triesse Quote:
Primul aspect negativ, bucsele care au venit la pachet cu barile Eibach sunt o porcarie, fac zgomot la cel mai mic obstacol si parca se misca din loc, am comandat deja doua perechi 80Sha de la Strongflex sa vad diferenta.
Eu sincer nu mi-as fi batut capul cu barele eibach, nici macar cu bucse de poliuretan. La setup-ul meu suspensia+bara dintre amortizoare+roti de 18 este absolut suficient pentru o tinuta echilibrata, precisa si fara roll excesiv.
triesse Quote:
Despre frane: pe fata discurile sunt Brembo normale si placute DS Performance, o sa le mai aerisesc o data, dar acum ca merg putin mai tare cu ea le simt ca nu sunt suficiente pentru un condus mai concentrat intr-un fel mai bine puneam direct 330mm. Momentan trag de ele o perioada, dar pentru motorul asta trebuie neaparat UP-grade.
Mergea sa pui direct un setup de 330. Eu cu aceleasi placute DS performance si discuri normale/striate sunt foarte foarte multumit de calitatea franarii. Testat pe mai multe coborari consecutive prin Alpi, nici o clipa de emotie pe franare din contra parca spre sfarsitul coborarii franarea devenea mai puternica. Total opus cu setupul normal unde deja pe la jumatea coborarii se simteau coapte placutele. Dezavantaj insa, cand opresc la semafor zici ca am locomotiva
triesse Quote:
Estetic vorbind, cred ca o sa incerc si niste spacers de 15mm maxim, dar imi place si asa cum e acum.
Odata coborata suspensia, rotile standard de 17 cu ET-ul 35 nu mai vin bine si arata subdimensionate. Eu am rezolvat cu rotile de 18 care desi au ET-ul doar de 32 puse pe masina arata net superior si renega nevoie de distantiere, in ochii mei cel putin.
triesse Quote:
Ah, acum am observat ca a fost mutat topicul in Garaj, ma bucur sa vad ca apreciati ce am mai facut pe la masina.
Congrats!