It is currently 27 Apr 2024, 20:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2011, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu e nevoie de diploma de inginer in sertizari, nici de experienta, face toata treaba masina de sertizat, pui furtunule si mufa in ea si apesi un buton. Asa ca totul depinde doar de calitatea furtunului si de calitatea mufei.
Insa la noi nu stiu decat un service de camioane care sa fie in stare sa faca furtune de presiune in plasa metalica, iar aia le fac foarte cu simt de raspundere, calitate ruseasca, deh, pentru camioane.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2011, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Nici ca sa strangi prezoanele nu ai nevoie de diploma si totusi eu am reusit sa plec cu ele nestranse de la service. De 2 ori.
In plus mie mi-a cedat un furtun facut de Goodridge cu toata plasa lui metalica , desi a fost montat corespunzator. Zic corespunzator pt ca pe cele de cauciuc le-am schimbat dupa 5 ani iar unul din ele se freca de janta de ceva vreme avand deja ros cam 30% din suprafata. Astfel m-am asigurat ca cele noi vor fi prinse corect . Noroc ca aveam doar vreo 40 km /h cand un pieton a sarit pe trecere si am avut inspiratia sa trag frana de mana. Probabil nu ne despagubea Goodridge . Poate intelegi de ce nu as incerca ceva facut la un service de camioane cand e vb de frane. Acum daca vreti sa invatati din greselile proprii ...
Mai stiu pe cineva de pe forum cu exact aceeasi intamplare ca a mea .

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2011, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Normal ca nu sunt indestructibile, insa daca sunt montate corect nu patesc nimic.
Acuma, faptul ca tu sufli si in iaurt doar pentru ca te-ai ars cu alt iaurt bagat la microunde, e problema ta, dar ar fi mai constructiv sa nu mai bagi iaurtul la microunde ;)


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2011, 02:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Offtopic! :censored:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2011, 15:22 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Am comandat 2 bidoane de Motul RBF600, chiar sunt curios cat se va simti schimbarea.
Cat despre furtune, deocamdata le voi lasa pe cele originale.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2011, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
KALI Quote:
Am comandat 2 bidoane de Motul RBF600, chiar sunt curios cat se va simti schimbarea.
Cat despre furtune, deocamdata le voi lasa pe cele originale.
Daca te roade sa schimbi furtunele si nu gasesti special facute pentru masina ta iti recomand o companie din Brasov care le poate produce in ce configuratie vrei tu. Eu mi-am facut la ei furtunele de la kart si sunt perfecte. Ca idee, acolo se fac furtunele pentru tot felul de utilaje care folosesc mecanisme hidraulice.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2011, 21:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Am facut curat, pentru discutii Offtopic folositit va rog aria dedicata! :censored:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2011, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Astazi am gasit intamplator la cineva furtune in plasa metalica Goodridge pentru 159/Brera/Spider. Nu scria motorizarea pe cutie, dar posibil sa fie la fel pentru toate (la 47/56/GT de ex. sunt toate la fel - nonGTA). Daca doreste cineva, dau detalii in PM.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2011, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt la fel pentru toate, ca unele au etrieri Brembo pe fata.
Asa am si eu un set in cutie de furtune pentru 147/156/GT/159/Brera care NU au din fabrica etrieri Brembo, dar nu au nicio treaba cu alea pentru etrierii Brembo.


Top
   
PostPosted: 30 May 2011, 11:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hot
Attachment:
IMG_4472-Edit.jpg
IMG_4472-Edit.jpg [ 201.5 KiB | Viewed 5381 times ]
Attachment:
IMG_4520-Edit.jpg
IMG_4520-Edit.jpg [ 183.4 KiB | Viewed 5381 times ]
Attachment:
IMG_4544-Edit.jpg
IMG_4544-Edit.jpg [ 229.61 KiB | Viewed 5381 times ]
Attachment:
IMG_4554-Edit.jpg
IMG_4554-Edit.jpg [ 219.03 KiB | Viewed 5381 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 May 2011, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Chiar ii sta bine langa liniile zvelte ale barcilor. 8)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 May 2011, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
unde-s facute pozele ? la eforie?
p.s. - nu-s barci :)

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 30 May 2011, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Sunt un profan de la munte fascinat de tot ce pluteste miraculos pe ape. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 12:40 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Si uite asa, usor, usor au trecut 2 ani de cand e in mainile mele...
Acum o luna am facut bineinteles ITP-ul pe care l-a trecut fara nici un fel de probleme, iar azi dimineata revizia de 30000 km, iata si detaliile despre costurile ei:

A treia revizie: 29300 km
Service: Auto Parma Galati
Filtru ulei, flitru aer, filtru polen, manopera si verificari: 493 lei
Ulei, 6 litri de Selenia Star Pure Energy, furnizat de catre Gabi Dima: 348 lei.
Total: 841 lei
Probleme: Nimic deosebit de semnalat...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2012, 19:49 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
N-am mai scris de multisor pe-aici, dar cum kilometrii se-aduna si nimic neplacut nu se intampla :mrgreen: , ce sa fac, mai pun si eu niste poze...
In ordine: vinerea trecuta, sambata trecuta si luni la sosire (lipsesc primii 550 km facuti in cele 12 zile aferente Trip-ului B, dar per total consumul mediu e acelasi)
Attachment:
Vineri.JPG
Vineri.JPG [ 78.26 KiB | Viewed 4978 times ]
Attachment:
Sambata.JPG
Sambata.JPG [ 34.53 KiB | Viewed 4978 times ]
Attachment:
Trip B.JPG
Trip B.JPG [ 59.09 KiB | Viewed 4978 times ]
Despre masina, numai de bine, s-a comportat admirabil (si) pe zapada, singurul mesaj primit pe computerul de bord fiind "change oil", si asta pentru ca, in conformitate cu cartea masinii, abia la 35.000 km trebuia sa schimb prima oara uleiul in motor (iar eu l-am dat schimbat deja de trei ori, dar am uitat sa informez si CB despre chestia asta :) )

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2012, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
La cati mai multi km fara probleme!
Vad ca te-am intrecut la kilometraj (43k acum), desi am pornit cu handicap :tongue:
De curiozitate numai: de ce ai schimbat uleiul atat de des?

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2012, 07:18 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Multumesc pentru urare, asemenea!
Uleiul a fost schimbat din 10 in 10 mii de km din varii motive cum ar fi:
- faptul ca momentul schimbului a coincis de fiecare data cu cel din preajma cate unui drum lung de cateva mii bune de km in afara tarii,
- diferenta de un an intre schimburi (in afara uleiului cu care a venit din fabrica si pe care l-am dat jos dupa 5 luni si primele 10 mii de km, vezi intervalul de timp scurs intre schimbul numarul 2 si cel cu numarul 3)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
kali, imi permit sa mai dau o informatie care omul din tara cu apa calda :D nu o stie: in romanica in perioada garantiei se schimba uleiul si filtrul de ulei la fiecare 10k sau un an. dupa aceea tine de tine ce faci, recomandarile autoitalia raman in continuare aceleasi insa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 16:37 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Unde asta? La AI?
Ca altfel este gresita informatia. Este valabila doar chestia cu maxim 1 an de zile, dar altfel, nr de km este cel mentionat de producator si care variaza de la marca la marca..


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
eu stiu ca la alfele fandute (147, 156, 159) in romania schimbul de ulei si filtru de ulei se face la 10k. kali nu a luat-o de aici, insa probabil ca se conformeaza regulilor de aici din diverse motive. cu atat mai mult cu cat o parte din motoare sunt comune, ma indoiesc ca la 1.8 au facut alta regula. cred ca totusi georgeg ne poate lamuri si mai bine, astfel incat daca am spus vreo aberatie sa nu ramana inscrisa aici pentru eternitate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Kali beneficiaza de garantia oferita de vanzatorul de la care a cumparat, respectiv cred ca e cea originala de fabrica a masinii, adica 2 ani fara limita de km. Legat de partea de probleme de garantie si service el se "supune" normelor prevazute in garantia internationala, respectiv schimb de ulei la 35k km sau de fiecare data cand martorul de ulei o cere, adica probabil intre 15 si 20 mii.
Acum ca fiecare alege sa schimbe uleiul mai devreme decat o cere masina nu are cum sa fie un lucru rau, decat ca toti bajetii cu beemve si service included care te pune sa schimb uleiul intre 25 si 30k km oricat de mult ai merge prin oras sau in forja, mai bine din 10 in 10 mii si stai linistit.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 17:23 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, dar una este sa alegi tu personal sa faci acest lucru, alta era sa iti fie impus (ceea ce mi s-ar fi parut o tampenie si un abuz)


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
george, eu ma gandeam la ce scrie in carnetele de service pentru modelele 159 vandute in romania de autoitalia. si din cate stiu e 10k. corecteaza-ma daca gresesc, ca doar ai carnetul in torpedou :mrgreen:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nu e trecut in carnetul meu si motorul tbi, a aparut abia dupa ce am cumparat eu masina. :tongue:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2012, 22:33 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Dom'le, ca sa lamurim lucrurile:
In manualul meu de intretinere a masinii (versiunea germana) la motorizarea 1750 turbo benzina, este mentionat ca uleiul se schimba in functie de conditiile de exploatare a motorului, iar momentul schimbului va fi semnalat de catre computerul de bord prin aparitia mesajului respectiv.
Daca mesajul nu apare atunci uleiul trebuie oricum inlocuit dupa 12 luni (sau 24 luni in cazul versiunilor Diesel cu filtru de particule), dupa cum scrie in acelasi manual in limba germana.
Versiunile 1.8 140 CP, 2.2 JTS Selespeed, 3.2 JTS si versiunile Diesel fara filtru de particule au intervale clare de schimb a uleiului la fiecare 35000 km sau 24 luni (12 luni doar in cazul variantei 1.8 de 140 CP).

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]