It is currently 09 May 2024, 08:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 540 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 22 Next
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2011, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
FN2

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 11:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
ALXege Quote:
Cum nu am pus inca masina pe dyno, trebuie sa recunosc ca din cand in cand mai fac diferite comparatii prin trafic.. astazi mi-am satisfacut o curiozitate mai veche: sunt egal cu Civic TypeR! :D
Cum ai comparat?
In trafic multe se pot intampla. soferii nu au timpi de reactie egali si asta poate conta enorm la masini de putere relativ apropiata.
daca mergi in spatele lui prea aproape, mergi la aspiratie si esti in usor avantaj. daca mergi la distanta mai mare e extrem de greu sa apreciezi cu cat se departeaza, mai ales daca tu esti cel din fata si te uiti in oglinda. incarcarea masinilor poate fi decisiva si ea, ca si schimbarea treptelor, si altele... :).

Masoara 0-100km/h, 0-400m, 80-120km/h si 80-180km/h si cand o sa faci 7s(6.6s declarat), 15.2s, 4.2s si respectiv 16s poti sa spui ca esti egal cu el. La unele reprize te cred, dar in rest e cam greu. Desi sunt mai mult alfist decat altceva eu zic ca te hazardezi putin. Pana nu faci masuratori corecte si precise nu o sa te creada decat alfistii(cei mai visatori) ca esti egalul unui Type R. Ca sa nu mai pomenim de sasiu si alte cele.
Pe acceleratii un pic mai lungi, e mai rapida decat GTI 5 cu DSG(pe 80-180 face 16s fata de 16.4s). E mai rapida semnificativ la 80-120 si 80-180 si decat un 123d(204cp si 400NM) chiar si cu plecare de pe loc unde 123d, zic eu, sta mai bine decat tine datorita tractiunii spate. 123d vs type R(FN2)

Bine, poate ai trecut cu mult de 200cp, pentru ca spui ca nu ai masurat pe dyno. in cazul asta imi inghit cuvintele in 2 secunde :).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
valentinp Quote:
...daca mergi in spatele lui prea aproape, mergi la aspiratie si esti in usor avantaj.
:haha: pe asta de unde ai scos-o??? Sa nu exgeram, ca doar nu vorbim de F1. Aerodinamica devine relevanta abia peste 150 kmh, si chiar si atunci turbulentele create de masina din fata pot crea mai multe probleme.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cu siguranta nu am trecut de 200cp, cu un soft foarte apropiat si cu aproximiativ aceleasi modificari, Tibi a scos 192cv si 394Nm pe dyno. Ce am eu in plus sunt suspensia mult mai rigida si Q2ul care asigura o aderenta sporita.
Ai perfecta dreptate, genul asta de comparatie este destul de relativa, probabil ca pe 0-100 scoate cu 0.x secunde mai bine sau cu plecare de pe loc arunca o roata mai in fata. Nu asta urmaream neaparat (desi ar fi interesant de vazut), cert este ca de la 20-30kmh pana undeva cu mult peste viteza legala distanta dintre noi s-a pastrat intacta, ceea ce-mi confirma ca masina mea trage foarte foarte bine! Asta conteaza pentru mine..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Dany Quote:
valentinp Quote:
...daca mergi in spatele lui prea aproape, mergi la aspiratie si esti in usor avantaj.
:haha: pe asta de unde ai scos-o??? Sa nu exgeram, ca doar nu vorbim de F1. Aerodinamica devine relevanta abia peste 150 kmh, si chiar si atunci turbulentele create de masina din fata pot crea mai multe probleme.
daca mergi chiar in spatele unei masini, una din consecinte e ca tu nu mai ai cum sa iei tot aerul pe care-l ia el in bombeu(depinde mult si de aerodinamica masinii din fata).
[url http://www.youtube.com/watch?v=-x05Y2vg ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;] wind tunnel testing[/url]. daca te uiti cu atentie si mai pui imaginar si restul de "jeturi" lipsa din viata reala, poate se intelege mai bine despre ce e vorba. daca tu crezi ca fortele de frecare la sub 150km/h sunt o nimica toata, inseamna ca poti scoate fara probleme capul pe geamul masinii pe la 130km/h si sa simti doar o adiere micuta. esti invitatul meu :).
cumva merge comparatia cu masina din filmulet pentru ca si Type R FN2 are spatele ca un dulap. eu nu spun ca dintr-o astfel de situatie castigi enorm, ci ca se aduna cu alti factori eventual.

ALXege, eu nu spun ca masina ta nu trage cum trebuie(mult mai bine decat stock), dar tot sunt convins ca Type R poate sa faca mai bine de atat si ca in mers sunt foarte multi factori care pot influenta semnificativ o astfel de cursa. daca ai plecat de la 20-30 depinde foarte mult cum a plecat Type R-ul(in ce treapta de exemplu), el nefiind un etalon in ce priveste elasticitatea.

Un exemplu de intrecere in trafic:
Cand am fost la Bucuresti cu leonul sa cumpar 159 2.4 pe care-l am acum, care are F1 Custom(chipurile 260-270cp si vreo 600NM, Cristi, fostul proprietar i-a dat o talpa, cu putin timp inainte sa realizez eu ca vrea o intrecere(vazand fumul de la spate :) ) si i-am dat si eu(la mai bine de 1s dupa cred, si cu inca un tip de 100kg :) in masina), numai ca nu am mai retrogradat(el cu diesel era cu a 3-a si eu cu benzinarul eram cu a 4-a...), convins fiind ca fac masina aia indiferent de treapta :). numai ca nu am reusit sa-l fac in conditiile astea, "intrecerea" nefiind suficient de lunga incat sa-l ajung si sa-l si intrec, si drumul fiind si nasol si nu-mi venea sa accelerez cum trebuie. Cand am vorbit cu el, era ferm convins ca m-a facut :). De fapt, ca eram egali..., dar na, eu cu ~330cp :). Cand i-am zis ca nu am retrogradat a fost dezamagit putin :).

Insa, pe drum spre Iasi am facut diverse teste cu cele 2 masini in cauza. Eu conduceam Alfa si un amic conducea leul. am plecat ambii cu treapta 3 de la 80 si m-a facut bine de tot. apoi am plecat eu cu treapta 3 si el cu 4, tot de la 80, unul langa altul, si la prima talpa m-am dus 2 masini in fata, dupa care, cand a ajuns el la turatii un pic mai mari a cam trecut glont pe langa mine, si nu dupa prea mult timp :).

Ca si comparatie la vremea respectiva:
159-le : 80-120km/h 3.9s(hai sa zic 4s)
Leonul : 80-120km/h 2.7s
dupa care, pana la 180 se adauga destul de multe secunde diferenta(~6s).

Cum ti se pare ca merge un 2.4 de 210cp stock fata de tine? :). Ca ala face cam 5.5s de la 80 la 120 minim. Si uite asa poti compara cu un type R FN2 care face 4.2 minim!

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu continui discutia cu TypeR-ul pentru ca riscam sa cadem in penibil, o sa creada lumea ca suntem niste liniutari :lol:
Cu 2.4 210cp stock nu sunt probleme

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
si putem oricand sa facem toate ``testele``de mai sus ... CTR-ul e incalzit :wink:


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Cred ca sunt foarte putini, daca nu inexistenti, cei care fac remapare pentru consum si nu pentru performante :).
ALXege, din moment ce tu ai spus ca te mai dai din cand in cand cu cate cineva prin trafic pentru a-ti masura puterile, esti un fel de liniutar mai mititel, fie ca-ti place sau nu termenul :). nu o faci neaparat numai cu gandul de a bate pe altii, si nu faci din asta un mod de viata. dar asta e ca diferenta intre a fura un ou si a fura o fabrica. tot furt se numeste. deci tot liniutar esti si tu, numai ca primesti pedeapsa mai mica :P; ai un fel de circumstante atenuante :).
Quote:
si putem oricand sa facem toate ``testele``de mai sus ... CTR-ul e incalzit :wink:
Sa inceapa lupta dreapta! :twisted: . dupa parerea mea, la acceleratii de la 80-100 incolo, diferentele o sa fie mai mari in favoarea CTR-ului :).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
:lol: Valentin, no disrespect, dar dintre noi 2 cred ca tu esti liniutarul, ca nu-i primul topic pe care incerci sa descosi astfel o banala intamplare :)
Mugurel, anytime, stii bine ca sunt curios din fire :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@Valentin, cu tot respectul stam sa facem masuratori and stuff, sau pur si simplu facem o liniuta, a ? Ege are dreptate, a fost fericit la dat pe unu cu type-R , cum eram eu fericit ca am alergat un audi a4, 2007 si un bmw 320d pe serpentinele de la dealu negru. Conteaza cel mai mult senzatia care o ai pe moment nu ne apucam sa masuram ce presiune avea fiecare masina in roti, ce greutate , cat si cum a accelerat. Nu suntem la top gear si nu primim vreun premiu... in cel mai rau caz vreo amenda de circulatie pentru depasirea vitezei legale.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Pe de alta parte, sa fi bucuros ca ai senzatia ca ai iesit oarecum invingator intr-o situatie din trafic, e una, sa te declari egal cu alta masina, e alta. Ai nevoie de argumente, da, chiar si masuratori exacte, altfel nu esti credibil.

Sper sa termine aici pentru ca sunteti offtopic si stricati aiurea topicul omului. :shock:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
ALXege, daca spun despre tine ca esti liniutar(si ai spus-o tu singur in cuvinte mai dulci), nu inseamna automat ca m-am exclus pe mine :lol: . Nu neg ca am incercat sa fac intreceri cu altii, insa numar pe degetele de la o mana toate intrecerile pe care le-am facut cu leonul+alfa noua(ca cea veche n-avea cu ce), si anume fix precis 5(cayman, CL 500, IS-F, Ti-ul meu-cand eu eram cu leonul, si un X3 3.0d cand eram cu Ti-ul).
Una e sa te bucuri ca ai alergat pe unul cu CTR si te poti tine binisor de el in multe situatii si alta e sa bravezi putin si sa spui ca esti egalul lui :).

Gata, nu mai raspund la discutia asta, ca poluam topicul. puteti sa faceti curat pe topic din punctul asta de vedere.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2011, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6617
Location: Brasov... oarecum.
cu acordul lui EGE am sa poluez putin topicul astfel incat sa ii dau dreptate lui Valentinp in ceea ce priveste "mersul la aspiratie". adica, mergeam in spatele unui golf care avea detector de radar si pe care astfel il foloseam drept iepure. distanta intre noi sa fi fost zic eu de vreo 20-25m, poate mai putin. cert este insa ca in momentul in care eu treceam pe banda 1 (el mergea constant pe banda 2), ca sa mentin distanta fata de el, trebuia sa mai apas pedala de acceleratie pret de vreo 100-200ture. treaba asta se intampla la viteze de 160-180. deci e adevarata treaba si in viata reala nu doar la TV pe circuitul de F1

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2011, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
valentinp Quote:
daca mergi chiar in spatele unei masini, una din consecinte e ca tu nu mai ai cum sa iei tot aerul pe care-l ia el in bombeu(depinde mult si de aerodinamica masinii din fata). daca te uiti cu atentie si mai pui imaginar si restul de "jeturi" lipsa din viata reala, poate se intelege mai bine despre ce e vorba. !
Sunt curios daca poti sa cuantifici acel avantaj de "aspiratie". Eventual in functie de viteza, distanta sau tipul caroseriei. Sau e doar o analiza intuitiva (i.e. "imaginara") a problemei? Filmul respectiv arata curgerea aerului peste masina, fara sa arate turbulentele create in spate, iar caroseriile de tip hatchback in special creaza probleme. Ce e drept in functie de distanta turbulentele pot duce la un drag redus.
valentinp Quote:
daca tu crezi ca fortele de frecare la sub 150km/h sunt o nimica toata, inseamna ca poti scoate fara probleme capul pe geamul masinii pe la 130km/h si sa simti doar o adiere micuta. esti invitatul meu :).!
Si dupa logica ta, ar insemna ca daca as merge in spatele unei masini nu as avea nicio problema sa scot capul pe geam???

PS: @ege scuze de offtopic. eventual muta discutia in alta parte.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2011, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cred ca topicul lui ege de prezentare era unul printre cele mai curate. haideti sa nu-l stricam tocmai acum dupa atatia ani si sa mutam aceasta discutie in alta parte, ce spuneti ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2011, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Am masurat de curiozitate 80-120:
- in treapta a 4a ~5.8s
- in treapta a 3a ~4.4s

Timpii sunt pur orientativi, pentru ca evident ca nu sunt masurati cu echipament profi :)
Problema e ca 80-120 e undeva intre viteza 3 si 4, in sensul ca la modul ideal as schimba din 3 in 4 undeva inainte de 120, dar aici se mai adauga si timpii de schimbare a vitezei..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2011, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
In acest weekend am facut si eu o scurta vizita prietenului lui Toshy, Rares, pentru un polish de faruri. Operatiunea a durat aprox 2 ore, in final sunt foarte multumit de rezultat!
Attachment:
01.jpg
01.jpg [ 111.73 KiB | Viewed 4358 times ]
Attachment:
02.jpg
02.jpg [ 99.43 KiB | Viewed 4358 times ]
Attachment:
03.jpg
03.jpg [ 120.09 KiB | Viewed 4358 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2011, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Poate ar fi indicata acum aplicarea unei folii transparente pe faruri.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2011, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
da, asa ar fi cel mai ok.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2011, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
PabloBVR Quote:
Alex,sunt curios cum arata cu noile pedale. Baga si tu o poza :D
Dupa mai multe incercari, iata-le! (multumesc, tziviii :P )
Attachment:
IMG_4683.jpg
IMG_4683.jpg [ 234.69 KiB | Viewed 6325 times ]
Intre timp s-au mai schimbat/montat diverse nimicuri, gen distantiere roti, o volanta.. :lol:

Recent s-au implinit 4 ani de cand suntem impreuna, cu bune si cu rele (articulatii, suspensii, ambreiaje, frane etc :lol: ), in tot acest timp mi-a adus deseori zambetul pe fata si m-a lasat cu multe amintiri placute!
Time to move on though.. de principiu o sa vreau sa trec iarna cu ea, pentru ca din primavara ma asteapta Spider-ul, insa, pentru clientul potrivit, este de vanzare inca de pe-acum.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2011, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
anytime, sa le porti cu placere. succes cu vanzarea...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2011, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Attachment:
IMG_4976edit1.jpg
IMG_4976edit1.jpg [ 159.76 KiB | Viewed 6200 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2011, 23:08 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Ce DSLR detii mr Alex ?


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2011, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Canon 550D

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2011, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
One more :)
Attachment:
IMG_4856edit.jpg
IMG_4856edit.jpg [ 125.82 KiB | Viewed 6116 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 540 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 22 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]