ibiza Quote:
masinile F1 mi se par urate cu spume si cursele foarte repetitive si plictisitoare.
Se vede ca nu ai fost niciodată sa vezi un GP de F1 pe viu!
Razvan29 Quote:
Treaba e simpla, daca vrei sa inovezi te duci in campionatul mondial de anduranta, daca vrei sa vinzi, te duci in F1.
Eu întotdeauna am considerat F1 un laborator suprem de unde vin soluții, poate diluate, poate dupa cativa ani buni, aplicabile în întreabă industrie auto. Șasiurile din fibra de carbon, kers, aerodinamica activa, chiar motorizările turbo de care nu scăpăm...
Razvan29 Quote:
as vrea sa cred ca asteapta ruperea Torro Rosso de Red Bull si achizitia si rebranduirea in Alfa Romeo F1; Sediu in Faenza au, echipa cu management bun au, colaborare cu Ferrari au, datorii ....n-au.
Si mie mi se pare logica mutarea asta. Cam de când a încetat hegemonia Red Bull multi au început sa se întrebe cat vor mai rexista in F1. Daca nici pentru echipa mama nu este sigur viitorul in F1 ce sa mai vorbim de echipa cunoscuta anterior sub numele de Minardi? Pana la urma sunt fabricanți de licori, nu constructori de mașini.
Razvan29 Quote:
Pe planul masinilor de strada, strategia asta cu berline ma depaseste, tare am un feeling ca vor avea o problema de timing comparativ cu ce face piata in momentul de fata (CUV, SUV).
Pai au trei suvuri pe țeavă, Stelvio ce apare în toamna, apoi unul de categorie E și încă unul compact legat de viitorul Giuliettei. Dacă ne-am dat noi seama de chestia asta crezi ca nu o știu si ei prea bine? Marchionne a și spus ca s-a notat în piață trecerea de la berline la suv-uri, o chestie gen "point of no return". In State de exemplu se știe ca nu va continua programul berlinelor (Dart, 200) și ca se vor concentra în schimb pe lărgirea gamei de suvuri.
@yux - cred ca 4C-ul acoperă deocamdată suficient de bine rolul de vector de imagine. Este în lucru și o "speciality", zvonurile cam asta și indica: este vorba de un coupe și un cabrio pe platforma Giuliei. Dacă e sa ne uitam la istoria Alfei întâi a venit Giulia și apoi modelele sportive. Numai bine se va maturiza și Giulia actuala iar în 2-3 ani nici nu ma gândesc cum ar putea evolua motorizarea de pe Quadrifoglio. GTA, clar!