Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Brera 1.8 Italia Independent https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=32&t=27122 |
Page 2 of 5 |
Author: | toshy [ 10 Aug 2018, 01:13 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
adipan Quote:
Navigatia -de acord cu toata lumea. Din pacate originalul a fost vandut pe ebay dupa "upgrade". Deocamdata nu as investi in asta, poate mai incolo.
Exista si rame 2din decente, trebuie sa cauti un pic.Ia-ti o chinezarie ieftina cu Android si phone mirroring/Carplay/Android Auto daca n-ai pretentii de audiofil si vrei ceva folositor. Am vazut ca unele au chiar si interfata ODBII. O arunci peste un an si-ti iei alta. |
Author: | nesquick [ 27 Aug 2018, 17:36 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Văzută in Bușteni joi, fantastica mașina! Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | adipan [ 17 Sep 2018, 11:58 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Luat astea 3 pt intretinere- foarte multumit pana acum, toate de pe ingrijireauto.ro: 1. Sealant si protectie vopsea pentru suprafete mate, 2. Detailer Spray, 3. Sampon auto pentru vopsea mata. Sealant-ul mai ales cred ca ajuta cel mai mult la protectie - si o sa il mai aplic odata la sfarsitul lunii viitoare ca protectie pt iarna. De asemenea -nu pot sa recomand suficient un prosop de uscare cat mai latos. Eu am luat un valet pro si o sa mai iau unul ca e foarte bun, pt uscare dupa spalare dar si pt intretinere intre spalari impreuna cu detailer spray-ul. |
Author: | adipan [ 17 Sep 2018, 12:04 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Preventiv am cautat si vopsea touch up pentru caroserie si pt jante. Am gasit astea (inca nu le-am luat ca sunt in UK si nici nu imi trebuie acum), le pun aici in caz ca mai are cineva nevoie sau stie de alte surse (poate in RO): https://www.chipex.co.uk/kit-select/?id=756 - pt vopseaua TITANIO MET OPACO 702/B; http://www.wheelpaints.co.uk/CAR-MANUFA ... 7_13_68_69 - pt jantele pro drive. |
Author: | adipan [ 17 Sep 2018, 12:09 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
si 2 -3 poze de acum cateva zile, intr-o plimbare aiurea de weekend prin Ostratu/ Corbeanca. Attachment:
Attachment:
Attachment:
|
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 00:59 ] | ||
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent | ||
Am pus gumele de iarna si ridicat un pic KW-urile. Oricum si cauciucurile de iarna o ridica un pic (ca sunt marimea corecta 235 40 r19 fata de cele de vara pe 35). Pana in martie vreau sa iau si un set nou de cauciucuri de vara ca pe astea le-am tocit (sau mai bine spus topit) destul de bine pe Motorpark.
|
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 01:02 ] | ||
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent | ||
Sub lumina de neon
|
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 01:03 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Pe To do list- jantele astea de iarna de revopsit la vara (pt ca au destul de multe zgarieturi de la borduri). Probabil pe acceasi culoare -desi m-am gandit si la alte culori insa in afara de negru (ceva asemanator cu cele de 18 cu care a fost lansata Italia Independent - turbina, pe negru) nu cred ca s-ar potrivi altceva ... |
Author: | m3ph0 [ 06 Nov 2018, 11:40 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Arata foarte bine masina, sa te folosesti in continuare de ea cu placere! O intrebare: au inceput sa se abureasca stopurile sau inca esti ferit de fenomen? |
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 11:45 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Multumesc! despre stopuri -desigur. Inca nu e foarte grav -adica in timpul noptii stand in garaj la caldura se duce umezeala -insa va trebui sa il desfac si sa usuc garnitura aia calumea ... |
Author: | m3ph0 [ 06 Nov 2018, 11:48 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Am intrebat pentru ca as avea in plan sa le schimb si eu pe ale mele care sunt deja deteriorate la interior, dar nu stiu cat timp vor ramane intacte sau ce se poate face pentru a preintampina problema asta. |
Author: | IObi [ 06 Nov 2018, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Nu cred ca aveti ce sa faceti. E problema de design, si daca va puneti stopuri noi la un moment dat se vor aburi si alea. Exista o solutie mai simpla si nu costa nimic dar trebuie sa va lase inima sa o faceti |
Author: | ALXege [ 06 Nov 2018, 12:12 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Intotdeauna am fost curios cum se simte o Brera motorizata corect pe circuit. Ceva impresii? Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 06 Nov 2018, 12:18 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
IObi Quote:
Nu cred ca aveti ce sa faceti. E problema de design, si daca va puneti stopuri noi la un moment dat se vor aburi si alea. Exista o solutie mai simpla si nu costa nimic dar trebuie sa va lase inima sa o faceti
Banuiesc ca te referi la niste gauri date... undeva. Dar mai exact unde?ALXege Quote:
Intotdeauna am fost curios cum se simte o Brera motorizata corect pe circuit. Ceva impresii?
Brera pe care ai avut-o inainte nu avea aproximativ aceeasi putere?
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 13:05 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Impresii de pe circuit: - Personal eu am fost foarte multumit de masina - acceleratia e super mai ales dupa ce am invatat sa tin turbo-ul peste 50% pe tot parcursul. Heel & toe ajuta ca sa nu se piarda turbo boost -eu inca nu stapanesc 100% tehnica dar m-am descurcat. - Dupa cateva ture m-au lasat sa merg pe circuit si fara casca si a fost minunat. Cu casca ma dau cu capul de plafon - viteza maxima atinsa in linie dreapta: 200 km/h -nu ca nu se putea mai mult insa atat am putut eu sa accelerez pe linia dreapta de 1 km. Acceleratia a functionat mai rapid cu Novitec GP1 pe setarea "75% faster response". In general nu prea folosesc butonul asta dar pe circuit si-a facut treaba. Fara viteza maxima in linie dreapta a fost 185-190. - cel mai bun timp 2:20. Era loc si de mai bine probabil pana pe la 2:15 sau chiar 2:05 - insa cu alte cauciucuri si dupa mai mult exercitiu - ca nici eu nu sunt cel mai priceput pilot pe circuit . Ca referinta si training inainte sa merg pe circuit m-am uitat la o tura facuta cu un Seat Cupra cu semi-slickuri (https://www.youtube.com/watch?v=q11nxIu3cwg). La mine cu cauciucurile Continental pierdea un pic aderenta in curbe - insa se redresa foarte rapid. |
Author: | m3ph0 [ 06 Nov 2018, 13:13 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
adipan Quote:
Impresii de pe circuit:
Pentru o aderenta mai buna recomand Michelin PS4/PS4+, eventual Cup, daca chiar e nevoie.
- Personal eu am fost foarte multumit de masina - acceleratia e super mai ales dupa ce am invatat sa tin turbo-ul peste 50% pe tot parcursul. Heel & toe ajuta ca sa nu se piarda turbo boost -eu inca nu stapanesc 100% tehnica dar m-am descurcat. - Dupa cateva ture m-au lasat sa merg pe circuit si fara casca si a fost minunat. Cu casca ma dau cu capul de plafon - viteza maxima atinsa in linie dreapta: 200 km/h -nu ca nu se putea mai mult insa atat am putut eu sa accelerez pe linia dreapta de 1 km. Acceleratia a functionat mai rapid cu Novitec GP1 pe setarea "75% faster response". In general nu prea folosesc butonul asta dar pe circuit si-a facut treaba. Fara viteza maxima in linie dreapta a fost 185-190. - cel mai bun timp 2:20. Era loc si de mai bine probabil pana pe la 2:15 sau chiar 2:05 - insa cu alte cauciucuri si dupa mai mult exercitiu - ca nici eu nu sunt cel mai priceput pilot pe circuit . Ca referinta si training inainte sa merg pe circuit m-am uitat la o tura facuta cu un Seat Cupra cu semi-slickuri (https://www.youtube.com/watch?v=q11nxIu3cwg). La mine cu cauciucurile Continental pierdea un pic aderenta in curbe - insa se redresa foarte rapid. |
Author: | goldfinger [ 06 Nov 2018, 14:10 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
E loc de mai bine. 190 am eu (2.2 aspirat) pe linia dreapta, cu gume praf. Bine, conteaza enorm cum iei curba de dinaintea liniei drepte. |
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 14:30 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Așa e. Nu e un circuit ușor mai ales prima oară. Încă îmi amintesc curbele alea cu apexul foarte sus - unde mie îmi venea destul de greu in primele ture sa merg până sus de tot și să pun frana in ultimul moment.. mi se părea că ajung direct pe iarbă. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk |
Author: | georgeg [ 06 Nov 2018, 15:02 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
goldfinger Quote:
E loc de mai bine. 190 am eu (2.2 aspirat) pe linia dreapta, cu gume praf.
Eu as zice ca e chiar foarte bine daca sunt viteze reale, comparat cu masina mea de circuit(fosta) care la putere similara facea cam 195-200 viteza maxima pe linia dreapta, sau, comparat cu gta-ul lui scociu care face cam 210, cu putere substantial mai mare. Ambele masini, repet, pregatite de circuit, mai ales la greutate stau foarte bine, maxim 1300 kg cu tot cu benzina si pilot.
Bine, conteaza enorm cum iei curba de dinaintea liniei drepte. |
Author: | goldfinger [ 06 Nov 2018, 15:16 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
George: asta e ce arata "tigaia". Totusi, nu am stat cu cablu conectat sa vad viteza reala, cea citita de senzori , nu cea afisata. Pe strada e cam fix pe fix cu GPS-ul, eroare nesemnificativa. Iti dai seama ca si o eroare de 2-3%, la vitezele alea, e ceva... Bine, conteaza timpul scos pe tura mai mult ca orice, transponderul spune adearul. PS. Din cate stiu eu, si cealalta Brera 2.2, cea rosie, tot pe la 190 are pe linia dreapta. |
Author: | adipan [ 06 Nov 2018, 15:54 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Din cate stiu la 939-uri viteza din bord bate cu GPS-ul doar pe 235 40 R19. In cazul meu setul cu care am fost pe circuit era 235 35 R19 - ceea ce inseamna ca 200 kmh pe bord =~ 193 km/h reali. |
Author: | adipan [ 19 Nov 2018, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
toshy Quote: adipan Quote:
Navigatia -de acord cu toata lumea. Din pacate originalul a fost vandut pe ebay dupa "upgrade". Deocamdata nu as investi in asta, poate mai incolo.
Exista si rame 2din decente, trebuie sa cauti un pic.Ia-ti o chinezarie ieftina cu Android si phone mirroring/Carplay/Android Auto daca n-ai pretentii de audiofil si vrei ceva folositor. Am vazut ca unele au chiar si interfata ODBII. O arunci peste un an si-ti iei alta. Exista si niste chinezi mai comunicativi -seicane.com, care pe FB au raspuns catorva care intrebau de asta - ca e "in development" un model care sa se potriveasca (nici nu ar trebui sa fie mare lucru -trebuie doar marginea aia sa o faca cu 10x15mm mai mare); diferenta fiind mica nici nu cred ca ar merge vreo rama de plastic adaptoare (si plus ca de asta incerc sa scap). Asta e ce-am gasit eu -daca stiti de alte surse -pls share. |
Author: | nesquick [ 19 Nov 2018, 12:34 ] |
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent |
Nu cunosc foarte bine cum e sistemul de prindere, însă nu ar merge sa schimbi planșă de bord cu una de la un model fără navi? Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | adipan [ 19 Nov 2018, 12:54 ] | ||
Post subject: | Re: Brera 1.8 Italia Independent | ||
E toata bucata asta -si cred ca nu exista in finish-ul asta cu fibra de carbon decat cu deschiderea asta mai mare (fiind editie limitata cred ca Italia Ind au venit doar cu Navi standard).
|
Page 2 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |