Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Brera 1.8 Italia Independent
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=32&t=27122
Page 2 of 5

Author:  toshy [ 10 Aug 2018, 01:13 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

adipan Quote:
Navigatia -de acord cu toata lumea. Din pacate originalul a fost vandut pe ebay dupa "upgrade". Deocamdata nu as investi in asta, poate mai incolo.
Exista si rame 2din decente, trebuie sa cauti un pic.

Ia-ti o chinezarie ieftina cu Android si phone mirroring/Carplay/Android Auto daca n-ai pretentii de audiofil si vrei ceva folositor. Am vazut ca unele au chiar si interfata ODBII. O arunci peste un an si-ti iei alta.

Author:  adipan [ 27 Aug 2018, 14:58 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Doar ce ne-am intors dintr-o plimbare pe la tara (zona Harghita, pe langa Tusnad), asa ca intr-o seara am facut si cateva fotografii. Zona e foarte frumoasa -mai ales desigur drumurile judetene mai putin umblate insa in stare destul de buna -iar peisajele sunt de vis. Pacat ca e greu de ajuns acolo si inapoi (la mers am folosit DN1 -oribil, desi era joi, iar la intoarcere Intorsura Buzaului- Siriu -foarte fruoms dar lung si aglomerat si asta).

Despre masina- doar de bine :) se pare ca nu e chiar asa de joasa cum ma temeam eu -am trecut fara problemele de toate trecerile la nivel cu calea ferata (care doar se numesc la nivel). O singura problema am avut pe un drum nenorocit pe care mi l-a recomandat Google maps - prin Scarisoara Buzau -drumul 102C. Intradevar arata foarte bine pe harta ca si scurtatura dar nu. Dupa vreo 200 m in care a trebuit sa evit un Mercedes care mergea pe mijlocul drumului pt ca desigur era proprietarul (el sau ma-sa) si am dat cu o roata intr-o minunata groapa -din fericire nu am patit nimic - am ajuns si la sfarsitul asfaltului si inceputul drumului forestier si ne-am intors.

Copiii au fost cei mai fericiti -pt ca au putut sta cu ochii cand la drum - cand la nori, munti, pasari si ce mai trecea pe deasupra plafonului :)

Attachments:
_DSF4454.JPG
_DSF4454.JPG [ 6.11 MiB | Viewed 4482 times ]
_DSF4455.JPG
_DSF4455.JPG [ 6.42 MiB | Viewed 4482 times ]
_DSF4466.JPG
_DSF4466.JPG [ 5.53 MiB | Viewed 4482 times ]
_DSF4475.JPG
_DSF4475.JPG [ 3.9 MiB | Viewed 4482 times ]
_DSF4451.JPG
_DSF4451.JPG [ 6.18 MiB | Viewed 4478 times ]
_DSF4462.JPG
_DSF4462.JPG [ 6.67 MiB | Viewed 4478 times ]

Author:  nesquick [ 27 Aug 2018, 17:36 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Văzută in Bușteni joi, fantastica mașina!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  adipan [ 17 Sep 2018, 11:58 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Luat astea 3 pt intretinere- foarte multumit pana acum, toate de pe ingrijireauto.ro: 1. Sealant si protectie vopsea pentru suprafete mate, 2. Detailer Spray, 3. Sampon auto pentru vopsea mata. Sealant-ul mai ales cred ca ajuta cel mai mult la protectie - si o sa il mai aplic odata la sfarsitul lunii viitoare ca protectie pt iarna.

De asemenea -nu pot sa recomand suficient un prosop de uscare cat mai latos. Eu am luat un valet pro si o sa mai iau unul ca e foarte bun, pt uscare dupa spalare dar si pt intretinere intre spalari impreuna cu detailer spray-ul.

Author:  adipan [ 17 Sep 2018, 12:04 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Preventiv am cautat si vopsea touch up pentru caroserie si pt jante. Am gasit astea (inca nu le-am luat ca sunt in UK si nici nu imi trebuie acum), le pun aici in caz ca mai are cineva nevoie sau stie de alte surse (poate in RO):

https://www.chipex.co.uk/kit-select/?id=756 - pt vopseaua TITANIO MET OPACO 702/B;

http://www.wheelpaints.co.uk/CAR-MANUFA ... 7_13_68_69 - pt jantele pro drive.

Author:  adipan [ 17 Sep 2018, 12:09 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

si 2 -3 poze de acum cateva zile, intr-o plimbare aiurea de weekend prin Ostratu/ Corbeanca.
Attachment:
_DSF4502.JPG
_DSF4502.JPG [ 3.72 MiB | Viewed 4360 times ]
Attachment:
_DSF4504.JPG
_DSF4504.JPG [ 3.33 MiB | Viewed 4360 times ]
Attachment:
_DSF4499.JPG
_DSF4499.JPG [ 3.87 MiB | Viewed 4360 times ]

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 00:59 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Am pus gumele de iarna si ridicat un pic KW-urile. Oricum si cauciucurile de iarna o ridica un pic (ca sunt marimea corecta 235 40 r19 fata de cele de vara pe 35). Pana in martie vreau sa iau si un set nou de cauciucuri de vara ca pe astea le-am tocit (sau mai bine spus topit) destul de bine pe Motorpark.

Attachments:
IMG_20181027_182733.jpg
IMG_20181027_182733.jpg [ 6.15 MiB | Viewed 4049 times ]

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 01:02 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Sub lumina de neon

Attachments:
_DSF4640.JPG
_DSF4640.JPG [ 3.38 MiB | Viewed 4047 times ]

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 01:03 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Pe To do list- jantele astea de iarna de revopsit la vara (pt ca au destul de multe zgarieturi de la borduri). Probabil pe acceasi culoare -desi m-am gandit si la alte culori insa in afara de negru (ceva asemanator cu cele de 18 cu care a fost lansata Italia Independent - turbina, pe negru) nu cred ca s-ar potrivi altceva ...

Author:  m3ph0 [ 06 Nov 2018, 11:40 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Arata foarte bine masina, sa te folosesti in continuare de ea cu placere!

O intrebare: au inceput sa se abureasca stopurile sau inca esti ferit de fenomen?

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 11:45 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Multumesc! despre stopuri -desigur. Inca nu e foarte grav -adica in timpul noptii stand in garaj la caldura se duce umezeala -insa va trebui sa il desfac si sa usuc garnitura aia calumea ...

Author:  m3ph0 [ 06 Nov 2018, 11:48 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Am intrebat pentru ca as avea in plan sa le schimb si eu pe ale mele care sunt deja deteriorate la interior, dar nu stiu cat timp vor ramane intacte sau ce se poate face pentru a preintampina problema asta.

Author:  IObi [ 06 Nov 2018, 12:10 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Nu cred ca aveti ce sa faceti. E problema de design, si daca va puneti stopuri noi la un moment dat se vor aburi si alea. Exista o solutie mai simpla si nu costa nimic dar trebuie sa va lase inima sa o faceti :lol: :lol:

Author:  ALXege [ 06 Nov 2018, 12:12 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Intotdeauna am fost curios cum se simte o Brera motorizata corect pe circuit. Ceva impresii?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  m3ph0 [ 06 Nov 2018, 12:18 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

IObi Quote:
Nu cred ca aveti ce sa faceti. E problema de design, si daca va puneti stopuri noi la un moment dat se vor aburi si alea. Exista o solutie mai simpla si nu costa nimic dar trebuie sa va lase inima sa o faceti :lol: :lol:
Banuiesc ca te referi la niste gauri date... undeva. Dar mai exact unde?
ALXege Quote:
Intotdeauna am fost curios cum se simte o Brera motorizata corect pe circuit. Ceva impresii?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brera pe care ai avut-o inainte nu avea aproximativ aceeasi putere?

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 13:05 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Impresii de pe circuit:

- Personal eu am fost foarte multumit de masina - acceleratia e super mai ales dupa ce am invatat sa tin turbo-ul peste 50% pe tot parcursul. Heel & toe ajuta ca sa nu se piarda turbo boost -eu inca nu stapanesc 100% tehnica dar m-am descurcat.
- Dupa cateva ture m-au lasat sa merg pe circuit si fara casca si a fost minunat. Cu casca ma dau cu capul de plafon :)
- viteza maxima atinsa in linie dreapta: 200 km/h -nu ca nu se putea mai mult insa atat am putut eu sa accelerez pe linia dreapta de 1 km. Acceleratia a functionat mai rapid cu Novitec GP1 pe setarea "75% faster response". In general nu prea folosesc butonul asta dar pe circuit si-a facut treaba. Fara viteza maxima in linie dreapta a fost 185-190.
- cel mai bun timp 2:20. Era loc si de mai bine probabil pana pe la 2:15 sau chiar 2:05 - insa cu alte cauciucuri si dupa mai mult exercitiu - ca nici eu nu sunt cel mai priceput pilot pe circuit :). Ca referinta si training inainte sa merg pe circuit m-am uitat la o tura facuta cu un Seat Cupra cu semi-slickuri (https://www.youtube.com/watch?v=q11nxIu3cwg). La mine cu cauciucurile Continental pierdea un pic aderenta in curbe - insa se redresa foarte rapid.

Author:  m3ph0 [ 06 Nov 2018, 13:13 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

adipan Quote:
Impresii de pe circuit:

- Personal eu am fost foarte multumit de masina - acceleratia e super mai ales dupa ce am invatat sa tin turbo-ul peste 50% pe tot parcursul. Heel & toe ajuta ca sa nu se piarda turbo boost -eu inca nu stapanesc 100% tehnica dar m-am descurcat.
- Dupa cateva ture m-au lasat sa merg pe circuit si fara casca si a fost minunat. Cu casca ma dau cu capul de plafon :)
- viteza maxima atinsa in linie dreapta: 200 km/h -nu ca nu se putea mai mult insa atat am putut eu sa accelerez pe linia dreapta de 1 km. Acceleratia a functionat mai rapid cu Novitec GP1 pe setarea "75% faster response". In general nu prea folosesc butonul asta dar pe circuit si-a facut treaba. Fara viteza maxima in linie dreapta a fost 185-190.
- cel mai bun timp 2:20. Era loc si de mai bine probabil pana pe la 2:15 sau chiar 2:05 - insa cu alte cauciucuri si dupa mai mult exercitiu - ca nici eu nu sunt cel mai priceput pilot pe circuit :). Ca referinta si training inainte sa merg pe circuit m-am uitat la o tura facuta cu un Seat Cupra cu semi-slickuri (https://www.youtube.com/watch?v=q11nxIu3cwg). La mine cu cauciucurile Continental pierdea un pic aderenta in curbe - insa se redresa foarte rapid.
Pentru o aderenta mai buna recomand Michelin PS4/PS4+, eventual Cup, daca chiar e nevoie.

Author:  goldfinger [ 06 Nov 2018, 14:10 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

E loc de mai bine. 190 am eu (2.2 aspirat) pe linia dreapta, cu gume praf.

Bine, conteaza enorm cum iei curba de dinaintea liniei drepte.

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 14:30 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Așa e. Nu e un circuit ușor mai ales prima oară. Încă îmi amintesc curbele alea cu apexul foarte sus - unde mie îmi venea destul de greu in primele ture sa merg până sus de tot și să pun frana in ultimul moment.. mi se părea că ajung direct pe iarbă.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk


Author:  georgeg [ 06 Nov 2018, 15:02 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

goldfinger Quote:
E loc de mai bine. 190 am eu (2.2 aspirat) pe linia dreapta, cu gume praf.

Bine, conteaza enorm cum iei curba de dinaintea liniei drepte.
Eu as zice ca e chiar foarte bine daca sunt viteze reale, comparat cu masina mea de circuit(fosta) care la putere similara facea cam 195-200 viteza maxima pe linia dreapta, sau, comparat cu gta-ul lui scociu care face cam 210, cu putere substantial mai mare. Ambele masini, repet, pregatite de circuit, mai ales la greutate stau foarte bine, maxim 1300 kg cu tot cu benzina si pilot.

Author:  goldfinger [ 06 Nov 2018, 15:16 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

George: asta e ce arata "tigaia". Totusi, nu am stat cu cablu conectat sa vad viteza reala, cea citita de senzori , nu cea afisata. Pe strada e cam fix pe fix cu GPS-ul, eroare nesemnificativa. Iti dai seama ca si o eroare de 2-3%, la vitezele alea, e ceva...

Bine, conteaza timpul scos pe tura mai mult ca orice, transponderul spune adearul. :scratch:

PS. Din cate stiu eu, si cealalta Brera 2.2, cea rosie, tot pe la 190 are pe linia dreapta.

Author:  adipan [ 06 Nov 2018, 15:54 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Din cate stiu la 939-uri viteza din bord bate cu GPS-ul doar pe 235 40 R19. In cazul meu setul cu care am fost pe circuit era 235 35 R19 - ceea ce inseamna ca 200 kmh pe bord =~ 193 km/h reali.

Author:  adipan [ 19 Nov 2018, 12:30 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

toshy Quote:
adipan Quote:
Navigatia -de acord cu toata lumea. Din pacate originalul a fost vandut pe ebay dupa "upgrade". Deocamdata nu as investi in asta, poate mai incolo.
Exista si rame 2din decente, trebuie sa cauti un pic.

Ia-ti o chinezarie ieftina cu Android si phone mirroring/Carplay/Android Auto daca n-ai pretentii de audiofil si vrei ceva folositor. Am vazut ca unele au chiar si interfata ODBII. O arunci peste un an si-ti iei alta.
M-am uitat zilele astea dupa un sistem care sa se potriveasca. Dupa cum mi-a confirmat si tzzivii dimensiunea e o problema pt Alfele Brera/ 159 cu navigatie OEM. Adica, e nevoie de 204 x 130 mm, cam tot ce e am vazut pana acum pe piata e 194 x 115 (Exemplu.

Exista si niste chinezi mai comunicativi -seicane.com, care pe FB au raspuns catorva care intrebau de asta - ca e "in development" un model care sa se potriveasca (nici nu ar trebui sa fie mare lucru -trebuie doar marginea aia sa o faca cu 10x15mm mai mare); diferenta fiind mica nici nu cred ca ar merge vreo rama de plastic adaptoare (si plus ca de asta incerc sa scap).

Asta e ce-am gasit eu -daca stiti de alte surse -pls share.

Author:  nesquick [ 19 Nov 2018, 12:34 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

Nu cunosc foarte bine cum e sistemul de prindere, însă nu ar merge sa schimbi planșă de bord cu una de la un model fără navi?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  adipan [ 19 Nov 2018, 12:54 ]
Post subject:  Re: Brera 1.8 Italia Independent

E toata bucata asta -si cred ca nu exista in finish-ul asta cu fibra de carbon decat cu deschiderea asta mai mare (fiind editie limitata cred ca Italia Ind au venit doar cu Navi standard).

Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 24.01 KiB | Viewed 3716 times ]

Page 2 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/