Am mai rezolvat doua probleme (well, sort of):
1. Muzica: de cand am luat masina, casetofonul pornea, dar nu se auzea absolut nimic in boxe.
Initial am inlocuit eu toate boxele (nothing fancy, niste JVC-uri ieftine care se potriveau pe marime), ocazie cu care am constatat ca in usile din fata nici macar nu ajungeau fire (sau nu le-am gasit eu), iar cele de pe spate erau probabil intrerupte.
Am ajuns deci la Audiolab, unde au refacut toate traseele (desigur ca erau intrerupte), au refacut niste izolatii (inclusiv de pe la alte fire electrice care ajungeau in usi).
Din nefericire, tot nimic, din vina casetofonului de data asta. Trimis la meserias, desfacut, inlocuit finalii, din pacate tot nimic, pare a fi beyond repair
Din spusele electronistului, partea de Dolby e afectata, si, spre deosebire de finali, aici nu se mai gasesc piese. L-am pus intr-un sertar, sper la un momentdat sa gasesc un altul tot defect, si din doua defecte sa pot face unul functional. Foarte putin probabil, sunt foarte rare, producator e Fujitsu Ten, nu are o denumire specifica, e branduit cu Alfa Romeo si din ce-am gasit pe net a fost pus intre '91-'95 pe Spider S4 si 164 (probabil doar in State).
Intre timp, m-am decis sa iau un Blaupunkt Bremen SQR46 DAB, adica o reinterpretare moderna a clasicului Bremen contemporan cu masina. La noi se gaseste greu si scump, o sa vanez reducerile de Black Friday pe eBay si hopefully o sa-l cumpar din Germania (unless nu ma ajuta cineva sa-l verifice, cumpere si trimita pe cel de pe OLX din Turda
)
2. Aerul conditionat: masina functiona cu vechiul tip de freon R12, interzis astazi din motive ecologice. Totodata, instalatia a fost golita atunci cand a fost adusa in Europa (masura obligatorie la import).
Asa ca am fost nevoit sa fac conversie. Nu e ceva complicat, doar filtrul uscator trebuie inlocuit, si cuplele de alimentare cu freon, insa toata instalatia trebuie demontata si spalata bine de uleiul mineral inainte de umplerea cu R134. A mai fost reparata o conducta, vestea buna e ca compresorul se prezinta intr-o stare foarte buna.
Intreaga operatiune a fost facuta foarte profi la Mecanero (GES Service), masina baga rece, dar adevaratul test va fi la primavara.
Las marturie 2 poze facute de paparazzi cat masina a stat in cele doua ateliere.