It is currently 26 Apr 2024, 18:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 17 Jan 2014, 11:51 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Luni va fi trimisa la tipar. O sa revin cu o postare imediat ce intru in posesia cartilor.
Imi cer scuze pentru intarzaire, insa a trebuit sa il ajut pe tatal meu ce a avut probleme grave de sanatate.
Volumul III este programat pentru sfarsitul lunii Martie, inceputul lunii Aprilie.

PS: Va astept si la standul editurii AUTO-ENCI-PEDIA din cadrul Salonului Auto Bucuresti, editia 2014.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2014, 10:57 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Astazi soseste Volumul II de la tipografie ...


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2014, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Sa o vedem cum arata :wave:


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2014, 16:48 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mugurel Quote:
Sa o vedem cum arata :wave:
Pentru tine si prietenul tau ramane la 250 lei /buc.

Volumul II in ambele variante : full color si B&W:
Image
Image

PS: e si ARO in Acest volum, parca imi dadeau si lacrimile cand asezam in pagina.I-am dedicat 13 pagini.
Din fericire este inca in productie, dar in Cehia si la niste preturi...


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2014, 21:50 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
PS: In maxim 10 zile, Alfa-Romeo va fi disponibila ca FREE SAMPLE


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 16:43 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Seria de carti a devenit site cu abonament, incepand de la 2 USD/luna.

Un video preview al partii din site accesibila cu taxa:

https://www.youtube.com/watch?v=jKJ5fZEf_i8


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ceea ce era evident ca trebuia sa fie de la inceput. Mai usor de updatat, mai greu de perimat. O carte in domeniul asta, in 2 ani e deja depasita moral.
Totusi, nu pot sa nu remarc faptul ca multe icoane de acolo sunt "No logo available", in plus, pare destul de zgarcit siteul in ceea ce priveste informatiile. Sau cel putin asa transpira din prezentare.

Si daca imi permiti o intrebare care la prima vedere poate parea malitioasa: de ce as da 2$ pe luna ca sa pot accesa un site? in contextul in care exista site-uri gen Carfolio, Wikipedia, free of charge.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 20:35 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
yux_mm Quote:
Ceea ce era evident ca trebuia sa fie de la inceput. Mai usor de updatat, mai greu de perimat. O carte in domeniul asta, in 2 ani e deja depasita moral.
Totusi, nu pot sa nu remarc faptul ca multe icoane de acolo sunt "No logo available", in plus, pare destul de zgarcit siteul in ceea ce priveste informatiile. Sau cel putin asa transpira din prezentare.

Si daca imi permiti o intrebare care la prima vedere poate parea malitioasa: de ce as da 2$ pe luna ca sa pot accesa un site? in contextul in care exista site-uri gen Carfolio, Wikipedia, free of charge.
Bune afirmatii si pertinente.
O sa raspund pe rand:
Da, intr-adevar este mult mai usor de updatat si mult mai ieftin, la carti fiind o problema si in privinta costului de transport pentru expeditiile internationale.
No logo available: Din cele 20.000 de marci, sunt multe vechi, care nu a avut un logo sau a carui infatisare a fost pierduta in negura timpului. De asemenea sunt si foarte multe masini construite artizanal sau de companii mici care nu au avut niciodata un logo.
In privinta informatiilor, pot spune urmatoarele: ele variaza de la un model la altul. Sunt modele pentru care nu exista inforamtii suficiente, toate fiind sustrase din brosuri oficiale sau reclame facute de constructori in paginile revistelor si cartilor. Aici ma refer la cele dinainte de 1920. La modelele noi si cele vechi, unde exista multe informatii, ele sunt mai cuprinzatoare, ele mergand pana la maxim 50-80 de randuri.
O sa mai fac o precizare, de exemplu in WIkipedia un model este prezentat intr-o pagina cu toate generatiile sale, cu toate versiunile de competitii, protoipurile si modelele coachbuilt. Aici sunt impartite separat pe fiecare generatie in parte, in cazul modelelor de serie, pe fiecare versiune in parte in cazul modelelor de competitii, portotipuri sau coachbuilt.
Mai mult de 50-80 de randuri nu poate fi scris , pentru ca un astfel de proiect nu ar putea fi terminat niciodata.

Probabil ca nu am fost foarte inspirat in alegerea modelelor, eram destul de stresat cu softul, sa arat cat mai multe marci, deoarce avea limitarile lui de timp.
Si ar mai fii ceva de spus, sunt de acord cu tine, exista alte site-uri FREE, cu texte mai cuprinzatoare dar aceste nu se apropie nici pe departe de cifra de 20.000 de marci si 150.000 de modele. Sunt foarte multe informatii, modele, marci, poze, pe care nu le vei mai gasii nicaieri pe internet.
Si daca tot am vorbit de site-urile FREE si de ce ar plati cineva 2 USD/luna, suma care mie personal nu mi se pare deloc mare, sunt apropae 7 lei :D , aruncam aiurea mult mai multi bani pe lucruri inutile) o sa fac un pariu cu tine: Daca tu numeri marcile si modelele de pe Wikipedia si Carfolio si obtii peste 20% (4.000 de marci si 30.000 modele asta ar fii 20%) din ce am eu in baza de date iti dau un an FREE pe site !!!
Iti mai fac si o precizare, s-ar putea sa am si mai multe de 20.000 de marci si 150.000 de modele inda m-am oprit cu numaratoarea...
M-am uitat pe Carfolio si sunt la litera A cam 100 de marci; eu am la aceasta litera 1400 de marci si cred ca asta e un motiv pertinent pentru 7 lei lunar.

Baza mea de date nu este creata pentru a concura cu alte surse pe modelel cunoscute, in privinta continutului si a descrierii, ci pentru a fii singura completa, cu toate marcile si modelele. IN privinta marcilor cunoscute, singurul meu atu este faptul ca sunt prezentate cronologic absolut toate modelele, nu numai cele cunsocute, fara omisiuni.

Apropo, pentru FREE Sample am ales Alfa-Romeo, sunt 433 de modele acolo. Astept opinii si pentru asta si daca sunt modele pe care pasionatii de Alfa-Romeo nu le-au vazut pana acum: http://www.all-car-brands.com/Free-Sample.html
Merge putin mai greoi, cu doua bare de scroll laterale, pentru ca este cumva embed din enciclopdie. In partea de jos a paginii, puteti apasa pentru pagina urmatoare de modele, toate ordonate cronologic Modelele realizate de tuneri, nu au fost uploadatae deoarece le am intr-o baza de date ordonata alfabetic dupa numele tunerului si vor fi urcate pe parcur, in ordinea alfabetica a companiei de tuning dar vor merge in pagina marcilor modelului original. Mi-ar fi foarte greu sa iau toti tunerii la rand si sa sustrag modelele Alfa-Romeo din foldere.
Am ales aceasta marca pentru ca sunt mare fan.


Multumesc pentru opinii, orice comentariu este binevenit si constructiv.
O seara cat mai placuta si mai astept mai multe opinii. :D


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 21:33 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Scuze ca fac post dublu dar a expirat timpul de editare a postarii.
Tin sa mai fac o precizare, enciclopedia este structutrata pe marci de automobile si nu companii, deci in FREE Sample nu veti gasi primele modele ALFA, acestea gasindu-se la marca ALFA, precursoare marcii Alfa-Romeo.

PS: Idea site-ului este de a prezenta marci si modele despre existenta carora abonatii nu au stiut ca exista sau au existat. Si cum fiinta umana este una curioasa din fire, dupa prima luna, pot spune ca proiectul este sustenabil in aceasta forma.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La capitolul sugestii, in loc de "No logo available" pune pur si simplu numele masinii/brandului cu niste caractere care sa se integreze in site. Nu de alta, dar cum arata acum pare neterminat.

La capitolul 2$: lasand la o parte aspectul banilor pe care ii aruncam aiurea, acest argument nu are nici o relevanta, dar nu vreau sa dezvolt aici acest aspect, e limpede ca avem opinii diferite in ceea ce priveste modul de a ne colecta informatiile si de a ne informa. Personal pe mine nu m-ai convins, dar asta nu inseamna ca nu vor exista musterii.
Eu iti urez succes. :)

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 21:44 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
yux_mm Quote:
La capitolul sugestii, in loc de "No logo available" pune pur si simplu numele masinii/brandului cu niste caractere care sa se integreze in site. Nu de alta, dar cum arata acum pare neterminat.

La capitolul 2$: lasand la o parte aspectul banilor pe care ii aruncam aiurea, acest argument nu are nici o relevanta, dar nu vreau sa dezvolt aici acest aspect, e limpede ca avem opinii diferite in ceea ce priveste modul de a ne colecta informatiile si de a ne informa. Personal pe mine nu m-ai convins, dar asta nu inseamna ca nu vor exista musterii.
Eu iti urez succes. :)
Multumesc pentru urare.

La No Logo Available, va fi schimbata poza cu una ce integreaza niste logo-uri si us scris mai putin evident cu no logo available. Am mai primit astfel de sesizari atat ca arata neterminat cat si in privinta aspectului si a cromaticii alese.

Stiu, sunt constient ca nu toti pasionatii de automobile se potrivesc profilului site-ului. Sunt unii care cauta informatii complete pentru anumite modele, sunt altii care doresc din pura curiozitate sa le cunoasca pe toate. Daca timpul mi-ar permite si as avea o clona, probabil as acoperii mai eficient si acest sector de potentiali clienti dar momentan sunt axat pe a urca toatul pe online, pana ajung la cele 200.000 de pagini, apoi voi vedea mai departe ce si cum.

Este insa foarte posibil ca informatiile complementare sa apara pe site, inpagina fiecarui model, in sectiunea de comment care a fost special adaugata in acest sens.

Acolo se pot adauga si poze, mai ales unele pe care eu le am in baza de date (ai observat ca sunt modele la care pe site nu sunt poze) deoarece nu le pot posta din motive de copyright. Insa cei care fac comentarii pot face asta ... :D


Last edited by allcarbrands on 30 Sep 2014, 21:47, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Specifications:
GTV
1.8 L4; 144 hp; 169 Nm
2.0 L4; 150-200 hp; 186-280 Nm
3.0 V6; 200-225 hp; 260-270 Nm
3.2 V6; 240 hp/6200 rpm; 289 Nm/4800 rpm; 255 km/h; 0-100 km/h in 6.3 sec
Spider:
2.0 L4; 150-165 hp; 186-206 Nm
3.0 V6; 192 hp/5600 rpm; 260 Nm/4400 rpm; 225 km/h; 0-100 km/h in 7.3 sec
3.2 V6; 240 hp/6200 rpm; 289 Nm/4800 rpm; 255 km/h; 0-100 km/h in 6.3 sec
Transmission: 5 or 6 speed manual
Type: FF


Sincere aprecieri pentru timpul si energia consacrate realizarii lucrarii.
La modelul GTV 916, atat la coupe cat si la spider (care este o raritate scumpa daca are 2.0 tb V6) lipseste motorizarea 2.0 V6 tb, parametri motorului fiind trecuti la L4.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 21:52 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mobyle Quote:
Specifications:
GTV
1.8 L4; 144 hp; 169 Nm
2.0 L4; 150-200 hp; 186-280 Nm
3.0 V6; 200-225 hp; 260-270 Nm
3.2 V6; 240 hp/6200 rpm; 289 Nm/4800 rpm; 255 km/h; 0-100 km/h in 6.3 sec
Spider:
2.0 L4; 150-165 hp; 186-206 Nm
3.0 V6; 192 hp/5600 rpm; 260 Nm/4400 rpm; 225 km/h; 0-100 km/h in 7.3 sec
3.2 V6; 240 hp/6200 rpm; 289 Nm/4800 rpm; 255 km/h; 0-100 km/h in 6.3 sec
Transmission: 5 or 6 speed manual
Type: FF


Sincere aprecieri pentru timpul si energia consacrate realizarii lucrarii.
La modelul GTV 916, atat la coupe cat si la spider (care este o raritate scumpa daca are 2.0 tb V6) lipseste motorizarea 2.0 V6 tb, parametri motorului fiind trecuti la L4.
Multumesc mult. O sa iau masura de a corecta in cursul zilei de astazi.
Intotdeauna cei specializati pe o anume marca, pot aduce imbunatatiri celor generalisti.

PS: Pentru yux_mm : arata mai bine cea de aici din atasament decat cea de pe site ?
PS: pentru amandoi, discutand cu voi, mi-a venit o idee.
Cum ar suna ca pe viitor, cei ce aduc completari, sa beneficieze, in baza unui punctaj de o anumita perioada gratuita. Practic pentru o anumita contributie lunara, in imbogatirea descrierilor si a pozelor sa aibe acces free.
Am vazut ca la Joolmla exista o extensie pentru asa ceva.


Attachments:
No Logo Available.jpg
No Logo Available.jpg [ 165.78 KiB | Viewed 4308 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Munca titanica, dar sper sa reusesti sa ajungi un nume de referinta. De ce nu, un fel de wikipedia al masinilor.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 22:35 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
marius Quote:
Munca titanica, dar sper sa reusesti sa ajungi un nume de referinta. De ce nu, un fel de wikipedia al masinilor.
Multumesc. Am primit de multe ori acest apelativ. Am deja un numar substantial de followeri din toate colturile lumii si nu vreau sa dea peste mine cine stie ce noroc financiar. Ideea este sa pot sta acasa si sa fac ce imi place, mai ales ca sunt tatic singur de 6 ani, practic de la stadiul de biberon si pampers si am refuzat sa-mi las copilul 8-10 ore pe zi la o gradinita gen cresa, pentru a avea un job normal.
PS: Daca ajung la 1000 de abonati e arhisuficient si avand in vedere cat de larg e net-ul, cred ca nu e un target al unui om visator.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Atunci greul l-ai depasit deja, si cat ar fi de monumentala lucrarea asta la baza de date a masinilor, marea ta realizare e in alta parte! :clapping:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 01:02 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
marius Quote:
Atunci greul l-ai depasit deja, si cat ar fi de monumentala lucrarea asta la baza de date a masinilor, marea ta realizare e in alta parte! :clapping:
Este. Nimic nu se compara cu "meseria" de parinte.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 08:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2009, 00:36
Posts: 183
Location: Bucuresti
Salut si succes in continuare, binenteles ca am inceput sa citesc daca ai pus link-ul la Alfa si prima modificare :

1937 Alfa-Romeo 8C 2900A Berlinetta by Pininfarina la motor 2.9 L8; 220 hp/530 rpm; 230 km/h cred ca 530 este de fapt 5.300 rotatii

_________________
Alfa GTV V6 TB
Toyota Auris
1.6
Alfa 147 1.9
Fiat Fiorino
Suzuki Ignis
Dacia Solenza 4.4 V8
Tico 5.0 V12
Chrysler Voyager
Ford Siera Cosworth


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 15:09 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
Dizzy_147 Quote:
Salut si succes in continuare, binenteles ca am inceput sa citesc daca ai pus link-ul la Alfa si prima modificare :

1937 Alfa-Romeo 8C 2900A Berlinetta by Pininfarina la motor 2.9 L8; 220 hp/530 rpm; 230 km/h cred ca 530 este de fapt 5.300 rotatii
Multumesc, am modificat.
Din pacate la Free Sample comentariile nu sunt active dar astept aici orice corecturi si completari. Multumesc inca o data.

PS: Am doua forumuri unde am oferit reduceri substantiale pentru cei care isi fac cont, forumuri unde am obtinut un important suport, feedback si ajutor in completarea bazei de date. Sunt chiar si cativa fotografi ce imi trimit poze free, ale masinilor unicat de pe la diverse saloane auto locale din mai multe colturi ale lumii.

Daca considerati ca exista persoane interesate pe forum pentru aceasta enciclopedie, pot sa fac acelasi lucru, ba chiar o reducere mai mare, avand in vedere ca este vorba de Romania. Binenteles u fost niste conditii, ca userii sa aibe minim un an vechime pe forum si sa aibe activitate, nu doar sa se logheze pentru a beneficia de reducere.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Prefer varianta tiparita . Cat o sa imi permit o sa cumpar volumele cum apar . As vrea sa o am pe toata si sper ca va ajunge o lucrare apreciata in toata lumea . Atunci o sa ma mandresc si eu ca e facuta de un roman de-al meu .
In ce priveste varianta online cred ca 2 eur pe luna e jenant de putin fata de cata munca ai depus .
Mult noroc in continuare


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2014, 13:38 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 14:02
Posts: 48
mugurel Quote:
Prefer varianta tiparita . Cat o sa imi permit o sa cumpar volumele cum apar . As vrea sa o am pe toata si sper ca va ajunge o lucrare apreciata in toata lumea . Atunci o sa ma mandresc si eu ca e facuta de un roman de-al meu .
In ce priveste varianta online cred ca 2 eur pe luna e jenant de putin fata de cata munca ai depus .
Mult noroc in continuare
Si eu prefer varianta tiparita, insa suntem intr-o minoritate covarsitoare, precum dinozaurii din ziua de azi care se reuma la mitul "Loch ness" si alte cateva.
In urma solicitarilor primite si a discutiilor, numarul de persoane care au dorit continuarea variantei tiparite, sunt Eu, un Brazilian, un American un Australian si acum tu asa ca acest proiet nu a mai fost fezabil si am renuntat in a mai continua seria de carti. Printre propuneri au mai fost si e-Book, CD, sau un download ce ar putea fi updatat, la fel cum se face acum la jocul GT 6.
Ea ar putea fi fezabila dar intr-o forma industriala, adica un tiraj foarte mare pentru a reduce costul de tipar si distribuita in retele internationale de retail insa eu nu am aceasta putere financiara iar singurele oferte primite in acest sens au fost de la edituri medii si facute pe interesul lor si nu al meu.
In privinta sumei, da este mica, chiar mai mica decat al abonamentului unei reviste, dar numarul de abonati este mult mai mare si sumele se apropie pe undeva iar pe viitor poate chiar depasi, insa pe online venitul il mai pot completa si cu alte surse,a colo va mai fii un blog cu stiri din lumea auto (ce va avea un sistem de reclame) precum si un magazin online, prin care o sa incerc sa internationalizez cealalta mica afacere online pe care o desfasor in paralel cu site-ul si pe care intentionez sa o dezvolt, avand o legatura directa cu lumea auto, mai ales ca in maxim 6 luni site-ul va avea un trafic consisttent ce va putea fi fructificat si in acest scop.


PS: Imi pare rau ca nu mai continui seria de volume si eu imi doresc si simt aceasi parere de rau, insa la ora actuala nu este posibil. Cine stie, pe viitor, cand e gata site-ul, poate o carte anuala cu tot ce e epe site ar putea fi editata, insa nu pot sti de pe acum ce imi rezerva viitorul.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]