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
din punct de vedere al profitului clar vor fi zile bune.
din punct de vedere al fanilor, cred ca va pierde o buna parte. insa va castiga clienti noi de la alte marci sau poate chiar segmente.

serviciile post vanzare: in romania clar va fi o imbunatatire substantiala. in alte tari in care se comercializeaza, habar nu am cum sta treaba, deci nu ma pronunt.

calitate ansamblare: crezi ca 159 e chiar asa dezastruasa? iar giulietta pare promitatoare, ramane sa confirme, sau nu, in timp

calitatea maerialelor,...aici e o buba care ma mai roade si pe mine din cand in cand: un amalgam de materiale de calitate cu altele slabe.

dintre toate astea, daca treaba mergea mai bine (nu cum merg cu marioneta la conducere) puteam sa trec peste unele aspecte privind calitatea.

raresr10 Quote:
nu motoarele sunt problema, ci marketingul si managementul firmei.
corect, asta am spus si eu de mult timp.
si in comparatie cu fiat, vw sta excelent la capitolul asta, mai bine si decat la capitolul motoare, carosserii, calitate sau platforme.

pe de alta parte, rares, normal ca fiecare priveste situatia prin propria-i prisma: toshy ca in sfarit poate sa isi ia o alfa cu motor de camion (la capacitate ma refer), eu ca nu ma impac cu denumirile, altii cu altele

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
rares, alfa vinde 100 de masini pe an in romania. ii doare fix in esapament de piata asta.
iar la faza cu motoarele si managementul... inca o data, pedro, despre ce vorbim aici? despre profit sau despre traditia unei marci?


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6618
Location: Brasov... oarecum.
despre amandoua

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 23:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Alfa nu se poate compara la motoare cu VAG. Da, este adevarat ca majoritatea oamenilor cumpara sub 2000 cm3 si ca ACUM sta si Alfa bine la capitolul asta (1.4T, 1.8T, 1.6D si 2.0D ), dar nu se poate totusi sa nu ai si motoare mari, sa nu ai o limuzina, sa nu ai variante de 4x4, etc.. In ziua de astazi pierzi foarte mult pentru aceste lucruri.
Si va dau doar 2 exemple de actualitate:
- seful meu isi cauta o limuzina. Criteriile importante sunt: motor 2.8-3.0 (de preferat benzina), 4x4, automata. Pai ce sa-i recomand de la Alfa? :). Rezultatul: 90% saptamana viitoare pleaca in Germania cred sa-si aduca un A6 3.0 TFSI (BMW nu ii place, Mercedes serie E dorea dar nu vrea acum sa mai bage 55.000 EUR intr-o masina, noul Saab 9-5 ii place dar i se pare prea tineresc totusi, etc...si uite asa a ramas la h'Audi pana la urma, nefiind nici pe departe vreun fan. Motorul si performantele au contat destul de mult in alegerea lui).
- am un alt coleg, vrea sa isi schimbe masina (Octavia 2.0 TDI). El vrea berlina 4x4 automata (tip DSG), motorizare 2.0T. Sau SUV cu aceleasi doleante. Pai la fel, nu am ce sa-i recomand la Alfa.
Eu de exemplu acum, daca as avea bani de o masina noua, nu m-as uita decat la 159. Si mi-ar fi placut sa aiba si o varianta de 4x4 care sa nu fie 3.2-ul JTS..
Nu pot spune ca ma bucur sau nu de eventuala trecere la VAG, depinde de ce se va intampla in viitor. Dar m-ar bucura ca Alfa sa aibe mai multe motorizari (chiar si de VAG, i se pare cuiva ca sunt slabe? ;) ), sa aiba variante de 4x4, de cutii automate tip DSG, sa aibe macar o limuzina in oferta, poate sa nu mai fie atatea probleme cu imbinari & stuff, sa vanda mai mult, sa se dezvolte continuu, etc..


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2010, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Dragi prieteni,

ceea ce era logic sa se intample s-a intamplat: am descoperit cu totii (sau macar cei ce au scris pe acest topic) ca avem fiecare alt motiv pentru care iubim aceasta marca. Si nu pot sa fiu decat de acord cu yux, fiecare ne exprimam opiniile personale. Bine, mai sunt de acord si cu alte idei ale lui, dar poate ne intalnim odata si vorbim pe indelete.
Deci nu aveau cum sa se contreze intre ei decat cei care, in spatele acestui adevarate desfasurari de elocinta si exprimari alambicate (care nu prea reusesc sa acopere faptul ca, de fapt, ar fi vrut sa isi zica de mama), sunt cei mai intoleranti si cei mai convinsi ca doar punctul lor de vedere e cel mai bun (ba chiar atat de bun incat nu poate fi inteles de nimeni din marea masa a celor de la poalele muntelui).
Vad ca ideea cu apararea cauzei de persoana gresita a devenit o zicala deja. Nu pot decat sa ma bucur, pentru ca nu sunt sigur ca sunt total de acord cu (virgula) cauza unora, si oricum nu as apara-o.
Si, ca sa fie clar, nu cred ca punea nimeni in balanta varianta ramanerii Alfa la Fiat cu acelasi stil de investitii si lipsa de interes ca pana acum vs. o revigorare financiara, de marketing, de capacitate tehnica sub VW! Doar ca, in naivitatea noastra, multi credeau ca, totusi, italienii ar putea, in sfarsit, sa se trezeasca, sa aiba un pic de mandrie nationala si eu, personal, chiar imi imaginam ca proiectul Giulia ar putea insemna un reviriment. AR 159, totusi, imi da sperante...

Si, pana la urma, dragi iubitori de Audi, de ce nu v-ati luat Audi??? Ca traditie si sportliche Herz au si ei, plus acele faimoase motoare si platforme de care sunteti cuceriti.
Dar, Doamne, cum va suna: wahre sportliche Herz...

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 621 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]