It is currently 27 Apr 2024, 19:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1113 Next
Author Message
PostPosted: 19 Mar 2010, 15:43 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Alexandrus Quote:
Trebuie doar sa cauti, ca nu ti le vinde Alfa Romeo la suprapret.
Touché...

Tot de la Toora ? Despre ei auzisem ca incetasera productia...
Sincer, m-ar cam tenta un set dar pe 18"...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2010, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, au dat faliment, se pare. Doar sa mai gasesti stoc pe undeva, desi...slabe sanse. Plus ca nu se potrivesc peste franele Brembo pe 159, se pare, trebuie distantieri si mai bine ...


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2010, 19:44 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Zilele astea SW-ul implineste un an, pana acum nimic neplacut de semnalat, ba chiar am fost uimit sa constat ca mergand absolut regulamentar pe un traseu de tipul Galati - Bucuresti, respectiv cu 50-60 km/h in localitati si 90-110 km/h pe DN si E, motorul e capabil de un consum de benzina de 8.5l/100km, ceea ce pentru greutatea masinii si puterea motorului mi se pare destul de rezonabil in conditiile in care consumul mediu de cand am cumparat-o si pana acum este de 11.1l/100km.
Singura problema este sa ai timpul si rabdarea necesara parcurgerii drumurilor de pe la noi cu astfel de viteze.
Si cum nu am ratat ocazia si am fost prezenti la Fest, gasiti mai jos doua dintre fotografiile pentru care ii multumesc lui Pristy5 :thanks:


Attachments:
Berlina + SW.JPG
Berlina + SW.JPG [ 78.99 KiB | Viewed 4645 times ]
TI-uri.JPG
TI-uri.JPG [ 92.68 KiB | Viewed 4645 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 23 Jul 2010, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
parca imi place din ce in ce mai mult 159 SW, cu barele de deasupra arginti si in varianta TI, parca a fost turnata. un jurnalist auto zicea intr-un articol ca de fapt masinile ar trebui desenate incapand cu breakurile, si din acestea sa derive modelul berlina, ulterior. bine, replica venea cumva in legatura cu piata germana unde variantele de carausie sunt mai apreciate decat berlinele.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2010, 14:16 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
In vacanta am luat din nou drumul Greciei, de aceasta data in nordul ei.
Masina s-a comportat ireprosabil, asa ca i-am mai facut o fotografie, de aceasta data alaturi de un altfel de... GTA. :wink:
Tot 250 CP, dar scosi dintr-un motor de 1498 cmc supraalimentat care iti ofera senzatii pe masura. 8)


Attachments:
AR + Kawa .jpg
AR + Kawa .jpg [ 73.94 KiB | Viewed 4559 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 14:12 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Ti-uri pe un "non-ti" 8)


Attachments:
ti 1.jpg
ti 1.jpg [ 82.96 KiB | Viewed 4458 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
That lucky bastard! :lol:

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nu arata rau insa ti-urile actuale parca dau mai bine :P

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu prea se pupa.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
desi am prima versiune de TI-uri pe masina si personal imi plac, pe 159 nu mi se par potrivite, sunt prea "rare" pentru o masina de dimensiunea aia.
BTW, cele din poza sunt de 166?

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
@zmarius: nici 166-le nu este o masina tocmai mica dar, in definitiv, e chestie de gusturi, perceptie etc.

@KALI: ai poate mai multe unghiuri cu masina asta?

Sunt curios si pe Brera cum ar da..

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
se vede ca sunt din alta generatie. prefer ti-uri de 159 pe 159/brera/spider.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2010, 08:37 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Dom'le, dupa parerea mea sunt pe 18" si imi place in special cum se vad in miscare comparativ cu ti-urile de 159.
@Vladimir: Imi pare rau, nu am si alte fotografii cu masina asta...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 15:35 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Cum n-am mai scris cam de mult timp pe-aici, am gasit acum si motivul sa o fac:
Dupa deschiderea oficiala a Salonului International Auto de la Geneva din acest an si confirmarea anumitor zvonuri, prezentarea Alfa Romeo 4C Concept la acest eveniment mi-a starnit curiozitatea atat de mult incat am hotarat ca, intr-un fel sau altul, trebuie sa ajung la fata locului pentru a vedea masina "live".
Cum o astfel de calatorie merita facuta doar alaturi de prieteni la fel de nerabdatori si si mai pasionati de subiectul in cauza, am inceput sa intreb in stanga si-n dreapta potentialii amatori. Acestia nu au intarziat sa apara, astfel incat de aici si pana la o escapada la Geneva n-a mai fost decat un pas.
Pe scurt, am plecat pe traseul cel mai scurt si mai rapid, adica Ungaria-Austria-Germania-Austria-Elvetia si ne-am intors prin Franta-Italia-Slovenia-Ungaria.
La intoarcere, dupa traversarea Mont Blanc-ului si o bucata de drum prin Italia pe parcursul caruia am zarit mai multe Giuliette, in jurul pranzului ne-am abatut putin de la traseu ca sa vizitam Muzeul Alfa Romeo de la Arese. Din pacate nu am avut aceasta sansa, muzeul este inchis "pentru amenajari" pe termen nedefinit :( .Atmosfera si privelistea cenusie de la fata locului ne-au stricat ziua indeajuns de mult incat sa nu mai facem nici macar o fotografie cu masina care ne-a purtat in acesta excursie-fulger.Spre final am reusit insa sa fac o fotografie: (cele cu 4C-ul vor aparea pe topic-ul dedicat :wink: )
Attachment:
C.B..JPG
C.B..JPG [ 73.56 KiB | Viewed 4119 times ]
Din cei 5865 km mentionati in Trip B, ultimii 4600 sunt facuti in cele 5 zile care ne-au fost necesare parcurgerii drumului pana la Salon si inapoi.
Despre masina numai de bine, pe zi ce trece imi place tot mai mult cum se comporta motorul, singura chestie pe care vreau sa o fac dupa acest drum este aerisirea franelor si pentru ca mai sunt doar 4 luni pana cand va implini 2 ani ma gandesc sa schimb tot lichidul de frana din instalatie.
Cum n-am insa in plan sa schimb (si) furtunele, am un dubiu: sa pun ce recomanda producatorul, Tutela TOP4, sau Motul RBF600 (pe care pana acum l-am folosit doar la motocicleta)?

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Offtopic: 2 ani, deja? :shock: Parca ieri apareai cu ea in curtea micutei pensiuni din Ungaria :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
felicitari si multi km inainte!

eu as merge pe RBF600 sau RBF660. deasemenea, daca tot il schimbi, parca e pacat sa nu schimbi si furtunasele...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
RBF600 daca il gasesti ieftin, sau ATE SuperBlue.

PS. Si mie imi plac mai mult Toora T670 decat TI-urile de fabrica. Mult mai mult.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 14:32 
Offline

Joined: 23 Jun 2009, 23:50
Posts: 118
Location: Galati
Lichidul de frana se schimba la 2 ani conform manualului.
Lichidul de frana "e folosit" si de ambreaj.
In manual se recomanda lichid cu urmatoarele specificatii: "Synthetic fluid for Brake and clutch controls FMVSS n° 116 DOT 4, ISO 4925, SAE J1704, CUNA NC 956-01 Qualification FIAT 9.55597."
Eu unu' nu as schimba furtunasele decat daca este nevoie.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pe bune? nu acum sincer, noi ce discutam aici? ca idee, crezi ca nu stia?

si ma rog, de ce nu ai schimba furtunele cu unele in plasa metalica. pura curiozitate....

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
tzzivii Quote:
....si ma rog, de ce nu ai schimba furtunele cu unele in plasa metalica. pura curiozitate....
hai ca iti raspund eu, pentru ca furtune pentru TI inca nu se gasesc, toshy a incercat cu HEL insa nu se potrivesc desi ei zic ca merg pe etrierii nostri. :scratch: .Ramane doar varianta de cumparat furtune sertizate "la metru" exact cat iti trebuie si abia apoi puse fitingurile pentru etrieri.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ba se gasesc. au la alfisti :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
georgeg Quote:
tzzivii Quote:
....si ma rog, de ce nu ai schimba furtunele cu unele in plasa metalica. pura curiozitate....
hai ca iti raspund eu, pentru ca furtune pentru TI inca nu se gasesc, toshy a incercat cu HEL insa nu se potrivesc desi ei zic ca merg pe etrierii nostri. :scratch: .Ramane doar varianta de cumparat furtune sertizate "la metru" exact cat iti trebuie si abia apoi puse fitingurile pentru etrieri.
Nu stii ce inseamna "sertizare".
Iar faptul ca lui Toshy i-a fost maxim de lene sa faca 2-3 poze la fitting-uri si sa masoare furtunele ca apoi sa isi produca furtunele corecte nu dovedeste decat faptul ca isi merita soarta.
Oricum, toti cei ce fac astfel de furtune asa le fac, taiat lungime corecta si sertizat fitting-urile corecte, puse in ambalaj si .. sanatate.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2011, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Suna...safe :lol:
Eu unul am avut surprize cu furtune cumparate , in nici un caz nu as recomana cuiva varianta DIY, mai ales ca e vb de frana.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2011, 02:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ce DIY visezi tu dragutule ? Crezi ca mufele alea se sertizeaza cu premolarii ?


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2011, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Nope, ma gandeam ca sunt sertizate in Romania la "tuning shop-ul" west coast , racing....bla bla , de catre un inginer cu experienta mondiala .

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1113 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]